Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Scirocco: V předprodeji se základem od 528.900 Kč

Legendární Volkswagen Scirocco, respektive jeho poslední, modernizovanou verzi, již nyní pořídíte v předprodeji. Za základní verzi zaplatíte minimálně 528.900 Kč.
Zpět na článek
19. 6. 2014 12:11
19. 6. 2014 12:32
19. 6. 2014 14:28
19. 6. 2014 14:46
19. 6. 2014 21:02
19. 6. 2014 23:01
19. 6. 2014 16:16
19. 6. 2014 16:25
19. 6. 2014 15:06
19. 6. 2014 16:09
19. 6. 2014 12:38
19. 6. 2014 12:43
19. 6. 2014 13:25
19. 6. 2014 13:33
19. 6. 2014 14:06
20. 6. 2014 09:39
19. 6. 2014 14:17
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
Avatar - Hittman
19. 6. 2014 12:11
Nový?
Co tam dělá ta stará navigace??
Hmm, úspory se neprojevily v nasazení 1,8TSI 132 kW místo 2,0TSI 132 kW?
Rozbalit vlákno
9
19. 6. 2014 12:32
Re: Nový?
To je facelift.Nový model by měl být v roce 2016.
Avatar - iudex
19. 6. 2014 14:28
Re: Nový?
Každopádne to znamená nezvyčajne dlhú životnosť modelu, 6 rokov pôvodný model + 2 roky facelift. To sa dá v prípade úspešného modelu chápať, či ale Rocco je pre VW úspech, je otázne.
19. 6. 2014 14:46
Re: Nový?
Ono je to pro VW něco jak pro peugeot model RCZ.Tam se s velkým počtem nepočítá.
Avatar - Auto CZ
19. 6. 2014 21:02
Re: Nový?
Rcz bolo predanych 50 tisic kusov za par mesiacov, tt neporovnatelne menej, a o dochodcovskom scirooco sa mozno iba sem tam napise, ako to vobec uvidis na cestach... Takze same dristy
19. 6. 2014 23:01
Re: Nový?
RCZ se neprodalo 50tis. ani od začátku výroby dodnes
[odkaz]

Scirocco se prodává o dost lépe
[odkaz]

A TT se prodává taktéž lépe
[odkaz]
Avatar - white label
19. 6. 2014 16:16
Re: Nový?
Pokud se na to díváš logikou, že pokud je model úspěšný, není kam spěchat, pak obdobnou logikou lze to samé říct, když model naopak zrovna moc úspěšný není (viz třeba Phaeton).
A ono to není problém jenom u současného rocca, podívej se jak kvete pšenka ostaním mainstreamovým kupé (včetně různých "pseudokupé" s jedním párem dveří) a kolik jich je dnes na trhu.
19. 6. 2014 16:25
Re: Nový?
Je to přesně naopak. U úspěšných modelů je nutnost častých obměn, protože konkurence útočí a snaží se prorazit. Scirocco je model pro zvláštní skupinu zákazníků a proto není třeba ho příliš modernizovat ani měnit - prodeje mu to stejně nezvýší, protože má omezenou uživatelskou základnu.

U stylových vozidel je to pak ještě dvojnásob komplikované, protože samozřejmě hrozí, že se vzhled nepovede. Je tedy potřeba do designů hodně investovat a vše dobře připravit (i když to i u jiných). Navíc Scirocco nevypadá zle, takže možná i z tohoto pohledu ještě nový model není třeba.
19. 6. 2014 15:06
Re: Nový?
I Polo je facelift a ma nove radio i celou palubku...
19. 6. 2014 16:09
Re: Nový?
Vylepšení Pola bude využívat Fabia, takže to spíš dává smysl, navíc se prodává v jiných počtech. Scirocco upravovali průběžně, tohle se jim asi nevyplatí (mohl bych jen spekulovat proč).
Avatar - Emel
19. 6. 2014 12:38
Legenda
Nic proti šíru, to auto se mi vcelku líbí, ale k legendě mu ještě něco chybí. Možná kdyby VW zůstal u jména Scirocco místo toho, aby ho vyměnil za Corrado...
Rozbalit vlákno
6
19. 6. 2014 12:43
Re: Legenda
Na konci 80-tých bylo šíro beznadějně zastaralý a proto podle mě změna na Corrado.
Avatar - Emel
19. 6. 2014 13:25
Re: Legenda
Když to chtějí srovnávat s Golfem... Golf je legenda právě proto, že je to pořád Golf.
Avatar - white label
19. 6. 2014 13:27
Re: Legenda
Ona to nebyla typická výměna, oba modely se vyráběly souběžně cca 5! let a mířily na odlišné cílové skupiny, zatímco šíro bylo od počátku "lidové kupé" (cena se od Golfu nijak výrazně nelišila), Corrado mířilo na podstatně movitější zákazníky, měl to být spíš takové "předokolkové Porsche" za relativně dostupnou cenu s logem VW. Produkce Scirocca II. g. skončila až 3 roky před koncem produkce Corrada. VW tak neměl dlouhých 13 let (1995 - 2008) ani Scirocco ani Corrado.

Scirocco I. 02/1974 - 02/1981
Scirocco II. 03/1981 - 09/1992
Scirocco III. 07/2008 -

Corrado 1988 - 1995
Avatar - Emel
19. 6. 2014 13:33
Re: Legenda
Aha, to jsem netušil, bral jsem Corrado čistě jako nástupce Scirocca.
Avatar - Dinar
19. 6. 2014 14:06
Re: Legenda
Souhlas, technicky bylo corrado spíš passat než golf, v současné hierarchii vw groupe by se dalo jeho postavení přirovnat nejspíš k TT.
20. 6. 2014 09:39
Re: Legenda
Možná i CC (?) Byť to není tak sportovní.
Avatar - 3_diamanty
19. 6. 2014 13:06
mohlo to byt fajn auto
a legenda svojej doby to ale by muselo mat iny interier a nie ten archaicky a nudny z golfa VI..... hodne to auto zabili tym fadnym dochodcovskym interierom z golfa ktory dnes mate k dispozicii v kazdej autoskole ..... charizma a celkova aura auta takto hodne klesla... velka skoda.... lebo zvonku je to auto paradne... ale ten interier vobec neladi s exterierom bohuzial .. tu to vw trosku podcenil .. ale hlavne je ze sa usetrilo.... v tomto je vw majster
Rozbalit vlákno
2
19. 6. 2014 14:03
Re: mohlo to byt fajn auto
Interiér Golfu VI: [odkaz]
Interiér Golfu V: [odkaz]
Interiér Scirocca: [odkaz]
Interiér Scirocca R po FL: [odkaz]

Kdybys, toppere, aspoň jednou jedinkrát napsal o něčem, o čem aspoň něco málo víš...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 6. 2014 14:17
Re: mohlo to byt fajn auto
Zvonku to auto vyzera ako roztopena kopia Mitsubushi Colt z druhej polovice 90. rokov.

[odkaz]
Avatar - Auto CZ
19. 6. 2014 14:14
Kvalita a lá zlatý český paprčky
Mám zkušenosti s Sciroccem 1.4TSi. Vycházím s obecně známého a přijatého faktu, že koncern dělá neskutečné střepy. Takže, když dělá nekvalitní jiné řady, proč by potom měla být Scirocco vyjímka?
Rozbalit vlákno
7
Avatar - CHerokee
19. 6. 2014 14:32
Re: Kvalita a lá zlatý český paprčky
"obecně známého a přijatého faktu, že koncern dělá neskutečné střepy" WTF? VW, zejména Golfy mají pověst držáků, i proto jsou v Evropě Golfy roky nejprodávanějším vozem nižší střední třídy. A stačí se rozhlédnout, kolik starších v slušném stavu jich kolem jezdí.

Nekvalitní vozy dělají Korejci, pak nejspíš už i Francouzi, ale rozhodně ne Němci. Stačí se poptat techniků na STK ;-)
19. 6. 2014 15:30
Re: Kvalita a lá zlatý český paprčky
To jsou perly >:D
Technik na STK ti řekne kulový, možná tak, kdo se jak na kontrolu připravil. O tom, že některá auta mají v 60 tkm už třetí polomotor, ti neřekne nic.
20. 6. 2014 14:16
Re: Kvalita a lá zlatý český paprčky
I technik na STK pozná ze zkušenosti, které vozy a jak povšechně vypadají. Projdou mu jich rukama stovky. Zase takové telata tam nepracují. Většinou jde o automechaniky.

Jestli má auto jiný motor ti řekne taky. Má totiž u sebe velký TP a tam je to psané. ;-)
Avatar - Auto CZ
19. 6. 2014 21:06
Re: Kvalita a lá zlatý český paprčky
Technik stk, a najlepsie technik z auto esa bude ten kompetentny na zhodnotenie technickeho stavu. Technicky stav crepov z mladej boleslavi dokazuju vystupy z technickych kontrol, kde 4 rocne fabie s 45000 km nepresli pre chyby brzd kontrolou.,, este som nevidel auto, ktore by malo mat vazne poruchy pri takychto km, snad len levna schodofka >:D
Avatar - SCHROJF
20. 6. 2014 07:48
Re: Kvalita a lá zlatý český paprčky
Ja ano...francuzke... ;-)
19. 6. 2014 15:17
Re: Kvalita a lá zlatý český paprčky
Nějak ses minul zeměpisem.
Český paprčky nechápu, Scirocco se nevyrábí v ČR, pokud je mi známo.
Vycházet můžeš "Z" faktu, ne "S" faktu a pokud jsem si všiml, tak se tu píše o faceliftu, ne o kvalitatvních kritériích = seš prostě mimo, ale to se holt rýpálkům s kvalitním pravopisem stává.
Avatar - Auto CZ
19. 6. 2014 21:07
Re: Kvalita a lá zlatý český paprčky
Preco ma na sebe tolko dielov made in zemanovo?? Ha???
Avatar - Martin911Turbo
20. 6. 2014 09:52
Cena opět zabíjí
Cena od min do max opět Šíro totálně zabíjí...
Interiér raději komentovat nebudu... ;-\
Rozbalit vlákno
0