Profi
maskovaná jako luxusní MPV za totálně předraženou cenu.
To webpaja: jestli ti jízda v tomhle přijde komfortnější jak ve Voyageru.....no tak máme každý asi trochu jiné vnímání pohodlí. Jel sem tímhle kostitřasem jako pasažér jak ve verzi Multivan tak i ve verzi užitkové. Užitkáč katastrofa, auto najeto 150 tis km, problémy s dobíjením, vzadu se klepaly snad všechny plasty co mohly, pérování připomínalo asi tak Avii z roku nebreč , výbava na přání za bambilion. multivan trochu lepší ale pořád hrozný pérování, v základu kulauz a když si to řádně nakonfiguruješ, tak budeš s Voyagerem v pnetastaru jezdit dva roky zadarmo i na ten benzín 😄)
Prostě u mě voračka pro zelináře nikdy luxusním MPV nebude
To webpaja: jestli ti jízda v tomhle přijde komfortnější jak ve Voyageru.....no tak máme každý asi trochu jiné vnímání pohodlí. Jel sem tímhle kostitřasem jako pasažér jak ve verzi Multivan tak i ve verzi užitkové. Užitkáč katastrofa, auto najeto 150 tis km, problémy s dobíjením, vzadu se klepaly snad všechny plasty co mohly, pérování připomínalo asi tak Avii z roku nebreč , výbava na přání za bambilion. multivan trochu lepší ale pořád hrozný pérování, v základu kulauz a když si to řádně nakonfiguruješ, tak budeš s Voyagerem v pnetastaru jezdit dva roky zadarmo i na ten benzín 😄)
Prostě u mě voračka pro zelináře nikdy luxusním MPV nebude
PS: s cim bol vtedy problem tak to viem ze boli vnutorne plastove klucky dveri v interieri auta .... tie jemne klucky nam na spoujazdcovej strane 2 krat ostali v ruke ( neslo sice uz o nove auto vtedy ale stejne je to velka neprijemnost ) ... hlavne ked sa pracovne auto otvara a zatvara v praci 30-50 krat denne tak som ocakaval masivnejsie vnutorne klucky ... male plastove vnutorne klucky na urovni felicie na transporteri vyzerali vtedy smiesne a moc jemne ... mozno sa to uz zlepsilo neviem ako je na tom vw teraz