Všichni chtěji dělat premii. Velke marže při nižší výrobě. Prostě sen každého odboráře. Otázka je, zda si to zrovna Renóó, Citróó a Pežóó můžou dovolit 8-s
Protože na to nemají. Polepy a švindl chrom z toho prémii neudělají. Francouzi mají problémy udělat konkurenceschopnou kvalitu v low endu, jak pak chtěji dělat prémii?
Respektuji názor, ale nevím zdali je to mým mládím či nezkušeností, ale které franz. modely považuješ za LowEnd ?
Já osobně bych jmenoval pouze Thalii, Megane II (kvůli interieru) a na pomezí Fluence.
Kdyby jsi znal předchozí příspěvky toho "nadějného" diskutéra, bylo by ti to jasnější...
Btw. Fluence jako lowend, to je hodně na pováženou... Ale samozřejmě názory můžeme mít rozdílné ;-)
Tak to bude tou nezkušenosti, protože low end jsou všechny. Thalia, Megane.. to je kategorie "k pláči". Co je omlouvá, že jsou primárně určené na jiné trhy.
Nevím, co je pro tebe lowend. Asi všechno kromě prémie. Pokud se budeme bavit o lowendu, tak dejme tomu, že by jsi tam dal Fluence. Podle mě to není lowend, ale model pro rozvíjející se trhy. V Evropě se ani skoro neprodává. Pokud je tedy pro tebe Fluence lowend, kam by jsi dal třeba Octavii? V Turecku Octavia začíná na ceně 51 900 TL. Základní cena Fluence je 56 800 TL.
Jestli je Fluence našlapaný výbavou až po střechu, tak se tomu nedivím. A nedivil bych se, pokud bys na ten Fluence dostal hned ze startu slevu třeba 15%.
Sám asi víš, co je ten model zač. Že i Megane je celkově ve všem modernější auto. O Octavii už vůbec nemluvím. ;-)
Ten Fluence je v základní výbavě Authentic s atmo 1.6. Octávka je dobré auto to nezpochybňuji. Za cenu normální nižší střední trřídy dostaneš o kus větší auto. Proto je také tak úspěšná. A jen proto, že je levná ji nebudu označovat za lowend. To udělal v případě Fluence zdejší kolega na kterého jsem jen reagoval.
Sám musíš vědět, jakou techniku fluence využívá.
Moderní tehnologie tam nehledej. I Mégane je postaven za použití modernějších dílů a konstrukce.
Víš to? Nebo se k tomu raději nevyjadřuješ?
Buď jde o mutaci, dvojče Ády, nějaké jeho alter ego, nebo si Áda pořídil další nickovou identitu >:-[] ...
Stejně bystré, stejně úderné ... Kluci, že si půjčujete jednu klávesnici ... >:-[]
Copak já, ale především Ty ... Z mé strany jde "kolego" o několik levelů vyšší glanc mé glosy než Tvé "prý řádky k tématu", o kterém jsi tak maximálně četl ...
Samotný Avantime neměl sice prodejní úspěchy, ale jím založená generace modelů už úspěšná byla o čemž mimo jiné svědčí, že třeba takový Espace se stále vyrábí a podle mě je to stále po designové stránce nejpovedenější MPV na trhu. A třeba takový Megane 2 byl vzhledově podle mě mnohem povedenější než současný Megane.
Nástupce Scénicu a Koleose přijde až v roce 2016. Příští rok půjde do prodeje Espace, Mégane SUV a Laguna. Mégane by měl jít do prodeje začátkem roku 2016.
... tak vyzkoušíme jinou slepou větev. A rovnou designem navážeme na model, který se prakticky neprodával >:D Blahopřeji Renaultu, oni se snad zničí ještě rychleji, než jsem čekal >:D:yes:
Přesně tak, je máš jako s uměleckými díly. Velká většina těch slavných a uznávaných získala renomé až mnoho dekád po svém představení a ve své době zůstala nepochopena...
Captur jako crossover na bázi malého auta je cenově pro mnoho Evropanů akceptovatelný. Espace míří na mnohem odlišnou klientelu, viz. prodeje vozů od vyšší střední třídy nahoru, tam hraje roli mnoho faktorů, včetně renomé. Ale uvidíme, Renaultu bych úspěch přál.
Tiež si myslím. Ale bude to ideálna voľba pre tých čo sa rozhodujú medzi kategóriou MPV a SUV. Teda, snáď sa takí nájdu. A tiež trochu vypáliť rybník veľkým rodinným Fordom.
Laguna II vzešla ze studie Initiale. Všechny ty "Avantime" modely přišly až po ní. Jde to vysledovat i na čumácích, podívej se na masku Meganu 2, Espace 4, Scenicu 2 a pak se podívej na Lagunu II a Lagunu II po faceliftu.
Jaká většina?
Ty sis vzpomněl asi na Gogha a to ti v tvém "uměleckém" přehledu stačilo na definici oné "většiny"? >:D:no:
Kdyby ses chtěl dále bavit na toto téma, nemám s tím vůbec žádný problém, je to můj velký koníček. Tak klidně do toho. Nebo to opět zůstane na tom, že vlastně nemáš potřebu jakkoliv argumentovat? Nedivil bych se, není nějak čím. >:D:yes:
Příště si budu psát co uznám za vhodné já a jestli mě necháš nebo nenecháš na pokoji, to mám opravdu zcela na háku. Jestli tě to bije do očí, dobře ti tak. Ty mi diskuzně, ani jinak, nemáš absolutně co nabídnout.
Ty už nejspíš trpíš stihomamem... Jestli se domníváš, že mi stojíš za nějaké klikání na palce, nechám tě při tom. Tvé jájinkovství je úchvatné. Tím debatu s tebou opravdu končím.
>:D
Jé, už jsem si ani nemyslel, že bys mi nedošel okopat kotníky!
Ty musíš bej pořádnej zoufalec, když k tématu víš guvno, ale hubu máš plnou keců! >:D:yes:
Tak jen do mě, krom osobních invektiv od tebe ani nic jiného nečekám. :-!
PS: Jestli bys přece jen chtěl něco napsat k tomu umění, nebráním se. Kvituji to. ;-)
Lidé neslyší ani teď na tyto podivné karoserie v prémiové třídě. R-ko od Mercedesu, jakožto možný pokračovatel této karosářské verze, moc velké prodeje nemá.
Tudy cesta rozhodně nevede.
a francuzov ide presne o ten isty problem ako u korejcov... ano spravne... problemom aspon u nas v europe je znak na kapote.... uvediem priklad: aj ked je novy hyundai genesis sedan iste pecka auto vzdy bude v europe povazovany za auto ktore je pod nemeckou premiou... aj ked bude technologicky a kvalitativne rovnaky ako nemci.... proste je to tak..... a ten isty problem vidim aj u renaultu, citroenu a inych europskych "beznych" znaciek.... znak na kapote je problem, teda slaby imidz a renome.... renault moze prist s cimkolvek... stejne si myslim ze na nemcov v tomto smere nema sancu.... chce to este dlhe roky budovat imidz ... korejci s tym uz zacali a pomaly si uz zlepsuju imidz... uvidime akou cestou sa vydaju francuzi.... obavam sa ale ze cesta akou sa vybrala rada DS od citroena je dost trnista a nevhodna..... tadial cesta k premii nevedie ... teraz som zvedavy na cestu akou sa vyberie renault
To je nesmysl. Kdyby to bylo jenom o znaku, tak nikdo neřekne ani slovo. Francouzi maji tragické zpracování, kvalitu materiálu, kvalitu výroby, staré technologie, špatný servis. Ergonomie jim nic neříká, viz. nová 308. Prostě tragédie na všech frontách. Jedine co jim jde jsou různé serepetičky, cinkrlátka, švindl chrom... 8-s
No my jsme měli to "štěstí" vlastnit pár premií jak ty říkáš, a cena teda rozhodně není podložená kvalitou. Od techniky po interier neštěstí. Psal jsem tu o tom už několikrát a znva to vypisovat nebudu. Tvoje názory jsou celkem nešťastný, asi budeš duševně slabší osoba co musí blejt tyhle věci přes internet. Vlastně je mi tě líto. :-!
najblizsie ma z francuzskych aut momentalne k premii asi novy P308, tam je uz vidiet snahu posunut sa vyssie a to bez nejakeho wow efektu a gycovych somarin :yes: , vonkajsie tvary karoserie su urcite viac premiove u 308 ako u prapodivnych DS od citroenov ... bez debaty
hlavne to chce cas.... nikto sa nestane premiovym autom za 2 roky nech je akokolvek dobry... je to dlha cesta..... a francuzi maju co napravat a zlepsovat ;-) drzme palce
>:D P308, tak teď jsi fakt pobavil. Tam je hlavně prémiová koule na řadičce... z půl kila hliníku, aby jsi se ji v horkém počasí nemohl ani dotknout. A budíky až někde v tramtárii, aby je raději nikdo neviděl. >:D
pozri si nejaky poriadny videotest test a nazory odbornikov... na autotv.sk toho najdes o 308 celkom dost ..... inak ja nikde netvrdim ze P308 je premiove auto
Právě, že na P308 jsem viděl testu několik. Reakce byli vždy chladné. Kritika byla hlavně na ergonomii. Budíky daleko, cloněné volantem. Volant malý. Ovládání jenom přes displej. Nějaká koule na řadici páce, které se v zimě a létě nedotkneš. Vrzání. Levné plasty. Malo odkládacích míst. Špatné odhlučnení od motoru. Špatné tlumení a rázy od silnice. Málo místa na zadních sedačkách. Když máš panoramatické okno, tak si vzadu musíš zlomit hlavu. Sedačky mají špatné boční vedení, nahoře prakticky bez boční opory. Nic moc jízdní projev a sebevědomá cena.
Když si k tomu přičtu i proslavenou francouzkou kvalitu a výborný servis v ČR, tak to fakt nejde nekoupit 8-s
Aha, tak že jsi oblíbeným hmatem ctrl + c a ctrl + v demonstroval svoje "těžce nabyté" zkušenostijiných a jako dobračisko od kosti se o ně hned s námi podělil >:-[] ...
Zlatem vyvažovat ...
Žádná prémie to není...jestli jsem to správně pochopil, pak jsi kompilátor toho co kde kdo jinej napsal. A ještě to kolektuješ ne úplně správně.
Marosi, běž ho projet ;-)
Velice bude záležet na tom, jak definuješ prémii?
Ano, P308 je jako novinka velice solidním vozem, jenž si v celosvětové konkurenci povede dobře. Svým zpracováním a materiály se rozhodně nemá za co stydět.
Tvary a design nechť si každý ohodnotí sám, za mě dávám raději přednost stylu řady DS.
1. kompaktne tvary, jasne definovane rohy karoserie, ziadna obluda prerastajuca segment....
2. stylova ale nie gycova palubovka s kvalitnymi materialmi a zaujimavymi technologickymi rieseniami
3. zaujimava paleta motorov s vyssim vykonom pripadne plus nejaky sportovy model odvodeny od zakladnej verzie ( vieme ze sa chysta nadupana 308micka )
4. prakticky interier, solidny kufor a variabilita, bohata doplnkova vybava ( napriklad el strecha )
P308 vykrocil spravnym smerom.... nikde netvrdim ze je to premiove auto.. este to chce cas.... ale ma zrejme svojim stvarnenim najblizsie k nemeckej premii z momentalnej francuzskej produkcie.... na mna posobi stylovo a velmi seriozne
Znovu jen zopakuji, že P308 je velice dobře postavené auto, jenž se může směle rovnat se zavedenou konkurencí. Není zcela nejlepší, není ovšem ani nejhorší, jak se někteří teoretikové snaží naznačit. On třeba takový Citroen C4 není ve svých vyšších specifikacích vůbec špatné auto, i přes určité konstrukční stáří.
tak to si ma teraz dostal : >:-[] zastarale technologie si robis asi p*cu kvalita materialov a spracovanie ...sandero sa mi zda byt lepsie vyrobene ako clio ale na plaste nezalezi hlavne ze odvezie ... myslis si ze laguna3 alebo c5 hrka viac ako neaky passat b6?? alebo ze neaky oholeny passat najlepsie bluemotion ma lepsie materialy ako laguna3? si na velkom omyle a o spolahlivosti ani nehovorim porovnaj si spracovanie 5golf a staru 308?golfa ani za boha taka je to odporna kraksna od g6 je to lepsie ale zadlaka to nie je ziadna vyhra jedine s cim suhlasim je ten servis ;-\
Je to úspěch hlavně v Číně a tam je trh hodně velkej.Citróna podle mě tahle řada zachránila i když já bych si to nekoupil.Je to hezký,ale přijde mi to dost drahý.Jak jsou na tom s kvalitou nevim,ale obyč.modely nejsou moc držáky a rychle padá i hodnota.
Neřekl bych bižuterie. Je to prostě luxusněji vybavený mainstream. A protože je problém prodávat ve větších počtech běžné modely v top výbavách, tak prostě udělali spešl řadu se svébytným honosnějším designem, která tento účel plní. A celkem to trefili.
Když vynecháš podmiňovací způsob, zbyde z toho co jsi napsal co? ;-) Až si bude možný Genesis vyzkoušet, řekneme si jak si stojí proti evropský prémii...
Po usednuti do Citroenu DS3 v cene 25tis. E jsem velice vystrizlivel z designove povedeneho vozu zvenci, ale uvnitr tragedie. Chapu ze u malych aut se na kdecem setri, ale zrovna male pseudopremiovky by melo za neco navic nabidnout neco navic, Citroenu to nejde. Opel Adam je uvnitr o svetelny rok dal, dal je i FL Nissanu Juke a dalsi. Proti DS3 bylo vlastne dal vsechno do ceho jsem v Lipsku sedl...
Pokud by se snad cestu citroenu (skvely vnejsi design nedoplneny uvnitr) rozhodl kopirovat i Renault tak to nedopadne dobre. Osobne doufam ze se tou cestou nevydaji.
Luxusní espace nebo co to má být. Nevyšel Avantime ani MB R, ale oni do toho půjdou znova. Napřed musí udělat Lagunu, která bude lepší než Pašík a pak můžou postupovat směrem k Audi, až si udělají jméno.
Byla by to na světě ale nuda, kdyby naprosto všichni dělali vše stejně -. je to jejich riziko, jejich rozhodnutí. A ať už budou prodejně úspěšní či nikoli, pro zákazníka je to další alternativa, další potencionální možnost volby.
Pestrost nabídky, možnost volby je to podstatné - ne zde často houfně vytleskávaná uniformita ...
Ono se toho tady hodně namele, ale za to, že jsou občas "sví" by se jim naopak měli zvednout palce...
Pardon, tady je to samý finanční, marketingový a výrobní stratég ...
Pekne napísané. :yes: Ale vysvetľuj to poniektorým...
Ja si z pekárne vezmem ciabatu, cesnakový uzol, pudingovú taštičku, vianočku a celozrnný chlieb. Nektorí stade pravidelne odchádzajú s igelitkou rožkov - nemá to vzhľad, nemá to chuť, za pol dňa je to jak guma, ale nevadí, hlavne že sa najedia a stojí to pár centov...
;-) Ono je smutné, že ona igelitka rohlíků bez barvy a chuti ( a to nic proti gustu )je nadšeně urputně presentována coby vzor nejen pekařského umu ...
no mozno bude lepsia ak sa to nebude volat laguna ...inak v com je ten passat taky bozsky? :-O pozri sa 4control viac priestoru slusny turbobenzin udrzat alebo mozno este zvysit kvalitu+dobra cena...zabudol som na jedno dolezite nezabudat na zakaznika nie ze majitel dovezie trafica do servisu a 3 mesiace nevie co sa s autom robi-realita!
vcelku dost cerstvy testik laguny 4 control voci 508-micke
[odkaz]
na mna laguna posobi z hladiska vonkajsieho dizajnu uz trosku za zenitom a metaliza to neskryje [odkaz] , je vidiet ze uz to chce novy model... co vsak nie je nic nezvycajne vzhladom na vek auta
suhlasim laguna je uz starsia fl to podla mna ciastocne vylepsil ...to co som napisal hore mi skor pripomina mazdu 6 predchadzajucu co podla mna nie je na skodu vyrobit dostatocne reprezentativne,jazdne zaujimave auto s priestorom aj pre urastenejsich ako som ja lebo ja sa na miesto ale ze vobec nestazujem ani vo 1 fabii ale to je vyhoda ze sedim za volantom >:-[] a p508 je velmi zaujimave auto casto stretavam rxh a ma to neco do seba rozhodne viac ako nieco chladne nemecke...osobne by som daj spomedzi frantikov nejlepsie hodnotenie c5 je to proste stary dobry francuz pohodlny,spolahlivy auto ktore ma svoj charakter rozhodne by som mu nevicital ze nereze zatacky ako baworak
mne pride usmevne ze sa ide renault bavit o premii a pritom ma problem spravit normalne uspesne auto strednej triedy na beznej urovni.... uz aj i40 z korei je vacsia imidzovka ako dnesna laguna a aj predajne uspesnejsie auto... ja ti neviem ale renaulty mi nikdy osobne nesedeli co sa tyka vzhladu , interieru a celkovej aury vyzarujucej z tych aut, proste tieto ich farebne splacaniny moc nemusim ... ak francuz tak jedine peugeot u mna :yes:
308 je skutocne nadherny kus auta... renault ma o com premyslat :yes:
tak korea je celkovo uspesnejsia ako francuzi c4 je podla mna pekne auto aj p308 odhliadnuc od toho ze sa opici po golfe pôsobia velmi dospelo co sa tyka meganu ten pôsobi naozaj ako splacanina (v ciernej alebo modrej na velkych kolesach vypada dost dobre) k interieru nemam vyhrady megan posobi na mna asi ako auris(exterier) v zakladnych vybavach s predu a boku velmi pekne zo zadu uz to je i30 pre mna spon ...skor sa bojim mam strach o megane susv :-|
"...bude chtít Renault nalákat ty zákazníky, kteří chtějí automobily s prémiovým vzhledem a kteří zároveň považují vozy prémiových značek za drahé. "
To vcelku vyjadřuje podstatu věci, bude to jakási vizuální hra na prémii, ovšem technika bude veskrze mainstreamová, cílová skupina budou klienti, kteří dají na vnější vzhled a obsah je nezajímá. Taková malá francouzská válka mezi DS a IP.