Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Audi vyvíjí pérování vyrábějící elektřinu

12 komentářů

Avatar - Hittman
Hittman
Zajímalo by mne, o kolik se zdražil provoz dnešních aut a těch, co jezdily před deseti lety. Dříve byla auta velmi "jednoduchá" co se týče elektroniky, dnes je vše propojeno, recyrkulováno, "semihlavé" vstřikovače, hliníkové díly, které se hůře či vůbec opravují, všude senzory, různé konfortní a podobné jednotky, atd...
IPace
a v dalsi generaci by mohli zacit vyuzivat energii z pasazeru, co si budem nalhavat, kazdej cestujici je v prumeru 60-70kg vahy a potencialni elektriny >😁

www.youtube.com/watch?…
Avatar - Hittman
Hittman
Třeba se vrátí Ferat... 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Auta s CNG motory by mohla využívat i palivo z pasažérů ...
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Neopravujte D1! >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Tak tak. Tam bude projíždějící Audi pérovat tak, že se z něj stane elektromobil a nebude potřebova ani startovat motor ...
ZocelenyDrapalik
Kolik kWh by to asi mohlo "nadrncat"?
IPace
spis se to zpetne vyuzije v tom podvozku na naklony auta tim spravnym smerem nez ze by to akumulovalo energii k pohonu auta
ZocelenyDrapalik
K tomu stačí tlumiče s řízenou tuhostí, a to není třeba halasně ohlašovat - to je běžná věc.
_MT_
Psalo se o tom už minulý rok, asi je potřeba si to zopakovat. Energii tak získanou můžou vyžít k pohonu auta, nebo napájení vybavení. A u dynamičtěji/ sportovněji střižených aut by mohl posloužit jako adaptivní (a nahradit tak, popřípadě doplnit stávající řešení). V principu jde o rekuperaci - zachycení a využití energie, která by se jinak v tlumičích přeměnila v teplo.
geroc I.
Liščí ocas a ebonitová tyč by byla možná do těch tlumičů lepší. 😄
Buzol
ze slovenski cestari pri vyrobe nekvalitnych ciest a neplatani dier mysleli na taku vzdialenu buducnost. Bravo!