Novinky
MariAchi
3
Když chceš opici musíš mít na banány 😄
Přejít do diskuze
webpaja
BMW 8er reihe nežere banány! Způsobně se nacpává chiquitou 😉
P.S.:...ale dá se ušetřit na obutí...Mr.Wintertyres to zná >😒]
P.S.:...ale dá se ušetřit na obutí...Mr.Wintertyres to zná >😒]
MariAchi
Tak ono jako se s ťym jezďyt dá, že, ale jako no to musíš uměct, no a bo to neumíš, tak musíš utrácet za drahý gumy, no.
A i tohle má volební právo, pak to tu má vypadat... 8-s
A i tohle má volební právo, pak to tu má vypadat... 8-s
MariAchi
Splet sis téma, pindíci se z historickýho pohledu poměřujou jinde.
Tady se řeší, jestli je BMW 8 kára jak cyp a já říkám, že je.
Tady se řeší, jestli je BMW 8 kára jak cyp a já říkám, že je.
jossalito
Způsobně, Chiqitou... Ale po celých trsech! >😒]
Já se v tom vezl asi před šesti lety. Dojem z auta úžasný, zvenku krásně, vevnitř
luxus, samá kůže a všechno hranaté, pohodlí, ticho. Typické staré luxusní BMW. Dvanáctiválec podával kdykoliv naprosto samozřejmý výkon. Nejvíc mne ovšem dojalo, jak rychle mizela nádrž. Ok, dalo by se to přičítat "trochu" rychlejší jízdě po dálnici, jenže, po dvou hodninách zbyla tak třetina... z devadesáti litrů vysokooktanu... 8-s
Já se v tom vezl asi před šesti lety. Dojem z auta úžasný, zvenku krásně, vevnitř
luxus, samá kůže a všechno hranaté, pohodlí, ticho. Typické staré luxusní BMW. Dvanáctiválec podával kdykoliv naprosto samozřejmý výkon. Nejvíc mne ovšem dojalo, jak rychle mizela nádrž. Ok, dalo by se to přičítat "trochu" rychlejší jízdě po dálnici, jenže, po dvou hodninách zbyla tak třetina... z devadesáti litrů vysokooktanu... 8-s
Iv8
Ano , také jsem po něm toužil. ale bohužel pouze platonicky, protože to auto stálo ve své době opravdu ranec. Tak jsem se nechal u něj na první služební cestě do kapitalistické ciziny (1991) alespoň vyfotit. Před dvěma lety cestou do Chorvatska jsem na odpočívadle tento skvost spatřil. Seděli v něm postarší (asi) manželé s německou SPZ a když jsem je pozdravil a vztyčil palec jako uznání, pouze se lehce pousmáli a vyrazili. Oni věděli v čem sedí...
HitmanPB
Po tomto autíčku som pokukoval v roku 1999, keď som zvažoval kúpu môjho prvého bavoráka. Auto malo presne takú farbu ako prvé auto v rade viď [odkaz]
800000 korún však bola vtedy na mňa kopa peňazí a tak som kúpil E34.
Navždy tak zostane pre mňa nesplneným snom a iba tíško závidím s-mike jeho krásny kúsok 😄
S úsmevom spomínam na svoje prvé dve stretnutia s týmto krásavcom v roku 1991.
Pri tom prvom som v Žiline takmer skončil v zábradlí veďa PRIOR-a.
To druhé, kde som si ju už mohol aj poobzerať zblízka, som jednoducho nerozchodil - šiel som sa opiť 😉
To auto stále vzbudzuje rešpekt a nemôže nechať chladného žiadneho milovníka štyroch kolies. :yes😒br />
P.S. S tým 405 kW kúskom by sa aj dnes dal užiť poriadny kopec srandy 😄
800000 korún však bola vtedy na mňa kopa peňazí a tak som kúpil E34.
Navždy tak zostane pre mňa nesplneným snom a iba tíško závidím s-mike jeho krásny kúsok 😄
S úsmevom spomínam na svoje prvé dve stretnutia s týmto krásavcom v roku 1991.
Pri tom prvom som v Žiline takmer skončil v zábradlí veďa PRIOR-a.
To druhé, kde som si ju už mohol aj poobzerať zblízka, som jednoducho nerozchodil - šiel som sa opiť 😉
To auto stále vzbudzuje rešpekt a nemôže nechať chladného žiadneho milovníka štyroch kolies. :yes😒br />
P.S. S tým 405 kW kúskom by sa aj dnes dal užiť poriadny kopec srandy 😄
Pacho69
Při pohledu na tohle auto si vzpomenu na rok 1993, kdy se kamarád angažovla v tuningu a ladění (tehdá tu existoval skoro výhradně tuzing) a koketoval s Koenigem v Mnichově. Na svezení s 850 CSi, za volantem s Wili Koenigem asi nikdy nezapomenu. 500 koní v autě, který vypadá jako GTčko. Chlupy se mi postaví ještě teď a vždy vzpomenu na protažený ksicht majitele Porsche, když jsme mu při 250 aktivoval omezovač a my mu zmizeli kdesi za obzorem. Fakt, že jsme během "výjezdu" museli zajet natankovat jsem tehdá moc nevnímal. Tato zkušenost patří k úžasným vzpomínkám, tohle auto vždy zůstane snové, v té době na mě zanechalo větší dojem, než koenigova tehdejší 1000hp testarosa.
Je to naprosto boží nostalgie.
Je to naprosto boží nostalgie.
Anonym
Někdo tu psal, že šel na zimních do smyku při asi 10 nad nulou někdy v dubnu. když jel 50 nebo kolik...si to schválně dohledej když nevěříš.
Sou různý lidi, někdo jezdí CRD 3,0 za 11 průměr, někdy osmiválcem co má 400 HP za 13 průměr, někdo má smyk při 10 nad nulou a někdo na tom v klidu jezdí i při 35ti.
Lidi sou různé a uníkátní, vědí Roubíček
>😁
Sou různý lidi, někdo jezdí CRD 3,0 za 11 průměr, někdy osmiválcem co má 400 HP za 13 průměr, někdo má smyk při 10 nad nulou a někdo na tom v klidu jezdí i při 35ti.
Lidi sou různé a uníkátní, vědí Roubíček
>😁
Anonym
Všichni je velmi relativní pojem, vzhledem k průzkumu GY/Dunlop a realitě. Obejdi si pár parkovišt, budeš možná zírat....
Pár lidí už přišlo na to, že když najedou ročně 10-15 tis, z toho cca 5-8 v zimě....že je to trošku zbytečná věc, tedy pokud nemáš něco ve stylu Feldy, kde guma stojí 800 kč a kterou si plánuješ nechat si dalších 10 let....
A ještě detail - jaktože nekrachly ty bazary použitých pneu. Zajímavý co?
že by to bylo tím, že lidi maj sice dvě super sady, ale obě z bazoše 2-3 roky starý s polovičním vzorkem? 😄) A ty dojedou do povolenýho limitu a jdou pro další použitý?
Pár lidí už přišlo na to, že když najedou ročně 10-15 tis, z toho cca 5-8 v zimě....že je to trošku zbytečná věc, tedy pokud nemáš něco ve stylu Feldy, kde guma stojí 800 kč a kterou si plánuješ nechat si dalších 10 let....
A ještě detail - jaktože nekrachly ty bazary použitých pneu. Zajímavý co?
že by to bylo tím, že lidi maj sice dvě super sady, ale obě z bazoše 2-3 roky starý s polovičním vzorkem? 😄) A ty dojedou do povolenýho limitu a jdou pro další použitý?
webpaja
Z8 je krásnej kus auta, na mě ale příliš retro, čekal jsem tehdá něco na způsob M1 a tím pádem i když to bylo všeobecně bráno, jakási trpkost ve mě zkalila větší radost.
A bez no tak 😉 . Auta jsou jen fantastický, dobrý a špatný...na značky nedělím 😄
A bez no tak 😉 . Auta jsou jen fantastický, dobrý a špatný...na značky nedělím 😄
webpaja
To je reál...ekovyděračů sem naštěstí moc nechodí, takže si užívejme dokud to jde a je s čím 😉
acraft
Tohle už zní reálně, jenom doufám, že nás nečtou ekoteroristi, páč na "20 permanentně" budeme moci brzy pouze vzpomínat za volanty šlapacích vozítek..
Anonym
Já se ničím nechvástám, já sem konstatoval že se na tom jezdit dá - kdo to neumí jeho problém a kolik sem za 10 let ušetřil. That´s all.
webpaja
Tam nešlo o totální spotřebu, jen let z Itálie přes Německo a noční využívání výkonu. Zastávka na dočerpání a než se překalibroval BC na normální hodnotu, ukázal na základě posledního přepočtu dojezd 170km 😉 .
Nicméně 20 tam bylo permanentně.
Nicméně 20 tam bylo permanentně.
MariAchi
Tak pokud se bude mr. Chinatyres chvástat stejně jako ty, tak se mu budem smát úplně stejně, šašek jako šašek, no ne?
acraft
Pokud jsi s tím jel na okruhu, tak se tomu dá věřit, pokud v normálním provozu, tak jsi možná stál v zácpě na Legerově, jinak je to nesmysl. Jel jsem Continental i Flying Spur (starší gen.) a nemohu s tím údajem souhlasit. Největší průvan v nádrži prozatím u F12 a i tam se nedostaneš na 53 l/100km...
webpaja
To, že 8er pro mě patří mezi ikonický auta ani náznakem nevypovídá, že bych byl slepým zastáncem všeho bavorskýho 😉 Notabene, že bych byl zaujatej na BMW...
webpaja
Já problém nevidím, 850i byl můj puberťáckej sen a 30 koní u P928 neřeším 😉 . Chápu tvý zaujetí pro značku, ale přijde mi irelevatní to stavět do týhle pózy.
Jen tak zběžně jsem projel spritmonitor.de a nějak tu nižší spotřebu nevidím 😄
Jen tak zběžně jsem projel spritmonitor.de a nějak tu nižší spotřebu nevidím 😄
Martin911Turbo
Ty se nezlob na mě, ale 12 válec u 850 ze stejného roku nabídl 300 koní a 8 válec u 928 nabídl 320(330) koní a menší spotřebu, tak kde je problém 😄
Mig_35
Dvanáctiválce tam byly dva druhy, ten starší, co strašně žere a furt se se.re a ten novější, který už není tak strašný. A potom osmiválec, který už známe např. z 545i, který si v pohodě vystačí s 12-13 litry na sto. Ta 840ka je prakticky nejlepší volba, proto taky stojí obvykle víc, než 850ka...
webpaja
Nezlob se na mě, ale já tohle poměřování nemusím. Porsche nenabídlo V12 a jedná se o marginální rozdíly 😉 . Já neříkám lepší/horší. 8er je pro mě ikona, 928 prostě ne a u každýho to může bejt jinak 😄
webpaja
Jel jsem v Continentalu, nemyslím, že by 850i uměla převézt krátce po natankování dojezd 170km >😒]
Martin911Turbo
Ano poslední 850 byla výkonější
Ale 928 se dělá od roku 1977
Výkony😒br /> 1977 928 - 179kw/240 koní
1979 928 S - 221kw/300 koní
1987 928 S4 - 235kw/320 koní
1990 928 GT - 242kw330 koní
1992-1995 928 GTS - 257kw/345 koní
Ale 928 se dělá od roku 1977
Výkony😒br /> 1977 928 - 179kw/240 koní
1979 928 S - 221kw/300 koní
1987 928 S4 - 235kw/320 koní
1990 928 GT - 242kw330 koní
1992-1995 928 GTS - 257kw/345 koní
jossalito
Dodnes mne otřepe, když si na ten průtokový ohřívač vzpomenu. Nejužranější auto, se kterým jsem měl kdy tu čest. Rád se podívám, ale nikomu ho nezávidím. 😄
Anonym
Haha, hehe, hihi.
Hlavně že vám nevadí Mr. Chinatyres nebo Mr. Underlimit brakes popř. Mr. Chip engine with smoke effects 😄)
Ale klidně se bavte. 200 táců je 200 táců, to je marný 😄)
Hlavně že vám nevadí Mr. Chinatyres nebo Mr. Underlimit brakes popř. Mr. Chip engine with smoke effects 😄)
Ale klidně se bavte. 200 táců je 200 táců, to je marný 😄)
Iv8
O vozech Porsche víš asi hodně, ale o gramatice vůbec nic. Zkus to příště bez chyb, díky.
(konkurent je přímý a spořeba nižší) 😉
(konkurent je přímý a spořeba nižší) 😉
webpaja
V daný době pokud vím 928 neměla nižší objem motoru (5,0l?) a měla o něco málo větší výkon, GTS mělo 5,4 a nižší výkon než 5,6 BMW CSi.
Ale hlavně, řada 8 byla o téměř 15 let mladší velký GT kupé.
Ale hlavně, řada 8 byla o téměř 15 let mladší velký GT kupé.
Martin911Turbo
850 byla přímí konkurent pro Porsche 928 S4, GT, GTS
Porsche i při menším objemu nabídlo větší výkon a hlavně o dost nišší spotřebu benzínu
850 v interiéru trošku více rozmazlovala řidiče
Porsche i při menším objemu nabídlo větší výkon a hlavně o dost nišší spotřebu benzínu
850 v interiéru trošku více rozmazlovala řidiče
niko78
Alpina B12 5.7 Coupe pre mna jedno z naj Coupe z 90tych.Bohuzial tiez som nemal tu cest sa zviest v ziadnej osmicke.
_Karel_
Ano, nádhera, ještě s tehdejší šestkovou řadou dodnes krása.Jen živit osmičku je dost hrůza.
webpaja
Poděkování za pěknej článek k nádhernýmu autu. Bohužel jsem nikdy neměl možnost se v něm svézt... 😉