Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

HSO chce letos v Evropě prodat 6 tisíc čínských vozů Brilliance

Dan Vořechovský Dan Vořechovský 5. 3. 2009 • 03:38
50
Po silnicích Evropské unie se prohání již zhruba tisícovka vozů značky Brilliance. Další tisíce mají přibýt v tomto roce.

Čínské vozy začínají být v Evropě pomalu realitou. Společnost HSO Motors Europe, která v Evropě zajišťuje prodej vozů čínské automobilky Brilliance Auto, v loňském roce prodala zhruba 1 000 vozů tohoto čínského producenta, což však bylo proti původnímu plánu podstatně méně. HSO totiž zatím pro vozy Brilliance nezískala oprávnění týkající se individuálního schvalování. To by mohlo být podle předpokladů společnosti HSO uděleno v dubnu a poté bude možné vozy Brilliance volně prodávat v celé EU. I proto jsou plány prodeje HSO na tento rok navzdory poklesu automobilového trhu tak optimistické. HSO by chtěla letos v Evropě prodat 6 tisíc vozů Brilliance, v roce 2010 pak zhruba 10 tisíc kusů.

Šéfem HSO je Hans-Ulrich Sachs, který zřejmě doufá, že se „historie opakuje“. Tento manažer totiž před 17 lety s úspěchem přivedl na evropský trh korejské vozy. Sachs se domnívá, že Brilliance bude v Evropě velmi úspěšná, protože dokáže rychle zvyšovat kvalitu svých vozů.

Sachs vyjádřil podobně jako Martin Winterkorn znepokojení nad státní pomocí automobilovému průmyslu. Není však tak razantní jako šéf Volkswagenu, protože podle Sachse by měly státy každou pomoc vážit a najít rozumnou míru pomoci. V případě výraznější pomoci by totiž Evropě hrozil protekcionismus.

Související články

Témata
7. 3. 2009 23:06
Čína už dostala na * od Rumunů!!!!!!!!!!!!!!!!
Číňani se už před pár lety snažili proniknout na evropský trh, ale vytlačila je rumunská Dacia a světe div se, kvůli ceně.
Čínský auta byly tehdy dražší než Dacie, nehledě na to, že Dacii vyrábí Renault a je to poznat na kvalitě, kdyžto čínská kvalita je velmi pochybná.
Zajímá mě čím nás Číňani překvapí tentokrát, ovšem v horizontu 10let si myslím, že už tyhle problémy mít nebudou.

:-)
6. 3. 2009 10:57
spradame plany
a us schanim pozemek v oblasti Praglu kde pomalu postavime Cinsky chram protkany vylohama autosaloonu a s obrimi pismeny HSO nad vstupnim prostorem, za jeho skly se budou bliskat nove HSO a vabit zakazniky >:-[] , bo ne kazdy kdo kupuje auto se pidi potom zda je to Skoda, Hyunday nebo HSO, rozhoduje unej jedine a to cena
6. 3. 2009 00:43
Re: hm...čina tak to nemusim..staci bohate korea
Bohužel Čína není Japonsko. Ne, že by se ústava nemohla změnit mávnutím kouzelného stalinisty, přičemž připouštím, že se mohu mýlit, ale Čína má obrovskou populační základnu - nyní hladovou, ať již doslova či obrazně lačnící po technologiích a lepším životě a až dosáhne, pokud to ustojí, okamžiku, kdy ekonomika pojede naplno - je otázou, jak mocně vytanou na povrch velmocenské ambice....Japonsko je vůči Číně v podstatě malý stát - i když ji momentálně samozřejmě ekonomicky překonává. To ostatně TW taky....
Avatar - Falco
6. 3. 2009 00:33
Re: hm...čina tak to nemusim..staci bohate korea
V 80. letech se také zdálo, že Japonci ekonomicky ovládnou svět. A pak bublina praskla.
6. 3. 2009 00:08
Re: a už je to zase tady...
no Navtech, sice nevím zcela přesně, jak to myslíš, s těmi slepými, což Ti dává vynikající manévrovací prostor, ale T613 má obsáhlé znalosti o tomto období, takže je s ním radost diskutovat. Rád si "popovídám" i s Tebou, protože když jsem se rozhodoval mezi diplomkou o Tichomoří za WWII a našimi pohraničními pevnostmi, sice to vyhrála domácí tematika, ale já se rád učím a diskuze je k tomu super prostředek ;-)
Články odjinud