Novinky
Dohnat neznamená předehnat... Uvidíme jak to půjde dál. Důležité je: ustát to, neusnout na vavřínech (s tím mají Italové občas problémy), udržet stávající kvalitu, udržet a rozšířit stávající portfolio a udržet stávající modely stále atraktivní pro potenciální kupce. Dobře Maserati. Když to zvládnou bude to jen dobře...
Osobně sem zvědavý na Levante...
Pokud stejný postup bude aplikován na Alfici, nevidím důvod aby to neklaplo...
Osobně sem zvědavý na Levante...
Pokud stejný postup bude aplikován na Alfici, nevidím důvod aby to neklaplo...
Ano, ale Levante, Alfieri, pak nové Grandturismo...to usnout ani nejde 😉
...no vidíš... To se dá i podškrábnout. Problém je s postupným dotahováním věcí, který do nových aut nepatří nebo naopak patří. Při vysvětlení co zákazníkovi chybí, nebo co by chtěl jinak se vývojáři oboří, že takhle to klient (i když mu to sám klient říká) chce a básta. To chce ještě změnit, vnímat do jaký třídy jsem se pustil a co od ní zákazníci očekávají.
Pokud toto zvládnou, nemusí se opakovat úpadek, jakej předvedla AR s 156 a následně 159. Jde o to, aby se zákazník vrátil.
Pokud toto zvládnou, nemusí se opakovat úpadek, jakej předvedla AR s 156 a následně 159. Jde o to, aby se zákazník vrátil.
Přesně tak, 159 byla ve srovnání s veleúspěšnou 156 neuvěřitelný propadák. Na tomto autě bylo krásně vidět, jak marketing AR naprosto selhal. Jen pro zajímavost: AR 156 (vč. Sportwagonu) bylo vyrobeno kolem 740 000 ks, AR 159 (vč. Sportwagonu) 210 000 ks. K tomu není do codat... 8-s :no: Pan účetní naštěstí přiznal, že 159 "byla přešlap" a já věřím, že se u Alfy poučili a že nová Giulia bude megabomba! 😉 :yes: :yes: :yes:
Je to jinak než uvažuješ. Na základě opravdu neskutečné poruchovosti 156 už nikdo neměl odvahu jít do 159. Na základě lživého maketingu, že se zaměřili na kvalitu a spolehlivost měl otec dvě 156 a to snad nejde ani popsat, kolegův otec to stejné.
To je to o čem jsem psal, po vřelým přijetí nesmí dojít k vystřílzlivění klientely po nákupu auta. Ghibli je výbornej příklad řidičsky fantastickýho sedanu, ale taky ne úplně dobrých vlastností pro delší relaxovaný jízdy. Tam je velkej prostor na zlepšení.
Problém byl v tom, že 156 potřebuje kvalitní a nešizený servis, speciální olej a že její podvozek trpí na mizerných českých cestách. A Twin Sparky se nikdy nesmí nevytáčet za studena. Pokud majitel své 156 dopřeje pořádnou péči a slušné zacházení, funguje dobře a řidiče poskytne fantastickou radost z jízdy. To mohu potvrdit z vlastní zkušenosti! Je jasné, že pokud by to s poruchovostí 156 bylo tak katastrofální, jak líčíš, nikdy by se jí nemohlo prodat tři čtvrtě milionu kusů...
Ano, měli jsme požadavek v servisu tam lít starý mogul a zásadně to točili za studena. Tyhle kecy o údržbě jsou alibistické kecy obhajující absolutně ošizené auto na spolehlivosti.
Neber si to prosím to, co jsem napsal osobně 😉 Že je to auto nezvykle háklivé a nadprůměrně poruchové, je samozřejmě jasné. Přesto ale bylo prodejně velmi úspěšné (na rozdíl od mnohem spolehlivější 159). Fak je ale ten, že řada Čechů si dotáhla starou 156 z ciziny a pak začala její servis hodně šidit, aby ušetřila. To ale tohle auto fakt neodpouští...
U nového Quattroporte je vidět že se poučili a umí udělat nástupce. Tak snad jsou koleje dobře nasměrovány😊
Jo, na rozdíl od ostatních slavných italských značek, Maserati šlape a dává tak naději do budoucna :yes:
ghibli vs XF
quattroporte vs XJ
chcel by som vidiet tieto nadherne vzajomne suboje tychto uzasnych znaciek :yes:
quattroporte vs XJ
chcel by som vidiet tieto nadherne vzajomne suboje tychto uzasnych znaciek :yes:
Vítěz je jasný a není z Anglie 😉
moj "globalny vitaz" je uplne jasny..... [odkaz] ..... snad ho aspon parkrat nazivo uvidim... par kuskov sa urcite aj po slovensku uz prehana
Maserati odškrnuto, teď hupky na Alfu...