Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mitsubishi ASX MY 2015: S denními diodami a novou převodovkou CVT

Mitsubishi cizeluje svůj crossover ASX. Radikální změny ale nejsou potřeba, stále se dobře prodává.
Zpět na článek
11. 6. 2014 20:08
11. 6. 2014 21:22
12. 6. 2014 10:46
12. 6. 2014 10:47
12. 6. 2014 11:32
Avatar - Ada je zase tady
11. 6. 2014 18:07
pěkný
bohužel nevýhodou Mitsu je neskutečně vysoká cena náhradních dílů. Srovnejte třeba cenu brzdových destiček u ASX, SX4, Kugy a Yeti... :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
11. 6. 2014 20:08
Re: pěkný
menili sme stierac na lanceri kvoli vypadavajucej gumicke.. 50 eur v * .... bohuzial tie ceny dielov na japoncov nie su moc prijemne ... nove vonkajsie spatne zrkadlo na pajero ... tak tam som cvakal 10 litrov... ale to uz bolo davnejsie este za cias slovenskych korun ... ktovie ako je to dnes v eurach ... samozrejme to bolo v pajere na firemne naklady .... je fakt ze ceny su ake su.... ale auta maju spolahlive, my sme spokojni.... nas misak oslavil nedavno 3 roky a ma 70 000 za nami a auto ako nove... ziadne zadrhely ( az na spominany neposlusny stierac nedavno ) ... este aj brzdne dosticky su povodne.. kedze sa jazdi s nim viac na dlhsie trasy tak nie su tak znicene, letne yokohamy su taktiez po nejakych 40 tisicoch stale pouzitelne co sa tyka dezenu... samozrejme najblizsi servis uz bude znamenat vacsie investicie... zatial slo len o bezne rocne prehliadky a vymeny kvapalin plus nejaka ta geometria.... po 3 rokoch uz ale zacnu prichadzat aj nejake tie prve vymeny opotrebenych veci... ale clovek s tym musi ratat ked jazdi 23 000 rocne ;-) je to normalne ... tiez sme pokukovali aj po ASXku ale bolo o 3000 eur drahsie ako sportback a stale to bola len dvojkolka ... a kedze sme predtym uz zavrhli yetinu tak bolo jasne ze drahsie ASX uz je bez sance.... takze sme ostali pri zemi vzhladom na financne moznosti ani nebolo kde vyskakovat... z mojho pohladu ale spokojnost .... dnes mozem povedat ze to bolo dobre rozhodnutie ....znacku mitsubishi mam omaknutu jak lancer tak pajero pred aj po facelifte a su to skvele auta... klobuk dole, nesrandujem teraz... japonec ako ma byt priamo made in japan za cenu nizsiu ako octavka ... a pritom ziadne kompromisy v setreni na technike ... zvlast podvozok v zatackach ma lancer vyborny... co nam potvrdili nejedni spolujazdci ..... to auto ide okrskami ako ziletka a netreba na to ani 200 koni aby ste si to uzili , v tom je ta krasa ze uz zaklad je vyborny :yes: ... samozrejeme nic nie je zadarmo.... diely su drahsie ale ta jazda a auto za to stoja .... takze s misakmi mozem vyslovit spokojnost ... v podstate nam v rodine otvoril vsetkym oci.... uz dnes vieme ze svet moze byt aj iny a krajsi ako ciernobiely plny len samych fabii a octavii... tiez sme sa spociatku bali ale netreba sa bat... kto vaha a spekuluje... mozem mu poradit.. netreba sa bat.... skutocny japonec nesklame, dnes sa uz len smejem ako som v qualte ocumoval yetinu za 14 tisic bez radia ....
11. 6. 2014 21:22
Re: pěkný
to je tým že japonci nemajú diely z druhovýroby...dielov na Fordy alebo škody je vela takže zohnať ich nie je problém...diely na Japonci sa musia objednávať z Japonska...

podobný problém mal kamarát s Outlanderom ale zase bol spolahlivý ale servis bol trochu drahší...ale tak radšej drahší servis raz za čas ako lacnejší servis a stále.
Avatar - Cuba66
12. 6. 2014 10:46
Re: pěkný
Takže v Elitu Textary na předek pro ASX 1,6 MOC cena 1847,67 s DPH. Pro Yetiho 1,2TSI stojí v Elitu Textary na předek 1712,15 s DPH. No tak jasně vidím, že ty na ASX jsou kurevsky předražený >:D
Ádo Ádo...co z tebe bude??!!
Avatar - Ada je zase tady
13. 6. 2014 00:07
Re: pěkný
Masku nepovažuji za provozní náhradní díl. Když jsi blb, neumíš řídit a rozmlátíš předek, zaplať si ho. Ale porovnej třeba ty brzdové destičky... Na ASX například stojí zadní destičky 3800Kč. Na Yeti 1200Kč (originál, ne z druhovýroby)
12. 6. 2014 10:47
Re: pěkný
Tak je srovnej, myslis, ze se ted kazdej vrhne hledat do ceniku? 8-s
Avatar - Cuba66
12. 6. 2014 11:32
ASX
Jo jo, mě se to líbí. Nejdřív jsem to auto vyřadil z možných kandidátů na moje nový auto, protože na webu klubu Mitsubishi psali o problémech s lakem. Pak jsem si ale prošel pár jetejch aut a není to tak hrozný. A už jsem se i smířil s tím, že bych neměl 4x4, protože na něj jednoduše nemám (hypotéka, děti a tak :-) ) a že to bude dvoukolka a že se někdy dostanu do situace, že mě na sněhu předjede OII 4x4. Ale s čím jsem se zatím nesmířil, je motor 1,6. Raději bych 1,8 v benzínu.
Jo a proč ASX? Jednoduše proto, že naše město o 16000 obyvatelích není schopný udělat v naší ulici pořádnej asfalt, takže jezdíme po vymletý šotolině a utrháváme si lízátka atp. :-) Takže dvoukolka stačí jen je potřeba vyšší světlá výška. A stav silnic v ČR taky není úplně růžovej, navíc se mi u ASX líbí, že to má víceprvek vzadu i jako dvoukolka a velikost pro naší rodinu akorát.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ada je zase tady
13. 6. 2014 00:08
Re: ASX
Aha, dvoukolka... a motor v benzinu... no ty asi budeš velky expert... :no: :no: :no: >:-[]