Maybach, luxusní divize Daimler AG, oživuje legendární označení Zeppelin. Ponese ho limitovaná série modelů 57 a 62, která se představuje na autosalonu v Ženevě.
Tak přátelé, já jako jeden z mála diamantových kovbojů v téhle zemi jsem měl možnost si tohodle drobečka povodit nejen v dlouhém táhlém za Monakem. A musím dát za pravdu kolegům - podvozek, otřesné zpracování, plasty, aerodynamický hluk - no jedním slovem děs a hrůza. Čekal jsem skutečnou noblesu a našel křivé švy na sedadlech. Takže pro případné zájemce - rozhodně nedoporučuji. Stejnou službu jako voňavá koule vám udělá i stromeček wunder-baum a ještě vám zbyde na Fábii pro manželku... >:-[]
Tedˇnevím, jestli to byl pokus o ironii, nebo jsi fakt nějaký šťastlivec, který v tom doopravdy jel? Osobně nic proti Maybachu nemám, jenom ten interiér (přesněji přístrojovka) by se mohl trochu víc distancovat od minulé S klasse. Mít ty prachy, a ty starosti, asi bych volil rolls >:-[]
"Jenom pozlátko! Auto je velmi nedotáčivé, odezva řízení je naprosto strnulá a brzdy velmi rychle vadnou. Zřejmě díky stále špatnému SW je mezi 3 a 4 rychlostním stupněm velká prodleva a následuje nepříjemné škubnutí. V rychlostech nad 242km/h je spozorovatelný aerodynamický hluk a někdy i odpudivé vrzání odpadkového koše."
Stojím si za svým, ale připouštím, jak podotkl Sleeper, že ten aerohluk se projevuje už možná od 243km/hod. To ovšem nic nemění na tom, aby se příp. zájemci zamysleli nad mým hodnocením z minulého článku.