Novinky

Zpět na článek

Maserati chce zvýšit výrobu, Ghibli a Quattroporte se daří

30 komentářů

kundalini_it
Tak kde jsou ti pochybovači, že 50tis ani náhodou a budou rádi za polovinu? 😉
Maserati odškrnuto, teď hupky na Alfu...
Arese
Problém byl v tom, že 156 potřebuje kvalitní a nešizený servis, speciální olej a že její podvozek trpí na mizerných českých cestách. A Twin Sparky se nikdy nesmí nevytáčet za studena. Pokud majitel své 156 dopřeje pořádnou péči a slušné zacházení, funguje dobře a řidiče poskytne fantastickou radost z jízdy. To mohu potvrdit z vlastní zkušenosti! Je jasné, že pokud by to s poruchovostí 156 bylo tak katastrofální, jak líčíš, nikdy by se jí nemohlo prodat tři čtvrtě milionu kusů...
kundalini_it
U nového Quattroporte je vidět že se poučili a umí udělat nástupce. Tak snad jsou koleje dobře nasměrovány😊
Arese
Přesně tak, 159 byla ve srovnání s veleúspěšnou 156 neuvěřitelný propadák. Na tomto autě bylo krásně vidět, jak marketing AR naprosto selhal. Jen pro zajímavost: AR 156 (vč. Sportwagonu) bylo vyrobeno kolem 740 000 ks, AR 159 (vč. Sportwagonu) 210 000 ks. K tomu není do codat... 8-s :no: Pan účetní naštěstí přiznal, že 159 "byla přešlap" a já věřím, že se u Alfy poučili a že nová Giulia bude megabomba! 😉 :yes: :yes: :yes:
kundalini_it
Ano, ale Levante, Alfieri, pak nové Grandturismo...to usnout ani nejde 😉
wolff
Dohnat neznamená předehnat... Uvidíme jak to půjde dál. Důležité je: ustát to, neusnout na vavřínech (s tím mají Italové občas problémy), udržet stávající kvalitu, udržet a rozšířit stávající portfolio a udržet stávající modely stále atraktivní pro potenciální kupce. Dobře Maserati. Když to zvládnou bude to jen dobře...
Osobně sem zvědavý na Levante...

Pokud stejný postup bude aplikován na Alfici, nevidím důvod aby to neklaplo...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To auto bylo strašně levné a hezké, takže si ho kupovali hošíci co kupují ojeté gumy ze šrotplacu. O neuspěchu 159 rozhodli zklamaní 156káři.
Arese
Neber si to prosím to, co jsem napsal osobně 😉 Že je to auto nezvykle háklivé a nadprůměrně poruchové, je samozřejmě jasné. Přesto ale bylo prodejně velmi úspěšné (na rozdíl od mnohem spolehlivější 159). Fak je ale ten, že řada Čechů si dotáhla starou 156 z ciziny a pak začala její servis hodně šidit, aby ušetřila. To ale tohle auto fakt neodpouští...
kundalini_it
[odkaz]
zlysoused
Ještě bych si dovolil připomenout Ferrari. 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ghibli vs XF

quattroporte vs XJ

chcel by som vidiet tieto nadherne vzajomne suboje tychto uzasnych znaciek :yes:
MariAchi
Jo, na rozdíl od ostatních slavných italských značek, Maserati šlape a dává tak naději do budoucna :yes:
webpaja
Ano, to spíš...jen vadí absence možnosti relaxovanýho cestování...
Nove Milla Giri
Alebo Ferrero, Armani, Dolce & Gabbana, Salvatore Ferragamo, Tod's...
_MT_
Nebo Zegnu. 😉
_MT_
Pro mne je Ghibli nové Quattroporte.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ano, měli jsme požadavek v servisu tam lít starý mogul a zásadně to točili za studena. Tyhle kecy o údržbě jsou alibistické kecy obhajující absolutně ošizené auto na spolehlivosti.
webpaja
To je to o čem jsem psal, po vřelým přijetí nesmí dojít k vystřílzlivění klientely po nákupu auta. Ghibli je výbornej příklad řidičsky fantastickýho sedanu, ale taky ne úplně dobrých vlastností pro delší relaxovaný jízdy. Tam je velkej prostor na zlepšení.
webpaja
Nový QPorte jsem neřídil, ale pohled na něj a na předchůdce mě donutí zamáčknout slzu v oku.
webpaja
Nevím jak QPorte vs XJ, ale o stupeň níž to sice relativně jasný je...nicméně ne tak, jak jsi napsal. 😉
Arten
To je neskutečná nádhera :yes:
kundalini_it
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
opat paradny konkurent pre f-type :yes😒br />
mas dobry vyber :yes: toto su skutocne auta snov :yes:
kundalini_it
Pokud zůstane Alfieri takový jako ho ukázali v rámci série tak já mám taky jasno😊
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
moj "globalny vitaz" je uplne jasny..... [odkaz] ..... snad ho aspon parkrat nazivo uvidim... par kuskov sa urcite aj po slovensku uz prehana
kundalini_it
Já bych si dovolil připomenout Pradu. 😉
kundalini_it
Vítěz je jasný a není z Anglie 😉
webpaja
...no vidíš... To se dá i podškrábnout. Problém je s postupným dotahováním věcí, který do nových aut nepatří nebo naopak patří. Při vysvětlení co zákazníkovi chybí, nebo co by chtěl jinak se vývojáři oboří, že takhle to klient (i když mu to sám klient říká) chce a básta. To chce ještě změnit, vnímat do jaký třídy jsem se pustil a co od ní zákazníci očekávají.
Pokud toto zvládnou, nemusí se opakovat úpadek, jakej předvedla AR s 156 a následně 159. Jde o to, aby se zákazník vrátil.
wolff
Uvidíme... Nechám se příjemně překvapit... :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Je to jinak než uvažuješ. Na základě opravdu neskutečné poruchovosti 156 už nikdo neměl odvahu jít do 159. Na základě lživého maketingu, že se zaměřili na kvalitu a spolehlivost měl otec dvě 156 a to snad nejde ani popsat, kolegův otec to stejné.