Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

První Škodovkou s adaptivními tlumiči bude nový Superb

19 komentářů

Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - mustafa
mustafa
Ač jsem zastáncem purističtějších aut, tak tohle vítám, jelikož ten podvozek funguje velmi dobře. Zvlášť v GTI
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
jak
flyboyeda poudá,
navíc s absencí elektromotóru [odkaz] [odkaz] [odkaz] tak to bude vážně průšvih, protože ho pak nezachráněj ani adaptivní TLUMIČEDOČIČE >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 který neskvělejší auto na světě [odkaz] [odkaz] [odkaz] v počtu vyrobených cca 35.000 ks [odkaz]
UŽ DÁVNO 2 ROKY standartně má

PS: kontrolní otázka soudruidi, víte vy vůbec který je to nejskvělejší auto na světě?? 😉

>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
topten
tak zrovna u mpv bych kontakt s vozovkou moc nehledal
MariAchi
Zrovna u petrumrových komentů bych moc nehledal smysl.
Huben
toho motoru je škoda.. doufám,že nabídnou aspoň nějakou verzi kolem 150kw, páč těch 125kw co je ve stávajícím už není bůh ví co. Ještě když člověk auto naloží na dovolenou.. 😄
CenturionCz
Kdo chce výkon, tak holt 2.0TSI. 211 (i když tam asi bude už mít víc) koníků je naprosto dostačujících a spotřeba nebude podle mě o moc vyšší než u toho bi-turba.
Atila_
Nebude o moc vyssi? No nevim nevim. Ten stavajici dvoulitr neni nijak usporny, rozdil oproti dieselu jsou nejake tri litry a neverim ze se to v pristi generaci pres noc najednou zmeni. Navic je otazkou zdali v novem Superbu vubec bude, protoze ve stavajicim je to naprosto minoritni motorace. Ono se neni moc co divit, kdyz se tomu nalozi, tak zere jako 3.6tka a kdyz se tomu nenalozi, tak staci slabsi motor. Navic tim, ze je to benzin, tak automaticky mimo soutez pro 90% fleetovych nakupu. Nemyslim si tedy, ze by dvoulitrovy turbobenzin mohl byt alternativou pro chybejici silnejsi diesel.
XTad
At tam hodej VR6 na CNG a maj klid.
Huben
ses zbláznil ne? 😄 spočítej si o kolik peněz je to navíc,když ujedeš cca 40 000km ročně 😄
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
tak to pro mě bude docela zklamání, né proto že by se mi Audi A7 nelíbila, líbí se mi moc, ale od nového superbu očekávám že se bude víc lišit od A7 a bude výjmečný i něčím jiným než cenou
RADEK1
Přirovnávat Superb k A7 to fór ne? Nebo zbožné přání?? Nelíbí se mě ani jedno, ale A7 je o parnik, ne 2 parníky dál.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
nový Superb ještě není na světě, takže nejde s ničím srovnávat, je ale docela možné, že vznikne z současné A7 možné je vše , tak se nechme překvapit
Avatar - Hittman
Hittman
Tomu nevěřím, v době šetření, kdy se šetří na materiál a obložení i v Golfu, pochybuji, že by měl superb něco společného s A7, to v žádném případě. Nezapomeňme, že superb bude levnější a méně "prémiový" bratr pašíka.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
v době šetření je nejlepší použít něco co existuje, než vyvíjet něco nového

spíš to ale bude současný passat, sám jsem zvědavý jak to dopadne
_MT_
Passat snad neexistuje? Proč by sahali po dražší stavebnici Audi, když vedle na regálu mají levnější stavebnici VW?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Prosímtě, vždyť je to úplný nesmysl. A i kdyby ne, byla by to poslední věc, která by mi vadila...
Avatar - JirkaV8
JirkaV8
To je dobrý, pojede jak v peřince :-!
Avatar - vabis
vabis
Řízené tlumiče jsou fajn, nebo dvojsložkové kdy prvý měkký stupeň zdvihu pohltí běžné nerovnosti a druhý už zabrání nebezpečným náklonům auta při ostřejších manévrech. Třeba Porsche Cayenne, sice se mi nelíbí a je pro mě nepohodlné s plastovým vnitřkem a dveřma bez dověrů. Nicméně na SUV je to úžasně stabilní, kamenitá cesta se dá nad 100, ve 160 pěkně chytnout ostřejší esíčko se rozbitým železničním přejezdem atd atd. Nirvána. Auto měkké, pohodlné a přitom abnormálně stabilní! Je třeba nebát se a pustit se toho zažitého mýtu, že auto bude pohodlné nebo stabilní. Držím palce ať má Superb v rámci možností skvělý podvozek.