Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: HSO chce letos v Evropě prodat 6 tisíc čínských vozů Brilliance

Po silnicích Evropské unie se prohání již zhruba tisícovka vozů značky Brilliance. Další tisíce mají přibýt v tomto roce.
Zpět na článek
5. 3. 2009 13:48
5. 3. 2009 15:24
5. 3. 2009 15:53
5. 3. 2009 16:29
5. 3. 2009 16:37
5. 3. 2009 16:45
5. 3. 2009 16:47
5. 3. 2009 16:52
5. 3. 2009 17:02
6. 3. 2009 00:06
5. 3. 2009 17:03
neregistrovaný "Mato_87"
6. 3. 2009 10:57
5. 3. 2009 12:17
Brilliantny sunt...
Ked niekde uvidim zaparkovane auto od tejto automobilky, normalne si pockam na majitela. Zaujimalo by ma, co za typek si kupi taketo cosi. Olasky cigan? Vietnamsky trhovnik? Alebo len daky tuzer, ktoremu uz nestaci ocipovana fabia s domontovanymi xenonmi? No uvidime. Kazdopadne lekari by si mali pripravit pre tychto pacientov osobitnu diagnozu. A cesty budu s tymito pojazdnymi rakvami zase o nieco nebezpecnejsie...
Rozbalit vlákno
10
5. 3. 2009 12:35
Re: Brilliantny sunt...
Važ svá slova.
Zrovna Brilliance spolupracuje s BMW, jejich auta patří k tomu nejlepšímu z Číny. A vzhledem k bystrosti rákosníků nemám obavu o to, že by nebyli schopni se v krátké době dostat na solidní úroveň. Vzpomeňme na korejské vozy začátku devadesátých let. A kde jsou Korejci teď...
5. 3. 2009 13:07
Re: Brilliantny sunt...
Přál bych ti zažít tu kvalitu čínských BMW na valstní kůži... Jestli myslíš, že tam němci přivezli nejlepší možnou technologii a auta pro místní trh procházejí stejnou kontrolou kvality jako ty pro evropský.. pak ti přeji hodně štěstí... Paradoxně tenhle Brilliance není žádný zárzak i na jejich poměry... Podobných aut tam jezdí mnohem víc... Je fakt, že může pomoct to, že tohle auto vyjíždí ze sousední linek mnichovské značky... Co to však znamená v reálu... ať se po tom raději nikdo nepídí...
5. 3. 2009 13:16
Re: Brilliantny sunt...
Klidni hormon, nikde nepíšu, že jsou na stejné úrovni. Takže si to přečti ještě jednou. ;-)

PS: Korejcům se tady taky dost lidí smálo a teď?
Čína je natolik silná ekonomika, že v brzké době, mnohem rychlej než Korejci, bude schopna produkovat takové vozy, které se v Evropě ujmou. Dávám jim max. 10 let než přijdou na Evropu s průměrným vozem. Asi jako jsou na tom teď Korejci.
Avatar - gld
5. 3. 2009 15:22
Re: Brilliantny sunt...
otázka je koľko bude také čínske auto potom stáť..nejde o to aby bolo aspoň také kvalitné ako v európe bežne predávané autá..hlavne musí stáť v priemere o 20-30% menej inak to nemá význam
5. 3. 2009 14:59
Re: Brilliantny sunt...
Máš nejakého brilianta poriadne okuknutého zblízka? Myslím, že nie. Ešte neprišiel čas čínskych áut, zatiaľ nie sú ani tam, kde boli Kórejci na spomínanom začiatku 90. rokov.
Na pohľad celkom pekné vozy, aj dobre vybavené, ale...
Sedel som v kupé Brilliance, sedadlo vŕzgalo už pri usadení. Po podrobnejšom skúmaní som zistil, že pod čalúnením a plastami je trubková konštrukcia. Palubka vyzerá pekne do prvého pohľadu zblízka, špáry sú väčšie a nie celkom presné, plasty tenučké ako z papiera, kde-tu ostali aj odstreky. Kvalita je chabá, hlavne imitácie dreva vyzerajú veľmi lacno. Kľučku dverí som sa bál zobrať do ruky, taká bola subtílna, podobne závesy dverí - tie "viseli" už na novom aute. Páčky pod volantom akoby sa každú chvíľu mali zlomiť. Podčiarkoval to pach lepidiel, horší jak v novej Š1203...Tiež plechy na tom ktovieako neboli, väčšina povrchových dielov sotva zalemovaná, ostré hrany výliskov celkom nekryla farba a pretlačené plechy od bodových zvarov alebo manipulácie boli gitované. Škoda, že sa nedalo pozrieť na auto zospodu, pohľad pod prednú kapotu bol podobný ako u japonských áut - zdanlivý neporiadok, čo ma ovšem zaujalo viac, boli pravidelné priame tvary nosných častí bez vystužujúcich prelisov. Veľa dôvery to vo mne nevzbudilo.
Netvrdím, že sa zatiaľ nezlepšili, ale opisujem situáciu spred dvoch rokov a neverím, že by zatiaľ urobili nejaký zvlášť významný skok vpred.
Takže zatiaľ by som skôr dal zapravdu Teddymu, aj keď tak markantne by som to nevidel. Číňana si kúpi ten, čo chce za každú cenu šetriť, alebo človek, ktorý proste chce mať takého exota možno zo záľuby vo zvláštnostiach, alebo proste niekto, kto autám nerozumie a povie si, že mu to stačí a za tú cenu to proste kúpiť musí.
5. 3. 2009 12:53
Re: Brilliantny sunt...
Možná by nebylo od věci se o kvalitách toho auta rozepsat, když ho tak znáš.
5. 3. 2009 13:05
Re: Brilliantny sunt...
Ja mam pod oknom kancelarie tusim 4 vozy z tejto automobilky a dovolim si tvrdit ze z titulu mojej prace ich poznam lepsie ako ktokolvek z vas (viezli ste sa v nich?). Lenze keby som tu o nich nieco napisal, musel by som si hladat nove zamestnanie...
5. 3. 2009 13:12
Re: Brilliantny sunt...
Podle toho monologu tedy usuzuji, že jsi přímo majitel? Ale vidět tě nechci.
5. 3. 2009 12:57
Re: Brilliantny sunt...
Předsudky jsou skutečně šílená věc!
5. 3. 2009 13:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
5. 3. 2009 13:48
Cena za plech
Jejich čas přijde, věřím, že se relativní úspěch korejských a japonských vozů bude opakovat. Čína má velký potenciál, až za nějakých 5 let vychytá drobné mouchy a než si to všichni uvědomí, budou to zajímavá auta za zajímavé ceny.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pierro
5. 3. 2009 13:49
Re: Cena za plech
také si to myslím... buoucnost ukáže... ;-)
5. 3. 2009 15:09
Re: Cena za plech
Tiež som Číňanom veril, ale trvá im to hošku dlhšie ako som čakal. Nie sú až takí dôslední a zanietení ako Kórejci. Ich vlastný domáci trh je trochu iný a pochopiť, že svet požaduje inú kvalitu, trvá v reáli asi dlhšie než by človek predpokladal.
5. 3. 2009 15:24
asie
Nepřijde mi, že by Korejci obecně dob(Y)li evropský trh, který je vůči nim otevřený (bez celních bariér) - což se o korejském, či japonském trhu pro evropské výrobce říct rozhodně nedá... Pokud má někdo 1,5% podíl v rámci Evropy...neviděl bych to tak nějak za extra významné... Ano prodávají, ale...
Číňani budou mnít v Evropě i za 10 let tržní podíl do 0,2% (tedy takový tržní podíl, jako má v USA Ferrari a Maserati... :-) V ČR budou rádi, když prodají všechny čínské značky za rok 300 aut, tedy tolik co jiní prodají v pohodě za měsíc...
Rozbalit vlákno
8
5. 3. 2009 15:53
Re: asie
Jsi hodně úzkoprsý.

Koukni kolem sebe. Co všechno je vyrobeno v Číně? Monitor do kterého koukáš, klávesnice na které píšeš, myš co držíš v ruce...
V Čině se vyrábí kde co všechno. A díky rychlému pokroku v technologiích, nic nebrání, aby začali slušně a se vším všudy kopírovat jakékoli auto.

Čínský trh má 1,5 milirady sousední indický ještě více. Jim ani tak nejde o to, aby se dostali do třistamilionové Evropy nebo USA. Jim bude bohatě stačit asijský trh. :-!
Avatar - gld
5. 3. 2009 16:29
Re: asie
a teraz skús porátať koľko z tých 1,5 miliardy číňanov si môže dovoliť kúpiť nové auto..indovia to isté
5. 3. 2009 16:37
Re: asie
Nedělej z nich nějaký chudáky. Zrovna v Číně se bohatne zatraceně rychle. Samozřejmě, že je tam drtivá většina chudáků, ale střední vrstva zažívá raketový růst.
Avatar - gld
5. 3. 2009 16:45
Re: asie
raketový rast v čínskej strednej triede: to jest keď sa poskladá celá široká rodina tak si kúpia ojazdený dongfeng..ale do času
5. 3. 2009 16:47
Re: asie
Máš na to jiný názor, měj. Časem poznáš. :-!
Avatar - gld
5. 3. 2009 16:52
Re: asie
veď vravím..do času
za 10 rokov to môže byť veľká kúpna sila, ktovie
Avatar - Falco
6. 3. 2009 00:06
Re: asie
Třistamilionové Evropy? Jenom samotná EU má 500 milionů občanů a je největším automobilovým trhem světa!
5. 3. 2009 15:32
a už je to zase tady...
my evropané jsme špička - číňani jsou šunti - matně si vzpomínám na jisté překvapení 7.prosince 1941 - ale to je jiná paralela - takže k autům - jistě - teď jsou číňani trapní přicmrndávači - nemají heboučké plasty, bezpečnost vozů byla také nic moc - design - ach bože - hnusné - do toho by si přece žádný graduovaný evropan neposadil.... no jo - hyundai v 90.letech také nebyl zrovna špička - dnes? hm.... trochu se nám časy mění.... No a pokud podceňujeme schopnost číňanů - tak bych se podíval na rozlehlost jejich trhu, který je jaksi teprve v plenkách - jejich schopnost se učit a nepřecházel bych jednu drobnost - pokud by totiž v jeden okamžik přestaly v Evropě fungovat všechny věci made in China či made in P.R.C. - tak se náš život v podstatě zastaví.....No jo - neschopní číňani...
Rozbalit vlákno
14
Avatar - gld
5. 3. 2009 15:46
Re: a už je to zase tady...
7.12 1941 boli miliónové čínske armády v barme drtené desatisícovými japonskými divíziami..prečo predkladáš túto paralelu mi nie je jasné 8-s >:D
5. 3. 2009 16:20
Re: a už je to zase tady...
Japonsko se snaží o nadvládu v Pacifiku a tak 7.12.1941 napadá bez vyhlášení války největší vojenskou základnu USA v Tichomoří Pearl Harbor. Povedlo se jim zničit většinu americké flotily a letadel.

Už chápeš? :-)
Avatar - gld
5. 3. 2009 16:24
Re: a už je to zase tady...
nie, stále nechápem čo to má s čínou >:D
;-)
5. 3. 2009 16:54
Re: a už je to zase tady...
S Čínou ani nic. ozawasan chtěl spíše poukázat na fakt, že ve čtyřicátých/padesátých letech celý svět považoval Japonce za outsidery. Jejich výrobky byly synonymem pro šmejd toho nejhrubšího zrna.
Japonci se ovšem od války stále zdokonalují. Všichni víme jak.
Číňané ovšem nemají stejnou povahu, ale jako všichni asiaté jsou velmi pracovití. Ruku v ruce s dostupnými technologiemi se mohou v brzké době dostat hodně vysoko (záměrné neříkám, že nejvýš).
5. 3. 2009 17:06
Re: a už je to zase tady...
je to o podceňování a pocitu domnělé nadřazenosti - japonci zaútočili na Pearl přesto, že se us domnívaly, že jejich letadla toho nejsou zrovna dvakrát schopna, že jejich torpéda nemohou operovat v mělkých vodách Pearlu a vůbec, že embarga, která us uvalila na japonce, jsou dostatečná. Výsledek - Japonci upravili torpéda, zera byla i pro odbornou veřejnost jistým překvapením..... Aneb zatímco my spíme na vavřínech, které jsou spíše trním vlastní blbost, asie neustrne a nakonec nám ukáže "zač je v Lucku perník...."
Avatar - gld
5. 3. 2009 17:23
Re: a už je to zase tady...
americká vojenská patetickosť v ranných fázach vojny japoncom ktorí sa na vojnu s u.s. pripravovali dobrých 20 rokov nahrávala do kariet.. o tom žiadna

ale vravím ti že žiadny superBOOM sa na automobilovom trhu v európe nebude konať...kým budú lacní tak to budú šunti a ľudia to nebudú kupovať
keď to už šunty nebudú tak bude vyššia cena a ľudia to zase nebudú kupovať ..

no uváž kúpil by si si radšej európske alebo čínske auto, keby si vedel že sú technicky na úplne rovnakej úrovni, dizajnovo podobné a cenovo identické..

ja v tom (a myslím že aj veľa európanov) mám jasno
5. 3. 2009 17:39
Re: a už je to zase tady...
to ano - máš pravdu - koupil bych si evropana - tedy já spíš japonce ;-) , ale pokud budou chtít prodat - budou cenově agresivní - a nemusí tlačit na pilu - počkají si - a nakonec to bude jen o tom překročit tu pomyslnou čáru v sobě - a koupit číňana. Štěstím pro evropské automobilky je určitý eurosnobismus zákazníka - ale jak známo někdy peníze jsou silnějším argumentem, než "značka", při srovnatelné kvalitě - řekněme tak za 15 let.....
Avatar - gld
5. 3. 2009 18:01
Re: a už je to zase tady...
o tých 15 rokov ti poviem či by som kúpil čínske auto..
Avatar - T613
5. 3. 2009 20:45
Re: a už je to zase tady...
1. v té době v taktiku námořního letectva nevěřil nikdo. I samotní Japonci se opírali o bitevní loďstvo.
2. konflikt s Japonskem byl dlouho očekáván a musel dříve nebo později vypuknout.
3. Nikdo si nemyslel, že díky embargu je Japonsko "na kolenou". Díky rozsáhlé surovinové základně v nových kolonií a spoluprací s Německem a americkými firmami by si to myslel jenom pošuk (což Amíci nebyli).

Takže tvůj příklad je mimo.
5. 3. 2009 21:55
Re: a už je to zase tady...
ad 1. nemohu souhlasit - od počátku 30.let japonci pilně studovali uplatnění letadlových lodí a byly položeny základy jejich palubního letectva a organizace. Zpočátku stará admiralita opovrhovala letectvem, jako hloupostí a maximálně ho tlačila do podpůrné či průzkumné role. I.J. měl velké problémy protlačit takový útok, jakým úder na Pearl byl. A letadlová loď se nepostaví za měsíc... Jinak již na začátku války předestřely možnosti zásahy bismarku, Tarent a Ark Royal...Přístup kontinentálních a us plus japonců byl odlišný.
ad 2. Konflikt s Japonci byl sice "dlouho očekáván", ale nebyl očekáván útok na Pearl(byť se spekuluje o tom, že FDR si ho přál a nechal zmizet l.loďe "těsně" před útokem). Spíše se předpokládal útok na Indii, Filipíny a Austrálii. Navíc byla skutečně podceňována síla japonského palubního letectva.
ad 3. omyl - někteří kongresmeni se zasazovali o ještě větší embargo a celkově byla podceňována operační zásoba pohonných hmot Japonska jako celku, plus nerostných surovin. Byla špatně odhadována schopnost japonského obchodního loďstva apod... Co je s podivem, že Japonci neokoukali od svých Německých spojenců užití tankových svazů a obrněnou techniku, protože vycházeli ze zkušeností v Číně....
Avatar - T613
5. 3. 2009 22:52
Re: a už je to zase tady...
ad 1. Nebýt útoků Britů na italskou základnu Tarent, tak by Japonce ani nenapadlo použítí letadlovek v Pearlu. To že se Amíci nedokázali poučit z Tarentu je jen jejich nadutost a blbost (Tarent byl na tom obdobně jako Pearl - významově i geograficky). Až do Pearlu byla pro Japonce prioritní výstavba bitevního loďstva (tř. Yamato a chystaná třída ultrabitevních lodí (jméno si teď nevzpomenu)). Ono i ten Bismarck potopily hladinové lodě. Letectvo zde se***valo, byť celou bitvu umožnilo.

Takže opět říkám, že jsi zvolil špatný příklad. Japonsko bylo ve své době průmyslovou velmocí, která byla Američany podceňována (ale ti podceňovali všechno, dokud jim každý v té době nenakopal *).
ČLR je stále rozvojovým státem. Co si neukradnou to nemají. Pravda kradou stále rychleji.
5. 3. 2009 23:44
Re: a už je to zase tady...
nechci se přít o slovíčka - ale pokud se na to díváš takto - že Japonsko bylo rozvinutou zemí a Čína jí není - to je otázka - v Číně existuje celá řada moderních podniků, byť se samozřejmě industrializace s vyspělými zeměmi měřit nemůže - příklad byl o překvapení a podceňování - To, že útok na Pearl byl překvapením a o podceňování schopnosti japonských zbrojovek stavět kvalitní letadla - o tom můžeme vést diskuzi. Byť už jim v Číně třeba mohl Oskar ukázat, kam se vrhla jap.konstrukční škola.... Ano s Tarentem máš pravdu - to byla ukázka "moderní" taktiky. Přesto, že útok byl proveden Mečouny, stejně jako úžasně náhodný zásah Bismarka - nepsal jsem, že letadla potopila Bismarck, ale že ho zasáhla - a Tvoje tvrzení, že umožnila potopení, je tedy zcela správné. IJ sice využil příkladu Tarentu k přípravě PH, ale plán výstavby námořnictva již počítal s nasazením větších formací nosičů. Tomu také odpovídaly zadané projekty a položené kýly. To, že stará část admirality sveřepě trvala na využití mastodontů je klasika - viz OKH a původní přístup k bleskové válce. Jedna ze sesterek Yamata byla přestavěna na nosič - teď si nejsem jist Musashi? Ale to bylo později.A těm krádežím číněné říkají kopírování 8-s .
5. 3. 2009 23:45
Re: a už je to zase tady...
Válka šikmookejch z pohledu slepejch ;-)
6. 3. 2009 00:08
Re: a už je to zase tady...
no Navtech, sice nevím zcela přesně, jak to myslíš, s těmi slepými, což Ti dává vynikající manévrovací prostor, ale T613 má obsáhlé znalosti o tomto období, takže je s ním radost diskutovat. Rád si "popovídám" i s Tebou, protože když jsem se rozhodoval mezi diplomkou o Tichomoří za WWII a našimi pohraničními pevnostmi, sice to vyhrála domácí tematika, ale já se rád učím a diskuze je k tomu super prostředek ;-)
neregistrovaný "Mato_87"
5. 3. 2009 17:03
hm...čina tak to nemusim..staci bohate korea
určite by som nezveril svoj zivot ani zivoty spolucestujucich aute made in china...cina nech si zostane na svojom piesocku a aj s ostatnym porfoliom vyrobkov co zahlcuju europu a vytlacaju domacich vyrobcou(aj ked cenovo vyssie samozrejme aj hlavne kvalite tim radcsej podporim europu ako cinanov )
:no: :no: :no: :no: :no: :no: 8-s
Rozbalit vlákno
8
5. 3. 2009 17:10
Re: hm...čina tak to nemusim..staci bohate korea
jistě - a s ohledem na bezpečnost je to názor správný - ale .... Čína nás nepotřebuje kvůli finančnímu efektu - ona má dostatečně veliký trh - ona nás potřebuje kvůli pověsti, že je schopna prodávat dobrá auta - a ze svých chyb se učí - třeba to ještě pár let bude trvat, ale jejich vozy budou mít stejný počet hvězd jako evropani - pak přijdou na přetřes olizovači plastů - to také doženou - pak třeba kvalita kůže - řazení převodovky atp. Vlastně svým velmi kritickým postojem je silně motivujeme ke zlepšení a tím zrychlujeme jejich nástup - není to paradox?
5. 3. 2009 17:13
Re: hm...čina tak to nemusim..staci bohate korea
Zcela souhlasím. :yes:
5. 3. 2009 17:17
Re: hm...čina tak to nemusim..staci bohate korea
Navíc si Evropa se.e do vlastního hnízda tím, že tam v rámci své nenažranosti staví jednu továrnu za druhou, školí Číňany a hlavně jim předává Know How!
A hlupák je ten, kdo toho nevyužije ...
5. 3. 2009 17:30
Re: hm...čina tak to nemusim..staci bohate korea
přesně tak - je to sice jev, který je globalizačně správný, ale jaksi mnoho lidí nevidí historickou paralelu s otevřením Japonska v 19.století cizincům. Cizinci si mysleli, že přichází do vidlákova, kde vydělají ohromné prachy - co z toho Japonci dokázali vytěžit a jak rychle je dostatečně známo... Navíc Čína je již teď velmoc - v budoucnosti zapomeňme na USA a Rusko - ti se možná ještě rádi spojí do aliance, aby byly protiváhou Číně - jsem zvědav - jak dlouho bude trvat připojení TW zpátky do lůna kontinentální číny ;-)
Avatar - Falco
6. 3. 2009 00:33
Re: hm...čina tak to nemusim..staci bohate korea
V 80. letech se také zdálo, že Japonci ekonomicky ovládnou svět. A pak bublina praskla.
6. 3. 2009 00:43
Re: hm...čina tak to nemusim..staci bohate korea
Bohužel Čína není Japonsko. Ne, že by se ústava nemohla změnit mávnutím kouzelného stalinisty, přičemž připouštím, že se mohu mýlit, ale Čína má obrovskou populační základnu - nyní hladovou, ať již doslova či obrazně lačnící po technologiích a lepším životě a až dosáhne, pokud to ustojí, okamžiku, kdy ekonomika pojede naplno - je otázou, jak mocně vytanou na povrch velmocenské ambice....Japonsko je vůči Číně v podstatě malý stát - i když ji momentálně samozřejmě ekonomicky překonává. To ostatně TW taky....
Avatar - T613
5. 3. 2009 20:47
Re: hm...čina tak to nemusim..staci bohate korea
:yes:
6. 3. 2009 06:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pallas
5. 3. 2009 20:47
Brilliance je stary model
ako taxiky behali uz v roku 2004 - teda 6 rokov dozadu. V Hangzhou som si najprv myslel, ze je to nejaky americky model - vtedy tam jazdili Passaty, Sonaty a Brilliance asi v rovnakom pomere.

Tento model na fotkach nie je novy - je to len priebezna inovacia modelu staeho minimalne 5 az 6 rokov. Pockajte si na novy model Brilliance, a rozmyslajte trochu: europsky dovozca potrebuje vybudovat komplexnu siet predajcov a dealerov. Preco by mal najprv doviezt novy, originalny, vydareny model, aby sa mu navalila masa x predajcov, ktori budu chciet rychlo zarobit? Nie, on si pekne vybuduje v tichosti a klude siet a vsetky potrebne vazby, a az ked to bude vsetko fungovat tak ako ma (servis, zasobovanie ND, atd.) tak pridu s novym modelom.

vymenit logo na budove je otazka par hodin.
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2009 10:57
spradame plany
a us schanim pozemek v oblasti Praglu kde pomalu postavime Cinsky chram protkany vylohama autosaloonu a s obrimi pismeny HSO nad vstupnim prostorem, za jeho skly se budou bliskat nove HSO a vabit zakazniky >:-[] , bo ne kazdy kdo kupuje auto se pidi potom zda je to Skoda, Hyunday nebo HSO, rozhoduje unej jedine a to cena
Rozbalit vlákno
0
7. 3. 2009 23:06
Čína už dostala na * od Rumunů!!!!!!!!!!!!!!!!
Číňani se už před pár lety snažili proniknout na evropský trh, ale vytlačila je rumunská Dacia a světe div se, kvůli ceně.
Čínský auta byly tehdy dražší než Dacie, nehledě na to, že Dacii vyrábí Renault a je to poznat na kvalitě, kdyžto čínská kvalita je velmi pochybná.
Zajímá mě čím nás Číňani překvapí tentokrát, ovšem v horizontu 10let si myslím, že už tyhle problémy mít nebudou.

:-)
Rozbalit vlákno
0