Novinky
A kdyby ani tohle nevyslo, tak muzou rict, ze je nejmodrejsi auto co ma laserova svetla, nebo ze je to prvni auto co ma laserova svetla a nema turbo ... atd
Ale na wikipedii stejne bude ze prvni automobil co mel laserova svetla bylo BMW.
Ale na wikipedii stejne bude ze prvni automobil co mel laserova svetla bylo BMW.
Nechápu moc proč to audi dělá a rovnou nevyšle do světa něco nezměřitelného a neporovnatelného. Třeba jejich oblíbené ... nejsportovnější vůz s laserovými světly.
Takhle se zbytečně dostává do přímého porovnání podle jasných parametrů a prohrává 😒 Asi vyházeli to klubko zmr.manažerů a nasadili tam nějakého snílka ...
Takhle se zbytečně dostává do přímého porovnání podle jasných parametrů a prohrává 😒 Asi vyházeli to klubko zmr.manažerů a nasadili tam nějakého snílka ...
Kategorizují něco co žádné kategorie nemá. Marketingovým mágům nevyšel tah, tak se to snaží zahrát do outu. V této situaci radši mlčeti zlato a dělat, že jsem nic neřekl než se takhle ztrapňovat.
Pamatuji si jak na této technologii Audi pracovalo, ale pak se nějak odmlčeli, zato BMW prezentuje tyto světla poslední dva roky a očividně na nich intenzivně pracovalo a krásně to využilo k publicitě i8. Takže osobně si myslím, že si to BMW zaslouží a Audi nezbylo než mít nejmodřejší auto s laserovými světly.
Pamatuji si jak na této technologii Audi pracovalo, ale pak se nějak odmlčeli, zato BMW prezentuje tyto světla poslední dva roky a očividně na nich intenzivně pracovalo a krásně to využilo k publicitě i8. Takže osobně si myslím, že si to BMW zaslouží a Audi nezbylo než mít nejmodřejší auto s laserovými světly.
Pokud vím, BMW s tím přišlo první (tedy že v laserových světlech vidí budoucnost). Audi ukázalo na konceptu jen laser v zadních světlech. Před rokem říkali, že jsou zajímavá z marketingového hlediska, ale ještě nejsou zralá do běžné nabídky, možná za pár let. Několik měsíců na to oznámili použití laserových světel v R18 a několik měsíců poté R8 LMX, tedy využívali toho zmíněného marketingového potenciálu.
Jestli je bude mít ve standardní nabídce nová generace R8, nebo A8, je otázka. Celkem mě zajímá, jak funguje jejich automatické ovládání. Systém řídící Matrix LED, které mají mnohem kratší dosvit, dokáže rozpoznat auto myslím na 600 metrů. Takže mě pomalu více zajímají senzory a software, které umožňují nasadit tyhle světlomety do běžného provozu. A jak bude na tu vzdálenost fungovat maskování a vůbec řízení toku světla, abys měl maximální osvětlení a přitom nikoho neoslňoval. Také si říkám, co to znamená pro noční vidění.
Jestli je bude mít ve standardní nabídce nová generace R8, nebo A8, je otázka. Celkem mě zajímá, jak funguje jejich automatické ovládání. Systém řídící Matrix LED, které mají mnohem kratší dosvit, dokáže rozpoznat auto myslím na 600 metrů. Takže mě pomalu více zajímají senzory a software, které umožňují nasadit tyhle světlomety do běžného provozu. A jak bude na tu vzdálenost fungovat maskování a vůbec řízení toku světla, abys měl maximální osvětlení a přitom nikoho neoslňoval. Také si říkám, co to znamená pro noční vidění.
Ano, z pohledu plánované sériové produkce laserových světel, v blízké době, bylo určitě BMW první, jen jsem měl pocit, že u Audi na tom také usilovně pracují. Nejen díky konceptu, ale právě i použití v závodních speciálech. Kde je mimochodem s prvenstvím této technologie ještě větší zmatek.
Kdo ví, spíš bych řekl že ne. Poslední zprávy o vývoji nové R8 nejsou zrovna pozitivní - masivní redesign, problémy s chlazením atd. Tudíž bych řekl, že se teď věnují důležitějším věcem a standard bude full-LED a lasery budou za příplatek nebo se objeví až časem. To je otázka, hlavně třeba na osvětlených úsecích dálnic nebo ve městech, kde mají občas problém i současné systémy.
Kdo ví, spíš bych řekl že ne. Poslední zprávy o vývoji nové R8 nejsou zrovna pozitivní - masivní redesign, problémy s chlazením atd. Tudíž bych řekl, že se teď věnují důležitějším věcem a standard bude full-LED a lasery budou za příplatek nebo se objeví až časem. To je otázka, hlavně třeba na osvětlených úsecích dálnic nebo ve městech, kde mají občas problém i současné systémy.
Kua... toto je ako na pieskovisku. Ferko sice postavil torticku prvy, ale ja som svoju postavil z krajsieho vedierka....
dobre vravis...
ja sa vobec divim ze nemci a teda audi a bmw vobec toto maju za potreby, zeby im toto vzajomne superenie nejako pomohlo k lepsiemu imidzu? vazne neviem.........ved je to cele usmevne..... nestacim sa divit.... keby slo o horkokrvnych talianov tak nepoviem nic, ti spravia aj z komara somara.... ale nemci? .... zvlastne .... vobec toto saskarenie nema ani bmw ani audi za potreby podla mna .... zaujimave ze mercedes nema za potreby sa nejako nahanat za nicim a za nikym... v tomto smere je jasny moralny vitaz ktory je nad vecou a vzdy bol a bude .... audi a bmw opat predviedli ze su len ti druhi
ja sa vobec divim ze nemci a teda audi a bmw vobec toto maju za potreby, zeby im toto vzajomne superenie nejako pomohlo k lepsiemu imidzu? vazne neviem.........ved je to cele usmevne..... nestacim sa divit.... keby slo o horkokrvnych talianov tak nepoviem nic, ti spravia aj z komara somara.... ale nemci? .... zvlastne .... vobec toto saskarenie nema ani bmw ani audi za potreby podla mna .... zaujimave ze mercedes nema za potreby sa nejako nahanat za nicim a za nikym... v tomto smere je jasny moralny vitaz ktory je nad vecou a vzdy bol a bude .... audi a bmw opat predviedli ze su len ti druhi
Zabalit ho do ruzoveho laku a moze byt najrychlejsie ruzove auto.
Presklit strechu kufra, nalozit tam kvety a bude z neho najrychlejsie kvetinarstvo...
Snad vymyslia este nieco originalnejsie, nez tento vykrik do tmy. Audi : BMW stale 0:1.
Presklit strechu kufra, nalozit tam kvety a bude z neho najrychlejsie kvetinarstvo...
Snad vymyslia este nieco originalnejsie, nez tento vykrik do tmy. Audi : BMW stale 0:1.
I8 se nechytá
to céčko...
a to se vyplatí
to co jsem napsal za tím si stojím Cayman je supersport s motorem uprostřed, který stačí a klidně i porazí I8 a přitom stojí polovinu co I8