Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Initiale Paris: Prémiový Renault nové divize uvidíme v Paříži

Nová prémiová divize Renaultu má postupně rozšiřovat nabídku svých aut. To první uvidíme ještě na podzim.
Zpět na článek
6. 6. 2014 12:26
6. 6. 2014 12:49
6. 6. 2014 14:45
6. 6. 2014 13:00
6. 6. 2014 13:04
6. 6. 2014 13:06
6. 6. 2014 13:11
6. 6. 2014 13:18
6. 6. 2014 13:23
6. 6. 2014 23:53
6. 6. 2014 14:56
6. 6. 2014 15:13
6. 6. 2014 16:05
7. 6. 2014 00:44
6. 6. 2014 13:18
6. 6. 2014 13:22
6. 6. 2014 13:26
6. 6. 2014 23:41
6. 6. 2014 17:07
6. 6. 2014 18:45
6. 6. 2014 21:45
7. 6. 2014 00:09
7. 6. 2014 07:13
6. 6. 2014 18:49
6. 6. 2014 21:42
7. 6. 2014 00:10
Avatar - maros
6. 6. 2014 12:00
Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Všichni chtěji dělat premii. Velke marže při nižší výrobě. Prostě sen každého odboráře. Otázka je, zda si to zrovna Renóó, Citróó a Pežóó můžou dovolit 8-s
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Alpinis182
6. 6. 2014 12:07
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Otázka správná, ale proč by nemohl ? Když může Citroen, tak proč ne ostatní ? Přeci jen bych řekl, že my nebudeme primární odbytiště...
Avatar - maros
6. 6. 2014 12:12
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Protože na to nemají. Polepy a švindl chrom z toho prémii neudělají. Francouzi mají problémy udělat konkurenceschopnou kvalitu v low endu, jak pak chtěji dělat prémii?

Finální hodnocení, Renault >:-[] :no:
Avatar - Alpinis182
6. 6. 2014 12:37
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Respektuji názor, ale nevím zdali je to mým mládím či nezkušeností, ale které franz. modely považuješ za LowEnd ?
Já osobně bych jmenoval pouze Thalii, Megane II (kvůli interieru) a na pomezí Fluence.
Avatar - grifith
6. 6. 2014 12:45
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Kdyby jsi znal předchozí příspěvky toho "nadějného" diskutéra, bylo by ti to jasnější...
Btw. Fluence jako lowend, to je hodně na pováženou... Ale samozřejmě názory můžeme mít rozdílné ;-)
Avatar - maros
6. 6. 2014 12:48
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Tak to bude tou nezkušenosti, protože low end jsou všechny. Thalia, Megane.. to je kategorie "k pláči". Co je omlouvá, že jsou primárně určené na jiné trhy.
Avatar - Alpinis182
6. 6. 2014 13:04
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Na jaký trhy je dle tebe určený takový středně vybavený Megane ?
Avatar - maros
6. 6. 2014 13:16
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Že by Turecko, Rumunsko a další? Klidně s tím můžou mít úspěch někde v Iránu a podobných. Klidně i v Rusku, když tam dají alternativní pohon na vodku.
Avatar - grifith
6. 6. 2014 13:19
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Takovej přehled a nadhled jako ty, to nemá jen tak někdo.... >:-[] :no:
Avatar - Alpinis182
6. 6. 2014 13:31
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
I kdyby tvoje tvrzení bylo zcela pravdivé a tento stav by přinášel firmě optimální zisk, tak v tom nevidím nic špatného...
6. 6. 2014 23:35
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
marosa neber doslova, on tu produkuje pre zmenu diskusný lowend...
Avatar - Alpinis182
7. 6. 2014 12:27
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
já ho beru s lehkou vahou, to ano, ale zajímá mě co ho k těmto závěrům vede :-)
6. 6. 2014 15:10
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Takže se Renaulty v západní Evropě neprodávají? To je zajímavý ;-)
Avatar - maros
6. 6. 2014 15:16
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Přečti si celé vlákno. Jasně, že se prodávají, ale jako LowEnd.
6. 6. 2014 15:27
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Nevím, co je pro tebe lowend. Asi všechno kromě prémie. Pokud se budeme bavit o lowendu, tak dejme tomu, že by jsi tam dal Fluence. Podle mě to není lowend, ale model pro rozvíjející se trhy. V Evropě se ani skoro neprodává. Pokud je tedy pro tebe Fluence lowend, kam by jsi dal třeba Octavii? V Turecku Octavia začíná na ceně 51 900 TL. Základní cena Fluence je 56 800 TL.
6. 6. 2014 15:32
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
V akci nebo bez akce? >:-[]
6. 6. 2014 15:40
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Podle ceníku. Stejné je to i v Rusku. I tam je ten lowendový Fluence dražší než Octavia.
6. 6. 2014 15:46
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Asi víš, že ceníky jsou pouze orientační.

Jestli je Fluence našlapaný výbavou až po střechu, tak se tomu nedivím. A nedivil bych se, pokud bys na ten Fluence dostal hned ze startu slevu třeba 15%.
Sám asi víš, co je ten model zač. Že i Megane je celkově ve všem modernější auto. O Octavii už vůbec nemluvím. ;-)
6. 6. 2014 20:34
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Ten Fluence je v základní výbavě Authentic s atmo 1.6. Octávka je dobré auto to nezpochybňuji. Za cenu normální nižší střední trřídy dostaneš o kus větší auto. Proto je také tak úspěšná. A jen proto, že je levná ji nebudu označovat za lowend. To udělal v případě Fluence zdejší kolega na kterého jsem jen reagoval.
6. 6. 2014 21:39
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Sám musíš vědět, jakou techniku fluence využívá.
Moderní tehnologie tam nehledej. I Mégane je postaven za použití modernějších dílů a konstrukce.
Víš to? Nebo se k tomu raději nevyjadřuješ?
6. 6. 2014 23:37
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Čo to zas trepeš za blbosti... Bratrancovej ženy strýkovho synovca švagrovej ženy brat predáva v Rusku autá, že máš také presné info?
7. 6. 2014 10:18
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Další, co ani neviděl to auto. >:D :yes:
Avatar - Andromeda
6. 6. 2014 17:19
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Buď jde o mutaci, dvojče Ády, nějaké jeho alter ego, nebo si Áda pořídil další nickovou identitu >:-[] ...
Stejně bystré, stejně úderné ... Kluci, že si půjčujete jednu klávesnici ... >:-[]
Avatar - maros
6. 6. 2014 18:07
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Něco k tématu by jsi měl?
7. 6. 2014 09:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Andromeda
7. 6. 2014 14:15
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Copak já, ale především Ty ... Z mé strany jde "kolego" o několik levelů vyšší glanc mé glosy než Tvé "prý řádky k tématu", o kterém jsi tak maximálně četl ...
6. 6. 2014 23:38
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Tak snáď IBA klávesnicu...
6. 6. 2014 20:21
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Můžu se zeptat s čím jezdíš?
6. 6. 2014 13:44
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Jestli má někdo z Francie "nárok" ma prémii, tak rozhodně Renault.
7. 6. 2014 09:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Andromeda
7. 6. 2014 14:18
Re: Tak to si může koupit jenom ortodoxní ...
Nepleteš si to tady s volebním mítingem střelče >:-[] ???
Avatar - _Karel_
6. 6. 2014 12:26
Avantime
Pokračování Avantimu, moc pěkný! Při takových autech by si jednou zase možná mohli říkat: Renault- tvůrce automobilů.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - twistedTSD
6. 6. 2014 12:50
Re: Avantime
Jen aby nenavázali i na jeho prodejní úspěchy.
Avatar - Alpinis182
6. 6. 2014 13:07
Re: Avantime
no, věřím, že jejich vedení v to doufalo, ale dájí se očekávat masové prodeje od "nemasového" vozu ? Dle mě nikoli...
6. 6. 2014 13:30
Re: Avantime
Samotný Avantime neměl sice prodejní úspěchy, ale jím založená generace modelů už úspěšná byla o čemž mimo jiné svědčí, že třeba takový Espace se stále vyrábí a podle mě je to stále po designové stránce nejpovedenější MPV na trhu. A třeba takový Megane 2 byl vzhledově podle mě mnohem povedenější než současný Megane.
6. 6. 2014 12:49
Renault IP
Moc pěkné,už se těším na nový Megane,Scenic, Lagunu,tenhle Espace je krásnej :yes:
Rozbalit vlákno
1
6. 6. 2014 14:45
Re: Renault IP
Nástupce Scénicu a Koleose přijde až v roce 2016. Příští rok půjde do prodeje Espace, Mégane SUV a Laguna. Mégane by měl jít do prodeje začátkem roku 2016.
Avatar - maros
6. 6. 2014 12:58
Tak elektro auta byla tragédie..
... tak vyzkoušíme jinou slepou větev. A rovnou designem navážeme na model, který se prakticky neprodával >:D Blahopřeji Renaultu, oni se snad zničí ještě rychleji, než jsem čekal >:D :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - _Karel_
6. 6. 2014 12:59
Re: Tak elektro auta byla tragédie..
seš šťastnej člověk :yes:
6. 6. 2014 23:39
Re: Tak elektro auta byla tragédie..
Pravdu díš. Jak sa hovorí, blahoslavení duchom chudobní...
Avatar - Francuz
9. 6. 2014 12:33
Re: Tak elektro auta byla tragédie..
Oh ako moze mat clovek ako ty volebne pravo?
Avatar - _Karel_
6. 6. 2014 13:00
Avantime
Co si budem povídat, avantime předběhl dobu.
Rozbalit vlákno
24
Avatar - grifith
6. 6. 2014 13:04
Re: Avantime
Přesně tak, je máš jako s uměleckými díly. Velká většina těch slavných a uznávaných získala renomé až mnoho dekád po svém představení a ve své době zůstala nepochopena...
Avatar - _Karel_
6. 6. 2014 13:06
Re: Avantime
kdyby dnes nechali jeho kastli a jen dali nový interiér a motory, sám bych o něm uvažoval.
Avatar - Alpinis182
6. 6. 2014 13:10
Re: Avantime
koncepcí se tomu dosti blíží DS5...
Avatar - grifith
6. 6. 2014 13:11
Re: Avantime
Myslím, že nový Espace bude jeho zdatným následovníkem. Ovšem jak už v diskuzi zaznělo, toto nebude ten pravý model pro tvorbu velkých čísel.
Avatar - _Karel_
6. 6. 2014 13:18
Re: Avantime
záleží na ceně.Vem si captur.
Avatar - grifith
6. 6. 2014 13:23
Re: Avantime
Captur jako crossover na bázi malého auta je cenově pro mnoho Evropanů akceptovatelný. Espace míří na mnohem odlišnou klientelu, viz. prodeje vozů od vyšší střední třídy nahoru, tam hraje roli mnoho faktorů, včetně renomé. Ale uvidíme, Renaultu bych úspěch přál.
Avatar - pumpkin
6. 6. 2014 23:53
Re: Avantime
Tiež si myslím. Ale bude to ideálna voľba pre tých čo sa rozhodujú medzi kategóriou MPV a SUV. Teda, snáď sa takí nájdu. A tiež trochu vypáliť rybník veľkým rodinným Fordom.
6. 6. 2014 13:32
Re: Avantime
Hlavně z Avantime vzešla celá úspěšná generace modelů (Megane2, Espace 4, Scenic 2, Laguna 2, atd)
Avatar - kosmonaut
6. 6. 2014 14:48
Re: Avantime
Laguna II vzešla ze studie Initiale. Všechny ty "Avantime" modely přišly až po ní. Jde to vysledovat i na čumácích, podívej se na masku Meganu 2, Espace 4, Scenicu 2 a pak se podívej na Lagunu II a Lagunu II po faceliftu.
6. 6. 2014 14:50
Re: Avantime
Jaká většina?
Ty sis vzpomněl asi na Gogha a to ti v tvém "uměleckém" přehledu stačilo na definici oné "většiny"? >:D :no:

Kdyby ses chtěl dále bavit na toto téma, nemám s tím vůbec žádný problém, je to můj velký koníček. Tak klidně do toho. Nebo to opět zůstane na tom, že vlastně nemáš potřebu jakkoliv argumentovat? Nedivil bych se, není nějak čím. >:D :yes:
Avatar - grifith
6. 6. 2014 14:56
Re: Avantime
Opravdu jsi uhodl, nemám potřebu vést debatu s osobou tvého formátu.
6. 6. 2014 15:06
Re: Avantime
>:D :yes:
Jasně ty většino. Příště piš raději vyhýbavěji, pak to nebude tak moc bít do očí a já tě klidně nechám na pokoji. ;-)
Avatar - grifith
6. 6. 2014 15:13
Re: Avantime
Příště si budu psát co uznám za vhodné já a jestli mě necháš nebo nenecháš na pokoji, to mám opravdu zcela na háku. Jestli tě to bije do očí, dobře ti tak. Ty mi diskuzně, ani jinak, nemáš absolutně co nabídnout.
6. 6. 2014 15:17
Re: Avantime
Ani jsem nedoufal, že bys mohl napsat něco jiného, nebo uznat, že jsi napsal hloupost.

Takže tě v tom klidně nechám. Buď dobrý! >:D :yes:

PS: Tím, že mi naklikáš minuska, realitu, ani své mizerné obzory, nezměníš. ;-)
Avatar - grifith
6. 6. 2014 16:05
Re: Avantime
Ty už nejspíš trpíš stihomamem... Jestli se domníváš, že mi stojíš za nějaké klikání na palce, nechám tě při tom. Tvé jájinkovství je úchvatné. Tím debatu s tebou opravdu končím.
Avatar - Ji/Ri
7. 6. 2014 00:44
Re: Avantime
...nepoučitelný.... o5 se fackuješ vlastníma packama? >:D odvaha ti nechybí, čučulito :yes:
7. 6. 2014 10:21
Re: Avantime
>:D
Jé, už jsem si ani nemyslel, že bys mi nedošel okopat kotníky!

Ty musíš bej pořádnej zoufalec, když k tématu víš guvno, ale hubu máš plnou keců! >:D :yes:
Tak jen do mě, krom osobních invektiv od tebe ani nic jiného nečekám. :-!

PS: Jestli bys přece jen chtěl něco napsat k tomu umění, nebráním se. Kvituji to. ;-)
6. 6. 2014 13:26
Re: Avantime
Nebo ji prostě zcela minul.
6. 6. 2014 14:47
Re: Avantime
Otázka je, jestli tu dobu vůbec kdy doběhne.

Lidé neslyší ani teď na tyto podivné karoserie v prémiové třídě. R-ko od Mercedesu, jakožto možný pokračovatel této karosářské verze, moc velké prodeje nemá.
Tudy cesta rozhodně nevede.
6. 6. 2014 23:41
Re: Avantime
Jasne, hlavný problém eRka je v jeho dizajne... Ty si vážne exemplár...
7. 6. 2014 10:23
Re: Avantime
A v čem to asi bylo?

Jo chápu, auto nestálo jako Logan MCV, ale chtěli za něj víc peněz! Drzouni! >:D :yes:
Avatar - Skipper
6. 6. 2014 17:07
Re: Avantime
Souhlas. Pořád uvažuji, že si jeden pořídím :-)
Avatar - 3_diamanty
6. 6. 2014 13:26
v pripade renaultu
a francuzov ide presne o ten isty problem ako u korejcov... ano spravne... problemom aspon u nas v europe je znak na kapote.... uvediem priklad: aj ked je novy hyundai genesis sedan iste pecka auto vzdy bude v europe povazovany za auto ktore je pod nemeckou premiou... aj ked bude technologicky a kvalitativne rovnaky ako nemci.... proste je to tak..... a ten isty problem vidim aj u renaultu, citroenu a inych europskych "beznych" znaciek.... znak na kapote je problem, teda slaby imidz a renome.... renault moze prist s cimkolvek... stejne si myslim ze na nemcov v tomto smere nema sancu.... chce to este dlhe roky budovat imidz ... korejci s tym uz zacali a pomaly si uz zlepsuju imidz... uvidime akou cestou sa vydaju francuzi.... obavam sa ale ze cesta akou sa vybrala rada DS od citroena je dost trnista a nevhodna..... tadial cesta k premii nevedie ... teraz som zvedavy na cestu akou sa vyberie renault
Rozbalit vlákno
40
Avatar - maros
6. 6. 2014 13:31
Re: v pripade renaultu
To je nesmysl. Kdyby to bylo jenom o znaku, tak nikdo neřekne ani slovo. Francouzi maji tragické zpracování, kvalitu materiálu, kvalitu výroby, staré technologie, špatný servis. Ergonomie jim nic neříká, viz. nová 308. Prostě tragédie na všech frontách. Jedine co jim jde jsou různé serepetičky, cinkrlátka, švindl chrom... 8-s
6. 6. 2014 13:33
Re: v pripade renaultu
Ádo, jsi to ty? ;-)
Avatar - grifith
6. 6. 2014 13:35
Re: v pripade renaultu
Taky mě to napadlo, ale toto zde jde o případ nanávisti k jakémukoliv francouzskému vozu, leda že by se Adolfovi zhoršila diagnóza.
Avatar - maros
6. 6. 2014 13:40
Re: v pripade renaultu
To není nenávist.. to je jenom nezaujaté konstatování faktů. Suchý výčet jejich neduhů. Ádu neznám, kdo to je?
Avatar - grifith
6. 6. 2014 13:41
Re: v pripade renaultu
" nezaujaté konstatování faktů" - navíc jsi dobrý srandista. Že ty vůbec nevíš, co jsi to teď napsal? 8-s
Avatar - Andromeda
6. 6. 2014 17:24
Re: v pripade renaultu
Koukni do zrcadla ...
7. 6. 2014 09:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
6. 6. 2014 13:34
Re: v pripade renaultu
Nepíšeš pravdu, vzhledem k tomu, co uvádíš, jsi francouzské auto neviděl už hezkou řádku let.
Avatar - maros
6. 6. 2014 13:45
Re: v pripade renaultu
Naopak, měl jsem už tu možnost vlastnit výstupy firem Pežóó a Renóó a musím řici, že si za svým názorem stojím.
Avatar - grifith
6. 6. 2014 13:49
Re: v pripade renaultu
Klidně stůj, já si zase budu stát za tím, že zde jen plácáš nesmysly.
6. 6. 2014 15:41
Re: v pripade renaultu
V jakém měřítku 1:24 nebo 1:43?
6. 6. 2014 20:29
Re: v pripade renaultu
No my jsme měli to "štěstí" vlastnit pár premií jak ty říkáš, a cena teda rozhodně není podložená kvalitou. Od techniky po interier neštěstí. Psal jsem tu o tom už několikrát a znva to vypisovat nebudu. Tvoje názory jsou celkem nešťastný, asi budeš duševně slabší osoba co musí blejt tyhle věci přes internet. Vlastně je mi tě líto. :-!
Avatar - 3_diamanty
6. 6. 2014 13:55
Re: v pripade renaultu
najblizsie ma z francuzskych aut momentalne k premii asi novy P308, tam je uz vidiet snahu posunut sa vyssie a to bez nejakeho wow efektu a gycovych somarin :yes: , vonkajsie tvary karoserie su urcite viac premiove u 308 ako u prapodivnych DS od citroenov ... bez debaty

hlavne to chce cas.... nikto sa nestane premiovym autom za 2 roky nech je akokolvek dobry... je to dlha cesta..... a francuzi maju co napravat a zlepsovat ;-) drzme palce
Avatar - maros
6. 6. 2014 13:59
Re: v pripade renaultu
>:D P308, tak teď jsi fakt pobavil. Tam je hlavně prémiová koule na řadičce... z půl kila hliníku, aby jsi se ji v horkém počasí nemohl ani dotknout. A budíky až někde v tramtárii, aby je raději nikdo neviděl. >:D
Avatar - 3_diamanty
6. 6. 2014 14:05
Re: v pripade renaultu
pozri si nejaky poriadny videotest test a nazory odbornikov... na autotv.sk toho najdes o 308 celkom dost ..... inak ja nikde netvrdim ze P308 je premiove auto
Avatar - maros
6. 6. 2014 14:37
Re: v pripade renaultu
Právě, že na P308 jsem viděl testu několik. Reakce byli vždy chladné. Kritika byla hlavně na ergonomii. Budíky daleko, cloněné volantem. Volant malý. Ovládání jenom přes displej. Nějaká koule na řadici páce, které se v zimě a létě nedotkneš. Vrzání. Levné plasty. Malo odkládacích míst. Špatné odhlučnení od motoru. Špatné tlumení a rázy od silnice. Málo místa na zadních sedačkách. Když máš panoramatické okno, tak si vzadu musíš zlomit hlavu. Sedačky mají špatné boční vedení, nahoře prakticky bez boční opory. Nic moc jízdní projev a sebevědomá cena.

Když si k tomu přičtu i proslavenou francouzkou kvalitu a výborný servis v ČR, tak to fakt nejde nekoupit 8-s
6. 6. 2014 15:13
Re: v pripade renaultu
Dej sem některej z těch testů...rád bych se pobavil ;-)
Avatar - maros
6. 6. 2014 15:21
Re: v pripade renaultu
[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
6. 6. 2014 15:37
Re: v pripade renaultu
Viděl jsi ten autoexpress test???

Resp. jel jsi v tom a porovnal sám? Souhlasím s budíky, je to něco, co bych já osobně nedal. Jinak příjemný nenáročný a komfortní auto.
Avatar - maros
6. 6. 2014 16:51
Re: v pripade renaultu
Viděl, jinak bych to tu ani nedával.. výcuc všech přehmatu jsem tu dával v 14:37. Všechno co jsem tam zmínil, tak padlo i v těch testech.
Avatar - Andromeda
6. 6. 2014 17:38
Re: v pripade renaultu
Aha, tak že jsi oblíbeným hmatem ctrl + c a ctrl + v demonstroval svoje "těžce nabyté" zkušenostijiných a jako dobračisko od kosti se o ně hned s námi podělil >:-[] ...
Zlatem vyvažovat ...
Avatar - maros
6. 6. 2014 18:12
Re: v pripade renaultu
Reaguji tu k tématu, bez osobních narážek. Zační znovu od začátku vlákna, kdy někdo P308 zařadil na pokraj prémie, na což jsem reagoval.
7. 6. 2014 04:17
Re: v pripade renaultu
Žádná prémie to není...jestli jsem to správně pochopil, pak jsi kompilátor toho co kde kdo jinej napsal. A ještě to kolektuješ ne úplně správně.
Marosi, běž ho projet ;-)
Avatar - grifith
6. 6. 2014 14:12
Re: v pripade renaultu
Velice bude záležet na tom, jak definuješ prémii?
Ano, P308 je jako novinka velice solidním vozem, jenž si v celosvětové konkurenci povede dobře. Svým zpracováním a materiály se rozhodně nemá za co stydět.
Tvary a design nechť si každý ohodnotí sám, za mě dávám raději přednost stylu řady DS.
Avatar - 3_diamanty
6. 6. 2014 14:28
Re: v pripade renaultu
ano ide o to ako ju definovat

1. kompaktne tvary, jasne definovane rohy karoserie, ziadna obluda prerastajuca segment....
2. stylova ale nie gycova palubovka s kvalitnymi materialmi a zaujimavymi technologickymi rieseniami
3. zaujimava paleta motorov s vyssim vykonom pripadne plus nejaky sportovy model odvodeny od zakladnej verzie ( vieme ze sa chysta nadupana 308micka )
4. prakticky interier, solidny kufor a variabilita, bohata doplnkova vybava ( napriklad el strecha )

P308 vykrocil spravnym smerom.... nikde netvrdim ze je to premiove auto.. este to chce cas.... ale ma zrejme svojim stvarnenim najblizsie k nemeckej premii z momentalnej francuzskej produkcie.... na mna posobi stylovo a velmi seriozne
Avatar - grifith
6. 6. 2014 14:53
Re: v pripade renaultu
Znovu jen zopakuji, že P308 je velice dobře postavené auto, jenž se může směle rovnat se zavedenou konkurencí. Není zcela nejlepší, není ovšem ani nejhorší, jak se někteří teoretikové snaží naznačit. On třeba takový Citroen C4 není ve svých vyšších specifikacích vůbec špatné auto, i přes určité konstrukční stáří.
Avatar - _Karel_
6. 6. 2014 15:07
Re: v pripade renaultu
Tvrdit, že 308 míří k prémii- seděls v ní? Podle mě úplně obyč ve svý třídě.
Avatar - maros
6. 6. 2014 14:40
Re: v pripade renaultu
P308 prémii? To jste chlapy fakt přiletěli z marsu? ;-\
Avatar - grifith
6. 6. 2014 14:47
Re: v pripade renaultu
Nauč se chápat psaný text, to zaprvé a zadruhé zapracuj na své češtině, ani jedno ti vůbec nejde.
Avatar - Skipper
6. 6. 2014 17:17
Re: v pripade renaultu
Kdy jsi prosím tě naposled seděl v dnešní tzv prémii? Materiálově jsou už i MB a BMW celkem křápy.
Avatar - 3_diamanty
6. 6. 2014 21:10
Re: v pripade renaultu
tento interier na mna posobi skutocne premiovo.... samozrejme nejedna sa o zakladnu vybavu ;-) [odkaz]

minimalne z hladiska dizjanu na mna naprikald toto auto [odkaz] rozhodne neposobi premiovejsie ako novy P308 [odkaz]

v interieri je to to iste... paci sa mi viac ten v 308 vcelku jednoznacne :yes:

takze premia-nepremia.... vyberam si P308 ;-)
6. 6. 2014 20:24
Re: v pripade renaultu
tak to si ma teraz dostal : >:-[] zastarale technologie si robis asi p*cu kvalita materialov a spracovanie ...sandero sa mi zda byt lepsie vyrobene ako clio ale na plaste nezalezi hlavne ze odvezie ... myslis si ze laguna3 alebo c5 hrka viac ako neaky passat b6?? alebo ze neaky oholeny passat najlepsie bluemotion ma lepsie materialy ako laguna3? si na velkom omyle a o spolahlivosti ani nehovorim porovnaj si spracovanie 5golf a staru 308?golfa ani za boha taka je to odporna kraksna od g6 je to lepsie ale zadlaka to nie je ziadna vyhra jedine s cim suhlasim je ten servis ;-\
Avatar - _Karel_
6. 6. 2014 13:38
Re: v pripade renaultu
No, možná špatně čtu, ale DS je vcelku úspěch- v Evropě.
6. 6. 2014 13:50
Re: v pripade renaultu
Je to úspěch hlavně v Číně a tam je trh hodně velkej.Citróna podle mě tahle řada zachránila i když já bych si to nekoupil.Je to hezký,ale přijde mi to dost drahý.Jak jsou na tom s kvalitou nevim,ale obyč.modely nejsou moc držáky a rychle padá i hodnota.
6. 6. 2014 14:54
Re: v pripade renaultu
DS řada je pořád bižuterie. Jestli jsi zvyklý na prémii, tak po přesednutí a vyzkoušení, dojdeš jen k hořkému konstatování o pozlátku a kočičím zlatu.

Mi se DSky taky líbí. Jestli jim to pomůže k přežití, jen dobře, potřebují to.
6. 6. 2014 16:15
Re: v pripade renaultu
Neřekl bych bižuterie. Je to prostě luxusněji vybavený mainstream. A protože je problém prodávat ve větších počtech běžné modely v top výbavách, tak prostě udělali spešl řadu se svébytným honosnějším designem, která tento účel plní. A celkem to trefili.
6. 6. 2014 21:36
Re: v pripade renaultu
Výbava? Spíš jen design...
Avatar - Ji/Ri
7. 6. 2014 00:49
Re: v pripade renaultu
....už musíš mít lica červené... neblbní, čučulito, ono to může časem nechat následky.
7. 6. 2014 10:23
Re: v pripade renaultu
Nebolí tě prsty na nohou? Nebo to provádíš v gumotextilkách? >:D
6. 6. 2014 15:15
Re: v pripade renaultu
Když vynecháš podmiňovací způsob, zbyde z toho co jsi napsal co? ;-) Až si bude možný Genesis vyzkoušet, řekneme si jak si stojí proti evropský prémii...
Avatar - fOE
6. 6. 2014 15:13
Hrani si na premii neni jen o designu
Po usednuti do Citroenu DS3 v cene 25tis. E jsem velice vystrizlivel z designove povedeneho vozu zvenci, ale uvnitr tragedie. Chapu ze u malych aut se na kdecem setri, ale zrovna male pseudopremiovky by melo za neco navic nabidnout neco navic, Citroenu to nejde. Opel Adam je uvnitr o svetelny rok dal, dal je i FL Nissanu Juke a dalsi. Proti DS3 bylo vlastne dal vsechno do ceho jsem v Lipsku sedl...

Pokud by se snad cestu citroenu (skvely vnejsi design nedoplneny uvnitr) rozhodl kopirovat i Renault tak to nedopadne dobre. Osobne doufam ze se tou cestou nevydaji.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
7. 6. 2014 00:50
Re: Hrani si na premii neni jen o designu
...soudě podle Horní Dolní.... ale vystrč sedinku za hranice naší kotlinky a budeš překvapený ;-)
Avatar - KANKUNEN
6. 6. 2014 16:47
To zase vymysleli něco
Luxusní espace nebo co to má být. Nevyšel Avantime ani MB R, ale oni do toho půjdou znova. Napřed musí udělat Lagunu, která bude lepší než Pašík a pak můžou postupovat směrem k Audi, až si udělají jméno.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Andromeda
6. 6. 2014 17:35
Re: To zase vymysleli něco
Byla by to na světě ale nuda, kdyby naprosto všichni dělali vše stejně -. je to jejich riziko, jejich rozhodnutí. A ať už budou prodejně úspěšní či nikoli, pro zákazníka je to další alternativa, další potencionální možnost volby.
Pestrost nabídky, možnost volby je to podstatné - ne zde často houfně vytleskávaná uniformita ...
Ono se toho tady hodně namele, ale za to, že jsou občas "sví" by se jim naopak měli zvednout palce...
Pardon, tady je to samý finanční, marketingový a výrobní stratég ...
6. 6. 2014 23:48
Re: To zase vymysleli něco
Pekne napísané. :yes: Ale vysvetľuj to poniektorým...
Ja si z pekárne vezmem ciabatu, cesnakový uzol, pudingovú taštičku, vianočku a celozrnný chlieb. Nektorí stade pravidelne odchádzajú s igelitkou rožkov - nemá to vzhľad, nemá to chuť, za pol dňa je to jak guma, ale nevadí, hlavne že sa najedia a stojí to pár centov...
Avatar - Andromeda
7. 6. 2014 14:06
Re: To zase vymysleli něco
;-) Ono je smutné, že ona igelitka rohlíků bez barvy a chuti ( a to nic proti gustu )je nadšeně urputně presentována coby vzor nejen pekařského umu ...
Avatar - aproximus
6. 6. 2014 18:19
Re: To zase vymysleli něco
laguna lepší než pašík? myslím, že by byli rádi, kdyby nová laguna byla lepší než p508, c5 nebo i40. a i to bude pro renault docela oříšek...
6. 6. 2014 20:38
Re: To zase vymysleli něco
no mozno bude lepsia ak sa to nebude volat laguna ...inak v com je ten passat taky bozsky? :-O pozri sa 4control viac priestoru slusny turbobenzin udrzat alebo mozno este zvysit kvalitu+dobra cena...zabudol som na jedno dolezite nezabudat na zakaznika nie ze majitel dovezie trafica do servisu a 3 mesiace nevie co sa s autom robi-realita!
Avatar - 3_diamanty
6. 6. 2014 20:50
Re: To zase vymysleli něco
vcelku dost cerstvy testik laguny 4 control voci 508-micke

[odkaz]

na mna laguna posobi z hladiska vonkajsieho dizajnu uz trosku za zenitom a metaliza to neskryje [odkaz] , je vidiet ze uz to chce novy model... co vsak nie je nic nezvycajne vzhladom na vek auta
6. 6. 2014 21:26
Re: To zase vymysleli něco
suhlasim laguna je uz starsia fl to podla mna ciastocne vylepsil ...to co som napisal hore mi skor pripomina mazdu 6 predchadzajucu co podla mna nie je na skodu vyrobit dostatocne reprezentativne,jazdne zaujimave auto s priestorom aj pre urastenejsich ako som ja lebo ja sa na miesto ale ze vobec nestazujem ani vo 1 fabii ale to je vyhoda ze sedim za volantom >:-[] a p508 je velmi zaujimave auto casto stretavam rxh a ma to neco do seba rozhodne viac ako nieco chladne nemecke...osobne by som daj spomedzi frantikov nejlepsie hodnotenie c5 je to proste stary dobry francuz pohodlny,spolahlivy auto ktore ma svoj charakter rozhodne by som mu nevicital ze nereze zatacky ako baworak
Avatar - 3_diamanty
6. 6. 2014 21:35
Re: To zase vymysleli něco
mne pride usmevne ze sa ide renault bavit o premii a pritom ma problem spravit normalne uspesne auto strednej triedy na beznej urovni.... uz aj i40 z korei je vacsia imidzovka ako dnesna laguna a aj predajne uspesnejsie auto... ja ti neviem ale renaulty mi nikdy osobne nesedeli co sa tyka vzhladu , interieru a celkovej aury vyzarujucej z tych aut, proste tieto ich farebne splacaniny moc nemusim ... ak francuz tak jedine peugeot u mna :yes:

308 je skutocne nadherny kus auta... renault ma o com premyslat :yes:
6. 6. 2014 21:51
Re: To zase vymysleli něco
tak korea je celkovo uspesnejsia ako francuzi c4 je podla mna pekne auto aj p308 odhliadnuc od toho ze sa opici po golfe pôsobia velmi dospelo co sa tyka meganu ten pôsobi naozaj ako splacanina (v ciernej alebo modrej na velkych kolesach vypada dost dobre) k interieru nemam vyhrady megan posobi na mna asi ako auris(exterier) v zakladnych vybavach s predu a boku velmi pekne zo zadu uz to je i30 pre mna spon ...skor sa bojim mam strach o megane susv :-|
7. 6. 2014 00:45
Re: To zase vymysleli něco
Jsem docela rád, že tě Renault nijak neoslovuje. KIA-World je opravdu trochu jiný svět.
Avatar - aproximus
6. 6. 2014 18:16
tenhle projekt
podle mě, velký úspěch slavit nebude.. ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hittman
6. 6. 2014 18:45
?
Ve Francii možná, v Německu těžko, tam mají na "prémii" trochu jiná měřítka než Frantíci..
Rozbalit vlákno
3
6. 6. 2014 21:45
Re: ?
No tak to na 100%. D3 tento počin od Renaultu nemá šanci ohrozit. Btw nakonec to nenahradí ani Espace, je to takový kočkopes :no:
Avatar - pumpkin
7. 6. 2014 00:09
Re: ?
Očividne to ani nemá nahradiť Espace a jeho pôvodné zameranie. Treba vyplniť škáry na trhu a na to je Renault expertom.
7. 6. 2014 07:13
Re: ?
No na tohle možná expert je, ale vyklidil pozice od střední třídy nahoru. Tenhle model se neuživí, nebude to masovka ;-)
6. 6. 2014 18:49
IP
"...bude chtít Renault nalákat ty zákazníky, kteří chtějí automobily s prémiovým vzhledem a kteří zároveň považují vozy prémiových značek za drahé. "

To vcelku vyjadřuje podstatu věci, bude to jakási vizuální hra na prémii, ovšem technika bude veskrze mainstreamová, cílová skupina budou klienti, kteří dají na vnější vzhled a obsah je nezajímá. Taková malá francouzská válka mezi DS a IP.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MichalSVK
6. 6. 2014 21:42
Twingo
Síce mimo témy ale neviete kedy príde do predaja nové Twingo? Som veľmi zvedavý na prvé testy...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pumpkin
7. 6. 2014 00:10
Re: Twingo
Teraz v lete by malo prísť.