Legendární Volkswagen Scirocco, respektive jeho poslední, modernizovanou verzi, již nyní pořídíte v předprodeji. Za základní verzi zaplatíte minimálně 528.900 Kč.
Každopádne to znamená nezvyčajne dlhú životnosť modelu, 6 rokov pôvodný model + 2 roky facelift. To sa dá v prípade úspešného modelu chápať, či ale Rocco je pre VW úspech, je otázne.
Rcz bolo predanych 50 tisic kusov za par mesiacov, tt neporovnatelne menej, a o dochodcovskom scirooco sa mozno iba sem tam napise, ako to vobec uvidis na cestach... Takze same dristy
Pokud se na to díváš logikou, že pokud je model úspěšný, není kam spěchat, pak obdobnou logikou lze to samé říct, když model naopak zrovna moc úspěšný není (viz třeba Phaeton).
A ono to není problém jenom u současného rocca, podívej se jak kvete pšenka ostaním mainstreamovým kupé (včetně různých "pseudokupé" s jedním párem dveří) a kolik jich je dnes na trhu.
Je to přesně naopak. U úspěšných modelů je nutnost častých obměn, protože konkurence útočí a snaží se prorazit. Scirocco je model pro zvláštní skupinu zákazníků a proto není třeba ho příliš modernizovat ani měnit - prodeje mu to stejně nezvýší, protože má omezenou uživatelskou základnu.
U stylových vozidel je to pak ještě dvojnásob komplikované, protože samozřejmě hrozí, že se vzhled nepovede. Je tedy potřeba do designů hodně investovat a vše dobře připravit (i když to i u jiných). Navíc Scirocco nevypadá zle, takže možná i z tohoto pohledu ještě nový model není třeba.
Vylepšení Pola bude využívat Fabia, takže to spíš dává smysl, navíc se prodává v jiných počtech. Scirocco upravovali průběžně, tohle se jim asi nevyplatí (mohl bych jen spekulovat proč).
Nic proti šíru, to auto se mi vcelku líbí, ale k legendě mu ještě něco chybí. Možná kdyby VW zůstal u jména Scirocco místo toho, aby ho vyměnil za Corrado...
Ona to nebyla typická výměna, oba modely se vyráběly souběžně cca 5! let a mířily na odlišné cílové skupiny, zatímco šíro bylo od počátku "lidové kupé" (cena se od Golfu nijak výrazně nelišila), Corrado mířilo na podstatně movitější zákazníky, měl to být spíš takové "předokolkové Porsche" za relativně dostupnou cenu s logem VW. Produkce Scirocca II. g. skončila až 3 roky před koncem produkce Corrada. VW tak neměl dlouhých 13 let (1995 - 2008) ani Scirocco ani Corrado.
Scirocco I. 02/1974 - 02/1981
Scirocco II. 03/1981 - 09/1992
Scirocco III. 07/2008 -
a legenda svojej doby to ale by muselo mat iny interier a nie ten archaicky a nudny z golfa VI..... hodne to auto zabili tym fadnym dochodcovskym interierom z golfa ktory dnes mate k dispozicii v kazdej autoskole ..... charizma a celkova aura auta takto hodne klesla... velka skoda.... lebo zvonku je to auto paradne... ale ten interier vobec neladi s exterierom bohuzial .. tu to vw trosku podcenil .. ale hlavne je ze sa usetrilo.... v tomto je vw majster
Mám zkušenosti s Sciroccem 1.4TSi. Vycházím s obecně známého a přijatého faktu, že koncern dělá neskutečné střepy. Takže, když dělá nekvalitní jiné řady, proč by potom měla být Scirocco vyjímka?
"obecně známého a přijatého faktu, že koncern dělá neskutečné střepy" WTF? VW, zejména Golfy mají pověst držáků, i proto jsou v Evropě Golfy roky nejprodávanějším vozem nižší střední třídy. A stačí se rozhlédnout, kolik starších v slušném stavu jich kolem jezdí.
Nekvalitní vozy dělají Korejci, pak nejspíš už i Francouzi, ale rozhodně ne Němci. Stačí se poptat techniků na STK ;-)
To jsou perly >:D
Technik na STK ti řekne kulový, možná tak, kdo se jak na kontrolu připravil. O tom, že některá auta mají v 60 tkm už třetí polomotor, ti neřekne nic.
I technik na STK pozná ze zkušenosti, které vozy a jak povšechně vypadají. Projdou mu jich rukama stovky. Zase takové telata tam nepracují. Většinou jde o automechaniky.
Jestli má auto jiný motor ti řekne taky. Má totiž u sebe velký TP a tam je to psané. ;-)
Technik stk, a najlepsie technik z auto esa bude ten kompetentny na zhodnotenie technickeho stavu. Technicky stav crepov z mladej boleslavi dokazuju vystupy z technickych kontrol, kde 4 rocne fabie s 45000 km nepresli pre chyby brzd kontrolou.,, este som nevidel auto, ktore by malo mat vazne poruchy pri takychto km, snad len levna schodofka >:D
Nějak ses minul zeměpisem.
Český paprčky nechápu, Scirocco se nevyrábí v ČR, pokud je mi známo.
Vycházet můžeš "Z" faktu, ne "S" faktu a pokud jsem si všiml, tak se tu píše o faceliftu, ne o kvalitatvních kritériích = seš prostě mimo, ale to se holt rýpálkům s kvalitním pravopisem stává.