Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi vyvíjí pérování vyrábějící elektřinu

Hybridní auta už možná brzdy nebudou muset spoléhat jen na rekuperaci kinetické energie, dobíjet je bude i jízda po nerovnostech.
Zpět na článek
28. 6. 2014 12:33
Re: Kurňa!
Tak tak. Tam bude projíždějící Audi pérovat tak, že se z něj stane elektromobil a nebude potřebova ani startovat motor ...
28. 6. 2014 08:34
....
Liščí ocas a ebonitová tyč by byla možná do těch tlumičů lepší. :-)
1. 7. 2014 20:09
Clovek ani netusil
ze slovenski cestari pri vyrobe nekvalitnych ciest a neplatani dier mysleli na taku vzdialenu buducnost. Bravo!
29. 6. 2014 21:46
Re: Kolik?
Psalo se o tom už minulý rok, asi je potřeba si to zopakovat. Energii tak získanou můžou vyžít k pohonu auta, nebo napájení vybavení. A u dynamičtěji/ sportovněji střižených aut by mohl posloužit jako adaptivní (a nahradit tak, popřípadě doplnit stávající řešení). V principu jde o rekuperaci - zachycení a využití energie, která by se jinak v tlumičích přeměnila v teplo.
28. 6. 2014 15:09
Re: Kolik?
K tomu stačí tlumiče s řízenou tuhostí, a to není třeba halasně ohlašovat - to je běžná věc.
28. 6. 2014 12:28
Re: next-gen
Auta s CNG motory by mohla využívat i palivo z pasažérů ...
27. 6. 2014 21:46
Re: Kolik?
spis se to zpetne vyuzije v tom podvozku na naklony auta tim spravnym smerem nez ze by to akumulovalo energii k pohonu auta
27. 6. 2014 18:23
next-gen
a v dalsi generaci by mohli zacit vyuzivat energii z pasazeru, co si budem nalhavat, kazdej cestujici je v prumeru 60-70kg vahy a potencialni elektriny >:D

www.youtube.com/watch?…
Avatar - Hittman
27. 6. 2014 17:47
Drahé
Zajímalo by mne, o kolik se zdražil provoz dnešních aut a těch, co jezdily před deseti lety. Dříve byla auta velmi "jednoduchá" co se týče elektroniky, dnes je vše propojeno, recyrkulováno, "semihlavé" vstřikovače, hliníkové díly, které se hůře či vůbec opravují, všude senzory, různé konfortní a podobné jednotky, atd...