Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz S Pullman bude větší a dražší než Rolls-Royce Phantom

Nabídka stuttgartské třídy S se ještě rozšíří. Pracuje se na verzi Maybach, vrcholném provedení Pullman a kabrioletu.
Zpět na článek
Avatar - vabis
29. 6. 2014 17:55
do zelí si nepolezou
S-ko jakkoliv ho mám rád, a ve 3 generacích jsme toho již spoustu zažili. Tak do zelí Phantomu nepoleze ! (Ghostu a naopak jj) To je jak se ve své době porovnával Superb I. a w220, že vzdálenost konce zadního sedáku od předního opěradla v prvně jmenovaném menší nebyla >:D

Sondere je daleko lépe ovladatelné vymakané auto na denní ježdění. Phantom má za úkol okouzlit masou kvalitního materiálu (a v reálu fakt že jo) navíc úplně jinak péruje (říkám že se přímo nese) a je v něm absolutní (až nepřirozené) ticho. Práce na novém Phantomu jsou již víc, než v plném proudu a navoněný jezevčík od Sondere jej nemůže ohrozit.
29. 6. 2014 23:37
Re: RR sa uz cely trasie strachom
Exkluzivita je velmi zvláštní pojem, co si pod tím představuješ ?

Počet prodaných kusů ?
Technické parametry & luxus ?
Wow efekt ?
Odznáček na kapotě ?

Maybach se RR ve své době technicky určitě vyrovnal.
29. 6. 2014 23:33
Re: Karty sú rozdané už dávno
Jsem zvědavý, co si od toho Mercedes slibuje.

Dovoluji si tvrdit, že tradice nebyl problém Maybachu. Když se podíváš na Phantom i Mulsanne (ostatně platí to i pro Phantom & Flying Spur), tak je tam obrovský wow efekt, na ulici je poznáš, i když je to jen "velké auto v černé metalíze". To Maybach neměl (v mých očích třeba spíše plus, ale já si ho nekoupil, že jo) a myslím, že to mu hlavně vadilo. Navíc s tím, že měl design Mercedesu, tak celkem rychle zestárnul a zevšedněl. Autu, které vychází přímo z S-klasse by se toto stát nemuselo, tedy ne tak rychle.

Navíc mám pocit, že směřuje na jeden konkrétní trh a pokud tam uspěje, tak je za vodou. Jsem zvědavý, co můžeme čekat... :yes:
Avatar - HitmanPB
29. 6. 2014 20:45
Karty sú rozdané už dávno
Mercedes by veľmi rád zalovil vo vodách RR a Bentley.

V prípade Mercedesu výsledky Maybachu presne kopírujú myslenie cielenej klientely.
Tu sa kupuje tradícia.

Je trochu podivné, že sa z toho Mercedes nepoučil...

Mimochodom BMW sa s (možno) plánovanou radou 9 tiež iba veľmi opatrne chce pokúsiť o lov v týchto vodách. V prospech BMW trochu nahráva skutočnosť, že je vlastníkom RR a podvedome je s touto triedou spájané.

Povedzme si na rovinu - pozerať v tejto kategórii na:
a, trojcípu hviezdu,
b, vrtulu
c, znak Maybachu
d, znak Bentley
e, na sošku Spirit Of Ecstasy ?

d je prípustné a e je správne :-!

P.S. V každom prípade si Mercedes vážim a držím mu palce - za vytrvalosť...
30. 6. 2014 22:29
Re: RR sa uz cely trasie strachom
Tak exkluzivita v klasickém slova smyslu je definována výlučností a vysokou nedostupností daného produktu. Z širšího hlediska (jak je zde patrně myšleno) se tak dá vnímat právě kombinace Tebou zmíněného - nízký počet prodaných kusů, síla, tradice a celková image značky, wow efekt, designová či technická výlučnost...

Dle mého názoru uškodila Maybachu nejvíce jeho viditelná příbuznost s Mercedesem, absence image tradiční značky (bráno v moderní éře) a celková nevýraznost. Za Maybachem se zkrátka otočila sotva polovina toho, co za Rollsem (a to ještě v domnění, že se otáčí za S-Klasse), a to je ve světě, kde je auto víc než kdy dřív sociálním statutem a většina movitějších touží po tom, aby bylo auto viditelným odrazem stavu jejich peněženky, zkrátka špatně. Navíc Maybachu chyběl i onen aristokratický nádech na první pohled tak dobře viditelný na RR (na ten druhý i na Bentley)...

Na druhou stranu, o prodejní čísla Pullmanu - s pohledem upřeným na arabský a čínský region, příliš strach nemám...
Avatar - pratel
30. 6. 2014 16:09
Ľavou zadnou...
...to Mercedes samozrejme kedykolvek natrie aj RR aj Bentley, ked sa mu zachce. Nie Mercedes zivoril a potreboval byt niekym kupeny/zachraneny.

V minulosti daval MB take šlehy ako W07, W150, W100 (W31, W24?), ktore boli lepsie/minimalne rovne RR/Bentley. Doba sa casom zmenila a tieto superluxusne kary z portfolia vypustil, zarabal na masovejsich modeloch. Ked sa ale najlepsej automobilke sveta zachce, navrat do tychto vod je mozny kedykolvek. A rozhodne im v tom ani rozpravkovy princ a snilek v jednej osobe Topper nezabrani...
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2014 20:54
RR sa uz cely trasie strachom
;-)

ziadny mercedes nikdy rollsa ani jeho exkluzivitu nemoze ohrozit... vyzera to takze mercedes sa s maybachom nepoucil
Avatar - Vekacik
1. 7. 2014 03:07
Re: Karty sú rozdané už dávno
Taky souhlasím, že karty jsou rozdány. Podle mě to dopadne jako VW Phaeton v luxusní tříde mezi BMW 7, MB S, Audi A8...
Určitě nikdo nepochybuje, že nové S je a bude perfektní auto, ale už z principu si to málo lidí v téhle cílové skupině pořídí.
Kdo by chtěl takhle "exkluzivní auto", které má na kapotě stejný znak, jako auto za 400000,- a ročně jich vyjede z fabriky 1,5M.
Většina lidí se za novým S otočí, ale pořad si každy řekne, že je to Sko, výkladní skřín technologií mercedesu, ale přijede vedle toho Phantom, bude to naprosto jindý pocit. :-)
30. 6. 2014 09:57
marketing
Ja sa trosku obavam hierarchizacie standardne S vs. Pullman vs.Maybach. :-|

Ked sa hovorilo o novom Maybachu ako o uber S-klasse pocital som prave s vynechanim verzie Pullman, prave kvoli moznemu kanibalizovaniu tychto dvoch modelov.

Pevne verim, ze Maybach bude mat osobity dizajn exterieru (aj interieru), ktory ho zretelne odlisi od standarneho S-ka. Ved uz minulu generaciu Maybachu nazyvali neprajnici len predlzenym S-kom...
Asi nie som ten pravy zhyraly milionar/miliardar, ktory potrebuje davat na javo svoje imanie za kazdu cenu a preto mi bol nenapadnejsi Maybach sympatickejsi. Sto ludi, sto chuti... ;-)

@ Merdeces S-klasse a prispevku odHitmanPB:
V teste aktualnej generacie S-ka od Motorweeku bol prave Mercedes S postaveny ponad BMW 7 a Audi A8 a za blizsiu konkurenciu uviedli prave Bentley a Rolls Royce (samozrejme mensie modely Flying Spur a Ghost). Opat vec nazoru...
[odkaz]
Avatar - HitmanPB
29. 6. 2014 23:50
Re: RR sa uz cely trasie strachom
No prepáč - ale aj ja som žhavý na "tvoju" definíciu exkluzivity...

Dúfam, že nesklameš...

A hlavne k veci...