Novinky
Problém byl v tom, že 156 potřebuje kvalitní a nešizený servis, speciální olej a že její podvozek trpí na mizerných českých cestách. A Twin Sparky se nikdy nesmí nevytáčet za studena. Pokud majitel své 156 dopřeje pořádnou péči a slušné zacházení, funguje dobře a řidiče poskytne fantastickou radost z jízdy. To mohu potvrdit z vlastní zkušenosti! Je jasné, že pokud by to s poruchovostí 156 bylo tak katastrofální, jak líčíš, nikdy by se jí nemohlo prodat tři čtvrtě milionu kusů...
U nového Quattroporte je vidět že se poučili a umí udělat nástupce. Tak snad jsou koleje dobře nasměrovány😊
Přesně tak, 159 byla ve srovnání s veleúspěšnou 156 neuvěřitelný propadák. Na tomto autě bylo krásně vidět, jak marketing AR naprosto selhal. Jen pro zajímavost: AR 156 (vč. Sportwagonu) bylo vyrobeno kolem 740 000 ks, AR 159 (vč. Sportwagonu) 210 000 ks. K tomu není do codat... 8-s :no: Pan účetní naštěstí přiznal, že 159 "byla přešlap" a já věřím, že se u Alfy poučili a že nová Giulia bude megabomba! 😉 :yes: :yes: :yes:
Dohnat neznamená předehnat... Uvidíme jak to půjde dál. Důležité je: ustát to, neusnout na vavřínech (s tím mají Italové občas problémy), udržet stávající kvalitu, udržet a rozšířit stávající portfolio a udržet stávající modely stále atraktivní pro potenciální kupce. Dobře Maserati. Když to zvládnou bude to jen dobře...
Osobně sem zvědavý na Levante...
Pokud stejný postup bude aplikován na Alfici, nevidím důvod aby to neklaplo...
Osobně sem zvědavý na Levante...
Pokud stejný postup bude aplikován na Alfici, nevidím důvod aby to neklaplo...
To auto bylo strašně levné a hezké, takže si ho kupovali hošíci co kupují ojeté gumy ze šrotplacu. O neuspěchu 159 rozhodli zklamaní 156káři.
Neber si to prosím to, co jsem napsal osobně 😉 Že je to auto nezvykle háklivé a nadprůměrně poruchové, je samozřejmě jasné. Přesto ale bylo prodejně velmi úspěšné (na rozdíl od mnohem spolehlivější 159). Fak je ale ten, že řada Čechů si dotáhla starou 156 z ciziny a pak začala její servis hodně šidit, aby ušetřila. To ale tohle auto fakt neodpouští...
ghibli vs XF
quattroporte vs XJ
chcel by som vidiet tieto nadherne vzajomne suboje tychto uzasnych znaciek :yes:
quattroporte vs XJ
chcel by som vidiet tieto nadherne vzajomne suboje tychto uzasnych znaciek :yes:
Jo, na rozdíl od ostatních slavných italských značek, Maserati šlape a dává tak naději do budoucna :yes:
Ano, měli jsme požadavek v servisu tam lít starý mogul a zásadně to točili za studena. Tyhle kecy o údržbě jsou alibistické kecy obhajující absolutně ošizené auto na spolehlivosti.
To je to o čem jsem psal, po vřelým přijetí nesmí dojít k vystřílzlivění klientely po nákupu auta. Ghibli je výbornej příklad řidičsky fantastickýho sedanu, ale taky ne úplně dobrých vlastností pro delší relaxovaný jízdy. Tam je velkej prostor na zlepšení.
Nový QPorte jsem neřídil, ale pohled na něj a na předchůdce mě donutí zamáčknout slzu v oku.
Nevím jak QPorte vs XJ, ale o stupeň níž to sice relativně jasný je...nicméně ne tak, jak jsi napsal. 😉
opat paradny konkurent pre f-type :yes😒br />
mas dobry vyber :yes: toto su skutocne auta snov :yes:
mas dobry vyber :yes: toto su skutocne auta snov :yes:
moj "globalny vitaz" je uplne jasny..... [odkaz] ..... snad ho aspon parkrat nazivo uvidim... par kuskov sa urcite aj po slovensku uz prehana
...no vidíš... To se dá i podškrábnout. Problém je s postupným dotahováním věcí, který do nových aut nepatří nebo naopak patří. Při vysvětlení co zákazníkovi chybí, nebo co by chtěl jinak se vývojáři oboří, že takhle to klient (i když mu to sám klient říká) chce a básta. To chce ještě změnit, vnímat do jaký třídy jsem se pustil a co od ní zákazníci očekávají.
Pokud toto zvládnou, nemusí se opakovat úpadek, jakej předvedla AR s 156 a následně 159. Jde o to, aby se zákazník vrátil.
Pokud toto zvládnou, nemusí se opakovat úpadek, jakej předvedla AR s 156 a následně 159. Jde o to, aby se zákazník vrátil.
Maserati odškrnuto, teď hupky na Alfu...