Pokud není zvoleno uspořádání 4x4, což je jediné správné uspořádání pro osobní vůz (a každý, kdo si někdy vůz s pohonem 4x4 koupil a je při smyslech, si už dvoukolku nepořídí), je jako logické menší zlo k dispozici pohon na přední nápravu, protože takový vůz se na silnici alespoň chová předvídatelně. Minimálně tedy pokud za volantem vozu nesedí řidič se závodnickou licencí (pozor, věk pod 27 let závodni licenci nenahrazuje).
Volba BMW tedy nepřekvapuje a bude znamenat jednoznačný obchodní úspěch.
Mig_35
0
Mhm, to auto se kterým jezdíš má pohon předních kol, kterému se při prokluzu aktivuje pohon zadních kol. Mluvit o pohonu 4x4 je v tomto případě jako mluvit o mlíčí z kapra jako o kaviáru 😄
Ada je zase tady
0
Předtím jsem najezdil 200 tis km s vozem se stálým pohonem 4x4. :-! A ještě předtím 160 tis km s Haldexem.
Napiš nám, kolik km jsi najezdil se čtyřkolkou ty...
Mig_35
0
cca 150 tkm. ale nechápu, co to s tím má společného. mimochodem, měl jsem vždycky permanentní 4x4, protože to jediné mi dává smysl...
Volba BMW tedy nepřekvapuje a bude znamenat jednoznačný obchodní úspěch.
Napiš nám, kolik km jsi najezdil se čtyřkolkou ty...