Novinky
Sice zajímavej článek, ale ještě víc mě zajímá kdy vůbec dojede nový Mondeo na EU trhy. mluvilo se o konci 2014, ale nejsou žádný informace, specifikace...prostě nic.
Pochybuju, že Ford bude chtít "představit" Mondeo v době, kdy VW udělá intro Passatu a rozmělnit tak zájem veřejnosti/klientely.
Pochybuju, že Ford bude chtít "představit" Mondeo v době, kdy VW udělá intro Passatu a rozmělnit tak zájem veřejnosti/klientely.
Ford vidi ze neni duvod sem cpat nove Mondeo. vw porad take recykluje starou techniku, takze asi Ford vyjde levneji vyrabet to jako u vw po dobu 2 generaci. Ani bych se nedivil kdyby Ford ted novou generaci v EU uplne vynechasl a prisel az s necim pokrokovejsim v dalsi.
Jenže VW používá dost výrazný facelifty a postupně modifikuje. Co se na Mondeu, kterýmu poměrně silně padají prodeje změnilo? Vyklidit pozici ve střední třídě není zrovna to, co bych od Fordu očekával.
I když to prodejům neprospívá, má to přeci jen něco do sebe. Osobně si myslím, že tak kvalitně postavené auto, jako předkrizové Mondeo, je dneska čím dál obtížnější najít.
"Nové" Mondeo 2012 se dostane u nás do ceníků tak někdy v listopadu. První dodané kusy bych odhadl nejdříve na květen 2015. To už bude pro nové staré Mondeo vzhledem ke konkurenci trochu pozdě. Nehledě k tomu, že čtvrtým rokem existence modelu by měl přijít FL.
No nic, čas nám a Fordu ukáže jak to vlastně nakonec bude 😉
P.S. jak jde v německu asi na dračku EcoSport 😄
No nic, čas nám a Fordu ukáže jak to vlastně nakonec bude 😉
P.S. jak jde v německu asi na dračku EcoSport 😄
Fordí politika je mi záhadou. Očekával bych, že už by to měl být rovnou FL, ale kdy tedy přijde na řadu nástupce?
Podobně s Focusem, představit modernizaci na začátku 14 a prodávat až v 15?
Podobně s Focusem, představit modernizaci na začátku 14 a prodávat až v 15?
No, pokud u Volkswagenu projde to, že životní cyklus jedné generace se zkrátí na pět let a facelift má být představen již po třech letech od uvedení vozu na trh, tak jsem zvědav, jak bude Ford reagovat 😄 .
On problem nebude ani tak to "rozmelneni zajmu" jako spise to, ze ten Passat bude o generaci mladsi auto nez ten americky recyklat co se tady Ford konecne snazi predstavit.
Snizovani vahy je hezke, ale naladit pak podvozek, aby neco uvezl a nebyla to koza jako u OIII nebo Rapid zacina byt potom problem.
Dale bude hodne zajimavy servis po nehode, menit karbonove dily a nebo hlinikove poleze hodne do penez, takove 8lete auto bude mozna vyhodnejsi dat na vrakac
Dale ty nizke vahy pri crashy take zrovna nejsou plus.
Snizovani vahy ma sva pozitiva i negativa.
Dale bude hodne zajimavy servis po nehode, menit karbonove dily a nebo hlinikove poleze hodne do penez, takove 8lete auto bude mozna vyhodnejsi dat na vrakac
Dale ty nizke vahy pri crashy take zrovna nejsou plus.
Snizovani vahy ma sva pozitiva i negativa.
No tak ty jsi asi vážně Střelec... 😄
1) jel jsi vůbec v Rapidu, nebo Octavii? Zřejmě ne...
2) servis po nehodě je u 8letého auta problém i dneska, takže tady se to zkrátí např. na 6 let... Nevidím v tom zásadní problém
3) Nízké váhy při crashi jsou mínus? Říká ti něco kinetická energie? Čím je vozidlo těžší, tím náročnější je vytvořit adekvátní deformační zóny.
Snižování váhy má podle mě krom ceny (což je pouze dočasné) jen pozitiva 😄
Pokud se mýlím, opravte mě prosím.
1) jel jsi vůbec v Rapidu, nebo Octavii? Zřejmě ne...
2) servis po nehodě je u 8letého auta problém i dneska, takže tady se to zkrátí např. na 6 let... Nevidím v tom zásadní problém
3) Nízké váhy při crashi jsou mínus? Říká ti něco kinetická energie? Čím je vozidlo těžší, tím náročnější je vytvořit adekvátní deformační zóny.
Snižování váhy má podle mě krom ceny (což je pouze dočasné) jen pozitiva 😄
Pokud se mýlím, opravte mě prosím.
Otázku č.1 jsi pojal špatně. tady nejde jestli někdo jel v Rapidu a OIII, ale jestli jel v konkurenčních autech a je schopen posoudit. Za sebe můžu napsat, že jsem nejel kromě RS a OIII kombi (o něco lepší) po zásahu ŠA, kdy proběhly úpravy podvozku. Do tý doby to byla tvrdá a neposedná bída.
3) je to + i - , no predstav si jak to asi dopadne kdys z 1.2 tunovim Mondeem skoncis celne treba v necem ze stredni tridy co ma 2 tuny, obcas je proste vaha vyhodou a obcas nevyhodou
To je pravda, ale to bychom mohli do nekonečna zvyšovat váhu pro případ střetu s kamionem 😄
Tak když přijde tvrdý na tvrdý, zlomí se ti v lehkým autě vaz (u fandů ruské techniky VAZ) a máš to hned za sebou... Trochu černý humor, že. :-! Zkrátka jak kdy. Lepší narazit v těžkém 7er než v lehkém Fiatu 500. I když v tomto případě ty deformační zóny mají asi trochu větší vliv než odstupňování hmotnost/tuhost.
Nepriznat si ze Rapid a OIII jsou nejvetsi novodobe hruzy je tezke, ale je to tak.
Az budes jezdit stare hodne hlinikove auto treba stare BMW 5, tak pochopis, ze se dily nedaj vytahovat, ale meni komplet za nove a to se jiste v autorizovanem servise hoodne prodrazi, takze auto bude zrale tak na vrakac, pac cena opravy bude jako za ojetinu. Skodovacky verky se vzdy nejak upytlikujou z dilu z vrakace, pac nenabizi nic extra za materialy a jejich dily se vali vsude po vrakacich a zvladne to kdejaky garznik.
Jinak snizovani hmotnosti, ano, souhlasim, ale radsi bych dal prednost ostatnim a zatim se drzel komforniho a tezkeho BMW7 a az budou ostatni jako musky tak se BMW muze pridat, budes mit jistotu ze pri narazu nedopadnes hure.
Az budes jezdit stare hodne hlinikove auto treba stare BMW 5, tak pochopis, ze se dily nedaj vytahovat, ale meni komplet za nove a to se jiste v autorizovanem servise hoodne prodrazi, takze auto bude zrale tak na vrakac, pac cena opravy bude jako za ojetinu. Skodovacky verky se vzdy nejak upytlikujou z dilu z vrakace, pac nenabizi nic extra za materialy a jejich dily se vali vsude po vrakacich a zvladne to kdejaky garznik.
Jinak snizovani hmotnosti, ano, souhlasim, ale radsi bych dal prednost ostatnim a zatim se drzel komforniho a tezkeho BMW7 a az budou ostatni jako musky tak se BMW muze pridat, budes mit jistotu ze pri narazu nedopadnes hure.
snizovani hmotnosti ma jednu velkou nevyhodu - horsi bezpečnost v pripade srazky s tezsim autem, tedy v pripade tohodle mondea vpodstate se vsema dnesnima autama od nižší stredni vyse.
automobily nad určitou hmotnost by tak logicky mely mit povolenou nižší maximalni rychlost, protože pro okoli jsou mnohem vetsim potencialnim nebezpecim v pripade nehody.
automobily nad určitou hmotnost by tak logicky mely mit povolenou nižší maximalni rychlost, protože pro okoli jsou mnohem vetsim potencialnim nebezpecim v pripade nehody.
Takže kamion s přívěsem bude moci jet tak max. 18 km/h, že ?
Jen se držím tvých slov...
Jen se držím tvých slov...
to je mi novinka, VW to na sériovém Lupu 3L použil už před 15 lety 😄
Co konkrétně máš na mysli?
"Ford Lightweight Concept Car: Mondeo, které váží jenom 1195 kg"
Co je tohle zase za nesmysl. Ford Ultra-Lightweight Fusion Concept Car - kde je nějaká zmínka o Mondeu? Je to koncept na bázi Fusionu, je to tak složité správně opsat zdrojový text?
Co je tohle zase za nesmysl. Ford Ultra-Lightweight Fusion Concept Car - kde je nějaká zmínka o Mondeu? Je to koncept na bázi Fusionu, je to tak složité správně opsat zdrojový text?
A Tebe je známy fakt, že Fusion v USA = Mondeo v EU? 😉
[odkaz]
[odkaz]
Zatím se jedná o úplně jiné vozy. Fusion se nerovná Mondeo. Na to si ještě počkáme.
Ten koncept je Fusion 😉
Ten koncept je Fusion 😉
Na podzim bude Mondeo v Evropě. BTW: Ten Ford Fusion je stejně vyvinut v Evropě, stejně, jako globální Focus. Ve Fordu konečně někdo pochopil, že o ty US * by nebyl zájem. Stejně tak nový Mustang převzal evropskou techniku...
Ano, Modndeo bude v Evropě na podzim, na jaře i v létě. Otázkou ale zůstává, kdy se začnou přijímat objednávky na Mondeo 2012 a kdy přijdou první objednané kusy.
Jinak by se taky dalo třeba říct, že "nové" Mondeo už je v Evropě od podzimu 2012 v Paříži >😁 .
Jinak by se taky dalo třeba říct, že "nové" Mondeo už je v Evropě od podzimu 2012 v Paříži >😁 .
btw..takove galusky ma i BMW i3 😄