V každém automobilovém segmentu můžeme najít řadu výjimečných modelů, které stojí za pozornost. Existují však vozy, jež představují vzory hodné následování. Které to jsou?
No je pravda, že reklamy je tam dost. Ale co naděláš. Už se to tady několikrát řešilo, bez reklamy by se z toho mohl snadno stát placený web, který by si na sebe vydělával penězma od čtenářů. A chtěl bych vidět vsechny ty zdejší bojkotéry, kolik by si platili.
Nevadilo by mi, kdyby vznikla vedle "free-verze" s reklamami (což už vlastně funguje) i nějaká placená verze, ve které by reklamy nebyly, design bych si mohl přizpůsobit a měl bych za své peníze i jiné výhody, třeba selekci autorů (nechci třeba číst články konkrétního autora, tak ho dám na black-list, jeho články se mi tak nebudou zobrazovat a o to se mi sníží cena, atd.)...
Námět pro redakci (byť chápu, že redakce není to samé, jako provozovatel, či majitel webu)?
Mne to vadi extremne, najma ked tych stranok je 20 a viac.
Tu je to aspon dobre, ze sa nenacitava cela stranka opakovane, ale iba jeden blok.
Su weby, kde sa nacitava znova a znova vsetok bordel aj s reklamami. Casto potom ani nedocitam.
Já myslím, že podle nadpisu začínajícího číslovkou ("10 nej SUV pro manželky fotbalistů", "5 aut kterými jezdil Sagvan Tofi" atp.) to půjde poznat snadno.
Za prvé musím podotknout, že nápad s členěním na kapitoly kvituji :yes: Konečně je pro mě podobný článek na ACZ přehledný a neztrácím se v něm... Výběr už je však trošku jiná kapitola, protože třeba v segmentu B bych tedy za ikonu považoval třeba Fiat Punto (Grande Punto, Punto Evo a kdoví, jak se to jmenovalo), protože při příchodu v roce 2005 to bylo snad nejhezčí kompaktní auto na trhu a jeho design se stal velmi populárním. To že to Fiat faceliftem zabil je druhá věc... No a ještě poznámka, že u SsangYongu Actyon máte fotku Koranda C.
Já si na tabletu taky prst o nic víc neušoupu a doma u kompu mám myšku přivázanou drátem, a těch pár kliků navíc ji neunaví >:-[] Takže já to beru s nadhledem >:-[]
Nápodobně.Mě to nevadil a dokonce jsem to přijal.Ale jak může někd dát SsangYong mezi takové skvosty jako 911 či F500,to opravdu nchápu.A ta ubohost,oni se ještě půlkou toho samého článku obhajují,že to nechtěli,žeje to nelogické a že je průkopník.Redaktoři se zase jednou vytáhli ;-\
Actyon je v našich končinách podobný exot >:D navyše ako prvý v podstate založil triedu SUC, teda SUV coupe, ktorú s obrovským úspechom využilo BMW X6, a teraz aj X4, a chystajú sa ďalší. Minimálne za toto prvenstvo a za odvahu v designe si tam zaslúži byť.
Nevim jestli si redakce dela srandu...ale ten clanek se fakt neda cist, skoncil jsem u cisla 4...a tam mi dosla trpelivost, tolik reklam na "tri" vety nema ani vas nedostizny vzor Blesk.
Členění na kapitoly mi nevadí. Koukám na stránky na tabletu a tam je zobrazování podle jednotlivých kapitol pozitivum, kvůli načítání, přehlednosti a tak. Takže za mě je to v pohodě. A nový věci vítám.
A načo to toľkokrát opakuješ? Naháňaš za bojkotérov počet príspevkov?
Mimochodom, článok je opäť mimo. Výber nie podľa dizajnu, ale akýsi "politický", aby sa na každého trochu dostalo...
Golf najkrajší kompakt? Kde ostala Giulietta alebo P308? I ten Leon sa z pohľadu dizajnu dá hodnotiť vyššie.
P208 dizajnovo nad Renaultom Clio? Pekná somarina...
Dožívajúci Espace vrcholom dizajnu v triede? Tak to snáď pred X rokmi, nie dnes (čo nie je kritika alebo pohana Reaultu), máme novšie a zaujímavejšie MPV.
No a ten Ssangyong - absolútny vzor nevýraznosti, nudy a tuctového šedého dizajnu... Ako keby sme tu nemali autá ako Soul, Captur a ďalšie...
Nech sa Sochor obhajuje ako chce, seba aj redakciu, ale toto je smetisko, nie solídna práca.
Čo si zač, že ideš poúčať? Ucho, čo sa tu ešte nestihlo poriadne rozkukať, a už rozdáva rozumy. Vieš, niektorí máme s týmto serverom už čo-to odžité a vieme zhodnotiť aj porovnať. Tá tvoja "trocha taktu" tu už dávno stratila akýkoľvek zmysel...
Vieš sto ľudí, sto chutí. Podobne je to aj s designom. Z mnohým súhlas, len mi nedá toto. Vymenuj s designovej stránky aspoň jedno zaujímavejšie auto v kategórii veľkých MPV ako Espace. Bez urážky ktorejkoľvek značky, ale všetci robia "krabice" na kolesách a len Renault tomu dal zaujímavú formu. A žeby bol Ssang Yong vzor tuctovosti a nevýraznosti? Hm. Vždy keď sa mihol nejaký test alebo len zmieka som čítal presný opak a s tým súhlasím. V zásade niet viac "uleteného" SUV ako je Actyon. Design iný, ale napriek tomu zaujímavý a určite nie fádny.
Aha, takže na přečtení toho článku v klidu si mám nainstalovat nějakou aplikaci a pak ještě něco dalšího naprogramovat?
Tomu říkám rada za všechny prachy...
Bavím se bavím, máš naprostou pravdu. A víš čím a proč? Bavím se hlavně názorama některejch diskutérů, a protože jsem psal, že mě to na tabletu nevadí a počítač nemám, tak se hlavně bavím úrovní a způsobem zdejších příspěvků. A je mi úplně jeno, jestli jsou na tu nebo onu stranu. Aneb jak ty píšeš, hodinky jako holinky...
Týýý jooo, to je moudra po poledni ... Už jen čekám, kdy velikán Tvého formátu přijde s tím, že si vlastně mohl tento článek napsat každý sám, když se mu to nelíbí - od redakce by stačil nástin titulky ...
A pokud se mi nelíbí věc, že proud reklam je občas přerušen obsahem článku ( onen Adblock soft používám roky, přesto si nedovolím tady vykřikovat takové bludy ...) , tak si vytvořit vlastní web - a je to, že ???
Doufám, že podobně "perspektivní a asertivní" řešení Ti v případě osobního či firemního prospěchu ( kdo živí koho - autoweb mne, nebo mé klikání je ...) navrhnou v momentě Tvé jakékoli nespokojenosti třeba chirurgové ...
Svatá prostato ...
A kde vidíte, že reaguji přímo na vás? Jak můžete vidět podle předmětu mého příspěvku, reaguji na lidi stěžující si na reklamy přítomné na tomto webu.
Ale když ste u toho členění článku - v čem konkrétně vám to vadí?? Já neříkám, že jsem příznivcem, nejsem ani odpůrcem. Řekl bych, že je to dost věc zvyku. A článcích tohoto typu (tj. výčet modelů) to není úplně od věci oddělit tímto stylem, příjde mi to i pohodlnější "překliknout" na další model než rollovat dolů a dolů a mít to slito v jeden text. Něco jinýho je členění tímto stylem všech článků, např. i testů aut, kdy by byly na jedné stránce jízdní vlastnosti, na druhé stránce motor, na třetí dílenské zpracování apod., to by se mi taky nelíbilo, ale v tomhle případě nevidím problém. Toť můj názor.
Dobře, jinak - je snad Fordí asijskoamerickocosi splácanina nebo podivný Auris/Corolla významnější na poli designu než Golf, výsledek dlouhodobé evoluce, jímž se dokonce pokorně inspirují i někteří konkurenti?
Chocho zase jen jednou nerozdýchal, že si autor dovolil zmínit zlý koncern...
Kdyby Golf opravdu dělal v Evropě křoví Corolle, Focusu, Civicu..., splnil by se ti jistě tvůj velký mokrý sen, zatím se ovšem musíš smířit s tím, že je to naopak.
Dá se s tím souhlasit i když ten čínskej vehement na konci Sangjong nebo co to stejné jak kdyby tam byl ten čínskej pazmekt Kia nebo Hjůndaj. To je to samé.
Voyager v Evropě nedokázal nic, krom toho je že to první minivan na světě a že se jich tu prodalo asi 150 000 ks (od roku 92 doted) + tak 40-60 tis šedý dovoz (Dodge, Plymouth chrysler Town and Country).
Krom toho , že má mnohem varibilnější vnitřek, měl už dávno posuvný oboje dveře a jde si vybrat benzínovou V6ku.Navíc za stejný prachy nabízí trochu jinou výbavu.
Poslední Voyager jsem řídil (byť s nepovedeným CRDi)...můžu svědomitě napsat, že Transit působí víc jako auto než Chrysler. Bez pardonu a snahy něco očernit. Ano souhlasím s velmi dobře řešeným interiérem, ale to je vše.
Transit je podstatně tišší, řiditelnější a ani bych neřekl míň komfortní (bavím se o poslední generaci). Než přehmatáš první kruhovej objezd je poledne.
Jsem zvědavej jaká bude nová generace (2015???)
Tižší - stížnost směřuj k italským soudruhům z VM motori, to víš oni byli zaměření na motory do užitkových vozidel, tam hluk nevadí no.
Vsadím se, že s Pentastarem je to šepot květin.
Transit je dodávka, podobně jako Multivan atd....dodávka nikdy nemůže být komfortní jako něco, co je od základu konstruovaný jako MPV:
Jo a ke kruhovýmu objezdu: jel si někdy Defenderem? Zkus to zaparkuj si tím po praze do malé mezery, budeš mít naposílvané svaly jak po hodce v posilovně >:D