Som zvedavý koľko za to bude opel pýtať..ak v základe viac ako 20 000 eur tak to moc veľký význam nebude mať..kúpi si to pár eko maniakov a výsledný efekt nula
ale oplu :yes: za odvahu a priekopníctvo..dizajnovo to tiež nie je márne auti
Radoby vtipálku, myslíš si opravdu, že je to Opel nebo Daewoo, kdo rozhoduje, pod kterou značkou se ten který model koncernu GM bude prodávat na evropském trhu? :-O
Na Tebou obdivovaném Opelu se mi jinak docela nelíbí, že na jedné straně kňourá, jak trpí pod GM a chce se trhnout, ale lepit svoje loga na "cizí" auta (aktuálně např. GT, Antara nebo Ampera) mu zjevně nevadí... :no:
Co do toho pleteš ekonomiku? 8-s Má drobná výhrada se týkala toho, jestli je adekvátní aplaudovat někomu za to, že dokázal nalepit na cizí výrobek (s cizím vývojem) svoje logo....
A to povzdechnutí zase byla reakce na to, jak se Opel snaží opustit potápějící se loď GM a zároveň nemá morální problém s tím tahat z této lodě tučná sousta z jejího nákladu. Tedy když nechce sdílet/dávat, neměl by tedy ani brát...
Touto odpovedi jsi jen potvrdil nznalost fungovani koncernu.A neinformovanost ohledne ,,prispivani" Opelu smerem k GM, tim te neurazim, jen bych si pral aby jsi se na to podival blize.
nie nemyslím si to..rozhoduje o tom GM..a? čo má byť? Myslíš že to niekoho z kupcov bude trápiť že hmm, prvý elektromobil na európskom trhu..ale o jeho výrobe rozhodlo GM a nie opel, tak to radšej nekúpim..
Chevrolet Volt/Opel Ampera je jedno auto a vyvinuto bylo hádejte kde?V Rüsseelsheimu.A tam sídlí jaká automobilka?Opel.Takže Opel má na tomhle autě vysokej podíl a říkat,že někdo lepí cizí logo na auto je trochu scestný.Beztak se odpočátku vývoje počítalo s tim,že se to bude prodávat pod různejma značkama GM.
To jsi vzal kde,že bylo vyvinuto v Rüsseelsheimu?
Jako první s pohonem e-flex byl představen koncept Chevrolet Volt,pak teprve koncept od Opelu.Kdyby e-flex vyvíjeli opravdu v Opelu,tak mají koncept jako první. [odkaz]
Moc pěkná hondička. :yes: A sakra, cože?! 8-s Opel? >:D Aha. :*) No, asi by mě mělo těšit, že si poměrně renomovaná evropská automobilka bere inspiraci u mé oblíbené značky, ale kupodivu nikoli. Začalo to s minulou Astrou, která se vzhlédla v Civicu 5D, pak se podobný vzhled přenesl na zbytek nabídky. Vše vygradovalo u Insignie, která je z 90 % Acuura TL, jen má vyhlazené hrany a jiná světla. A příď ampery s honďáckým čumákem v nastoleném trendu pokračuje. Nechápu, jak může evropský patentový úřad schválit okopírovaný design. :-O:no:
Je fajn, že máš rád Hondu, ale hľadať konflikt za každú cenu - pokiaľ samotná Honda ako výrobca nezareaguje, tak nie je dôvod na akékoľvek výtky.
Zájdi trochu do minulosti....také dvadsiate-tridsiate roky. Niektoré vozy z tej doby rozoznajú len znalí ľudi, laikom, ktorí sa dnes medzi modelmi vpohode orientujú, sa z tých áut zatočí hlava a nebudú schopní rozoznať ani jednotlivé značky, nie ešte modely.
Podľa mňa je Opel dostatočne "iný" a svojbytný. ;-)
Už jsi někdy viděl, že by se nějaké automobilky handrkovaly o společné rysy aut? Něco jiného je případ číňanů, kteří udělají auto komplet coby věrnou kopii a jiná mají třeba zrcátka. Ostatní věci se neřeší, myslím, že je to otázka cti pro každou značku, udělat svébytný styling. Pokud ti k tomu stačí bumerang, OK. Pro mě je Opel a Kia plagiátorem charakteristických přídí Hondy, respektive Acury a Insignia je bezostyšná kopie jako celek. Můžeš s tím nesouhlasit, může se ti to nelíbit, ale to je tak to jediné, co s tím můžeš dělat.
Ono to bude tým, že automobilky v súčasnosti jednoducho od seba nekopírujú.
Je známa vec, že kluby majú často najväčšie problémy - s vlastnými fanúšikmi. Tí skalní sú často až tak radikálni, že tomu "svojmu" klubu vlastne škodia.
O "bezostyšnej kópii" ako píšeš, vieš iba ty. Ani Opel, ani KIA, ani Acura, ani samotná Honda o nejakom kopírovaní nevedia. Môžeš si to myslieť, môžeš to sem písať. Ale nič na tom nezmeníš.
No je fakt, ze podle predku bych opravdu spis hadal Hondu nez Opel, volant (podobne jako u Mazdy 6) se taky vzhledl v Honde. Zbytek auta mi ale prijde nezamenitelny. Co se tyce Insignie, tak tam vidim urcitou podobnost jen na zadi vcetne zadnich oken. Insignia ma ale mnohem kratsi predni previs, cimz celkovy profil vypada dost jinak.
Ja v tom vidím docela jiste Fabii a nebo Roomster... jo holt Skodofka - od ni se musi ucit vsichni, to aby se stali "preeeemijofkama" jako "vjecy" od fauve :yes: