Novinky
.. v tom případě je hodnocení stále :no:
mas skusenosti s 508? v com mala problem...? ja s nou skusenost nemam... mozes mi to priblizit . dik 😉 nech som v obraze kedze nemam to stastie s tymto autom jazdit...
:yes:
v podstate len kopirujem taktiku ktorou sa kazdy ohana proti mne 😉 ... tak by ma zaujimalo ci kolega maros najazdil nieco s 508 ked si dovolil napisat nazor aky napisal... razom zistime ze kazdy by tu bol ticho....
Nedej se >😒]
o to nejde ...ale na druhej strane preco sa hadat s niekym od ktoreho necakas ani v buducnosti serioznu debatu , s niekym kto ti informacne nic neda ale rype len do teba ..... niektorych ludi je lepsie nechat v ich svete s ich pohladom na vec a ich nazormi .. .. mozno je to tak lepsie ... asi sa v buducnosti budem riadit tymto... vyvarujem sa zbytocnym konfliktom ktore k nicomu nevedu lebo dokazat tu niekomu ze pises pravdu je ozaj narocne.... a v podstate to ze to dokazat nemozes tu kazdy pouzije proti tebe aby ta zosmiesnoval ... nic nove... ja som uz seriozne debatovat tu po dnesku skoncil.... nema to cenu a pisem to otvorene.... clovek sa moze snazit a stejne tu vzdy pride nejaky kkt ktory ti napise nieco co je uplne neakceptovatelne a nepravdive... takze nema zmysel sa tu tlapkat ... mozem dlabat na vsetkych tu a ich nazory.... bodaj by v zivote som mal tiez len taketo starosti ako oni ...
no nic letim ja domov a cestou do karfaca nieco nakupit... slnko svieti... tak na co si kazit den
no nic letim ja domov a cestou do karfaca nieco nakupit... slnko svieti... tak na co si kazit den
Slovo pravda bych použil max. u novinovýho stánku jako zarputilej nosič srpu a kladiva na klopě... Vem si jaká je leckdy tvoje pravda 😉
Ak chces vediet nieco o peugeote, chod na forum majitelov a nie na auto.cz, toto je take tliachanie o autach s pubertakmi, chovancami ustavov a par ludi, co sa vyzna, sa tu naramne bavi. A to plati pre vsetky auta, vdaka skoda foru ma presla chut na 1,8tsi superb kvoli motoru ( na stare kolena uz naftu nechcem a smykat sa na lade pred nemocnicou ma tiez bavit nebude ). Miesto vyvratenia obavy zo spotreby oleja a nejakeho noveho doporucenia pre servisy len :no: od niekoho, kto nikdy nejazdil supom ( jazdil som 1. aj 2. generaciu ), mozno nema ani vodicak, tak to radsej pozrem to forum, ceske a nemecke, aj ked cesi su podstatne dalej v schopnosti vyriesit problem. Takze podme nezavezne kecat o 508icke, bude mat urcite gumove riadenie, makke sedacky a poruchovu 1,6 THP od BMW .... >😒] >😒]
...můj odhad? Ani kilák 😉 A tato "taktika" je jediná správná.
peugeot bude stale budar, s tym nezmenis nic, darmo stoji viac penazi, dnes je kvalita komponentov planovana a pri FR znackach o tretinu kratsie ako pri JAP znackach aut, dodavame pre p508 komponenty a lahostajnost PSA voci kvalite komponentov je hrozna, to ze dokazu zatvorit oci a dovolit dodavat komponenty v odchylke i pre "premiovy" automobil znacky ma len usvedcuje v tom, ze p508 nie je hoden tej sumy a je to porovatelny * ako p208/308, to auto sa iba hra na kvalitu, je daleko za Nemcom a este dalej za Japoncom
aj ked musim uznat, ze dizajn interieru p508 ma zaujal este v projektovej faze, avsak auto v takej cene a tak ospevovane nemoze byt konstruovane na kompromisoch (a potom vykrikovat dodavatelom nekvalitu a zit z pokut a poplatkov) !!!
aj ked musim uznat, ze dizajn interieru p508 ma zaujal este v projektovej faze, avsak auto v takej cene a tak ospevovane nemoze byt konstruovane na kompromisoch (a potom vykrikovat dodavatelom nekvalitu a zit z pokut a poplatkov) !!!
A ty kde na tie "múdrosti" chodíš? Toľko somarín v jednom príspevku, to s len tak nevidí. Ani tu nie.
,,dodavame pre p508 komponenty,, a ich kvalita vďaka kanawa je nižšia akú má das koncern na rapide a fabii?.. peknú reklamu si tu robíš. Buď kanawa dostal výpoveď za ľahostajný prístup k plneniu zmluvných povinností a teraz sa potrebuje mstiť, alebo je to psychopat, ktorému sa niečo sníva a potrebuje to napísať ďalším hlupákom, anonymne na fóre... 8-s
Mám zkušenosti s Peugeotem. Jasně, že ne přímo s 508, ale vycházím s obecně známého a přijatého faktu, že Peugeot dělá neskutečné střepy. Takže, když dělá nekvalitní jiné řady, proč by potom měla být 508čka vyjímka?
Myslíš třeba letošní auto roku 308? [odkaz] >😒]
Co má ten titul společného s kvalitou?
Pokud bys tu hodil odkaz třeba na stotisícovej test, tak to beru, ale COTY nevypovídá lautr o ničem.
Pokud bys tu hodil odkaz třeba na stotisícovej test, tak to beru, ale COTY nevypovídá lautr o ničem.
Ano, myslím třeba zrovna 308čku. Otřesné auto 8-s
Ja mám z teba taký pocit, že si prišiel do kontaktu jedina tak s nejakou vybehanou a rozheganou jazdenkou po 3 majiteľovi niekde z Holandska. No to je fakt potom ľahko robiť závery o kvalite francúzskych áut všeobecne. Môj strýko si v 92. doviezol 405 sedan 1,9 D, to vydržalo všetko možné a nemožné. Vo firme sme mali dve 307 1,6 16V, koľko si toho tie dve vytrpeli a čo všetko si pri svojich šoféroch vytrpeli, to by bola long story. A div sa svete okrem spotrebného materiálu minimum porúch a každá išla z ruky po 250 tis. km a viac. Takže tak.
Nezlob se na mě, ale s tímto přístupem to moc daleko nedotáhneš. Říká ti něco slovo přehled a nadhled?
Zda se mi ze máš nejaky komplex z francouzkych vozů. My mame v rodine 5 francouzu a vše v pohode. Trochu se sypala 407ka, ale podle km má na to narok. Jinak jako priklad kvality je renault trafic, jeden má 350k km a druhy 700k km bez vetsich problemu jen s pravidelnym servisem. Priklad nekvalitniho auta dam vw multivan T5 a to ve všech generacich. Ten pred faceliftem nás stál na neplanovanem servise asi 250k kč coz je dost. Ten co mame ted je taky vic v servise nez doma. A znamy co má caravellu tak tomu odeslo řízení, egr, a ted DSG a to ma 60k km. Zkusenosti s osobakama od vw nemam, ale ta kvalita T5 taky o necem vypovida. Auto je spotrebak, kazdy chce co nejvybavenejsi a zaroven nejlevnejsi auto a to prostě hapruuje. Ale francouzi rozhodne se spolehlivosti nepokulhava za ostatnima. Navic kdyz se vetsin dilu pro vsechny automobilky dela v jedne firme (Bosch, Siemens-conrinental, Valeo...) Já mám mlhovky na rencku Valeo a japonska vitara je má taky. 😉 To je muj nazor a vlastni zkusenosti s temito vozy.
,,črep,, 508 má veľa rovnakých riešení ako volvo v60. veľa rovnakých materiálov v interiéri, takmer identické konštrukcie... kvalita sa tu nafukuje hlavne bláznami, ktorí mali dostať na strednej maximálne vodičák na trojkolku. nedá sa tu reagovať na nič, iba prejsť do príspevkov na koncernové čarachy, tam je to iba sama chvála. :-! >😒] aké má nádherné plastové výplne dverí rapid a yeti, a aké sú otrasné v elysee a 508, či zle som pochopil?
Výkřik do tmy? :no:
Je to francouz,.. fakta stojí na mé straně 8-s
Já to auto jel. Vypadá, že si stojí dobře. Neměl jsem tam problém s ničím. Snad jen velmi úzká nabídka motorů, zrovna to neoslní náročnějšího zákazníka. Kvalita zpracování u nového vozu zcela OK. Ale jak dlouho vydrží? To je otázka do pranice.
Zatím jsem nezažil na vlastní kůži Pažouta, který by po sto tisících nevypadal jak sepraný triko od rákosníků.
Zatím jsem nezažil na vlastní kůži Pažouta, který by po sto tisících nevypadal jak sepraný triko od rákosníků.
znám několik 508, služebáky, přes 110tis.... a světe div se, jako nový.... opravdu
Tak to já zas jo, taková 406tka byla velmi dobře udělána, jak si stojí nové, netuším, ale znám i 407, která je uvnitř až na špínu plně funkční, jen tam ty materiály jsou o dost horší než u 508 a 406 už z výroby.
Na druhou stranu, i v koncernových vzorech kvality se po 50-100tis dá najít ošoupané plasty, vzrající interiér a nefunkční tlačítka 😉( a to i po slušném majiteli)
Na druhou stranu, i v koncernových vzorech kvality se po 50-100tis dá najít ošoupané plasty, vzrající interiér a nefunkční tlačítka 😉( a to i po slušném majiteli)
Zdravím,
Já jako majitel P407 rv2004 1.8l 92kw aktuální nájezd 122 000km sedan jsem měl problémy následující mimo spotřební díly😒br />
1) prosakující chladicí kapalina kolem čidla teploty (původce: zteřelé těsnění, výměna čidla 600kč, práce 0kč)
2) nefunkční klimatizace na polovodičově straně ( původce: prasklé ukotvení ovládací klapy klimatizace - dětská nemoc prvních 407, výměna dílů za zesílené klapky 2000kč + 4000kč práce - interiér včetně palubky musí ven - zatím neopraveno )
3) rozbitý klíč 1ks ( zatím neřeším )
4) nefuknční manuální otevírání kufru ( patrně vyskočené lanko, zatím jsem tapec nesundával. )
5) hlášené prasklé žárovky i když svítí ( dětská nemoc 407, zadní lampy ukostřeny 0,- )
6) při vyšších teplotách lehce ,,černá displej v kapličce´´ ( dětská nemoc 407 )
7) zdá se že bude potřeba vyměnit přední čepy.
Toto jsou problémy 10ti letého francouzského auta, vyrobeného jako jednoho z prvních kousků
Co se interiéru týče - mimo pogumované/a tím pádem poškrábané ovládaní oken, si na materiály rozhodně nestěžuji, je to střední třída?nižší střední? ale to co má to auto vevnitř, není ani dnes úplným standardem
pro případné dotazy, a diskusi jsem otevřen
Já jako majitel P407 rv2004 1.8l 92kw aktuální nájezd 122 000km sedan jsem měl problémy následující mimo spotřební díly😒br />
1) prosakující chladicí kapalina kolem čidla teploty (původce: zteřelé těsnění, výměna čidla 600kč, práce 0kč)
2) nefunkční klimatizace na polovodičově straně ( původce: prasklé ukotvení ovládací klapy klimatizace - dětská nemoc prvních 407, výměna dílů za zesílené klapky 2000kč + 4000kč práce - interiér včetně palubky musí ven - zatím neopraveno )
3) rozbitý klíč 1ks ( zatím neřeším )
4) nefuknční manuální otevírání kufru ( patrně vyskočené lanko, zatím jsem tapec nesundával. )
5) hlášené prasklé žárovky i když svítí ( dětská nemoc 407, zadní lampy ukostřeny 0,- )
6) při vyšších teplotách lehce ,,černá displej v kapličce´´ ( dětská nemoc 407 )
7) zdá se že bude potřeba vyměnit přední čepy.
Toto jsou problémy 10ti letého francouzského auta, vyrobeného jako jednoho z prvních kousků
Co se interiéru týče - mimo pogumované/a tím pádem poškrábané ovládaní oken, si na materiály rozhodně nestěžuji, je to střední třída?nižší střední? ale to co má to auto vevnitř, není ani dnes úplným standardem
pro případné dotazy, a diskusi jsem otevřen
A jezdí ještě? >😁 Někteří si zde myslí, že Fr. auto po takové době už jen rezaví na vrakovišti >😁
Myslím, že si odnesl dost "dětských nemocí" díky prvnímu roku výroby a čepy se odvíjí od silnice po které jezdíš, s tím mají problémy i dražší/renomovanější výrobci.
Mne se v 407 opravdu nelíbí v interiéru, sedí se mi tam podivně (jakoby nad palubkou) a i ty materiály mi přijdou oproti 406 trochu krok dozadu, ale asi záleží na výbavě. Ještě mne zklamal kufr o kombi. Jel jsem ale stejným motorem a ten nenadch, ale ani neurazil 😉 Průmerné auto, nic špatného, nic extra nad standardem, tak ho vidím já 😄
Myslím, že si odnesl dost "dětských nemocí" díky prvnímu roku výroby a čepy se odvíjí od silnice po které jezdíš, s tím mají problémy i dražší/renomovanější výrobci.
Mne se v 407 opravdu nelíbí v interiéru, sedí se mi tam podivně (jakoby nad palubkou) a i ty materiály mi přijdou oproti 406 trochu krok dozadu, ale asi záleží na výbavě. Ještě mne zklamal kufr o kombi. Jel jsem ale stejným motorem a ten nenadch, ale ani neurazil 😉 Průmerné auto, nic špatného, nic extra nad standardem, tak ho vidím já 😄
Je pravda, že zmíněné dětské nemoci v různých kombinací potkalo snad 80% 407 které znám.
Bohužel přímé srovnání s 406 nemám, byť se to nedá moc srovnávat tak posed 407/306 je velmi markantní rozdíl, 407-křeslo a docela vysoko, i když je na nejnižší pozici (a palubka poměrně nízko), ale nasedání se trošku zhoupnu a sedím, do 306 jsem skoro spadl tam jsou sedadla opravdu velmi nízko, řekl bych, že 406 bude v obdobném duchu.
Co se materiálů týče s 406 nemám srovnání, a subjektivně jsem spokojený, nic tvrdého, měkka palubka, hezký povrch, snad neznalého vyděsí střední panel s čudlíky, ale řidič 407 už ví že ty tam jsou jen pro první nastavení, a pak už se vše mimo klimu ovládá u volantu
Motor není drak a nad 140 se mu moc nechce, ale jezdím krátké trasy(4km tam a 4km zpátky) Dle 2x po 9999km dle PP to žere 7,4l/100km-dle odečítání účtenek to odpovídá , aktuálně mám po plné nádrži 350km 6,8l/100km, a zdá se mi že poměrně papá olej, ale to je u malého studeného motoru (4km) ve velkém autě asi normal
Naftu bych odrovnal (a tolik bych chtěl 2.7l 6v biturbo) , a u 3.0. 6v bych měl astronomickou spotřebu.
Jinak, je to poměrně průměrné vozidlo, ale Octavii jsem nechtěl 😄 dokonce bych rád řekl, že je P407 lepší průměr nižší střední té doby.
A poslední odpověď ano jezdí, rez to nezná, nikde mě stát nenechalo, nikde nic nechrastí
Bohužel přímé srovnání s 406 nemám, byť se to nedá moc srovnávat tak posed 407/306 je velmi markantní rozdíl, 407-křeslo a docela vysoko, i když je na nejnižší pozici (a palubka poměrně nízko), ale nasedání se trošku zhoupnu a sedím, do 306 jsem skoro spadl tam jsou sedadla opravdu velmi nízko, řekl bych, že 406 bude v obdobném duchu.
Co se materiálů týče s 406 nemám srovnání, a subjektivně jsem spokojený, nic tvrdého, měkka palubka, hezký povrch, snad neznalého vyděsí střední panel s čudlíky, ale řidič 407 už ví že ty tam jsou jen pro první nastavení, a pak už se vše mimo klimu ovládá u volantu
Motor není drak a nad 140 se mu moc nechce, ale jezdím krátké trasy(4km tam a 4km zpátky) Dle 2x po 9999km dle PP to žere 7,4l/100km-dle odečítání účtenek to odpovídá , aktuálně mám po plné nádrži 350km 6,8l/100km, a zdá se mi že poměrně papá olej, ale to je u malého studeného motoru (4km) ve velkém autě asi normal
Naftu bych odrovnal (a tolik bych chtěl 2.7l 6v biturbo) , a u 3.0. 6v bych měl astronomickou spotřebu.
Jinak, je to poměrně průměrné vozidlo, ale Octavii jsem nechtěl 😄 dokonce bych rád řekl, že je P407 lepší průměr nižší střední té doby.
A poslední odpověď ano jezdí, rez to nezná, nikde mě stát nenechalo, nikde nic nechrastí
zhruba tak, je to povedené auto, a kdybychom mohli vybírat služebáky, v životě bych nesedl do superba, pasáta nebo audiny. 508 je povedené auto, těž jsem si kdysi udělal podobný předsudek k Francouzům, z doby 205 a pak 309, ale to už není pravda. 6stupňový manuál řadí perfektně (má malinko delší kulisu, ale žádná hrůza). Nový 6st Aisin je skoro se mi chce říct perfektní. Proti DSG - nádhera. Jezdil jsem dva týdny s 508SW, jasně, našel jsem si věci, co mi vadily, ale bylo jich míň než třeba u koncernu. Kvalitou motoru (2.0HDi) a zpracováním interiéru (auto mělo 80tkm, nic nikde nevrzalo, všechno krásně slícované), krom pravidelných servisek žádné obtíže. Jediné co tam bylo mírně ošoupané těsnění řidičových dveří.
Ale máš pravdu, nabídka benzínových motorizací je bohužel bídná, mizerná 1.6THP jako vrcholová motorizace tento model opravdu dost limituje. Je to jistě škoda.
Ale máš pravdu, nabídka benzínových motorizací je bohužel bídná, mizerná 1.6THP jako vrcholová motorizace tento model opravdu dost limituje. Je to jistě škoda.
Tak pokud nekdo napise o gumovem rizeni v 508 (navic "vylepsenim" na dnesni pomery uz strasidelne dlouhou a tuhou spojkou), ze "radi perfektne", tak uz snad ani neni potreba aby dal cokoliv psal. :-! Doporucuji zkusit jakekoliv auto od konkurence treba i ty odsuzovane Korejce, kde i40 ma sice spoustu chyb, ale razeni o nekolik konskych delek pred Peugeotem.
Ano spojka je "jiná", ale řazení je naprosto v pohodě. Řízení je odtažitější ale rozhodně není gumové. Srovnatelné s konkurencí. Za mého pohledu vyčnívalo jen Mondeo. V i40 jsem strávil jednu týdenní služebku. Vrcholná 1.7čková nafta. Řazení - blíž ke koncernu, motor - těžká smůla, že se do toho auta Korejcům nevejde pořádnej motor, za mě otřesné. i40 není špatné auto. Kdybych se měl ale rozhodnout jestli naftové i40 nebo 508 s 2.0HDi a výše za stejné peníze, pak je to jasně 508, pokud by byla za stejná peníze 508 s 1.6HDi, asi bych vybral i40. Ale jako služebák bych i40 nechtěl.
i40 ma proti Peugeotu 508 vyhodu v tom, ze ma mnohem rozsahlejsi vybavu, mnohem funkcnejsi infotainment a jiz zminovane lepsi razeni. Ano, prusvihem i40 je ten jediny dostupny naftovy motor, ktery je sice ve sve kategorii naprosto spickovy, ale v ramci stredni tridy silnejsi motor proste chybi. S manualem to jeste jde, ale v kombinaci s letargickym automatem je i40 skoro nepouzitelne auto. Na druhou stranu rozhodovat se mezi manualnimi verzemi, tak bych asi radeji volil i40 nez 508cku se zakladnim benzinem a mozna i s tim silnejsim.
No mě se ten motor i40 nelíbil ani s tím manuálem. PSA nemá na benzíny celkem co nabídnout, 1.6THP je trapná vrcholová motorizace střední třídy. Ale ani i40 není žádnej zázrak, dva benzíny, jedna nafta v dvou naladěních. A ten silnější benzín, v dálničním provozu obzvlášť, asi zrovna moc úsporka nebude. A vzhledově - u kombíku 508 celkem jasně, u sedanu bych váhal, i40 ujde, čumák se mi nelíbí, ale to u žádnýho hyundaje. Nicméně to momentálně neřeším, tudíž je mi to celkem jedno. 😉
Ačkoliv nejsem nijak dogmatickej, tak nevěřím, že by jsi upřednostnil 508 před A4. 😉
No, webpajo, no.... to jsi zabral žínce pod sukýnku.... když vezmu, že mám např. 600-650tis. na auto a volbu mezi full 508 s 180ti koníky a holajnem od audi, tak volba je jasná. U baráku bude ryk galského kohouta.... ale pokud bychom dali vedle sebe dvě stejná auta a ber, tak je jasné, že je to audi. ....ono se to řídí základním ekonomickým pravidlem spotřeby 😉
Musím smeknout. Toto je podle mně jeden z nejpovedenějších faceliftů poslední doby a musím přiznat, že je to po dlouhé době auto, které se mi vyslovené líbí :yes:
Souhlas, ve své třídě jde o jeden z nejhezčích modelů, FL dokázal poladit kontroverzní zadní partie sedanu. Auto se povedlo a ve specifikaci GT nemá toto vozidlo mnoho chyb :-!
S SW GT jsem jezdil v pátek a :yes: Předfalcelift.
Frantík zabodoval >😒] :yes:
No vidíš, ja to vnímam ako zbytočné hasenie toho, čo nepálilo a jeden z faceliftov, ktorý nepomohol. Za mňa :no:
Mam uplne odlisny nazor, podla man je to hnus, neviem ci ej horsie toto alebo predface, 207,307, 406-407, 607 to boli celkom pekne auta ale toto je nieco neskutocne spackane. divne tvary pozliepane.
...přesně to očekávám po příchodu Ji/Ri-ho. Za sebe dodám, že se facelift povedl! 😉
Vážne sa Ti ten downgrade smerom k menším modelom páči? Pre mňa doterajšie tvary, najmä maska 508 fungovali, boli vyvážené a nič im nechýbalo; toto je snaha nasilu niečo zmeniť a tie tvary sú zbytočne komplikovanejšie. Nehovorím, že je to zlé, ale z môjho pohľadu to nie je lepšie, ako doteraz (a to by malo byť zmyslom faceliftu).
Papuľky sa pomaly zatvárajú, užšie masky sú späť. No a takto má páni vyzerať kvalitný facelift, ktorý dizajn posúva ďalej. :yes:
Přesně, jako legendární kniha - všechno je přece... jinak. Auto, od kterého snad nikdo nečekal piruetu. Auto, nad nímž tu před modernizací byli falešní sobi schopni obnažovat svá ochlupená podpaždí zpod manšestrových sak. A to bylo jistě málo, neb Peugeot byl přece vždycky tím, kdo tak nějak uměl být...
A tedy napišme si, že Peugeot dnes ví jak na to. Peugeot už (konečně ) zase ví, jaký má být! :-! Auto získalo na pohledové váze, zvážnělo, zmužnělo. A i když v kombíku je to stále vzadu pohledově příliš zatěžkané, sedan je solidní a vybalancovaná porce auta.
A vůbec, koukám, že se nepracovalo jen na vzhledu, pochvalu si zaslouží i pokrok v motorizacích, pokrok ve světlech, koneckonců i zkvalitnění kajuty. Nic pro falešné soby, pohledná, festovní, důstojná kára. A těch 180 koní? Jjjjjistě!
No dnes velmi uznale - BRAVO 508 :yes: :-!
A tedy napišme si, že Peugeot dnes ví jak na to. Peugeot už (konečně ) zase ví, jaký má být! :-! Auto získalo na pohledové váze, zvážnělo, zmužnělo. A i když v kombíku je to stále vzadu pohledově příliš zatěžkané, sedan je solidní a vybalancovaná porce auta.
A vůbec, koukám, že se nepracovalo jen na vzhledu, pochvalu si zaslouží i pokrok v motorizacích, pokrok ve světlech, koneckonců i zkvalitnění kajuty. Nic pro falešné soby, pohledná, festovní, důstojná kára. A těch 180 koní? Jjjjjistě!
No dnes velmi uznale - BRAVO 508 :yes: :-!
Pěkná shrnovačka. Souhlasím s tím prostředním odstavcem a hlavně s touhle větou "Peugeot už (konečně ) zase ví, jaký má být!". Dělají všechno proto, aby se dostali zpět tam kde designově byly modely 405 a 406 :yes😒br />
Btw jsem rád, že skončila éra obrovských tlam a bachratých tvarů 😉
Btw jsem rád, že skončila éra obrovských tlam a bachratých tvarů 😉
Škoda, že človek, na ktorého to medzi riadkami smeruješ, už sem nechodí. Ostatne aj Ty si tu už len sporadicky. 😲
Vidíš, mě se zase kombík líbí víc, ten zadek u FL je lepší, než byl, ale mě se moc nelíbí. Jasně, SW je už trochu jezevčík, ale třeba oproti superbu je to pořád sexy auto. I před FL jsem ho považoval za zdařilý, PSA ale bohužel chybí nabídka benzínů... Je to škoda, protože kdo nechce naftu, půjde jinam. Co se nafty týče, kultivované HDi od 2.0 výše rozhodně patří mezi nejlepší 4válce na trhu.
Ať se koukám, jak se koukám, tak na téhle fotce je jasně vidět, že klimatizace se neovládá na dotykové obrazovce😒br />
[odkaz]
jj klasika. Řekl bych, že střední třída si na dotyk "na všechno" moc zvykat nechce 😉
Spíš jde podle mě o to, že nechtěli měnit kompletně architekturu středového panelu, proto ponechali klasické ovládání klimatizace, nová generace půjde stoprocentně směrem, kterým se vydala 308 ...
To by nemuselo být uplně šťastné rozhodnutí, mne osobně to v 308 přijde zvláštní, ale třeba bych si zvykl.
guze to nejspíš odhadl. Nová generace půjde tím směrem. Vyměnit komplet elektroniku do FL asi nemělo smysl.
Myslím si, že to je z toho, že když zkoušíš, pořad na něco saháš, hledáš, testuješ, pak ti přijde, že to ovládání je v něčem nepraktické. Jenže klímy jsou dnes automatické, v téhle třídě tuplem. Já najezdím dost, ale výjimečně sahám na ovladače klímy, 95% toho, co používám mám na volantu, možná 2x za týden sáhnu na rádio (po té co zregulovali FM vysílače je občas příjem na pikaču). Jediné, co mě irituje je umatlanej display. Nebylo by špatné, kdyby to směrovalo k jednomu custom displeji, kde si vybereš, co tam bude a je to OK. A paměť třeba na 5 displejů... Přibyde tlačítko pro custom na boku... Pohoda.
Myslím si, že to je z toho, že když zkoušíš, pořad na něco saháš, hledáš, testuješ, pak ti přijde, že to ovládání je v něčem nepraktické. Jenže klímy jsou dnes automatické, v téhle třídě tuplem. Já najezdím dost, ale výjimečně sahám na ovladače klímy, 95% toho, co používám mám na volantu, možná 2x za týden sáhnu na rádio (po té co zregulovali FM vysílače je občas příjem na pikaču). Jediné, co mě irituje je umatlanej display. Nebylo by špatné, kdyby to směrovalo k jednomu custom displeji, kde si vybereš, co tam bude a je to OK. A paměť třeba na 5 displejů... Přibyde tlačítko pro custom na boku... Pohoda.
Já měl spíše na mysli kapličku přístrojů alá 208 a 308. Která je zvlášně umístěna a nemusí všem vyhovovat. Já třeba klimu reguluju, moc ji nepoužívám na kompresor a kdyz je mi horko tak si jen občas přichladím, jinak radši okénko. Rádio ovládám z volantu a ostatní funkce PP a podobně také.
Asi by mi extra nevadil dotykáč, další možnost je ovládáná hlasem (to určitě 508 bude umět ne? a nemusíš upatlat display), ale ruku na srdce, kdo z nás to používá? Já to použil snad 2x a to vždy jen když sem to někomu ukazoval >😁
Asi by mi extra nevadil dotykáč, další možnost je ovládáná hlasem (to určitě 508 bude umět ne? a nemusíš upatlat display), ale ruku na srdce, kdo z nás to používá? Já to použil snad 2x a to vždy jen když sem to někomu ukazoval >😁
Myslím, že 508 neměla ani lokalizaci PP přímo od výrobce/dovozce, s ovládáním hlasem bych si iluzi nedělal, pokud tedy neumíš francouzsky 😄
Mě stačí jak funguje ovládání hlasem a pohybem třeba u samsungu. Vždy si řeknu, jak někdo může něco tak votřesnýho vůbec vypustit ven, ještě na tom postavit reklamní kampaň a nechat si za to připlácet... Blééé.
Jak píšu, optimální volba by byl custom display podle řidiče, dáš tam ty ovladače, který používáš. No a leštil bych další display... Naštěstí tam nebudou šahat děti...
Mě stačí jak funguje ovládání hlasem a pohybem třeba u samsungu. Vždy si řeknu, jak někdo může něco tak votřesnýho vůbec vypustit ven, ještě na tom postavit reklamní kampaň a nechat si za to připlácet... Blééé.
Jak píšu, optimální volba by byl custom display podle řidiče, dáš tam ty ovladače, který používáš. No a leštil bych další display... Naštěstí tam nebudou šahat děti...
Jo, něco jako "tvoje obrazovka" co máš v mobilu, kde budou tebou používané ikony, které chceš. To je dobrý nápad. Hlasové ovládání je dnes už na dobré úrovni, v mobilu to používám v navigaci, to funguje perfektně, v autě (naštěstí v aj) to taky ujde. Myslim, že je tohle otázkou času, kdy se to vychytá, naučit to používat lidi ale bude těžší >😁
V autě plném řvoucích dětí není hlasové ovládání nic moc. A to i v mobilu či navigaci. Si dovedu představit, kam by mě asi poslala. >😁
No pokud ovládání nebude české, nebude to k ničemu. Sice se "znalost" jiného jazyka v ČR dost zlepšila, přesto, ač mladší generace rozumí, výslovnost je hodně průměrná, většinou stačí pár slov, abys poznal, o koho jde. Na "hlasové" ovládání to třeba může postačovat.
No pokud ovládání nebude české, nebude to k ničemu. Sice se "znalost" jiného jazyka v ČR dost zlepšila, přesto, ač mladší generace rozumí, výslovnost je hodně průměrná, většinou stačí pár slov, abys poznal, o koho jde. Na "hlasové" ovládání to třeba může postačovat.
konečně Peugeot převzal rozumné řešení VW týkající se přístrojové kapličky :yes:
Ohnutý banán ostal ohnutý.
V ostatných ohľadoch stuctovatel - oveľa ľahšie ho prehliadneš, akoby strácal identitu.
Dvojitá "gamba" vpredu vyzerá hrozne.
V ostatných ohľadoch stuctovatel - oveľa ľahšie ho prehliadneš, akoby strácal identitu.
Dvojitá "gamba" vpredu vyzerá hrozne.
Chyba mi tu take designove porovnanie zo starim ako ste kedysi robili... vedla seba dve foto.... stary - novy a to z oboch stran ;-\
... zachovejme chladnou hlavu a nepouštějme se do jásavého ryku, byť k němu je mnoho důvodů, z plakátu. Technicky - megaBoží, vzhled - megaBoží.... ale....
.... toho se obávám... a moc obávám: lepší světla než Antoniky budou jen v Allure? ..nebo se budou dát objednat xenony - špičkové mimochodem, nebo budou ledky i v Active.... a display v kapličce? ...jen allure nebo i nižší specifikace? ....
Já si počkám.
Co se motorů týká: tady můžou motoráři z vw přijít na školení....
Zatím 507 x :yes: ....508.mý až po očuchání....
.... toho se obávám... a moc obávám: lepší světla než Antoniky budou jen v Allure? ..nebo se budou dát objednat xenony - špičkové mimochodem, nebo budou ledky i v Active.... a display v kapličce? ...jen allure nebo i nižší specifikace? ....
Já si počkám.
Co se motorů týká: tady můžou motoráři z vw přijít na školení....
Zatím 507 x :yes: ....508.mý až po očuchání....
Školení?
Spíš přátelskou pijatiku. Podělaný THP se s TSI v ničem nezadá! >😁
Spíš přátelskou pijatiku. Podělaný THP se s TSI v ničem nezadá! >😁
... taky se dá... myslíš ale seminář nebo konferenci? >😁 ...mi jde ale o ropáky.... kultivovanost, spotřeba.... tam je Peugeot o panáka dále.... 😉
Kultivovanost ok, spotřeba, no žádná velká hitparáda, spíš průměr. Spolehlivost s vyšším nájezdem nic extra. Jo, ten panák sedí.
...no je to na panáka 😉 nějak se shodujeme..... >😁
Spotřeba je obdobná jako u TDI 😉 Auto velikosti střední třídy nebude jezdit za 4 litry 😄
Já osobně mám PSA diesel ve Fordu a spotřeba je naprosto průměrná, žádná hitparáda, ale ani tragédie. 6.5 litru na 100 (50% Praha) normální lehce ostřejší jízdou.
Spolehlivost nevím, mám 192 tisíc, motor šlape jak hodinky (jen oleje a dával sem ve 165 rozvody první), co bude... radši nechci vedet, ale doufám, že ještě 100 natočí, auto je jinak super >😁 Myslím, že spolehlivost TDI nebude odlišná vyjma prvních 2.0 TDI PD 😄 To byla katastrofa.
Kultivovanost - ano, ta je opravdu o mílový krok dále. I když v nejnovějším TDI 2.0, co dávají třeba do ORS sem ještě nejel, tak nesoudím.
Já osobně mám PSA diesel ve Fordu a spotřeba je naprosto průměrná, žádná hitparáda, ale ani tragédie. 6.5 litru na 100 (50% Praha) normální lehce ostřejší jízdou.
Spolehlivost nevím, mám 192 tisíc, motor šlape jak hodinky (jen oleje a dával sem ve 165 rozvody první), co bude... radši nechci vedet, ale doufám, že ještě 100 natočí, auto je jinak super >😁 Myslím, že spolehlivost TDI nebude odlišná vyjma prvních 2.0 TDI PD 😄 To byla katastrofa.
Kultivovanost - ano, ta je opravdu o mílový krok dále. I když v nejnovějším TDI 2.0, co dávají třeba do ORS sem ještě nejel, tak nesoudím.
spotřeba.....no s 508 140hp 4,8-5,5. SW 5-5,6 . 163 verze v sw 5,7 a sedan 5,3...normální jízdou.
Naměřeno? a kde jezdíš? Já taky na okrskách/malych mestech umim jet za 5,5 normální jízdou, dostal sem se i na 4,3 když sem se hodně snažil. Jenže realita Praha 50% + 25% dálnice 140-150km/h a občas rád přišlápnu plyn, tak jezdim v průměru za 6,5.
je to 2.0 85kw TDCI/HDI
je to 2.0 85kw TDCI/HDI
meziměsto, město..... za 7-7,4 jezdím s 607 2,2 benzin.... třeba
Tak to budeš hodně defenzivní řidič. Já s benzínem 1.6 jezdím za 7,5-8 meziměsto, město. S TSI 1.2 za 6.5 - 7.
Řekl bych, že bude jen volba slepejš a LED. Nešetři...ve střední třídě je šetření na výbavě znát. Tyhle letní ti na carreře ještě letos vydrží, takže si dopřej světlo i obrazovku, ať příštích 8 let nečučíš na oranžový číslice z Atari 😄
607ma šlape jak šfajčiarské hodinky tak zatím tlumím vášně.... ale byla by debilita udělat konfig jako u 308. No, ono to totiž vypadá, že poslední oddělení, kterým projde nový model u Peu je Odd. Doyeb. Tam to dobře navrhnuté auto prostě doyebou nějakou fičurou typu hliníková šaltpáka, možnosti konfigurace.... uvidíme 😄
Nevypadá teď 508 špatně, fl určitě pomohl, jakkoliv ten banán tvar zádě zůstal. Potud o.k., s pár výhradami k ergonomii a absenci odkládacích prostor projde i interier, ale ty pohonné řetězce, tady bych se o vw vůbec neotíral, naopak slovy klasika bych se ptal, "...a bude to stačit, myslíš". No, já myslím, že ne, má-li ten fl znamenat přezbrojení pro druhou část životního cyklu této generace, pak je jeden benzín a dva dýzly, z toho jeden limitovaný AT, docela málo. Přijde nový passat se zcela jiným rozsahem motorizací, jak v benzinu, tak v dýzlu, plus čtyřkolka, volná kombinace manuál s automatem. Jinými slovy, Peugeot omezenou nabídkou motorů a převodovek 508ku dost limituje, zas to bude spíš na paběrkování než na plnohodnotnou soutěž. 😉
Nebudu srovnávat zatím nesrovnatelné, ale srovná srovnatelné. Tzn.: motory kolem 140 až 180ti koni. Tam je vw chrochtavější, žíznivější.... o slabší verzi, tedy 77kW a 85kW radši mluvit nebudeme, to bychom se přes klapot vw neslyšeli. K novému passatu... na to si počkám - buďto bude pecka nebo další budka pro důchodce - interiér bude špička, na to beru jed už teď. Diesel nebude limitovaný AT.
To, v čem na vw koncern ztrácí skoro všichni, je možnost konfigurace. Teď, když srovnám Pass a 508 tak jednoznačně volím 508. A to paradoxně, že jízda je hodně podobná A4.
To, v čem na vw koncern ztrácí skoro všichni, je možnost konfigurace. Teď, když srovnám Pass a 508 tak jednoznačně volím 508. A to paradoxně, že jízda je hodně podobná A4.
Já ti nevím, Karle, jestli to není spíš jen přání otcem myšlenky. Nepovažuju se za odborníka na čtyřválcové dýzly, ale 508 s dvoulitrem i dvadvojkou jsem jel oboje, stejně jako poslední dýzlový výkřik v passatu (s DSG), a že bych registroval nějaký rozdíl ve zvukovém projevu, to nemůžu říct. Chrochtání tdi je už dnes jen urban legend. Co se jízdy týká, v informaci o fl není nikde zmínka o tom, jestli teď bude podvozek z GT ve standardu nebo ne. Jinými slovy, ten standardní byl s bídou průměr, GT o něco lepší, když si vezmeš, že i v tom končícím passatu můžeš mít za pár korun DCC, které to auto posunuje jinam... Prostě, fl 508ky dobrý, ale dobrý není výborný, a jakkoliv to může stačit na soupeření s končícím passatem, pak moje poznámka byla míněna s ohledem na příští tři čtyři roky, kdy 508 fl bude muset ustát srovnání s novinkami, nejen passatem, ale třeba lagunou, pak tu máš pořád ještě relat. novou mazdu 6, insignia je taky po fl...
Podle me se snazilo PSA odchytat nejbeznejsi motorizace a zbytek skrtlo. V katalogu to bude vypadat hur nez ve skutecnosti.
Jsem zvedavej jestli Aisin prosel inovaci taky a jak si povede...
Jsem zvedavej jestli Aisin prosel inovaci taky a jak si povede...
Spíš dalo motory schopné plnit EURO6, které má k dispozici, jeden dýzl a jeden benzin. Většina aut v této třídě jezdí dvoulitrovou naftu kolem 150koní, to je prostě fakt, ale má-li být model úspěšný, je to prostě málo, potřebuješ něco ...již od, potřebuješ imagemakera s hromadou koní, potřebuješ kombík ve čtyřkolce (podívejte, máme ideál rodinného vozu) apod. Prostě, může být verze 2,0 hdi objektivně mezi úzkou třídní špičkou, přesto 508ka jako model nebude prodejně úspěšná ve srovnání s ostatní mainstreamovou konkurencí, sám výrobce její úspěch dopředu limituje.
😉
😉
Mas pravdu...jen s jednou veci. Na prodejich i40 je videt, ze tolik motorovych variant nutne nepotrebujes a to se nabidka stredni tridy deformovanyho H da oznacit velmi nezne jako podprumerna. Do stredni tridy proste 150hp standart.
Prodeje i40 nejsou ani tak o nabidce jako spise o extremne agresivni cenove politice dovozce. Pred cca mesicem jsem delal cenovy pruzkum novych automobilu stredni tridy a to co dostanete u Hyndaie za cenu je naprosto neskutecne a daleko pred zbytkem stredni tridy, mimochodem testovana 508 byla cenove hned na druhem miste, ale s opravdu velkym odstupem.
...ono pohledem od "nás" ano. Ale v Evropě, až na některé oblasti, nikoho 4x4 moc nebere. Motory .... no pokrývají od 83 - 180ti koní... to mi přijde v poho. Pro imagemakera tu je verze GT, která bude s fl taky překopána. S možností konfigurace... no snad to nebude jako u 308. Jinak mi přijde plnotučná, .... uvidíme, co passat. Samozřejmě: je tu M6 - tam mě šokoval středový tunel a jeho flexe, Insig - důstojné, ale těžkopádné - bude nová, snad lepší, Mondeo...
Proč to má na klimu čudlík, když je to to podle PSA tak fajň u 308???
Za mně to vypadá líp a má to nekontroverzní ergonomii.
Za mně to vypadá líp a má to nekontroverzní ergonomii.
ale současný design oproti novému se mi zamlouvá více. Je to sice o prsa čínské plavkyně, ale je to tak.
OK, tak se predelal design, jestli je to lepsi nebo horsi je otazkou vkusu, spise by mne zajimalo jestli se podarilo odstranit chyby puvodni verze. Tedy do jake miry dojde k doplneni chybejici vybavy na uroven alespon dnesni konkurence, predpokladam ze takovy zaklad jako parkovaci kamera uz nebude problem, ale co dalsi veci dneska bezne i o tridu nize jako adaptivni tempomat, hlidani pruhu, znacek ... Peugeot o sve 508 pise, ze jde o vyssi stredni tridu, ale sortiment vybavy ma jak nektera miniauta.
Urcite je dobre, ze se na odpocinek odeberou staricke automaty, ktere uz byly vyslovene muzejni kousky, ale co takovy infotainment? Zcela zjevne je zmeneny, ale bude nova verze opravdu zasadne lepsi nez stavajici katastrofa, idealne od jineho dodavatele nez Magneti Marelli, ktery nikdy zadny funkcni infotainment nedokazal vyrobit? Ono totiz mit v dnesni dobe system, ktery je mnoho konskych delek i za starickych koncernovym RNS 510 je ponekud zoufale.
Urcite je dobre, ze se na odpocinek odeberou staricke automaty, ktere uz byly vyslovene muzejni kousky, ale co takovy infotainment? Zcela zjevne je zmeneny, ale bude nova verze opravdu zasadne lepsi nez stavajici katastrofa, idealne od jineho dodavatele nez Magneti Marelli, ktery nikdy zadny funkcni infotainment nedokazal vyrobit? Ono totiz mit v dnesni dobe system, ktery je mnoho konskych delek i za starickych koncernovym RNS 510 je ponekud zoufale.
Tipuji, že ve FL nic moc navíc nebude, ale třeba překvapí. 508 není vyšší střední, je to prostě střední. Adaptivní tempomat by se objevit mohl, uvidíme. Hlídání v lese značek v čr je stejně na dvě věci... Sorry, ale kde jsem to zkusil, všude mi přišlo, že je to tam jen pro tu reklamu...
Adaptivni tempomat se da v hustym provozu pouzit snad jen v kolonach, ale musi byt moznost jeho deaktivace na funkci klasickyho tempomatu, bez toho nebrat...
Souhlas, a ukaž mi auto, ve kterém to jde. :no:
Nedavno mi to tvrdil kamarad pro FL E-klasse. Ale jistej si nejsem a tusim, ze MT to psal k Audi taky.
Jinak naprosto nepouzitelny.
Jinak naprosto nepouzitelny.
Psal jsem to k Infiniti. Tam to jde. A myslím i u jiných Japonců (Lexus?). Je to popsané v manuálu, musíš něco podržet několik vteřin. Je možné, že to už Němci okoukali (tedy alespoň jeden), ale když jsem se o to zajímal, došel jsem myslím k závěru, že tohle neumí (nemají to v manuálu). Mohlo by to ale jít přehodit přes diagnostiku, pokud adaptivní tempomat dostaneš povinně a nesedí ti.
Tak ja to hlidani znacek udaval jako priklad, samozrejme ze je celkem na nic, ale pak tam jsou chybejici i dalsi rozumnejsi asistenti typu hlidac slepeho uhlu nebo antikolizni system, ktere funguji velmi slusne a v Peugeotu chybi.
Co se tyce te tridy, tak ano Peugeot 508 je samozrejme stredni trida, ale po skonceni vyroby 607 se Peugeot tvari, ze je 508cka vlastne o tridu vyse, viz webove stranky dovozce.
Co se tyce te tridy, tak ano Peugeot 508 je samozrejme stredni trida, ale po skonceni vyroby 607 se Peugeot tvari, ze je 508cka vlastne o tridu vyse, viz webove stranky dovozce.
Střední třída za cenu vyšší střední... Ne to byl vtip, myslím že 508 se prodává v celkem rozumných cenových relacích.
Jo jasně, vždycky jsou ve výbavách věci, která tam či tam chybí... My, když vybírali druhé auto do rodiny v segmentu středních MPV za rozumnou cenu, tak jsem toužil po otvírání zadních dveří (elektrickém, minimálně z DO), ale marně. Musel bych zabrousit do segmentu, který byl už mimo cenovou relaci druhého auta v rodině. Teď se to občas objeví, ale i tak. Pro mě jako častého rodinného šoféra by to byla potěšující funkce, ale dát kvůli tomu za auto mega a víc je nepřijatelné. Ale třeba 308 i nové C4P/GP už trochu ukazuje směr, kam PSA míří s výbavou i palubními systémy. 508 není nic moc a letošní facelifty se u peugeotů celkově do rozšíření vnitřních systémů nehrnou.
Jo jasně, vždycky jsou ve výbavách věci, která tam či tam chybí... My, když vybírali druhé auto do rodiny v segmentu středních MPV za rozumnou cenu, tak jsem toužil po otvírání zadních dveří (elektrickém, minimálně z DO), ale marně. Musel bych zabrousit do segmentu, který byl už mimo cenovou relaci druhého auta v rodině. Teď se to občas objeví, ale i tak. Pro mě jako častého rodinného šoféra by to byla potěšující funkce, ale dát kvůli tomu za auto mega a víc je nepřijatelné. Ale třeba 308 i nové C4P/GP už trochu ukazuje směr, kam PSA míří s výbavou i palubními systémy. 508 není nic moc a letošní facelifty se u peugeotů celkově do rozšíření vnitřních systémů nehrnou.
Volcvagin neumi udelat novy model uz deset let, tak duchodci jezdi s faceliftovanym passatem uz od minuleho stoleti, tdi das ist hruza, kukuckove hodinky uprostred neprehledne stredove konzoly jak bys cetl povidky omjanu husovi, i ten byl pri zid, prevodofka v passatu jeden velky zmatek, radi se na nem jako na soustruhu z roku 58, a proc to vlastne spominat,.,, proc tady vlastne kecaj posluhovaci jezdici na bazarovem tdicku o nejakem francouzskem mercedesu?
Kdyz uz se tu diskutuje auto, se kterym jezdim...
Mam najeto 15t s 1.6d a ted asi 35t s 2.0 120kw (oboje sw). A mne se tedy potvrzuji klasicke legendy o Francouzich: To auto je neskutecne mekky (pravda, mam sklenenou strechu) a takovy rozplizly, zaroven mi chybi vic komfortu. Rizeni slaby - posilovac jakoby porad nevi, co ma vlastne delat, razeni "kdo hleda najde". A cas od casu drobne stouchance typu HF nekoho vytaci na displeji (na telefonu se nic nedeje), zustane svitit jedna strana auta, rozsviti se kontrolka service bez zjevneho duvodu a po par nastartovanich zhasne (v logu nic neni) atp. Nic vaznyho, jen drobnosti, co cloveka s...u. Od 120kw bych cekal vetsi divocinu, podle me je tragicky sladen motor s prevodovkou, jsou tam hrozny diry. Spotreba spis vyssi.
ALE: Spousta prostoru, slusna dynamika (s limity viz vyse), velmi dobre utlumeny prostor pro posadku - motor lepe, nez v Cklasse, kde lehce vibruje paka (180cdi).
A asi nejpodstatnejsi: Za tu cenu bych mel treba Octavku s horsi vybavou a motorem a to bych fakt nemenil. Na druhou stranu, kdo ridil Passat alespon na parkovisti, pochopi, ze to proste je jina soutez - koncern nemusim, Audi pro me neni premie, ale tohle je proste fakt.
Nicmene, auto jde z domu, takze pokud se nekdo z bycharu chce stat ridicem, ma (za super cenu) moznost ridit 1.5r starou P508😄.
Mam najeto 15t s 1.6d a ted asi 35t s 2.0 120kw (oboje sw). A mne se tedy potvrzuji klasicke legendy o Francouzich: To auto je neskutecne mekky (pravda, mam sklenenou strechu) a takovy rozplizly, zaroven mi chybi vic komfortu. Rizeni slaby - posilovac jakoby porad nevi, co ma vlastne delat, razeni "kdo hleda najde". A cas od casu drobne stouchance typu HF nekoho vytaci na displeji (na telefonu se nic nedeje), zustane svitit jedna strana auta, rozsviti se kontrolka service bez zjevneho duvodu a po par nastartovanich zhasne (v logu nic neni) atp. Nic vaznyho, jen drobnosti, co cloveka s...u. Od 120kw bych cekal vetsi divocinu, podle me je tragicky sladen motor s prevodovkou, jsou tam hrozny diry. Spotreba spis vyssi.
ALE: Spousta prostoru, slusna dynamika (s limity viz vyse), velmi dobre utlumeny prostor pro posadku - motor lepe, nez v Cklasse, kde lehce vibruje paka (180cdi).
A asi nejpodstatnejsi: Za tu cenu bych mel treba Octavku s horsi vybavou a motorem a to bych fakt nemenil. Na druhou stranu, kdo ridil Passat alespon na parkovisti, pochopi, ze to proste je jina soutez - koncern nemusim, Audi pro me neni premie, ale tohle je proste fakt.
Nicmene, auto jde z domu, takze pokud se nekdo z bycharu chce stat ridicem, ma (za super cenu) moznost ridit 1.5r starou P508😄.
Jeste doplneni...
Mel jsem 2t jako nahradni auto 3008 po fl. Nechapu, jak muze P postavit tak ruzna auta, razeni, rizeni, sladeni motoru (1.6d) a prevodovky, vse v pohode, byl jsem tim autem mile prekvapen, hezky se ovladalo.
Mel jsem 2t jako nahradni auto 3008 po fl. Nechapu, jak muze P postavit tak ruzna auta, razeni, rizeni, sladeni motoru (1.6d) a prevodovky, vse v pohode, byl jsem tim autem mile prekvapen, hezky se ovladalo.
...mno, asi nemáš důvod kecat, ale projel jsem těch aut už několik, jsem docela náročný, ale tohle není o 508. ...možná špatný kus. ....s 1,6 zkušenost nemám. A rozplizlé...no pokud jezdíš v žebřiňáku....
je krok spat ;-\
Dostal zjavny cinsky feeling (bude z toho globalny model?), este trosku a mozu si s Qorosom podat ruky.
Dostal zjavny cinsky feeling (bude z toho globalny model?), este trosku a mozu si s Qorosom podat ruky.
že facelifty francouzi umějí. Téměř každý francouz je po faceliftu hezčí než původní verze. Naopak třeba italové skoro vždycky udělají pěkné auto, které faceliftem totálně zabijí.
kazdopadne to 508 slusi :yes:
[odkaz]
ale pisem len ako teoretik bacha na to !!! ... v s60 som priznam sa nesedel.... mozno by som zmenil nazor neviem.... nevyznam sa vobec do volva.... takze ber na to ohlad ... len teoretizujem 😉 a vymyslam