Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C-Elysée 1.6 VTi – Prostor za málo peněz

Kompaktní sedan Citroën C-Elysée se zaměřuje hlavně na nízkou cenu, které podřizuje téměř všechno. Výjimkou je však prostor - toho za tyhle peníze nikde více nedostanete.
Zpět na článek
24. 6. 2014 20:32
Re: Reálná volba
Myslel jsem si, že jsi chytřejší a že studuješ technickou vysokou školu. Spletl jsem se.

Já dostal ze zkoušky, spolehlivost technických systémů, či jak se to jmenovalo, výbornou.
Takže opravdu vím, o čem diskutuji a vzhledem k tvým hloupým projevům jsem poznal, že ty tomu rozumíš jak koza petrželi.
Asi máš za sebou zkoušky v praváku, kde se snad braly limity, ale zatím jsi nepokročil tak daleko abys pochopil, k popisu čeho jsou v praxi užívány a z jakého důvodu.

Užij si své "znalosti", které jsou mi leda k smíchu a buď dobrý. Nazdar. :-!
Avatar - rohYpnol
24. 6. 2014 16:39
Re: Reálná volba
Tolik keců a zas o ničem >:-[] Víš, když používáš nějaké termíny, tak předpokládám, že znáš jejich obsah. A pokud něco konverguje k nějaké hodnotě, pak to taky znamená, že jí nikdy nedosáhne, pouze v limitě a vykrucovat se z toho můžeš jak chceš.

Přeskočení rozvodového řetězu nemá charakter křivky životnosti, protože vůbec není spojený jen a pouze a výhradně s opotřebením řetězu, ale jde i o napínák, který prostě svoji funkci nezvládá. Takže k přeskočení může dojít teoreticky i s novým řetězem. Tedy pokud máš na mysli TSI. Pokud máš na mysli řetězové rozvody obecně, tak naopak dobře udělaný řetězový rozvod je věčný a nezničitelný, protože ostatní díly mají jednoduše kratší životnost.
24. 6. 2014 09:26
Citroen
Jeho vadou je, že je daleko levnější, lepší a prostornější než škodivka Rapid. Obě dvě auta jsem si vyzkoušel v 8/2014 v Chomutově. Rapid byl proti Citroenu tvrdá a hlučná rachotina s odskakujícím zadkem i na menších nerovnostech. Mě, že Citroen je měkký, vůbec nevadí, spíše naopak. Cesty jsou rozmlácené a zlepšení v nedohlednu, tak proč preferovat kostitřasy. Citroen je také široký jako auto a ne jako v případě Rapidu Harlej. Co to jsou levné materiály? To jako, že je v Citroenu použito méně kvalitní železo, hliník, měď? U plastů (vše je v podstatě více či méně měkčený polyuretan) materiálový cenový rozdíl není významný, "vsjo rovno" a ceny jsou určovány např. jako u ceny lopatky na uhlí za pár korun a nějakého podobného autodílu stejné hmotnosti a podobného rozměru, který je cca 10-15 dražší.
23. 6. 2014 13:51
Re: Rychle zavery pana redaktora
Naše firma (ne že by mi patřila, jen tu dělám ajťáka) má taky ve fleetu jenom Škodovky, a to bez polepů.
22. 6. 2014 22:26
Re: připlatit
Jestli to nebude tím, že nejzápadnější evropský trh kde se 301 a C-Elysee prodávají je ČR. Takže to není až tak špatný výsledek. Kdyby se ty dva modely nabízely ve Francii, Německu a Španělsku, tak by se prodeje minimálně vyrovnaly.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2014 16:03
Re: Reálná volba
Na začátku Milý a na konci PS? Kurňa koho mi to jen připomíná >:-[]
22. 6. 2014 10:44
Re: Reálná volba
Milý Rohypnole,
myslel jsem, že do školy chodíš poslouchat a něco se naučit a ne tam chrápat. No, jak říkám, myslet, znamená guvno vědět, což jsem si opět u tebe ověřil.

Možná, ale to jen v případě, pokud bys byl schopen chápat interpretaci grafů, křivek a rovnic, bys věděl následující.

Graf zmiňované křivky je obecný, tak aby byl schopen popsat obecný děj životnosti. Pokud by křivka životnosti nulu (tedy osu x) opravdu protnula, musel bys tento stav matematicky popsat.
Což je ve své podstatě něco nereálného, protože nemůžeš nikdy vědět, kdy a za jakých okolností se to stane (stroj se pokazí), můžeš se jen teoreticky domnívat s určitou mírou pravděpodobnosti. Ovšem na druhou stranu toto vědět, je vysoce žádoucí. Ale dodnes nikdo nevynalezl kompletní vzorec, pomocí kterého bys pro každý stroj onu křivku přesně spočítal. To by bylo na Nobelovku - přesně vědět, kdy se co pokazí.

K motoru: Pokud bys prováděl pravidelné měření, třeba právě prodloužení (vytahání) rozvodového řetězu, byl bys schopen odhadnout, kdy bude řetěz již tak dlouhý, že ho napínák nedopne a dojde k přeskočení o zub(y) na rozvodovém kole. Tohle změřit samozřejmě jde. A kdybys to dělal pravidelně, nějakému teoretickému výsledku by ses dobral. Takže žádné "náhlé" KO by se nekonalo. Jen by vše opět konvergovalo k bodu, který by představoval maximální možné vytahání řetězu, či únavu některého z materiálů, (záleželo by na typu závady) a závada by nastala.

PS: Pokud chceš šrmovat něčím, co se domníváš, že znáš, ubezpeč se, že tomu tak opravdu je. Ať se tu příště neztrapníš vlastní "zbraní". ;-)
Avatar - rohYpnol
21. 6. 2014 12:58
Re: Reálná volba
ve své křečovitosti jsi opět poněkud přehlédl podstatný fakt, že ta křivka životnosti KONVERGUJE k té tvé nule. Tzn. že se stále postupně pomalu přibližuje... Náhlé KO motoru ale nemá s konvergencí pranic společného. Tím spíš, že když něco konverguje k nule, tak to nuly nikdy nedosáhne >:-[] , pouze tak v limitě :-!
Avatar - rohYpnol
21. 6. 2014 12:46
Re: Hmm.. ale stejně mi při tomhle rozpočtu vychází nejlépe
:yes:
Avatar - chetoos
21. 6. 2014 11:52
C- elysse
Jsme velkým příznivcem vozů s karoserií sedan. Proto beru příchod automobilů C- ellyse a sesterského Peugeotu 301, jako hezké oživení trhu. Mě osobně se toto auto líbí. Vím, že nemůžeme čekat, nejmodernější technologie, nejkvalitnější materiály a nějaké špičkové jízdní vlastnosti. Celkově je ale auto docela hezké, a s motorem 1,6 je s ním docela příjemné svezení. základní motor 1.2 je pro nenáročné motoristy, kteří nepotřebují komunikativní řízení a nějaké sportovní ambice od auta. Moc se mi líbí, že je auto uzpůsobeno na horší cesty a podvozek skvělé žehlí nerovnosti. Na našich českých cestách je to k nezaplacení. Osobně se mi sice více líbí sesterský Peugeot 301, ale neměl bych problém si pořídit tohohle Citroena. Jedná se o dobré auto, které bude nenáročné na údržbu, protože je i docela jednoduché konstrukce a neobsahuje žádné zbytečné elektroniky. Čím méně elektroniky auto má, tím je spolehlivější. A cena je fakt super
21. 6. 2014 07:28
Re: sedan
nic netreba chipovat - tu 1,2 mali na autorevue.cz na brzde a namerali mu tusim 57kw a 125Nm, cize cca min. o 10% viac, ako deklaruje vyrobca - uvazoval som na nim, ale nakoniec som odmietol koli zadnym opierkam hlavy, neexistencii piatej opierky a nemoznosti nastavit si bezpecnostny pas
Avatar - JirkaV8
21. 6. 2014 00:34
pořád dokola
Dyť P301/Elysé s 1.6 se testovalo už milionkrát. Motor klasika a rychlejší než podvozek, mírně kačeří jízdní vlastnosti, vylevněno všude od víka kufru, podlážky kufru, stropnice, čalounění dveří atd.

Rapid bych sem netahal, to je vůz na kvalitnější cesty, který má daleko větší grip a handling s výrazně luxusnějším interiérem. Internetově omýlané krytí posunování sedáku v reálu vůbec nevadí. Mít Rapid i pro naše trhy motor 1.6MPI, tak by nebylo co řešit.

Proti P301/Elyse nic nemám, ale je to takový hezčí a prostornější Logan. Je každém co mu víc vyhovuje.
Avatar - Aladeen
20. 6. 2014 18:23
Bezpečnosť ?
To by ma zaujímalo na akej úrovni je bezpečnosť dvojičiek ... Nikde nič , nikto nič , žiaden bezpečnostný test sa nekonal . Osobne dosť pochybujem , že bezpečnosť dvojičiek je na úrovni konkurencie od VW-Group (Rapid,Toledo) . Preto by som nad kúpou tohoto auta pre účely rodiny určite váhal ...
20. 6. 2014 10:57
Re: Reálná volba
Makovníku, ty v tom stále pokračuješ, a nepřestal si, ani když jsem tě slušně požádal. A to je podstatný rozdíl. Jako člověk jsi velmi nízká osobnost. 8-s :no:
20. 6. 2014 10:31
Re: Reálná volba
Nie je podstatne, co tomu predchadzalo; podstatne je, ze si chudak, ktory sa samozvane pasuje do role moralneho arbitra, pricom sam ma maslo na hlave; prostoduchy nedonoseny pokrytec.
Pokial by platilo "chovám naprosto standardně a slušně. ", tak tvoja reakcia mala byt kategoricky ina a nie za hranou, ze ta upozornuje niekolko diskutujucich.

Jednoducho klamar a prekrucac Jossajelito >:D
Ako vravis, "Je to tvá volba" :-!

"Asi je smyslem tvého života urážet a nenávidět. " oujee, zablesk sebareflexie >:-[]
20. 6. 2014 10:10
Re: Reálná volba
Možná bys zde měl taky odcitovat onu nechutnou reakci, která tomu předcházela a byla hrubě za hranicí základní lidské slušnosti a respektu. Aby bylo krásně poznat, co jsi zač. :-!

Ale co, vybral jsis sám. Asi je smyslem tvého života urážet a nenávidět. O autech toho moc nevíš, ale na osobní útoky a urážky jsi machr. Je to tvá volba. :-!
20. 6. 2014 09:59
Re: Reálná volba
Zase klames >:D

Klamar Jossajelito.

Tvoj prvy prispevok v celej predmetnej diskusii:"Jsi pěkně nechutnej ubožák, ale co čekat od Slováka."
Si prachobycajny klamar a prekrucac a pokrytecka spina a este zo svojich moralnych nedostatkov obvinujes okolie...

Ale ako sam vravis - "chovám naprosto standardně a slušně."
Evidentne ma kazdy nastavene hranice standardu inak. Niektori jelitkovia zial nespravnym smerom :-!

Prvym krokom liecby tvojej nemocnej duse bude uvedomenie, ze prvy VZDY vyryvas ty. Preto su s tebou diskusie dlhe, bezpredmentne a plne urazok.
20. 6. 2014 08:59
Re: Reálná volba
Opět mne tu urážíš, opět si nepochopil, že v oné předmětné diskuzi, jsi první urážel a to několik reakcí za sebou.
V předmětné diskuzi každý uvidí, co jsou lidé ze Slovenska zač, aspoň ti, co tady píšou do diskuzí. Vaše vizitka.

Jestli ani to nevidíš a dále se tak míníš chovat, jsi obyčejný psychotický asociál. :no:
20. 6. 2014 08:21
Re: Reálná volba
Dolezite je, ze demonstruje, ako sa ty "NEumíš" chovat >:-[]

"A jěstě se tak chováš jako první. " ,...zase halucinace.... Jossajelito; to je plne vystizne a odraza tvoju diskusnu prax. Mal by si to zmenit v nastaveniach, aby aj novopriselsi vedeli, s kym maju cest..

Ale rozumovo a moralne vyrovnany citatel (ergo nie ty) hned prvym prispevkom linkovanej diskusie zisti, ze zase placas do vetra.
Bez ohladu na tvoju kazdodennu snahu prekrutit realitu. ;-)
20. 6. 2014 07:30
Re: Jen dvě věci
I ten chladič, nebo alternátor můžeš vyměnit později. Příprava by měla usnadnit práci. I kdyby obsahovala jen elektroinstalaci, abys při vlastní instalaci nemusel rozebírat auto.
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2014 00:22
Re: Povinna jazda
Tak netestuj auta vožralej blbče >:D
19. 6. 2014 23:52
Re: Reálná volba
Křivka životnosti >:D
Já ti nevím, jestli ses nedávno učil na zkoušku, ale sám bys mohl z jejího grafického znázornění vyčíst jednu (nejen jednu) specifickou vlastnost. A to, že konverguje k nule.

Dále si odporuješ vlastním rčením o pravidelné údržbě. Právě při jejím dodržováním a teď se nebudeme pouštět do polemiky, jestli je to dostatečné či nikoliv, udržís stroj v chodu delší dobu. Křivka bude vypadat jako pilový list se sklonem do prava dolů k nule. Jedno je ale jisté a říká to i ta "tvá" křivka. Že jednou a je jedno, jestli to bude po deseti, tisíci či milionu pracovních hodin, stroj natolik opotřebuje, že už mu nepomůže ani ta pravidelná údržba a prostě skončí. Je to jen stroj. Žádné "perpetum mobile".
19. 6. 2014 23:33
Re: Reálná volba
Spíš to vypadalo, že 99 začala výroba. Ale kdy začaly dodávky... Jak píšeš, nesejde na tom.
Avatar - rohYpnol
19. 6. 2014 22:57
Re: Reálná volba
Ne, to jsi těžce mimo. Jestli ti říká něco křivka životnosti, pak možná můžeš tušit. Zjednodušeně - při předepsané údržbě normální motor sotvakdy potká KO a dobře udělaný řetězový rozvod vydrží věčnost.
Avatar - Ja Prvni 123
19. 6. 2014 21:36
Re: Povinna jazda
já jsem ho zkoušel.. a jede normálně.
Jasně, je to pohodlný auto = chová se jinak, než třeba ten Rapid... ale rozhodně ten podvozek nebyl "zrádnej".
Pokud jedeš rychle po dlažebních kostkách, tak stabilizace bude chrochtat, to je jasný.
Koneckonců - někde nahoře je video z toho rallyecrosového oválu... a i tam je vidět, že to auto je klidný.
;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2014 21:17
Re: Povinna jazda
Koukám že máš tuhle třídu superlevnejch aut fakt zmáknutou :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2014 21:16
Re: Povinna jazda
Takže podvozkově to nejhorší s kterym ste kdy jel? ;-)
19. 6. 2014 20:50
Re: Reálná volba
Krásně si ukázal, jak se umíš chovat. A ještě si k tomu dal link. :-! :yes:

Oceňuji to, že si se sám přiznal ke své ubohosti a běžnému chování plném osobních nadávek. A jěstě se tak chováš jako první.
19. 6. 2014 20:46
Re: Reálná volba
To je zase zjištění. >:D
Do kopru půjde každý motor, který je provozován. Je to jen otázka času. :-!
19. 6. 2014 20:40
Re: Jen dvě věci
Víš, ono se může a mnohdy jedná o specifickou verzi modelu. To, že tažné pasuje z toho samého modelu a odlišné například motorizace, ničemu neodporuje. ;-) Ale věř si čemu chceš, ty stejně časem poznáš, že jsem mě pravdu...
Tu se opět šklebíš sám sobě. :-!
19. 6. 2014 19:33
Re: Reálná volba
Skomoleniny typu Makovec, Makovce, buchta a podobne, ale bolo to davnejsie a auto.cz nejak neumoznuje hladat stare diskusie.

Pokial sa na to pozrieme vseobecne, tak nizke urazanie je ti srdcu blizke a celkom bezne:
[odkaz]
Az ta diskusni kolegovia musia napominat...
Avatar - rohYpnol
19. 6. 2014 19:11
Re: Něco lze tolerovat, něco už ne...
samozřejmě, to zas byl jen takový výlev odborníka...
Avatar - rohYpnol
19. 6. 2014 19:09
Re: Jen dvě věci
Pokud se nepletu, tak obvykle bývala jedna položka příparava na tažné a druhá samotné tažné. A vždy šlo dodatečně domontovat obojí.
Avatar - _Karel_
19. 6. 2014 18:43
Re: Jen dvě věci
Je to vtipálek zkušený, ten Jossalito. >:D Pokud výrobce nedovoluje montáž tažnýho, nikdo ho v druhovýrobě nebude vyrábět, páč to nepůjde homologovat. Takže garážník tam jaksi nemá co namontovat.Leda by si to vyrobil z lešenářských trubek.Ale o tom se tu nikdo nebaví.Bavíme se o běžných přestavbách.
19. 6. 2014 18:09
Re: Jen dvě věci
Proč ne. V tomhle směru platí jen to, že si sami sobě nebudou házet klacky pod nohy. Snaží se prodávat kompletní produkt, ne polotovar. Kdyby někdo nabízel kola, která se nesnesou s autem, je to jeho problém. Automobilku to bude zajímat ve chvíli, kdy by to odrazovalo zákazníky. Mezi nimi panuje do určité míry symbióza, ale usnadňování práce výrobcům doplňků nebude mít vysokou prioritu. Pokud nabízí přípravu, bude to mít svůj důvod (může jít o drobnosti, ale i o vážné věci).

Píšeš originální příslušenství, tam by měli technické údaje psát. A ono je použitelné, když nemáš přípravu? Čekal bych, že tohle nabízí právě pro auta s přípravou.
Avatar - rohYpnol
19. 6. 2014 17:27
Re: Reálná volba
vědět o tažným kulový je v podstatě uznání >:-[] :-!
Avatar - rohYpnol
19. 6. 2014 17:25
Re: Reálná volba
problémem reality je, že když jsi tím jedním ze 3 šťastných výherců, tak tě realtivita asi moc neuklidní :-!

Navíc u TSI EA 111 není otázkou jestli půjde do kopru, ale je to jen otázkou času, kdy půjde do kopru. Ale je pravda, že všasný zásah majitele jej může udržet v kondici.
Avatar - rohYpnol
19. 6. 2014 17:19
Re: Jen dvě věci
je to stejné, jak kdyby ti Škoda jinak dimenzovala, já nevím, třeba ložiska pro vozy s třeba 18p litými koly a jinak pro základní 15p plecháče. Nebudu přece platit za něco, co nechci, že... A když si neobjednáš origo liťáky z výroby, proč by Škoda podporovala výrobce litých kol... A pokud už ti je někdo nabídne, tak ať si zajistí, že vůz doladí ... :-O

Ber to jako příklad, neříkám, že lité kolo více namáhá ložiska, ale toto uvažování je prostě mimo. Ano, pokud by tažné z prvovýýroby umožňovalo třeba 2000kg, zatímco orig. příslušenství jen 1500kg, neřeknu ani slovo :-!
19. 6. 2014 17:17
Re: Rychle zavery pana redaktora
a to je leon u vas este lacnejsi, z googlu:

358 900 Czech koruny =
13 084.6351 Euros
19. 6. 2014 17:16
Re: Rychle zavery pana redaktora
ked uz za hranice do CZ, tak toho leona reference za 13000 eur
Avatar - rohYpnol
19. 6. 2014 17:14
Re: Jen dvě věci
ale zase tu motáš jabka s hruškama. Pokud výrobce tažné neumožňuje dodělávat, pak zřejmě sám nenabízí originální příslušenství tažného zařízení >:-[] :-!
19. 6. 2014 16:32
Re: Povinna jazda
Ten průjezd tam je relativní. Umím tam projet 50tjou tak, že běžnou torzku (i od francouzů) ani nenapadne, že by měla uskakovat nebo používat stabilizaci. A stejně tak tam umím v 50tce rozblikat ESP u Focusu.
Těch půl metrů u p. Chamilly beru jako rybářskou míru, možná že zrovna trefil stopu a auto rozhodil. Jezdím tam denně a tam fakt není těžké zapojit elektroniku u čehokoliv.
Avatar - grifith
19. 6. 2014 16:13
Re: Reálná volba
Myslím celosvětově, dle katalogu byl osazován až od toho června. Možná koncem roku 1999 byla známa kompletní motorová paleta včetně 3,3 TDi, ale dodáván byl od 6/2000. Ať tak či tak, bavíme se zde o margináliích, půl rok sem, půl rok tam ;-)
19. 6. 2014 16:04
Re: Reálná volba
Kde jsem tak činil? Nejsem si toho vědom. A důrazně tě žádám, abys mi tu nelhal.

Ale pokud mi to zde dokážeš linkem, klidně se omluvím.
Já tohleto nízké urážení totiž z podstaty své osobnosti nedělám. Takže vím, že ses opět spletl.
Avatar - dal
19. 6. 2014 16:02
Re: Reálná volba
K tomu rádiu, je to věc zvyku. Takže majitel si rychle zvykne, že se tím kolečkem prostě ladí a hotovo.
Já například nechápu proč dává koncern usb do přihrádky před spolujezdce a např. kamarádovi to vyhovuje, protože tam připojí mobil a má uklizeno.
Ta zadní náprava je jasná lešeňka např. u 301 a OIII špatně u G7, Leona, Megana, 308, Civicu, Astry, Aurisu, C4 dobře.
19. 6. 2014 15:56
Re: Reálná volba
Ty ziadas, co si mi este nedavno komolil nick?
Co si uz dostal "Slusnost" v sumivom baleni alebo injekcne?
19. 6. 2014 15:54
Re: Reálná volba
Dobry den,
o tom, ci moze alebo nemoze dokaze rozhodnut iba crash test. Dovtedy su tieto uvahy len v silne hypotetickej rovine a nemozete ich prezentovat, ako to prezentujete.

Velke kolecko ako "Volume" je standardny zvyk zo spotrebnej elektroniky, o tom bez debaty.
V predmentnom prispevku vsak nenarazam na konkretne auto, ale ine vseobecne hodnotenia ergonomie, kde z naslednej diskusie pod clankom je jasne, ze ide o silnej subjektivny dojem podporeny zvykom na nejaky model inej znacky.
Ako uz napr. spominany pan v teste prezentoval, ze sa nieco v aute neda a krizitoval to, pricom nasledne dostal sprsku kritiky, kde mu dokazali, ze sa to da, len si treba precitat aspon manual, ked uz to intuitivne nedokaze.

Co sa tyka naladenia, skutocne si neviem predstavit, co skace viac, ako auto velkosti Fabie s 250-300< tis.km starymi tlmicmi.
Test na autodrome navyse ziadne velke skakanie nepotvrdil.
19. 6. 2014 15:53
Re: Reálná volba
Myslíš v ČR, nebo celosvětově? Já mám myslím psáno Q4/1999 (při faceliftu).
19. 6. 2014 15:46
Re: Reálná volba
V8 byla rarita, beru, ale V6 už byl běžný motor. Nenašel jsi ho v Octavii, ale od toho roku 2004 byl v A4, A6, nebo Touaregu.
Avatar - grifith
19. 6. 2014 15:43
Re: Reálná volba
Pak ano, 3,3 TDi byl do modelu uveden od června 2000. ;-)
19. 6. 2014 15:40
Re: Reálná volba
Každopádně tak pro tebe.
Pro ostatní jsou tady již dlouhých 15 let...
19. 6. 2014 15:39
Re: Reálná volba
Čekám na tvoji omluvu k těm osobním urážkám. Je na místě.
19. 6. 2014 15:38
Re: Reálná volba
Je uplne beznou praxou, ze testy obsahuju kopec prekruteni a silne subjektivnych uvah, kde niekde je jedna vec na 20 a druha 25 bez 5, len tych 5 sa velmi dobre ututle a eufemizuje.
Samozrejme ty to vidis pohladom, ktory len a len tebe vyhovuje, takze kopes za jednu jedinu stranu.

A ze ty vravis daco o kopani.... tvoje kriticke hodnotenia protivnikov su minimalne trapne, uz nehovorim, ze pokrytecke....na druhej strane take obvykle.
19. 6. 2014 15:33
Re: Reálná volba
Jo, pardon.
Zrejme islo o tak "dobry" motor, ze sa k nemu ani VW uz nehlasi, lebo najst o tom daco okrem toho, ze je to nafta je zdlhave.
Kazdopadne su CR nafty bezne tak ci tak od 2009 ;-)
19. 6. 2014 15:30
Re: Rychle zavery pana redaktora
může být, i nám třeba nabízeli fleety soukromě.
19. 6. 2014 15:27
Re: Povinna jazda
Fabia má oproti Celišce podvozek naprosto špičkový.
Avatar - grifith
19. 6. 2014 15:18
Re: Reálná volba
Můžeš prosím poslat nějaké info o tom motoru v A8? Nějak si nemůžu uvědomit, že bych o něm něco slyšel, natož jej viděl. U první A8 co vím byly diesely 2,5 a 3,3 TDi... :-) Člověk se učí celý život.
19. 6. 2014 15:09
Re: Reálná volba
Dobrý den,

Jen se vyjádřím ke dvěma Vámi zmíněným bodům.

Opěrka hlavy vzadu: Když vůbec nezasahuje do výšky temena hlavy běžného dospělého cestujícího, jak může chránit při nárazu?

Ergonomie: Osobně považuji ovládání rádia pod volantem za zdařilé a snadno pochopitelné, ovšem ovládání přímo na palubní desce je problém. Každý, kdo do toho auta kdy sednou a chtěl ztlumit rádio (a že jsem v 301 či C-Elysée jel nesčetněkrát ať už jako řidič či jako spolujezdec) automaticky sáhnul po velikém kolečku, které ovšem slouží k ladění. Já to udělal rovněž.

Co se týče zadní nápravy, tam jde vždy o naladění i další komponenty.

S pozdravem, Ondřej Chamilla
Avatar - Ozzman
19. 6. 2014 15:07
Re: Reálná volba
1 - My se ale nebavíme o tobě Jossalito, ale o diskutérech obecně a věř, že zášť a nutnost na něco si plivnout je dost typická lidská vlastnost ;-) To že to neděláš ty je hezké, ale ti ostatní to dělají a dají a řeší ty klepy, pomluvy a kdo si co myslí.

2 - Mě ukradené nejsou, jsou na našem trhu, začínají vypadat někdy i slušně a jsou za slušné ceny, proto bych je určitě bral v úvahu. Ale nemyslím si, že ještě předčí evropskou konkurenci, byť je sleduji a občas zajdu do autosalonu :-)
19. 6. 2014 15:04
Re: Reálná volba
Viz dole MT.

Čekám na tu tvoji omluvu. :-!
19. 6. 2014 15:03
Re: Reálná volba
Jestli nevíš kde, tak tě slušně žádám, abys mě nazýval mým nickem. Ano?
19. 6. 2014 15:02
Re: Reálná volba
Makovníku, ty sem taky vypisuješ pod test Celišky, aniž bys v ní byť jen seděl, natož jel. A dovolil sis napadnout i samotného autora.

Jsi vůbec ochoten připustit, že tady diskutuješ se svými více než nulovými zkušenostmi s člověkem, který to auto poctivě otestoval a v testu zmínil vše, co k tomu autu zjistil?

Ty ses sám shodil, což si ani neuvědomuješ, ale kopat tu budeš kolem sebe dál. 8-s :no:
19. 6. 2014 14:59
Re: Reálná volba
1 - co se říká v hospodě, je mi docela ukradený, já řeším situaci tady a to, co je napsaný, ne to, co si kdo myslí, nebo jaký že má z něčeho/někoho dojem.
2 - mi jsou třeba ukradené korejské vozejky, nekomentuju, nezajímám se, nepíšu k nim. Tady je furt skupina "diskutérů", kteří nutně musí napsat, jaký je koncern hnůj a že si ho jako nikdy nekoupí. No nekoupí, protože na něj dle svého psaného projevu nikdy mít ani nebudou.
19. 6. 2014 14:57
Re: Reálná volba
Urazky? kde?
Jaj, pan ma halucinace :no: :-!

Hlavne dost povazlive od jedinca, ktory bezne pise "guvno" a mysli si, aky je ultra slusny....no ako sa ti to vravi? Jelito... ano, to si ty. S krivym pohladom na svet.
Avatar - Ozzman
19. 6. 2014 14:57
Re: Reálná volba
Já teda v Oktávce s torzkou nejel, ale nenapadlo tě, že to je třeba nakonec docela dobře uděláno? Ona ani ta dvojková s multilinkem není kdovíjakká žehlička nerovností a v zatáčkách taky nesedí jak sporťák. Osobně sem jezdil třeba s Lagunou II s torzkou a nikterak mne neomezovala, možná jen na hodně hrbolaté cestě trochu uskakovala, ale to i ta dvojková Oktávka s multilinkem na tom není co se jízdních vlastností týče o moc lépe. Proč by to mělo u trojky vadit? Ano, jsou auta, které to umí lépe s podvozkem, ale tam to neni jen multilinkem a to taky poznáš i při normální jízdě.

Navíc mi dost lidí (teda je fakt, že to jsou zrovna ti co na VW nedaj dopustit) řeklo, že ta torzka je vlastne výhoda, protože ji vymění levneji, než multilink a na tom taky něco je.
19. 6. 2014 14:55
Re: Reálná volba
V8 TDI v první A8 (D2) byl CR (konec 1999 až myslím 2002, kdy ho nahradil 4,0 V8 v D3, také CR, který v roce 2005 nahradil 4,2 V8, který máme dnes snad už ve třetí generaci). Následoval V6 TDI (A6 C6, 2004).
19. 6. 2014 14:55
Re: Reálná volba
No bohuzel chlapce, ty si [odkaz] takze v tvojej hlave urcite ;-)
19. 6. 2014 14:55
Re: Reálná volba
No jo, tak urážky, ty tu ještě chyběly. No nezklamals. 8-s :no:

PS: Já tu to tom "Citrónu" napsal mnohem víc než ty, který to auto viděl leda na obrázku a vypisuje tu neskutečný hlouposti a dojmy. Měl by ses nad sebou zamyslet a nekomentovat věci, o kterých nic nevíš. Ale chápu, máš velký nutkání, který je silnější než tvé znalosti...
19. 6. 2014 14:53
Re: Reálná volba
Ty si predstavitel typickeho exota s halucinaciami, na co ta uz viaceri upozornili a prezentujes to opat a znova.
Neviem, co to je za choroba, ale skus sa poradit s odbornikom. :-!

Uz nehovoriac o tom, ze diskusia je o Citroene, nie koncerne, takze si totalne mimo...typicky Jossajelito. >:D
19. 6. 2014 14:52
Re: Reálná volba
Nezmysel; problem miestneho fokloru prameni v samotnych clankoch a testoch.

Ked je uplne ocividne, ze tester model neprotezovanej znacky vyslovene hani a druhej nadrziava, je uplne samozrejme, ze citatelia sa ozvu.

Uz len tie bludy s opierkami hlavy v tomto Citroene ludi nastartuju. Alebo si snad redaktor mysli, ze v Citroene naschval spravili opierky, aby sa pri naraze polamali krcne stavce pasazierov? 8-s
Bludy o ergonomii detto; najslavnejsi predstavitel a velitel jedinej pravej ergonomie Vwavwe uz je minulostou, ale zazity folklor este ostava.

Uplny klinec vsetkych moznych nezmyslov su testy a clanky, kde sa auta s traverzou vzadu hodnotili ako nieco pod/priemerne, ale az sa to iste zacalo montovat do milovaneho koncernu, zrazu je to v poriadku a bezny sofer rozdiel nespozna....

To je ocividne pokrytectvo najhrubsieho zrna a samozrejme, ze ludi poburi a ozvu sa.
Avatar - Ozzman
19. 6. 2014 14:51
Re: Reálná volba
1- Ano, je to můj dojem, tak to taky podávám :-) . A osobně jsem se setkal sám s hodně lidmi, kteří vidí v koncernu modlu a co neni od fauvé, to je proste na nic a do šrotu a jsi idiot, že to kupuješ ( zkus malé město a hospodu, tam je těhle mudrců nejvíce >:D ). Pak se nedivím, že jim to někdo vrací (někdy až příliš jak si uvedl a to taky neni dobře)... inteligent si ale udělá obrázek o autech sám :-) A dokáže napsat klady i zápory všech značek (pokud tam jsou) ;-)

2 - Souvisí to s tím, že nyní mají upletený bič na pomstu :) TSI, 2.0TDI, méně kvalitní materiály některých vozů, torzka v zadu.... atd.. však víš na co si tu nejvíce stěžují :)

Edit - problém s torzkou se projevil hned podemnou :D
19. 6. 2014 14:47
Re: Reálná volba
Bohužel chlapče existovalo. Tak hledej a pak se mi přijdi omluvit. Počkám. ;-)

Už jen to, co jsem napsal, staví ten tvůj rok 2006 do obyčejné tvé lži nebo neznalosti. ;-)
19. 6. 2014 14:46
Re: Reálná volba
1 - Jen tvůj dojem, který nadřazuješ nad napsanou realitu.
2 - Nevím s čím to souvisí.
3 - Ano.
19. 6. 2014 14:44
Re: Reálná volba
Ty jsi krásný příklad toho, jak lezeš prakticky do každé diskuze o koncernu, nadáváš na všechny strany a stěžuješ si, jak je koncern protěžovaný. Hlavně že k tomu sám svým chování dáváš redakci důvod. Pak se ještě hodně div. :-!
19. 6. 2014 14:43
Re: Reálná volba
Este som nasiel CR nafty od Audi, kde prve umiestnenie CR motora bolo koncom roku 2003, seriovo produkcne od 2004. K nejakej slave vsak nedoslo, vzdy mali aj PD.
Co spominas Audi 2006, uz je dalsi motor s CR.
Ostatne VW/Skoda/Seat pouzivaju CR nafty az od 2009 a teda je jasne, ze ako uplne posledni.

Nic to vsetko nemeni na veci, ze 1999 je len tvoj blud. Vtedy neexistovalo osobne auto od VW s commonrail naftou.
Avatar - Ozzman
19. 6. 2014 14:43
Re: Reálná volba
No... já nejsem psycholog, ale troufnu si tvrdit, že zdejší diskuzní antiVW klima je důsledkem dvou věcí.

Za 1. Léta se (a nemusí to být jen tady, ale i kdekoliv v reálném životě) koncernisti nadřazovali se svými Passaty a Oktávkami nad majitele jiných aut. V té době platilo, že TDI byly opravdu držáky a auta jakbysme. Některé automobilky toto štěstí neměly.

Za 2. Nyní se situace vyrovnává, koncern udělal pár bot a spolehlivost i kvalita už není tak daleko od ostatních automobilek.

A ta radost člověka dříve "šikanovaného" který si může nyní ulevit na úkor těch druhých, těch "bezproblémových a udávaných za vzor" je velká a jentak asi nezmizí :-)
19. 6. 2014 14:39
Re: Reálná volba
"Děkuji, ale já tu takové, jednostranně zaměřené, prostředí nechci. "

Potom preco ho sam vytvaras? >:D Tvoje boje iba za DasKoncern su vsetkym doverne zname.
Avatar - petrumr
19. 6. 2014 14:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
19. 6. 2014 14:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
19. 6. 2014 14:25
Re: Reálná volba
O poruchovosti 1.2TSI a podpruměrne spolehlivosti kompletniho koncernu VW raději už psat nebudu to necham ne jen zdejšim "odbornikum" kteři maji až neuvěřitelny přehled....některym tim nemyslim hlavně tebe se musi po tom co napišou minimalně duševně ulevit.
19. 6. 2014 14:22
Re: Reálná volba
Jenže opět, motáš vše dohromady a vztahuješ to na sebe. O to tu ale nejde, nešlo a nepůjde. Takžde dokud to nepochopíš, je veškerá další diskuze s tebou zbytečná.

Jestil sám nejsi schopen zaregistrovat zdejší převažující silně antikoncernovou náladu, tak pořád budeš psát blbosti a vynucovat si nějaké hloupé uznání nečeho, co nemá na nic vliv a jen dále prohloubí zdejší antikoncernovou nenávist.

Děkuji, ale já tu takové, jednostranně zaměřené, prostředí nechci. 8-s :no:

PS: K tomu TSI jsem nenapsal nic špatně. Neřekl jsem, že je to vzor spolehlivosti, neřekl jsem ani, že je to kazový šunt. Jen jsem z mi dostupných relevantních informací dovolil napsat, že procento potkaných motorů u staré generace jednadvojek je na úrovni necelých 3%.
Avatar - Ozzman
19. 6. 2014 14:11
Re: Reálná volba
Nemotá nic dohromady.

Nezastávám se jedné automobilky, to je celé.
THP je stejný případ motoru, jako TSI, nekoupil bych nyní. Alespoň né ty problémové roky výroby. Stejně jako bych si nekoupil TDI PD 2.0, nebo znovu starý Renaultí DCi 1.9 (který mne silou vůle vydržel, ale znovu bych do toho nešel).

A ano... logicky naštvaný majitel řekne do světa, že se to po* . Pak je tu druhá skupina, které problémy nepřizná. Já otevřeně vždy přiznal problémy s auty, mam tu koneckonců i recenze a můžeš si je přečíst, že nenadržuji žádné značce. Pochop, že když tu někdo pěje ódy (neřikam že ty) na koncern a ostatní je nespolehliva sra, potom je logické, že ten, který má problém mu to vyvrátí... jde o to, že když se to stane koncernu je to náhoda, když jiné značce, je to normální a značka stojí za..

. Nikdy sem neřekl, že všechny TSI se kazí, ale spolehlivost toho motoru je tragická s porovnáním s klasickými MPI motory od koncernu, které jsou prakticky nesmrtelné. TSI jede dobře, žere míň... ale je tam pořád ten otazník, jestli zvádne ty km. Bavíme se o těch starých. O nových se zatím neví, jak na tom jsou, na to si budem muset rok-dva počkat. Neznamená, že budou dobré, ale taky že budou špatné.

A ano, diskuze je zaujatá a subjektivní... jen se podívejme okolo, kolik topperů slepě uznává a hájí jednu značku, kolik je tu nenávistných fanatiků proti nebo proti VW a co tu občas vyvádí Honda klub či nedejbože GTIho MAKOvé >:D Dovolím si říct, že ani jeden z nás mezi tyto zájmové skupiny nepatří, proto s tebou diskutuji :-)
Avatar - Ozzman
19. 6. 2014 14:03
Re: Reálná volba
Jestli tím myslíš mě, tak to seš trochu vedle. Nehážu špínu na celý koncern a pokud čteš diskuze, tak to musíš vědět. Mimojiné se podívej na MACZ na moje recenze a zjistíš, že koncernová auta jezdím a i jezdil dříve (konkrétně VW a SEAT + ta neslavná Oktávka).

Jen mi nepřijde uplně fér jednu automobilku hanit a druhou vyzdvihnout za stejnou věc.

TSI prvních modelů nejsou uplně dobré motory a problémy mají, víte to všichni, stejně jako stovky dalších motorů od ostatních výrobců. Stejně tak THP je na tom obdobně. Proto bych se těmto motorům vyhnul, za to nenávidím automobilku? TDI 1.9 byl geniální motor až na hlučnost, 2.0 TDI PD sem uvažoval, ale po přečtení recenzí jsem zdratil zájem.... každý má něco.

Koupil bych si koncernové auto, vždy když sem kupoval já, nebo i někdo v rodině, tak se koncernové auto dostalo do hledáčku, někdy se koupilo, jindy ne. Ale nevidím smysl v tom nadřazovat je a vyzdvihovat za spolehlivost, kterou už nadprůmerná dávno není.
19. 6. 2014 13:58
Re: Povinna jazda
Do toho "s ničím" samozřejmě zahrnuji i Rapid, Fluence či některou z Dacií. A nejde jen o tuto konkrétní cestu :-)
Avatar - miromen
19. 6. 2014 13:52
Re: Reálná volba
Ja se ti divim a zaroveň obdivuji za to "hazeni perel svinim". U některych nicku ktere dokažou jen jedno a to za každou cenu shodit a pozuražet automobilku protože je snad sere jeji uspěch nebo to že umi dobra auta a ty přesto maš ty nervy. :yes:
19. 6. 2014 13:50