Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - 3_diamanty
vyzera to na koniec japonskej strednej triedy v eu
| 24. 6. 2014 16:13
coskoro odide accord, odide spominany avensis, odide kizashi, primeru a galant tu nemame uz davno....

japonsku cest bude zachranovat zrejme len legacy a mazda 6 .... keby som si pred 10 rokmi pomyslel ze nam tu dnes ostanu dve auta strednej triedy od japoncov tak si poviem ze je to bullshit... a ze skor vyhram milion v lotte...... dnes kruta realita...

v com je hlbsi problem netusim... lebo ja ako realny zakaznik ( nie firma ).... by som si urcite radsej kupil japonca v strednej triede ako nemca alebo francuza ... zrejme v tejto triede auta uz ziju len z fleetu .... proste firemne vozy zivia tuto triedu inak to nevidim.... je to skoda... pamatam casy kedy si ludia auta strednej triedy kupovali aj ako normalne auta do rodiny.... a na cestach som videl primery galanty laguny alebo accordy... ale to bola ina doba .. dnes je to na ceste samy firemny passat....
vyzera to na koniec japonskej strednej triedy v eu
| 24. 6. 2014 16:36
V com je ich hlbsi problem ? No predsa v tom, ze ludia, co BY si ich kupili, ich nekupuju. Rovnako su na tom korejci, ale oni trh strednej triedy este len dobyvaju a preto ju predavaju, ale taka elantra tu uz chyba. A ustup nie je len u japoncov, strednu triedu opustil FIAT, LANCIA, ALFA ROMEO, SEAT, RENAULT zatial nie, ale ak sa nechyti nova Laguna, tak to bude tiez tesne, kto vie, ako dopadne Opel, o ktorom si pod CHEVY CRUZE pisal ako o bezvyznamnej znacke, ale zabudol si na Kadett, Mantu, Omegu, Calibru, mozno jeden z nich bol tvoj mokry sen a by sis si ho kupil ...
Avatar - Choochoo
vyzera to na koniec japonskej strednej triedy v eu
| 24. 6. 2014 16:49
Accord odejde, ale zase prijde. Uz jsou patentovany v EU nakresy tohoto krasneho voziku ;-)
[odkaz]
Honda resila, zdali neodejit v EU z tohoto segmentu, nejde vyrabet kvalitne a pritom levne
vyzera to na koniec japonskej strednej triedy v eu
| 24. 6. 2014 16:54
A v amerike to ide ? Ved tam ten accord stoji menej, ako v EU 8-s
Avatar - Choochoo
vyzera to na koniec japonskej strednej triedy v eu
| 24. 6. 2014 17:00
Tak oteviraj se fabriky v Mexiku a i s dovozem sem je to vyhodnejsi nez to vyrabet v EU ;-)
vyzera to na koniec japonskej strednej triedy v eu
| 24. 6. 2014 17:11
Kupoval som japonsku motorku, vyraba ju len jeden zavod v japonsku. A cena v USA bola po pripocitani msrp o tretinu nizsia, ako v EU kde hospodarsku sutaz chrani komisar MOULA 8-s . V 2006tom som kupoval santafe, cena USA 600.000 SKK, cena u nas 1.170.000 SKK! zavod v Alabame Krafcik este len zacal stavat, takze Korea obidve. A Q7 stala u nas 1.750.000 SKK a po prevoze do USA len 900.000 SKK. Asi je to tym Bermudskym trojuholnikom...
Avatar - romgator
vyzera to na koniec japonskej strednej triedy v eu
| 24. 6. 2014 18:16
Nesmíš zapomenout, že v Americe je potenciálně více klientů a tudíž i možnost většího prodeje než v Evropě. Pokud by Evropa byla na stejné úrovni jako USA, tak ta cena bude levnější i tady, protože by se těch aut a motorek, či čehokoliv jiného prodalo více.
Avatar - Ondore
vyzera to na koniec japonskej strednej triedy v eu
| 24. 6. 2014 18:29
Nemyslím si, že je to v kvantite, za rok 2013 sa v US predalo cca 15,6 mil. áut, v EU to bolo cca 12,3 mil. áut, ale v Číne len samotný volkswagen predal cca 2,4 mil. áut - môžeme teda hovoriť o plus mínus podobných počtoch...
vyzera to na koniec japonskej strednej triedy v eu
| 24. 6. 2014 21:58
V případě nižší ceny o 20-30% by v EU bylo také více potencionální klientů. Platit DPH třeba 7% nebo 21% se na prodejích taky projeví. V roce 2006 stála v USA A4, 2.8 quattro vyrobená v EU o 280.000,- CZK méně než v ČR. A to jsem si vždycky myslel, že z Německa do ČR je to blíž a doprava bude stát míň >:D , jinak nevím čím to může být. >:D
Avatar - rimow11
vyzera to na koniec japonskej strednej triedy v eu
| 25. 6. 2014 11:00
vyzera dobre ten accord :yes:
vyzera to na koniec japonskej strednej triedy v eu
| 25. 6. 2014 08:13
Ja som minulý týždeň kúpil Avensis v benzíne a som maximálne spokojný. Môžem kašľať celý Passat. Nemám čas chodiť po servisoch. Auto má slúžiť mne, nie ja jemu...
vyzera to na koniec japonskej strednej triedy v eu
| 25. 6. 2014 08:46
Zajimave, ze Honda se jeste ani definitivne nerozhodla, zda Accord skutecne zmizi nebo ne, ale Topper uz to davno vi...
vyzera to na koniec japonskej strednej triedy v eu
| 25. 6. 2014 11:30
V čem je problém? To je jednoduchý. V roce 2006 jsem kupoval auto v nižší střední. Koupil jsem Toyotu Corollu 1.6 benzín. Byla levnější, než srovnatelná evropská konkurence a přitom ten motor byl na svojí dobu nadprůměrný - rozhodně lepší, než 1.6 MPi, co se tenkrát rvala do koncernových vozů, nebo 1.6 od Fordu. Nebo ta výborná 1.8 v Civicu, co neurazí ani dneska v éře turbobenzínů. To byla doba, kdy Japonci byli kvalitativně i cenově před evropskými automobilkami.

Jenže dneska to vypadá, že jim masivně ujíždí vlak. A ve střední třídě se to projevuje nejvíc. Kromě Mazdy například nemá žádná japonská automobilka ve střední třídě konkurenceschopnou benzínovou motorizaci. A pokud jde o naftu, tak se jim nevyhýbají nectnosti této motorizace jako takové - složitost, nižší spolehlivost, takže opět žádný náskok proti evropské konkurenci. Ale to jim nebrání účtovat si za to nadprůměrné ceny. Dát za Hondu Accord výběhové generace v jakžtakž použitelné 2.4 benzínové atmosféře přes 800 tisíc, to se nedivím, že toho moc neprodávají.

Prostě jednou jsi dole, jednou nahoře, zlatý věk japonců skončil tak před 7-8 lety, jenže oni místo aby přidali na vývoji a náskok soupěřů smazali, uvažují o odchodu z trhu. Ale je to jejich boj, však on to uprázdněné místo někdo zabere.
Avatar - Choochoo
vyzera to na koniec japonskej strednej triedy v eu
| 25. 6. 2014 13:50
Zajimeve je ze v USA tato motorizace 2,4l, 154kW nikoho neurazi v luxusni Acure TLX a tady jo. Dale je zajimave ze nikomu neprijde divne dat za 100kW dehtaka ve Octavii Scout take 800tis. Tady jde spise o to, ze se dava v evrope prednost domacimu vw, ktery za tech 800 montuje turbeny vysavace 110kW a nikomu to divne neprijde.
vyzera to na koniec japonskej strednej triedy v eu
| 26. 6. 2014 06:36
Ja som pri výbere auta zámerne zvolil Avensis s 1,8 atmosférou, ktorá síce nemá vlastnosti "moderného" turbo motora, ani vlastnosti mazďáckeho atmosf. motora, ale mám istotu, že mám v aute jeden z najspoľahlivejších motorov vôbec a budem tam meniť iba ak filtre... hold, každý má iné priority a ja nechcem byť testovací jazdec žiadnej automobilky, ani VW ani Mazdy ani atď. ;-)
Avatar - Ondore
Zlatá stredná
| 24. 6. 2014 18:18
Každý, kto sa posadil do nového Aurisu či Corolly musel v zlomku se*** pochopiť, že vnútorný priestor už nie je to, čím by súčasná stredná trieda dokázala zlomiť zákazníka. Zástupcovia nižšej strednej sa poriadne natiahli, vyhovujú tak celej rodine, spokojný je aj obchoďák denne na cestách. Zúžila sa skupina kupcov strednej triedy a kupujú ju prevažne majitelia stredných firiem a tí, ktorí nechcú byť moc vidieť, v mainstreame nevyzeráte ako nenažraný kapitalista aj keby bol nad milión :-)

Príchod globálneho modelu Camry je logický krok, napokon aj Honda Accord bude podľa všetkého vychádzať z amerického modelu Acura TLX. Kto pozná TLX tak vie, že použitá technika je skutočne prémiová, počkáme si, čo prinesie budúci Avensis - zrejme už na konci roka budeme múdrejší, ja mu však verím ;-) :yes:
Zlatá stredná
| 24. 6. 2014 23:03
S tym priestorom mas pravdu, to bude dovod ustupu strednej triedy :yes:
Zlatá stredná
| 25. 6. 2014 12:31
Len jedna poznámka čo sa týka vnútorného priestoru. Auris vs. Corolla - väčší rázvor pri Corolle pridáva nejakých 8-10cm priestoru na kolená pasažierov vzadu oproti Aurisu. Kto sedel v novej Corolle je prekvapený, že je v nej na dĺžku miesta ako v Avensise, Oktavii a podobne. Na šírku asi nie ale na dĺžku určite.
Není divu
| 24. 6. 2014 20:45
Technika může být sebelepší, ale pokud je auto nevzhledné, což Toyota umí dlouhodobě velice dobře, tak neprodají nic...
Není divu
| 25. 6. 2014 08:20
Inak, včera vedľa môjho čierneho Avensisa kombi parkoval čierny Passat, tiež kombi. Passat vyzeral teda dosť smiešne. Tak neviem o akej nevzhľadnosti hovoríte. Ak sa vyberie dobrá farba a pekné disky, tak to auto je veľmi pekné. Ale, proti gustu žiaden dišputát...
Není divu
| 25. 6. 2014 11:39
U vodiča Avensisu máš veľkú pravdepodobnosť, že je aj jeho majiteľom a teda si ho vybral dobrovoľne, nie pod nátlakom a bol pri zmysloch . U vodiča Passatu nemáš istotu, že je súčasne aj jeho majiteľom, takže nie je isté, či si ho vybral dobrovoľne, nie pod nátlakom... jednoducho manažérske vozidlo ;-)
Avatar - Hittman
Opačně?
| 25. 6. 2014 07:30
Hmm, no kdyby se v Evropě prodávala Camry, asi by měla lepší úspěch, jelikož dle mého vypadá teda lépe než Avensis, což tím ovšem neříká, že uvnitř (jak je u všech japonců zvykem) stále vypadá oproti konkurenci "zastarale"..
Opačně?
| 25. 6. 2014 11:31
Akorát by její vrcholná benzínová motorizace nesměla být 2.0 112 Kw bez turba, že.
Opačně?
| 25. 6. 2014 14:30
Camry uvnitře vypadá zastarale ? No nevím, koukám na její interiér a musím říct, že se mi naopak hodně líbí a zastarale na mě teda nepůsobí.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku