Testy

Zpět na článek

TEST Volvo V70 D4 – 4 + 8 = Jackpot

96 komentářů

webpaja
...odhlídnu-li od toho, že podobně koncipovaný auto prostě dnes neseženete (chválabohu Volvo, že si držíš pořád svoje tradiční atributy), pak v tom, aby se V70 stala miláčkem rodin brání jediný.
Příšerně optimistická cena. Jasně, vím, že překročíte-li práh šourůmu a vyřknete označení V70 (u XC70 to zdaleka tak neplatí), prodejce nožem ze švédský oceli ukrojí řádnou porci částky a asistentka začne tancovat ve spodním prádle na stole. Přesto by to stálo za úpravu ceníku. Jsme ve vodách, kde se dá koupit FL M-B E a to už zavání...

Jinak? Ještě než začnou Ji/Riho orgie, zvedám :yes:
Avatar - Francuz
Francuz
:yes:
Kharl.ANTIDIESEL
číňan
+
2x RAKER TRYSKA SMARADU
=
FUJTAJKSDÍZL 😄 >😁

takže si myslím že vůbec zabývat se popelnicí jako je volvo je sice statečný ale naprosto zbytečný. Zisky stejnak plynou do chiny a €jromani si leda řežů větev pod pérdelí >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 já fandím Škodovce, sice není česká ani příliš hezká ale je ELEKTRICKÁ. Teď jsem SE dozvěděl od jednoho ájendžívolezvývoje, je to únik informací práskl to rád že je to DOBRÁ ZPRÁVA když elektrizuje se OKTÁVA s premiérou ve Frankfurtu a ta cena tobudetečumět [odkaz] [odkaz] 😄 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
webpaja
Bereniko...METELESKU BLESKU! 😉
Avatar - Francuz
Francuz
Ono je prijemne ho mat na hate liste, vsetky jeho nicky 😄 nemusim citat tie somariny.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Běž s tima elektroautama už dopr Minulej tejden mě málem 3x přejel Prius, protože sem ho vubec neslyšel.. fakt super. :no: :no:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
>😁 darebo.... 😉
webpaja
Kdo pozdě chodí, sám sobě Poní 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
>😁 nemám náboje >😁
webpaja
😉
MariAchi
>😁 :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jak to myslíš, že se podobně koncipované auto nesežene (tzn velké kombi v naftě a automatem)? Jen je třeba hledat v mainstreamu. I přesto se dá najít pár aut, co nabídnou prostor, silný dízlový motor a automatickou převodovku. Možná nemají image Volva, ale zase se daj sehnat o pár stovek tisíc levněji.

😄
webpaja
Myslím v prémiovější třídě a tohle je apriori tak antisportovní (všichni se tím dnes ohánějí), že mi přijde jako solitér 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Potom ano 😄 Ale na tý dálnici si s kdejakym pseudosprotovním autem moc nezadá >😁
MrBeranek
1,6 mil. Kč za čtyřválcové kombi, které nesnese sportovní svezení? Se u Volva asi cenově zbláznili, ne? Za to není problém nakonfigurovat F31 v 330xd a to je úplně jiná liga.
bronco
a kdyz to srovnas s 5-er ? ...
MrBeranek
Jak je libo. 520xd Touring (abychom srovnávali obdobné motorizace a typy karosérii) je v základu za 50 tisíc. Nahážu do toho výbavu za dalších 10 tisíc (Mpaket a jsem na ceně toho Volva.
bronco
no takze cena odpovida..
ale je bezpredmetnyvse s tebou hadat, kdyz nejdulezitejsi polozka je u tebe m paket... moc vkusny na 520xd...
webpaja
M-Paket je obecně vkusnej, u 520 spíš nevhodnej 😉
MrBeranek
Mpaket byl příkladem typu výbavy, které bych tam v rámci příplatků za 10k EUR naházel. Zbylo by ještě na další věci. Samozřejmě, pokud bys o takové výbavě neuvažoval (záleží na vkusu každého), tak tím lépe, protože stojí 5k EUR a za to se dá zvolit spousta jiné zajímavé výbavy. To ale není pointa. Pětka za 1,6 (to chápu, jakkoli ten čtyřválec v této kategorie je úlet), ale V70ka za stejné peníze? Jakože když budeš mít na výběr mezi těmito dvěma auty, tak sáhneš po V70ce?
webpaja
Já třeba ne, ale pěkná řada lidí ano 😉
Vasut1974
Okamzite
webpaja
Nejsem Volvista, ale chápu, že někdo dá přednost V70 před F10 😉
Avatar - grifith
grifith
Ona je to taky o něco jiná třída, proto tvoje srovnání mírně kulhá...
webpaja
No a někdo to sportovní svezení prostě nechce 😉

Btw.: víš sám, že xdrive je taky trochu zpronevěření klasickýmu dojmu z řízení BMW.
MrBeranek
Ano i ne. Stávající dojem z řízení mojí D3ky je prvotřídní (se zadokolkou v tomtéž nicméně nemohu srovnávat), ale srovnám-li se 130i, tak D3ka drží velmi dobře krok (komunikativní, velmi neutrální, až agresivně motokárová). Ale tak připouštím, že D3 není typickou ukázkou BMW. 😉
webpaja
Alpinou jsem nikdy nejel ;-\ Beru to jako mezeru ve vzdělání...
Avatar - Drevokocůr
Drevokocůr
Pokud by kvalita a životnost auta překonala minimálně životnost 3 dnes odlehčených a ošizených aut, tak by ta cena asi nebyla zase tak hrozná!? Čas ukáže!
Avatar - Emel
Emel
Kamarád Volva dlouhodobě provozuje a o těch novějších už není tak přesvědčený... kupříkladu náhon 4x4 u V70 příliš nechválí a údajně je na trhu spousta aut, které jsou už jen předokolky. Jinak asi záleží s čím to člověk srovnává...
Avatar - Drevokocůr
Drevokocůr
Od roku 2008 přechází Volvo zpět na techniku Ford a pomalu to opravdu přestává být to co to bývalo! Ale úspory a šetření se dnes týkají všech automobilek! Takže nezbývá než se nechat překvapit!?
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
co to proboha kecáš? ....
Avatar - Drevokocůr
Drevokocůr
Ty máš Volvo? Já ano S60 2,5t 154Kw 2009 1,5M!
MariAchi
1,5Metru?
To je docela velkej angličák...
Avatar - Drevokocůr
Drevokocůr
Bohužel ale za 1,5 mil Kč maťo!
MariAchi
Tak to je drahej angličák.
Ale neboj, časem se možná i dostaneš za volant, do té doby na základce piluj gramatiku a sloh, pak možná nebudeš tak průhlednej, ono rozeznat děcko od dospělého podle stylu psaní je pro místní brnkačka.
pargi
A můj taťka přepere tvého :-!
Avatar - Drevokocůr
Drevokocůr
A mamka dál dočůrá? :yes:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
....ne, jen vymele větší díru... :-!
figurka
Ty to fakt umíš rozseknout. >😁 Jsem málem spadnul pod stůl. >😁
Avatar - Drevokocůr
Drevokocůr
Manželka má novou V40 T3 9.2013 a co myslíš že to je!? Volvo s podvozkem a motorem Ford Fokus!
webpaja
To samosebou ještě ano. Příští gen už to tak mít nebude 😉
Avatar - Drevokocůr
Drevokocůr
Jasně už to budou jen 3 válce!? Jinak původní motory Volvo byly jen 5 válce které dnes ještě někde používá i Ford ( Mondeo, Fokus, Kuga )!?
webpaja
Myslím, že Focus a Kuga už ne, Mondeo tuším nahradilo Ecoboostem taky.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jojo, Mondeo dávala tušim 2.3 motor, ale to se snad ani v ČR neprodávalo. Jsou vidět někde na bazarech jenom.
Avatar - Drevokocůr
Drevokocůr
JJ máš pravdu, ale pokud v těchto modelech byly 5 válce, tak to byly motory Volvo!? V Mondeu byl vyladěn na 162Kw, Fokus ST 220Kw, Kuga 147Kw!
MariAchi
Fokus se ve skutečnosti píše Focus a ano, základ těch pětiválcových motorů Ford byl ve skutečnosti Volvo. Konkrétně 2,5 turbo 162 kW byl v C30.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Focus ST neměl 220KW
MariAchi
Neměl.
Focus ST 162kW
Focus RS 224kW
Focus RS 500 257kW
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...tak proč ten, podle tebe jak píšeš, šunt kupuješ? nechápu... proč si nevezmete toho fokuse?
webpaja
Řekl bych, že právě naopak, Volvo od 1999 těžilo ze spolupráce s Fordem, následně od 2009 (Geely) se postupně využívání komponent utlumuje.
Avatar - Drevokocůr
Drevokocůr
A ty 4 válcové motory jsou Volvo? Bohužel 1,6 T i 2.0 Ford!
Avatar - jazva
jazva
že to tu budeš obkecávať, nič nezmení na fakte, že si na začiatku napísal úplnú somarinu.
Avatar - Drevokocůr
Drevokocůr
JJ Volvo nějaký čas patřilo Fordu, ale to nebylo zrovna nejlepší řešení! A co přinese spojení s Čainou se ukáže!
Atila_
Zatim ta cinska opatreni at uz je to omezovani vicevalcovych motoru nebo treba velmi zasadni zhorseni kvality audiosystemu pri zachovani puvodnich cen ukazuji spise na snahu prodavat levnou dobre nalestenou bidu draze.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
>😁 8-s >😒] :yes: :no: Atilo, doporučuji navštívit autosalon Volvo... pak si ale přivaž ruce k opasku, protože se budeš liskat celou cestu domů.
Avatar - Iv8
Iv8
Náhon 4x4 není u V70 v základu. V70 je předokolka, která má i (málo viděnou) variantu s pohonem 4x4. Její derivát XC70 je primárně s pohonem 4x4. 😄
Avatar - Armin Tamzarian
Armin Tamzarian
Má 4x4 i verze Drive-E?
Avatar - Bubáq
Bubáq
Drive-E je zatím bez 4x4. Až do poloviny příštího roku. Pak bude nabízena. Info od importéra z minulého týdne.
Avatar - Iv8
Iv8
V současné nabídce jsou pohony 4x4x u modelu V70 vyhrazeny pouze motorizacím :
T6 AWD 3,0 L
D4 AWD 2,4 L (5válec 133kW)
D5 AWD 2,4 L (5válec 158kW)
a také tyto varianty s úpravou Polestar
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
..není co dodat. Snad jen, Ondřeji, díky za další perfektní test. :yes: Díky Tobě se na tento web opět velmi rád chodím dívat.

Pro webpaja: ta cena je masakr, ale jak tě znám, tak bys přišel s 1 mio na tento kus a odešel ještě po cestě pro něco malého pro asistentku, protože bys uhádal cenu tam, kde ani prodejce netuší náznak ... 😉 >😁
Ondřej Chamilla
Děkuji, rádo se stalo. 😄

S pozdravem, Ondřej Chamilla
Avatar - Drevokocůr
Drevokocůr
:yes:
Avatar - Francuz
Francuz
Hlavne nech Vam to vydrzi 😄 treba vytrhnut ten bulvar 😄
Trollerson Vogelstein
Auto pro Spalovace mrtvol
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...bereniko, jdeš i s tímto na hate....
webpaja
myslíš, že je to on/ona/on👋oni/ony? 😉
Trollerson Vogelstein
Nejsem berenika, jsem Trollerson Vogelstein - fanda aut a cerstvy vzduch v diskusi
Avatar - Stefič
Stefič
...ale stále se nemohu zbavit pocitu, že Volvo ustrnulo někde v době před deseti lety. Technicky nevím, ale designově zcela jistě.
U jakéhokoli koncernového modelu zde čtu posměšné příspěvky o nudném designu a podobně, zatímto u této ničím zajímavé krabice (subjektivní názor) s cenovkou z říše fantazie čtu víceméně chválu.
Nemám žádnou osobní zkušenost s Volvem a nehaním auto jako takové, jen vyjadřuji názor, že auto je zastaralé po stránce vzhledu a cena v podstatě nesmyslná.
Možná i proto je jich na našich silnicích vidět minimum (ve srovnání se skutečnou prémií)
webpaja
Ve Švédsku jde o nejprodávanější auto vůbec a to s podílem 8% na trhu a obrovským náskokem... Má svoje kouzlo, jen se těžko hledá, pokud lovíš obecně v jiných vodách.
Avatar - Iv8
Iv8
Proč měnit něco, co je (pro mne) téměř dokonalé a splňuje kupujícímu, který ví co chce a ví co kupuje, jeho touhy a přání. 😄 K autu mám jen jednu poznámku a sice tu, že v minulých generacích byly mnohem lépe a estetičtěji zakomponované displeje v předních opěrkách sedadel. Tady ( na fotkách) mi to připadá trochu humpolácké.
MariAchi
Přesně, kolikrát se dobré auto facliftem, nebo novou generací podařilo zcela pokazit, takže pro původní uživatele ztratilo kouzlo a ti šli jinam. Takže Volvo cestou neustálého piplání dělá podle mně jen dobře.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne sa prave tento stihly elegantny dizajn paci 😉 ... naopak nepaci sa mi moc ten novy styl aut ktore posobia tlusto ako na steroidoch napumpovane.... aj mercedes S alebo Cecko boli kedysi stihlymi elegantnymi autami... skoda ustupu od tohto smeru.... dnes je to vsetko uz prerastene tucne.... len si zober taku insigniu aky to je tlusty prerasteny svab... nechutne su niektore dnesne auta... elegancia a akasi lahkost uz dnes mnohym autam chyba..... bez urazky.. volvo je ale stale elegantne a stihle... vkusne a sympaticke .... a navyse vobec nestarne .. je to ukazka ako to ma vyzerat.... uz aj nemci v tomto smere zlyhavaju.... ale volvo si stale drzi linie :yes:
webpaja
Když jsem četl tvoje reakce pod Carnivalem, kterej je o tolik větší než předchůdce, nemohl jsem uvěřit 😉
Avatar - Volvomatej
Volvomatej
Design se mi hodně líbí a ta cena mi nepřijde tak špatná. S tím autem se musíš projet a potom pochopíš za co dáš 1.6 mil. Sám jezdím v XC70 za 1.6 mil. a musím říct že je to neuvěřitelně dobré auto 😄 :yes:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
....to jsi srdcař ...Volvosrdcař. Jinak parádní auto!!! Je to koráb :yes:
GTI
Čekalo se na nové motory a čekalo se na nový automat. Obé, zdá se, se zdařilo. Diskusní plačky nad cenou lze jednoduše odehnat (pravdivým) tvrzením - subprémie, subcena. Samozřejmě, že si můžeš i do Volva nasázet výbavu za čtyři sta tisíc a pak ti vyjde dráž než bavorská pětka v základu. Tohle je ovšem pohled nehodný znalců aut. Tu pětku totiž hravě dotáhneš i ke dvěma miliónům...

U nás nemá V70 na růžích v garáži ustláno, jsme praktici a tíhneme tedy více k (sub)modelu - XC70. Jistě, ovšem postrádat u "bežné" V70 v základu 4x4, to snad už zavání nějakou offroad úchylkou, ne?

Tedy kdo chce Volvo, ví proč ho chce - vysoká (vy-so-ká) míra aktivní i pasivní bezpečnosti, předsazený čelňák koneckonců splní V70/S80 s prstem ve výfuku... Vytknout lze snad jen (k předchozí generaci) trochu umenšená sedadla a plovoucí středový panel, který tlačí do pravé holeně.

Jízdně je to však mistrovsky vybalancované směrem k řidiči, který jezdí dlouhé trasy svým tempem. Je to kára pro vyspělé, pohodové řidiče. Neznamená to však, že auto neumí na silnici odvádět kontrolovatelnou práci. Naopak, tato generace vnesla do jinak tradičně korábovitých jízdních vlastností velmi soustředěný akcent - jízda je komfortní, přesto pevná, nedotáčivost nezáludná, auto je čitelné a umí jít za stopou.

A to nejdůležitější? Vůz má nezaměnitelný charakter, je komplexně jasně a vědomě stavěný, a to jak jízdně, tak směrem k uživatelské přívětivosti, a samozřejmě též s důrazem na jedinečnou skandinávskou estetiku. Je to prostě Volvo, není to nic jiného, a s ničím jiným si to nelze splést. A tak je to dobře, a tak to "ma byt"...

Slogan: S Volvem se nejezdí, s Volvem se... žije. BRAVOLVO :yes: :-!
Avatar - MichalSVK
MichalSVK
Pod toto sa môžem iba podpísať... :yes:
GTI
:yes:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
....ano.... :-! :yes:
GTI
:yes:
Avatar - Emel
Emel
Cítím s tím 4x4 narážku na sebe, tak se jako správná husa ozvu😒br />
- když už si koupím 4x4, pak jistě nechci, aby se ten systém rozbil a já jezdil s předokolkou. Ale žádné statistiky k tomu nemám, tak jen taková story typu jedna paní povídala.
- nevidím nic divného na tom, pokud někdo chce V70 AWD a nikoli oplastovanou a zvýšenou XC.
GTI
Žádná narážka 😄 Jen jsem někde nahoře zachytil letmý dotaz, zda auto jede též na haldexu. Ještě jsem si uvědomil, jak ta červená barva tomu vozu sluší. Zejména zezadu se dobře "zatáhnou" zadní světla.
toomas
Plný souhlas. Přes půl roku mám XC70 MY 2014 D5 téměř v plné výbavě a 2 měsíce čipnutou Polestarem. Po předchozím Passatu 2.0 4motion s DSG v RLine jsem se obával především převodovky. Po 30.000 km jsem max. spokojený. Je pravda, že sedačky nejsou tak sportovní jako u Passatu, že převodovka Asian není takový rychlík jako DSG, ale k charakteru auta docela sedne. Světlá výška je skvělá, na mírné náklony v zatáčkách se dá zvyknout; Jako tažné zařízení jsem si tam dal Westfalii (stejné, jako má Passat) s kabeláží Volvo. A je to 100x lepší a hezčí než nabízí Volvo.
Nezávislé topení není sice tak sladěné jako u Passata, ale je úplně stejně funkční, středový panel lehce tlačí do pravého kolena, ale po 4 měsících to již nevnímám. Prostor ve voze je úžasný, kufr je famózní. Interiér je decentní a příjemný, žádná vánoční světýlka jako Audi apod. Rozhodoval jsem se mezi Audi A6 a XC70; Audi A6 si nyní občas půjčuji od kamaráda a stále se utvrzuji v tom, že XC70 byla správná volba. AWD s Haldexem není Subaru řešení, není to ani 4x4 z dílny Audi, ale pro mé potřeby bohatě stačí; Je to mé čtrvté auto s Hadexem v řadě a plná spojenost.
Všechno byly různé VW koncernové TDI dvoulitry.
Volvo je prostě něco jiného než macho styl Audi, BMW, M atd. Je to pohodové, v zimně příjemně teplé auto, které Vás proveze vším a všude a to v naprosté pohodě.
A po Polestaru není problém z auta dostat 200 za hodinu, ale proč ? Kdyby toto byl "cíl", tak rozhodně nemám Volvo; Po sečtení všech investic za poslední měsíce od pořízení jsem sice přes 1,6 mil., ale ... proč ne.
A znalí ještě berou v potaz další faktory, proč Volvo. Ale to nadrženým machistům Audi, BMW, M.. nedojde...
A teď se třeba zblázněte 😄
Hackiest
U Volva jsou po celý rok akční slevy, třeba teď platí sleva na V70 do výroby 200000 Kč + ještě něco se dá ukecat u dealera, takže výsledná cena je kolem 1,2 až 1,3 milionu. A skladové vozy jsou ještě za lepší ceny.

[odkaz]
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Vůz, kde účel, zpracování, estetika a sledění celého vozu hraje excelentní symfonii, kdy každá z vlastností dokonale doplňuje ty jiné... To vše navíc v tak atraktivním pojetí, že zub času si jen láme zuby.

Má V70 vůbec nějaké slabiny? Podle mě ne, Volvo jej udržuje náležitě v kondici a ani po stránce technologií a asistentů neztrácí. S D4 a 8-automatem navíc dotahuje i trend v motorech.

Co je na Volvu nejhezčí? Že se za ničím nežene, nechce být tendenční, nechce být sportovní, nechce se podbízet lacinými liniemi. Navíc i dauertest V60ky dopadl v AutoBildu excelentně, takže není důvod mít pochyby.

Při pohledu na V70 vlastně vůbec netušm, proč bych měl jít pro Audi nebo BMW. Volvo mě zkrátka svým pojetím dokonale oslovuje. Opravdu skvěle, Volvo :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
volva boli vzdy auta pre znalcov ... 😉 .. auta so skutocnymi hodnotami

tiez sa mi to paci ze volvo sa nesnazi byt supersportove, nepotrebuje x svetielok vpredu a mat narazniky ako z relly aut uz v zaklade ....nehra sa na nieco co nie je.... ono vyznava ovela vyssie hodnoty ..... je to auto ktore povysilo eleganciu a kulturu bytia nad vsetko ostatne... paci sa mi ze nepotrebuje nasilne zakaznikovi vnucovat vizualnymi prkotinkami nieco co by vzbudzovalo pozornost okoloiducich ... volvo posobi tajomne a elegantne, je to skutocne tvoj vlastny svet a zaroven tvoje druhe ja.... na ktore sa vies spolahnut a do ktoreho sa ponoris... volvo pritom dokonale skryva identitu.... a robi to majstrovsky.... volvo je volvo.... znacka pred ktorou som mal vzdy velky respekt
webpaja
Pro znalce čeho? Vykašli se na umělý klišé...
Daffy Duck
40 tisic eur za zakladny a 60 tisic eur za vybaveny? to ako vazne? V com je to volvo 2x lepsie ako napr Mondeo, 508, Insignia alebo Superb? Alebo sa snazia postavit na urovne MB a BMW s tym ze po 2 rokoch maju ich polovicnu hodnotu?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a 30 tisic za octaviou tsi elegance kombik ako vnimas? to je ok? alebo je to snad dokonca lacne?

ked moze byt octavka alebo yeti za milion tak moze byt o dve triedy vacsie volvo kludne ... aj za 2 melony 😉 ... a uplne v pohode :yes:
Avatar - Emel
Emel
1.4TSI Elegance za 21, 1.8TSI Elegance za 23 i 2.0TSI RS za 26 je ok.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Přešlapem výrobce je náhrada klasických přístrojů tím rendlíkovským digitálním hnusem. To tam proboha nemohli nechat ty kulaté analogové přístroje? :no: :no: :no😒br />
Druhým a zcela zásadním přešlapem je šikmý střední panel, který tlačí do pravého kolena v tom nejhloupějším místě! To je zcela zásadní faul, který například v mém případě ten vůz (tedy XC70) vyloučil ze seznamu možných kandidátů na budoucí náhradu toho stávajícího draka. :no: :no: :no: :no: :no:
toomas
Panel tlačil. Také se mi to nelíbilo. Ale po půl roce si noha našla malinko jinou pozici a už mi to buďto nepřijde nebo to už netlačí. Takže s odstupen času jsem toto mínus u sebe odškrtnul. T.
4bytelnýkola
ergonomie kabiny za 1, příkladný umístění navigace, sedadla po faceliftu nevim, v s80 takový průměrný, nicméně takovýmu autu chybí k dokonalosti 2válce, o benzín zájem není tak proč neudělat do pořádnýho auta pořádnej motor, podle mě jediný viditelný minus, ale chápu že 45letej fotřík se s těma 4ma nějak popere 😄
zlysoused
Docela by mě zajímalo, jak redakce dochází k číslům rozměrů interiéru? Podle tabulky u testu je šířka vpředu/ vzadu u V70 1390/1400, zatímco u poměrně úzkého Rapidu je dle testu Auto.cz 1490/1460, tedy výrazně víc. To mi přijde opravdu naprosto neuvěřitelné.
Avatar - sgt
sgt
No, zdá sa že V70 je pekný mastodont, 1,8 tony je dosť. To si môže podať ruku s C5 😉
toomas
Co je na tom dost? Passat 2.O TDI 4motion v automatu má o cca. o 80 kg méně.