Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

10 pozoruhodných vozů: Ikony svých kategorií

132 komentářů

Mig_35
Článek si nepřečtu, diskutovat k němu nebudu, vyzývám k tomu i ostatní.
Takhle tedy ne!
Avatar - Armin Tamzarian
Armin Tamzarian
Tak už ani tomuto webu se nevyhnulo dělení článků na kapitoly 😢
frite
Tohle navyšování počtu kliků členěním jednoho článku na kapitoly považuji za ubohost a odrazování čtenářů. Tudy ne, pánové. 😉
ericn
Je přece třeba, aby čtenáři viděli víc reklamy, ne? Vzkaz redakci, strčte si to za klobouk >😁
Avatar - Armin Tamzarian
Armin Tamzarian
Já myslím, že podle nadpisu začínajícího číslovkou ("10 nej SUV pro manželky fotbalistů", "5 aut kterými jezdil Sagvan Tofi" atp.) to půjde poznat snadno.
Will.I.Am
No tentokrát se mu to moc nepovedlo, umí líp ;-\
Mig_35
Mne nevadí reklamy, mně vadí klikání po každém odstavci...
Rich-doonie
Jo no, líp bych to nenapsal :yes: Přitom nainstalovat si AdBlock zabere sotva poloviční čas než sem neustále psát plačící komenty ...
Will.I.Am
>😒] :yes:
Avatar - Glaukos
Glaukos
češi si radši stěžujou, než provést jednoduchý úkol instalace "blocku"
Avatar - Ronault.
Ronault.
NULA.

Kubo Kubo...
Mig_35
hoši, šoupejte nohama a čtěte, o autech víte kulový, tak tady nerozumujte...
Trollerson Vogelstein
Nepoucuji, akorat bych si tu predstavoval klidne a mirne prostredi. Zadne kulky, ale trosku miru a pratelstvi. To je vsechno v podstate 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Will.I.Am
Nic nenaháním, to je jejich věc. Já to napsal jako informaci pro ty, kterým to na PC nevyhovuje.

Jinak souhlasím s tebou, pokud jde o výběr aut.
Makovnik
Mne to vadi extremne, najma ked tych stranok je 20 a viac.
Tu je to aspon dobre, ze sa nenacitava cela stranka opakovane, ale iba jeden blok.
Su weby, kde sa nacitava znova a znova vsetok bordel aj s reklamami. Casto potom ani nedocitam.
Will.I.Am
Asi holt nejsou tak dobrý >😒] >😒] >😒]
Avatar - fOE
fOE
Inu doufam ze budou drzet format a clanky s deseti prokliky budou lehce rozpoznatelne => klikat na ne pak taky nebudu. Tenhle zdejsi genesis stacil.
Rich-doonie
A kde vidíte, že reaguji přímo na vás? Jak můžete vidět podle předmětu mého příspěvku, reaguji na lidi stěžující si na reklamy přítomné na tomto webu.

Ale když ste u toho členění článku - v čem konkrétně vám to vadí?? Já neříkám, že jsem příznivcem, nejsem ani odpůrcem. Řekl bych, že je to dost věc zvyku. A článcích tohoto typu (tj. výčet modelů) to není úplně od věci oddělit tímto stylem, příjde mi to i pohodlnější "překliknout" na další model než rollovat dolů a dolů a mít to slito v jeden text. Něco jinýho je členění tímto stylem všech článků, např. i testů aut, kdy by byly na jedné stránce jízdní vlastnosti, na druhé stránce motor, na třetí dílenské zpracování apod., to by se mi taky nelíbilo, ale v tomhle případě nevidím problém. Toť můj názor.
CenturionCz
Adblock.
Rich-doonie
To tu vážně nikdo neznáte AdBlock?? Případně proč se bráníte jeho používání, když tak pořád nadáváte na reklamy? 8-s
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Andromeda
Andromeda
Týýý jooo, to je moudra po poledni ... Už jen čekám, kdy velikán Tvého formátu přijde s tím, že si vlastně mohl tento článek napsat každý sám, když se mu to nelíbí - od redakce by stačil nástin titulky ...
A pokud se mi nelíbí věc, že proud reklam je občas přerušen obsahem článku ( onen Adblock soft používám roky, přesto si nedovolím tady vykřikovat takové bludy ...) , tak si vytvořit vlastní web - a je to, že ???
Doufám, že podobně "perspektivní a asertivní" řešení Ti v případě osobního či firemního prospěchu ( kdo živí koho - autoweb mne, nebo mé klikání je ...) navrhnou v momentě Tvé jakékoli nespokojenosti třeba chirurgové ...
Svatá prostato ...
MariAchi
Aha, takže na přečtení toho článku v klidu si mám nainstalovat nějakou aplikaci a pak ještě něco dalšího naprogramovat?
Tomu říkám rada za všechny prachy...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Will.I.Am
Já si na tabletu taky prst o nic víc neušoupu a doma u kompu mám myšku přivázanou drátem, a těch pár kliků navíc ji neunaví >😒] Takže já to beru s nadhledem >😒]
Will.I.Am
Členění na kapitoly mi nevadí. Koukám na stránky na tabletu a tam je zobrazování podle jednotlivých kapitol pozitivum, kvůli načítání, přehlednosti a tak. Takže za mě je to v pohodě. A nový věci vítám.
Avatar - Glaukos
Glaukos
Proč zmiňuješ cenu u článku o designu?

Jen tak mimo, kapitoly jsou na tabletu fajn, ale na kompu, mě nebetyčně se***!!!
Trollerson Vogelstein
:yes:
Will.I.Am
Souhlas >😒]
Will.I.Am
:yes: :yes: :yes:
Trollerson Vogelstein
:yes:
Klaudius
Spíš uměl... ;-\
Trollerson Vogelstein
Opäť neni nic mimo, akorat by to chtelo trochu taktu
Frigi
Kam zmizela Ochcávka? Fobia? Kde jsou všechny vzorové škodovky?
Avatar - Amerika
Amerika
Za prvé musím podotknout, že nápad s členěním na kapitoly kvituji :yes: Konečně je pro mě podobný článek na ACZ přehledný a neztrácím se v něm... Výběr už je však trošku jiná kapitola, protože třeba v segmentu B bych tedy za ikonu považoval třeba Fiat Punto (Grande Punto, Punto Evo a kdoví, jak se to jmenovalo), protože při příchodu v roce 2005 to bylo snad nejhezčí kompaktní auto na trhu a jeho design se stal velmi populárním. To že to Fiat faceliftem zabil je druhá věc... No a ještě poznámka, že u SsangYongu Actyon máte fotku Koranda C.
Will.I.Am
Že by od přírody? >😒]
Avatar - dolfi
dolfi
Nabodnout! >😁 :-! >😒]
webpaja
Transit je podstatně tišší, řiditelnější a ani bych neřekl míň komfortní (bavím se o poslední generaci). Než přehmatáš první kruhovej objezd je poledne.
Jsem zvědavej jaká bude nová generace (2015???)
webpaja
Co v Evropě dokázal Voyager? Btw, jel jsi někdy s jeho posledním vydáním? Přednost před Espacem bych mu nedal... 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Protože nemám nic proti reklamám, pokud jsou umístěny rozumně a v rozumném počtu...
Will.I.Am
:yes:
Will.I.Am
Stojí >😒]
Avatar - dolfi
dolfi
>😁
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
souhlas a respect! :-!
Will.I.Am
:yes:
Will.I.Am
>😒] :yes:
Trollerson Vogelstein
Avatar - Warrual
Warrual
Jestli takto bude vypadat každý druhý ''článek'' tak tu končím...
Mig_35
A instalací té aplikace se tenhle článek spojí z deseti odstavců do jednoho?
Avatar - Glaukos
Glaukos
Adblock je doplněk prohlížeče a jen odstraňuje reklamy. Na spojeni článku by to chtělo možná napsat vlastni skript
Will.I.Am
Mě to nevadí ani na jinejch webech, tak proč by mělo tady. Já se s tím vyrovnám 😉
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
Hrozný výběr :no:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Will.I.Am
A raději hned dvakrát, pro jistotu >😒]
Will.I.Am
:yes:
Will.I.Am
>😒] :yes:
Will.I.Am
>😒] :yes:
Will.I.Am
Vidíš, třeba teď se bavím tvojí odpovědí, chápej nikoli na tvůj účet :yes: Čili vidím to pozitivně a navíc s tebou souhlasím. :yes:
Will.I.Am
Bavím se bavím, máš naprostou pravdu. A víš čím a proč? Bavím se hlavně názorama některejch diskutérů, a protože jsem psal, že mě to na tabletu nevadí a počítač nemám, tak se hlavně bavím úrovní a způsobem zdejších příspěvků. A je mi úplně jeno, jestli jsou na tu nebo onu stranu. Aneb jak ty píšeš, hodinky jako holinky...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Trollerson Vogelstein
:yes:
Trollerson Vogelstein
pro nekoho je ikonou lada a pro jineho zase civic. Co uz
Trollerson Vogelstein
:yes:
Trollerson Vogelstein
:yes:
Trollerson Vogelstein
Nesnazi, ale je.
Trollerson Vogelstein
ale ne
webpaja
Poslední Voyager jsem řídil (byť s nepovedeným CRDi)...můžu svědomitě napsat, že Transit působí víc jako auto než Chrysler. Bez pardonu a snahy něco očernit. Ano souhlasím s velmi dobře řešeným interiérem, ale to je vše.
Avatar - Anonym
Anonym
Voyager v Evropě nedokázal nic, krom toho je že to první minivan na světě a že se jich tu prodalo asi 150 000 ks (od roku 92 doted) + tak 40-60 tis šedý dovoz (Dodge, Plymouth chrysler Town and Country).

Krom toho , že má mnohem varibilnější vnitřek, měl už dávno posuvný oboje dveře a jde si vybrat benzínovou V6ku.Navíc za stejný prachy nabízí trochu jinou výbavu.
Klaudius
Prečo spomínaš ikony, keď článok sa snaží byť o dizajne?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
webpaja
Ano, pro Evropany (a myslím, že nejen pro ně) je pravou ikonou C segmentu Golf.
MariAchi
Nevadilo by mi, kdyby vznikla vedle "free-verze" s reklamami (což už vlastně funguje) i nějaká placená verze, ve které by reklamy nebyly, design bych si mohl přizpůsobit a měl bych za své peníze i jiné výhody, třeba selekci autorů (nechci třeba číst články konkrétního autora, tak ho dám na black-list, jeho články se mi tak nebudou zobrazovat a o to se mi sníží cena, atd.)...
Námět pro redakci (byť chápu, že redakce není to samé, jako provozovatel, či majitel webu)?
Will.I.Am
>😒] >😒] >😒]
Will.I.Am
>😒]
Will.I.Am
:yes:
Will.I.Am
>😒] :yes:
Avatar - Machýrek
Machýrek
>😁 >😁 >😁 :yes:
Will.I.Am
>😒]
Will.I.Am
:yes:
Will.I.Am
:yes:
Will.I.Am
:yes:
RADEK1
To jsi snad ani nemyslel vážně, že takový krám jako Picasso by mohl figurovat v tomto žebříčku. Byť si ho rodiče koupili.
RADEK1
Nebo Scenika. To je tuším zakladatel této třídy.
patrikzx
bez ohladu toho co ti momentalne stoji v garazi...espace je tam uplne zasluze nerovnako by som tam dal mozno aj alhambru a spol
Will.I.Am
Pokud ano, tak bye bye >😒]
Will.I.Am
Tak aspoň že to všichni vědí >😒] Škoda (tvoje) :no:
Will.I.Am
No je pravda, že reklamy je tam dost. Ale co naděláš. Už se to tady několikrát řešilo, bez reklamy by se z toho mohl snadno stát placený web, který by si na sebe vydělával penězma od čtenářů. A chtěl bych vidět vsechny ty zdejší bojkotéry, kolik by si platili.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Napiš mi jediný důvod, proč by v článku o ikonách svých kategorií z pohledu Evropy neměl být Golf, ale Focus nebo dokonce Corolla.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Odmítám tím listovat. Tečka.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
😉 s tymto suhlas, navzdy krali :yes:
Avatar - The Spešl Uan
The Spešl Uan
Nápodobně.Mě to nevadil a dokonce jsem to přijal.Ale jak může někd dát SsangYong mezi takové skvosty jako 911 či F500,to opravdu nchápu.A ta ubohost,oni se ještě půlkou toho samého článku obhajují,že to nechtěli,žeje to nelogické a že je průkopník.Redaktoři se zase jednou vytáhli ;-\
lled
Nevim jestli si redakce dela srandu...ale ten clanek se fakt neda cist, skoncil jsem u cisla 4...a tam mi dosla trpelivost, tolik reklam na "tri" vety nema ani vas nedostizny vzor Blesk.

[odkaz]
Avatar - Choochoo
Choochoo
Kam se podely ikony C segmentu Corolla, Focus? Kdo tam strcil toho kdo jim dela krovi na prvni misto???
Kasprik
Dá se s tím souhlasit i když ten čínskej vehement na konci Sangjong nebo co to stejné jak kdyby tam byl ten čínskej pazmekt Kia nebo Hjůndaj. To je to samé.
Klaudius
Čo si zač, že ideš poúčať? Ucho, čo sa tu ešte nestihlo poriadne rozkukať, a už rozdáva rozumy. Vieš, niektorí máme s týmto serverom už čo-to odžité a vieme zhodnotiť aj porovnať. Tá tvoja "trocha taktu" tu už dávno stratila akýkoľvek zmysel...
Avatar - dolfi
dolfi
Např. chybí parohy! >😒]
Trollerson Vogelstein
:yes:
Trollerson Vogelstein
ty bonbony jsem mival moc rad
Trollerson Vogelstein
bu bu bu >😁
Trollerson Vogelstein
😐
Trollerson Vogelstein
:yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Dobře, jinak - je snad Fordí asijskoamerickocosi splácanina nebo podivný Auris/Corolla významnější na poli designu než Golf, výsledek dlouhodobé evoluce, jímž se dokonce pokorně inspirují i někteří konkurenti?

Chocho zase jen jednou nerozdýchal, že si autor dovolil zmínit zlý koncern...
Trollerson Vogelstein
zaslouzi si to 😄
Avatar - Anonym
Anonym
už by si ty bombony PEZ neměl papat, lezou ti na mozek >😁
Avatar - Andromeda
Andromeda
S kým jsi ještě dnes nesouhlasil, nebo mu nezvedl palec ??? Odpůrci i obhájci, hodinky jako holinky >😒] ... Bavíš se , že >😒] ???
Nonsens
tenhle spusob článku zdá se mi být poněkud nešťastný
jagprg
S Golfem a Rolls Roycem souhlasim, mozna jeste s Range Roverem take, ale jinak je to clanek na nic :no:
Avatar - Atlis
Atlis
...reklamy uz roky riesim adblock-om
Kasprik
Dík. chyběj ti tam háčky. Musíš si koupit nějakej lepší mobil a né nějakou čínskou srajdu.
Avatar - maros
maros
.. a co tam dělá Pažóó 208 8-s
Klaudius
A načo to toľkokrát opakuješ? Naháňaš za bojkotérov počet príspevkov?
Mimochodom, článok je opäť mimo. Výber nie podľa dizajnu, ale akýsi "politický", aby sa na každého trochu dostalo...
Golf najkrajší kompakt? Kde ostala Giulietta alebo P308? I ten Leon sa z pohľadu dizajnu dá hodnotiť vyššie.
P208 dizajnovo nad Renaultom Clio? Pekná somarina...
Dožívajúci Espace vrcholom dizajnu v triede? Tak to snáď pred X rokmi, nie dnes (čo nie je kritika alebo pohana Reaultu), máme novšie a zaujímavejšie MPV.
No a ten Ssangyong - absolútny vzor nevýraznosti, nudy a tuctového šedého dizajnu... Ako keby sme tu nemali autá ako Soul, Captur a ďalšie...
Nech sa Sochor obhajuje ako chce, seba aj redakciu, ale toto je smetisko, nie solídna práca.
Trollerson Vogelstein
:yes:
Trollerson Vogelstein
:yes:
Trollerson Vogelstein
:yes:
Avatar - wakantanka
wakantanka
Vieš sto ľudí, sto chutí. Podobne je to aj s designom. Z mnohým súhlas, len mi nedá toto. Vymenuj s designovej stránky aspoň jedno zaujímavejšie auto v kategórii veľkých MPV ako Espace. Bez urážky ktorejkoľvek značky, ale všetci robia "krabice" na kolesách a len Renault tomu dal zaujímavú formu. A žeby bol Ssang Yong vzor tuctovosti a nevýraznosti? Hm. Vždy keď sa mihol nejaký test alebo len zmieka som čítal presný opak a s tým súhlasím. V zásade niet viac "uleteného" SUV ako je Actyon. Design iný, ale napriek tomu zaujímavý a určite nie fádny.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Actyon je v našich končinách podobný exot >😁 navyše ako prvý v podstate založil triedu SUC, teda SUV coupe, ktorú s obrovským úspechom využilo BMW X6, a teraz aj X4, a chystajú sa ďalší. Minimálne za toto prvenstvo a za odvahu v designe si tam zaslúži byť.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Lebo pôvodne asi chcel Espace, cenovo nevyšlo tak kúpil Grand Picasso >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Wili.I.Am: trefa. To bude vrozený >😁 :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Tižší - stížnost směřuj k italským soudruhům z VM motori, to víš oni byli zaměření na motory do užitkových vozidel, tam hluk nevadí no.

Vsadím se, že s Pentastarem je to šepot květin.

Transit je dodávka, podobně jako Multivan atd....dodávka nikdy nemůže být komfortní jako něco, co je od základu konstruovaný jako MPV😒br />
Jo a ke kruhovýmu objezdu: jel si někdy Defenderem? Zkus to zaparkuj si tím po praze do malé mezery, budeš mít naposílvané svaly jak po hodce v posilovně >😁
Trollerson Vogelstein
Ssangyong je moc pekny, sportovni. Ale chtelo by to vice zdobeni
Trollerson Vogelstein
:yes:
Trollerson Vogelstein
:yes:
Trollerson Vogelstein
ochcavka..... achjoooo
Avatar - Andromeda
Andromeda
To mne napadlo jako první okamžitě ... A oba majitelé - Mafra i Blesk jsou jedno a to samé , akorát v jiných barvách ... >😒]
MariAchi
A jak to funguje?
I tak na článek klikneš, takže reklamy tě sice neotravují, ale klik je započítaný, right?
Avatar - Glaukos
Glaukos
že vlastně převzali způsob členění článků od jejich české konkurence, kdoby to do auto.cz řekl >😒]
Mig_35
A schválně ten článek tady nechají viset týden... a ještě budou tvrdit, že má největší sledovanost😄
Avatar - Anonym
Anonym
ten pocit z Transitu byl asi umocněn tím, že to má rozměry Transitu a že to CRD ten Transit zvukově připomíná...

Je to MPV, čekáš od toho že to bude řezat zatáčky nebo co? Na to je podstatná výbava, řešení interiéru, pohodlí a spolehlivost, jinak nic...
Avatar - white label
white label
Kdyby Golf opravdu dělal v Evropě křoví Corolle, Focusu, Civicu..., splnil by se ti jistě tvůj velký mokrý sen, zatím se ovšem musíš smířit s tím, že je to naopak.
Kasprik
Ano, mate pravdu- stop. Poucim se do budoucna-stop. Inteligence stoupa-stop. Nashledanou- stop.
Avatar - Anonym
Anonym
už začlo s touhle opčárnou, tj x kapitol v ejdnom článku i auto.cz. No potěš koště

Jinak Espace - ten výběhovej vehikl, to sem se nasmál >😁 Zlatej Voyager