no
to
se to sponzoruje a ukazuje machry když jí to sponzorství zaplatí lidi koupí jejích tučně namaštěnejch spalováků [odkaz] vlastně o to víc jim to namastí, snad si nemyslíte že to platí z vlastí kapsy ;-)
No a tak tím točí další bysnys - vtloukání lidem do hlavy jak jsou ty jejich zastaralý spalovací krumply úžasný [odkaz] a že líp už to prostě nejde [odkaz] i když všichni vědí že je to kravina :-)
No a tak hraje oblbovací hru aby veřejnost neměla čas si uvědomit, že to správný a potřebný (jako třeba rozšiřování CNG infrastruktury nejen o stotáců přepálenou CNG oktávku [odkaz] [odkaz] ) prostě fušuje, pokrok kupředu s ELEKTROMOBILEM ŠKODA [odkaz] defakto na žádost koncernu [odkaz] sabotuje ;-)
KDE SOU TY ČASY 2011 kdy "testovala" [odkaz] [odkaz] konečně pořádný auto :-)
"Cyklistika je po hokeji pro mladoboleslavskou automobilku druhou nejviditelnější formou propagace..." Uvědomuje si autor článku, v kolika zemích vysílají přenosy z TdF a kolik nadšenců proti tomu čučí na nějaký hokej?
Souhlas... :-)
Je to vnímano asi optikou ČR, kde je Hokej, Fotbal a pak dlouho nic.
Reklama na TdF je velmi dobrá myslim, když se to tám pořád hemži Superbama/Oktávkama po celou dobu přenosu.
Proč ne? Rozhodně bych ocenil více, kdyby tam byl tablet jako dárek, než nějaké závody 8-s . Cenově by je to stálo stejně, když si rozpočítáš náklady te dopingové šaškárny na jednotlivé auta.
Na druhé straně pak šetří náklady na každé kravině a plastovou škrabku za pár korun dávají jako "výhodu" ;-\
Tak podle údajů z letošního MS v hokeji jej přenášely TV snad ze 140 zemí světa. Též to číslo nechápu, ale to že se tam hokej nehraje nejspíš tolik neznamená... Fakt by mě zajímalo, kdo se na hokej kouká třeba v Africe nebo jihovýchodní Asii.
Hokej je pro škodu 50% Evropy (Skandinávie, Dánsko, Rusko, Slovensko, Rakousko, Německo, Švýcarsko), TdF ten zbytek (Francie, Británie, Itálie, Španělsko, Benelux), takže z Evropských trhů chybí akorát Balkán, Polsko, kde dominuje výhradně fotbal.
Zajímavé pro Škodu nejspíš bude i fakt, že tyto události (MS v hokeji a TdF) se odehrávají každý rok, na rozdíl od fotbalových ME a MS.
Nebyl údaj o čísle 140 jenom mylně interpretován? Nebylo to spíš tak, že vysílací práva nakoupilo 140 televizních stanic? Tomu by se věřit docela dalo.
Létající kolega je "specialista", po Autosalonovsku řečeno "expert" , na francouzské automobilky, na galskou průmyslovou produkci a životní styl jako takový komplexně v celé šíři a obsahu >:-[] ...
Protože si myslím, že by firma měla budovat svůj obraz a značku přes zákazníka... péči, kvalitou, servisem. Místo sypaní peněz do nějakých cyklo závodů? Asi jsem staromódní, ale dávám přednost prvnímu přístupu.