Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tesla chce konkurovat BMW 3, auto bude vyvíjet v Evropě

Americký výrobce luxusních elektromobilů chce vstoupit do prémiové střední třídy, v zaměřovači je zejména trojkové BMW.
Zpět na článek
9. 6. 2014 14:50
9. 6. 2014 15:38
9. 6. 2014 17:28
10. 6. 2014 06:07
9. 6. 2014 14:58
9. 6. 2014 15:33
9. 6. 2014 17:32
9. 6. 2014 15:39
10. 6. 2014 07:05
9. 6. 2014 15:41
9. 6. 2014 15:49
10. 6. 2014 07:36
10. 6. 2014 10:34
9. 6. 2014 18:55
9. 6. 2014 20:24
9. 6. 2014 23:40
11. 6. 2014 08:07
13. 6. 2014 13:53
13. 6. 2014 15:38
10. 6. 2014 10:12
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 6. 2014 06:38
13. 6. 2014 15:46
9. 6. 2014 14:50
Pokud...
...by to bylo auto formátu BMW3 za 900k schopný ujet alespoň 400km v reálným provozu, byla by to bomba!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - CHerokee
9. 6. 2014 15:38
Re: Pokud...
A to i v zimě s alespoň několikaletou zárukou na baterky. Plus by museli pořešit hmotnost vozu.

... a stejně bych si to nekoupil. :-)
9. 6. 2014 17:28
Re: Pokud...
zaruka 8 let je snad malo? no schvalne ktery vyrobce ti da 8 let zaruku treba na motor?
10. 6. 2014 10:02
Re: Pokud...
jistě, jde o
myšlenkový postupy a ty TESLA má racionální, ne jako brambo zaprodanecky.
celkem
jasný: o bmw i3 [odkaz] [odkaz] což je vlastně přifouknutá bmw 1, s mimozemským pošahaným interiérem malou obrazovkou chlupatou palubovkou mají zájem leda ženštiny a londýnský úchyláci! >:D
A brambo pořádný 3jkový sedan/combi s klasickou palubovkou i interiérem na který jsme zvyklí (vždyt je to tak snadný) neane udělat, to radši na to stavejí přepálený nový superfabliky aby se odlišili, kprdu!
A PROTO SE NASKÝTÁ DÍRA NA TRHU : COPY TYP BMW 3jka NA BATERKY PRO STŘEDNÍ TŘÍDU S CENOU DO 1MEGA :-) KDO ZAVÁHÁ NEŽERE !!

PS: PODOBNĚ JAKO MODEL S [odkaz] [odkaz] SEBRAL ZÁKAZNÍKY VYŠŠÍ TŘÍDĚ TYPU brambo 5 ;-)

>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
10. 6. 2014 06:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 6. 2014 14:58
BMW3?
...že by jako něco s kvalitní vysokootáčkovou atmosférou, manuální převodovkou, nízkým těžištěm a pohonem zadních kol?

Tak to jednoznačně držím pěsti, ať se to podaří! :-)

Jestli si ale představují dnešní BMW alááá, Audi, alááá Mercedes. Tak to se asi ani moc snažit nemusí... Tady bude největší problém image! A to jak známo není otázka jedné generace vozu...
Rozbalit vlákno
2
9. 6. 2014 15:33
Re: BMW3?
Tak vysokootáčkové a atmosferické to určitě bude. Elektromotor na 6-7 tisících otáčkách nekončí a atmosférický tlak mu stačí. Manuální převodovku nevím. Ale třeba u toho konstatního převodu nějaká manuální práce ve výrobě bude. Nízké těžiště zařídí baterie v podlaze. A pohon zadních kol to by snad taky mohli zvládnout když už ho mají v modelu S. :-)
9. 6. 2014 17:32
Re: BMW3?
jen tak www.youtube.com/watch?… www.youtube.com/watch?… Tesla S vs. BMW M5

ciste prakticky Tesla na to vpodstate ma moznosti a konkurovat BMW3 pro ne nemusi bejt zas tak problem, otazkou je co nato BMW s jejich i modely, takze aby nakonec Tesla nekonkurovala spise nekterym i modelum :-)
Avatar - WinDiesel
9. 6. 2014 15:16
NAKECAJ TOHO DOST A DOST ...........
Ale pořád mají v nabídce jen jedno auto a k tomu OBROVSKOU HROMADU DLUHŮ ....
Rozbalit vlákno
11
Avatar - CHerokee
9. 6. 2014 15:39
Re: NAKECAJ TOHO DOST A DOST ...........
Něco jako Alfa Romeo :-)
9. 6. 2014 17:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
9. 6. 2014 17:20
Re: NAKECAJ TOHO DOST A DOST ...........
A co to má společného s Teslou? :-)
Avatar - WinDiesel
9. 6. 2014 18:28
Re: NAKECAJ TOHO DOST A DOST ...........
Snaha být za každou cenu vtipný ........... ale nějak se nedaří.
10. 6. 2014 06:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 6. 2014 06:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
9. 6. 2014 18:22
Re: NAKECAJ TOHO DOST A DOST ...........
Ty toho tady nakecáš rozhodně mnohem víc tak brzdi mudrci .... >:D >:D >:D
9. 6. 2014 19:57
Re: NAKECAJ TOHO DOST A DOST ...........
jo s tím by se dalo souhlasit. Btw Tesla a konkurent BMW 3er, tak možná ve snu nebo za dalších 20let vývoje ;-)
10. 6. 2014 06:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 6. 2014 07:22
Re: NAKECAJ TOHO DOST A DOST ...........
jo od tebe to sedí ;-)
10. 6. 2014 06:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Francuz
9. 6. 2014 15:39
ANTIDIESEL
Uz len nejaky plodny komentar od neho tu chyba, a mohol by byt konecne k veci >:-[]
Rozbalit vlákno
4
9. 6. 2014 15:45
Re: ANTIDIESEL
Přesně! Taky jsem čekal hromadu odkazů s řadou smajlíků a ono nic. >:-[]
Avatar - WinDiesel
9. 6. 2014 18:23
Re: ANTIDIESEL
A to Vám jako Šaman všech ekošamanů nestačí ??? :-) :-) :-)
Avatar - Bristol
10. 6. 2014 07:05
Re: ANTIDIESEL
Nejspíš ho maminka za špatné známky nepustila k počítači... >:D
9. 6. 2014 15:41
Hmm ehm
Tak nového je v tom pouze to, o možném vývji v Evropě. Jinak nejasnosti přetrvávají. Např. že Model S má délku skoro 5 metrů (497 cm) a auto "o 20% menší" by vůči BMW 3 bylo poněkud podměrečné. ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
9. 6. 2014 15:49
za 500
si jedno vezmu... i kchárlem berenikou multimultem na kuli vzadu.... >:D
Rozbalit vlákno
0
9. 6. 2014 16:21
chcieť je pekná vlastnosť...
chcieť môžu ale BMW má na trhu svoje postavenie. V podstate v strednej triede jedno z najlepších a toho postavenia nedosiahlo len tak...Tesla moc známa nie je a kúpi si ju podľa mňa len pár nadšencov..i keď antidiesel asi len v mierke 1:18...

ako auto je to pekné, interiér futuristický, ale to im úspech oproti BMW určite nezaručí...

a za mňa osobne, do Tesly by som určite nešiel :-)
Rozbalit vlákno
11
9. 6. 2014 17:40
Re: chcieť je pekná vlastnosť...
jenze soucasnej stav automobiloveho prumyslu je natom tak, ze straci zakazniky a to i ty verne, automobilky musi dnes zajimat hlavne budoucnost 10 let dopredu, protoze trendem mladsich generaci je jiz auta nekupovat a pokud, tak jen neco co se odlisuje, i proto ma BMW radu i kde jsouz atim jen 3 a 8, ale mel by udajne prijit i model nekde mezi soucasnou 3 a 5, takze rekneme neco jako i4

a Tesla si za posledni rok a neco stacila vybudovat velice solidni znacku a podvedomi, pokud ti prijde cca 50 tisic zakazniku co byli dodnes ochotny koupit Model S jako "pár nadšencov" tak co ja bych za ty nadsence dal ve svem oboru >:D
Avatar - WinDiesel
9. 6. 2014 18:24
Re: chcieť je pekná vlastnosť...
Píše se ztrácí, Ekošamane ..... šmarjá zapracuj na sobě.

Tesla si vybudovala pověst firmy, které je neustále v mínusu, rozumbrado.
Avatar - poterienko
9. 6. 2014 18:49
Re: chcieť je pekná vlastnosť...
Keby si nebol somár, možno by si spoznal, že nepísal v češtině.
Avatar - Ji/Ri
9. 6. 2014 22:27
Re: chcieť je pekná vlastnosť...
...a v čem to psal?
Avatar - poterienko
10. 6. 2014 11:50
Re: chcieť je pekná vlastnosť...
Já su blbý :D. Pravda, zaměřil jsme se jen na titulek komentáře.
10. 6. 2014 06:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 6. 2014 22:30
Re: chcieť je pekná vlastnosť...
50 000 je pekné číslo ale tipujem že väčšina kupcov bude zrejme v USA a nie v Európe...ja sa bavím o našom trhu nežijeme v USA, takže riešim náš trh...

ja netvrdím že Tesla nič nespravila, postavila sa na nohy za to :yes: ale niekto, kto si to kúpi tu u nás príp. v Európe, to auto určite nevyužije tak ako napr, BMW 3..keď niekto najazdí napr. 50 000 ročne, tak asi po Tesle nesiahne...

a ono je pravdou, že aj BMW nejakích tích zákazníkov stratí, ale BMW sa darí takže môže odísť 1000 verných ludí, ale keď príde ďalších 2000 tak im to môže byť jedno...

a ja netvrdím že Tesla je zlá, ale perspektívne využitie má u niekoho, kto najazdí málo km...vo využití a zázemí BMW neprekoná..to je bohužial pravda...
10. 6. 2014 08:17
Re: chcieť je pekná vlastnosť...
tak si to spocti sam, pokud koupis jeden ze dvou vyssich modelu Tesla S, tak mas na superchargerech dobijeni zdrama, [odkaz] klikni na evropu a posun posuvnik nakonec kde je napsano zima 2014-2015, zobrazi se ti jak by na konci pristiho roku mohla vypadat sit superchargeru v EU, Tesla S tak bude mit zajistenou vpodstate mobilitu po cele vyspelejsi evrope a s nekteryma autama zadarmo

mimochodem ve 2 statech EU se Tesla S jiz stihla dostat v jistych mesicich na prvni pricku prodejnosti nejen co se elektromobilu tyce, ale i vsech aut co se v dane zemi prodali, jen tak do placu, v Norsku se za letosni brezen prodalo 1492 Tesel S , jedno takova male dealerstvi tesly v Norsku www.youtube.com/watch?… >:D
Avatar - wakantanka
10. 6. 2014 10:29
Re: chcieť je pekná vlastnosť...
Ale no, silne zadotované auto na Nórskom trhu ako argument? Nech najprv dobudujú tie sľubované superchargery, potom nech zapracujú trochu aj na zastúpení vo východnej Európe a až potom budú môcť chcieť byť konkurenciou zavedeným značkám. Inak to auto bude len pre Image a jeho východoeurópsky kupec pomaly nevytiahne päty z domu (preháňam). Sám som zvedavý čo všetko z tých plánov sa aj skutočne naplní.
10. 6. 2014 14:59
Re: chcieť je pekná vlastnosť...
superchargery se dal stavej, ovsem vychodni evropa je moc nezajima a asi ani hned tak zajimat nebude, tady jsou hytem ojetiny, takze automobilka s autem za 2 mega nema duvod se sem hnat a plejtvat silama ktere muze lepe zuzitkovat jinde :-)
Avatar - šmoula nešika
9. 6. 2014 22:29
Re: chcieť je pekná vlastnosť...
Na D3 si už kdekdo vylámal zuby, Taloši kutí tu plně konkurence schopnou Alfu (rozuměj multitřídní) už tisíc let, ale třeba Lexus nebo Infiniti mají co nabídnout. A toto je ještě něco docela jiného...
Avatar - 3_diamanty
9. 6. 2014 16:30
vie mi niekto vysvetlit
pre koho je to auto urcene?

predpokladam ze to nie je auto pre manazerov zijucich vo vysokom pracovnom nasadeni jazdiacich tyzdenne niekolko tisickilometrove dialkove trasy v ramci roznych sluzobiek do zahranicia

takisto predpokladam ze to nebude idealne auto na rodinnu dovolenku k moru s 2 detmi a nejakou to batozinou alebo ako auto na nakupy asi tiez nic moc v meste s tym parkovat ze....

auto pre pozerov? no ja neviem ale snad X6-tka je lepsia v tomto smere nie?

kto ma byt realny zakaznik? kto a kde s tym ma jazdit? zamyslel sa niekto nad tym?
Vedeli by ste si ( povedzme ze mate tych 50 000 eur vo vrecku ) predstavit kupit toto elektricke auto? Ake su vlasne realne vyhody tohto draheho auta jazdiaceho "zadarmo" nic nie je zadarmo.... vo vyssej cene auta voci beznemu autu si zaplatite to co mate na palive usetrit.... resume? clovek nic neusetri a este ma auto nevhodne na bezne pouzivanie.... pointa? zarobit zase na prachatych ktori sa moc rozmyslanim k comu im to bude nezatazuju........ a rovnako ktori sa nezatazuju ani s tym ci tych 50 000 eur vyhodia do vzduchu alebo nie ... realny clovek to auto musi brat ako vysmech jeho realnym potrebam ... ako vtip bez vtipnej pointy
Rozbalit vlákno
9
9. 6. 2014 16:58
Re: vie mi niekto vysvetlit
Ale takhle to chodí s každou technickou novinkou, že když už se dostane na trh tak je dostupná omezenému počtu nadšenců (nebo snobů), kteří jsou ochotni to zaplatit. Díky tomu získá firma peníze a zkušenosti pro další generaci.
Tak to bylo i s prvními auty ... později barevnými televizemi, počítači, LCD televizemi, mobily ...
Avatar - Ji/Ri
9. 6. 2014 17:32
Re: vie mi niekto vysvetlit
Neumíš to shrnout do dvou, tří řádků?
9. 6. 2014 17:41
Re: vie mi niekto vysvetlit
neblbni, vzdyt by se nudil, nejak ty dny musi zaplnit, a tak pise a pise a pise a temer nikdo to necte a necte >:D treba ja cteni jeho postu vetsinou koncim hned jak vidim jeho avatara
Avatar - WinDiesel
9. 6. 2014 18:27
Re: vie mi niekto vysvetlit
Ty moc neřvi, píšeš tady obsáhlé ekožvásty a to poměrně velmi často .......... a taky Tě to zjevně baví. Tak ho nech.
Ne že bych byl tak kovaný ve Slovenčině, ale v jeho písmech rozhodně nevidím tolik strašlivých chyb jako ve Tvých.
10. 6. 2014 06:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 6. 2014 08:20
Re: vie mi niekto vysvetlit
nevsiml jsem si ze rvu, a je evidentni ze ti jiz dochazi dech a tak musis kopat okolo sebe i tim ze upozornujes treba na muj pravopis kde to jen jde, a vis co, je me to fuk, mam dysortografii a vzdycky ji mit budu, stejne jako ty zrejme vzdycky budes kopat do chyb ostatnich a delat tak ze sebe blba dal a dal :-)
Avatar - Ji/Ri
9. 6. 2014 22:28
Re: vie mi niekto vysvetlit
>:D si ho pošlu pro smrt... budu vozit Highlandera v kočárku i v rakvi >:D ;-)
10. 6. 2014 07:36
Re: Viem...
Samozřejmě, že ti to umím vysvětlit. Nepleť si manažera s obchoďákem a nemysli, že každej najezdí několik tisíc km týdně.
Pokud by někdo vyráběl elektro auto formátu BMW3 s reálným dojezdem 400km za 35-40k EUR, neváhám a koupím si ho.
Neumíš si samozřejmě představit ani kupce BMW X6, takže to nemá cenu probírat. Už jsem tu psal skupinu slušně postavených lidí bez kriminální minulosti, kteří toto SAV vlastní a rozhodně je nemůžu označit za pozéry.
To samé platí pro elektromobily. A jestli budu čerpat ze zásuvky nebo vodíkový ČS je mi jedno. Navíc existuje ještě stále dost aut, který jsou pro zábavu a ne pro práci (ať už si pod tím pojmem představíš dělníka či právníka), který rozmělní používání elektromobilu pro toho kdo rád jezdí.
Avatar - wakantanka
10. 6. 2014 10:34
Re: Viem...
S tým viacmenej môžem len súhlasiť. >:D Dajte tomu rozumnú cenu, dajte tomu primeranú kvalitu, rozumný reálny dojazd a o úspech nemám obavy. Len mám obavu, že pri stave súčasnej techniky tento mix nebude tak celkom možný.
9. 6. 2014 16:36
keď vyrastiem, budem požiarnikom
Na začiatok by stačilo, ak by konkurovali aspoň normálnym autám s normálnym dojazdom...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - bigsoul
9. 6. 2014 18:55
Tesla
Tesla je niečo čo je teraz odmietané, ale ako jedína automobilka sa toho nebojí a jej elektromobili sú krásne rýchle a s bezkonkurenčným dojazdom. Je to auto, ktoré určuje budúcnosť či chceme či nie. BMW ak nezačne viac vyvíjať svoje i modely bude mať v budúcnosti dosť velký problém, ale zatial ako jediná automobilka vytvorila svojú elektro sekciu z vlasnými modelmi, tak myslím, že hrozbu tesly si uvedomujú.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
9. 6. 2014 20:24
Re: Tesla
elektromobil bohuzial nie je buducnost..... pri vyrobe baterii a tazbe grafitu v cinskych baniach sa do ovzdusia dostane za mesiac viac svinstva ako rocne spalia "bezne neekologicke" auta v celej europe ... tadial nevedie cesta.... pokial nebudeme vediet vyrabat cistu energiu cisto bez vzniku velkych emisii pri vyrobe tak je to nadalej v haji....

vyrobit elektromobil a hura tesit sa ze neznecistujem ovzdusie jazdou v nom a pritom pri vyrobe tohto auta sme zamorili pol sveta.... tadial cesta k trvalo udrzatelnemu rozvoju planety nevedie skutocne

dokonca som toho nazoru ze keby sa moderna technologia venovala zdokonalovaniu benzinov a preferovala klasicke paliva ..... tak prirode menej ublizime ako tou devastajucou vyrobou autobaterii ktore maju drasticky vlyv pri tazbe na celu planetu... navyse je preferovanie elektormobilov uplne mimo realitu .... su drahe, maly dojazd, realne pouzite nulove.... nic neusetris.... akurat si znicime planetu tymito "ekologickym autami"

najrealnejsiu alternativu a najvhodnejsi kompromis z hladiska pomeru cena/vykon/ekologia/realnost pouzitia ... vidim jednoznacne hybridy ;-) alebo dokonca klasicky benzinovy motor ktory sa raz este vrati do popredia.... uvidite.... ... ale je to len moj nazor... uvidime do akej miery sa to potvrdi az o niekolko rokov....
Avatar - šmoula nešika
9. 6. 2014 22:37
Re: Tesla
Neboj, inženýři něco vymyslí. Jen jim to musí ostatní vědci a ti nahoře odklepnout. Výzkum složité technologie bez peněz zůstává mimo velkou válku jen v rovině teorie.
9. 6. 2014 23:40
Re: Tesla
Ty si vážne drbo... Niečo tak sprosté jak tieto tvoje "odborné" výklady sa len tak nevidí...
Avatar - bigsoul
11. 6. 2014 08:07
Re: Tesla
Ano a vyroba nafty benzínu či výroba olejov prostredie nezaťažuje? Tvoje primítyvne bludy čítať je fakt úžas a ver, že elektromobij je budúcnosť, len tvoja korejská hlavička to nestrebe!
13. 6. 2014 13:53
Re: Tesla
oni se mu zachvilku ty Korejske kary zhnusej, pac zrovna Jizni Korea je misto kde odsratoval prvni OLEV projekt pro osobni dopravu a jsou tam s elektrifikaci pro OLEV nejdal, co pak bude delat za par desitek let az mu prestanou korejci ty bezny kary vyrabet a bude to mit vsecko elektromotor >:D
Avatar - Francuz
13. 6. 2014 15:38
Re: Tesla
Na zaklade tvojho rozboru, a za pouzivanie baterii v mobile, aute, v dialkovom ovladani atd, ziadam pre teba najvyssi trest smrti. Ty ekoterorista >:D
Avatar - eniel lorien
9. 6. 2014 23:35
Dnes som jazdil na tesle
Dnes po krátkej mailovej a tel komunikácii prišiel ku mne cestou do Viedne majiteľ testy s Topoľčian. Okrem asi hodinovej debaty som mal tu česť prevetrat ju okolo Hlohovca. Asi 20 km viac nie ale to malo stacilo. Teraz musím urobiť malú vsuvku a vymenujem zopár aut ktoré som vlastnil : Suzuki Vitara 200tis km BMW 530d 250tiskm bmw 535d cca 150 tis kmLexus si 250c zatiaľ 56tis km Subaru impreza 2d cca 170tis km BMW x6 cca 46 tis km, Porsche boxster cca 10tis km , vsetky auta som kupoval ako nove. No a pár desiatok km corvveta , lexus ls, bmw7 atd.....
Všetko ale naozaj všetko sa dnes zmenilo. Môje soferske poznanie a skúsenosti sa dnes predelili hrubou čiarou. Nič sa nevyrovnalo dnešnej jazde. A ešte link na jeden test : [odkaz]
Rozbalit vlákno
8
9. 6. 2014 23:45
Re: Dnes som jazdil na tesle
Podľa toho, čo píšeš, si nabehal viac ako 1 milión kilometrov, to je minimálne 50 tisíc km ročne od tvojej osemnástky, ak platí vek v profile.
Čiže - podľa mňa trepeš a neverím ti ani slovo. Bavoráky, Lexus, Porsche - všetko si kupoval ako nové... Privatizoval si Naftu Gbely? Kokso... 8-s
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 6. 2014 10:12
Re: Dnes som jazdil na tesle
Tesla v sprinte neda BMW M5 sancu. Neda. Bodka. Takze ano, jazde v Tesle sa nic nevyrovna, pretoze Tesla je skratka v inej galaxii.
10. 6. 2014 12:01
Re: Dnes som jazdil na tesle
Stačí pak ten sprint protáhnout ze 400 metrů na 4km a je po Tesle. Bodka.
Avatar - eniel lorien
10. 6. 2014 12:54
Re: Dnes som jazdil na tesle
a kde ste videli 4 km sprint?:) ano tesla ma v max 215 km/h a kludne by som s týmto obmedzenim vedel žiť kedže reálna využitelnosť vyššej rýchlosti je +/- žiadna
10. 6. 2014 13:48
Re: Dnes som jazdil na tesle
Nejde o rychlost, ale o ujetou vzdálenost, na tu jsem narážel.
To je pořád porovnání elektroaut proti autům se spalovacími motory...
A naprosto zbytečných, elektroauto je prostě určením jiné, klidně si dovedu představit, že bych nějaké měl, moje denní cesty nejčastěji nepřekročí 70km, pokud ano, jel bych prostě něčím jiným.
Klidně budu lítat elektroautem a na víkendy budu mít v garáži nějakou potvoru uřvanou, pokud budu jednou za půl roku potřebovat něco, co odveze mně a rodinu a hromadu báglů někam dál, tak si to prostě půjčím.
Ale ta cena za eko-elektro-auto je tak vysoká, že finančně se NIKDY nevyplatí, to je problém. Být tak auto velikosti Fabie na elektriku s dojezdem 120km reálně, s životností aspoň 6 let, a za cenu do 300tCZK už ho mám doma, ale něco takového je normálně kolem mega a to za popojíždědlo prostě nedám, teď ne.
Avatar - Francuz
13. 6. 2014 15:43
Re: Dnes som jazdil na tesle
:yes: :yes:
Avatar - Ham.
10. 6. 2014 13:28
Re: Dnes som jazdil na tesle
Stačí od té M5 odpojit přívěs s jachtou co táhne za sebou. Teslu si podá i daleko slabší S8. Takže M5, RS6 nebo E AMG ji musí ve sprintu roztrhat na cucky.
[odkaz]
10. 6. 2014 15:17
Re: Dnes som jazdil na tesle
rekneme si narovinu ze hristem vsech techto aut neno 0-60mili ale 0-100-120mili, tedy rekneme 0-160-200 (tesla S ma maximalku 120-130mil podle modelu)

a dalsi dost podstatnej fakt je ridic, treba v tomto sprintu to M5 proti Tesle S prohraje https://www.youtube.com/watch?…… teprve ve chvili kdy Tesla skonci na maximalce tak zacne mit M5 navrh a ujela by ji

navic tyhle srovnani jsou dost zavadejici, lidi co pokukuji po vrcholnych verzich stredni nebo luxusni tridy asi chteji prave ten motor a jeho zvukovou kulisu, takze nepocitam ze zakaznici AMG, RS, S nebo M divizi by nejak vice pokukovali po Tesle S, ta je mirena spise na ty zaklady tech aut, tedy proti bezneji prodavanym benzinakum a dieselum v dane kategorii, proto je tesla S spise srovnavana s auty jako Panamera/Panamera Diesel nebo Jaguarem XF s 3 litry
Avatar - eniel lorien
10. 6. 2014 06:38
klaudius
Dobrý den.. To že som nabehal cca 1mil km je pravda. Firmu sme zakladali ako rodinny podnik v roku 1992. Za 22 rokov si človek preskáče veľa vecí. A najazdí veľa km. Takže poprosím odpuste si podobné poznámky. Uráža to mńa a ľudí čo mi pomáhali vybudovať úspešný podnik. Ak budete v Hc a okoli kľudne mi napíšte súkromnú správu. Rád Vás preveziem na Lexuse aj na impreze aj Vám ukážem toho baworaka. Kludne si možeme u mňa dať dobrú kávu a pokecať o autách.
Rozbalit vlákno
1