Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-Benz S Pullman bude větší a dražší než Rolls-Royce Phantom

10 komentářů

Avatar - vabis
vabis
S-ko jakkoliv ho mám rád, a ve 3 generacích jsme toho již spoustu zažili. Tak do zelí Phantomu nepoleze ! (Ghostu a naopak jj) To je jak se ve své době porovnával Superb I. a w220, že vzdálenost konce zadního sedáku od předního opěradla v prvně jmenovaném menší nebyla >😁

Sondere je daleko lépe ovladatelné vymakané auto na denní ježdění. Phantom má za úkol okouzlit masou kvalitního materiálu (a v reálu fakt že jo) navíc úplně jinak péruje (říkám že se přímo nese) a je v něm absolutní (až nepřirozené) ticho. Práce na novém Phantomu jsou již víc, než v plném proudu a navoněný jezevčík od Sondere jej nemůže ohrozit.
Anonym2811
Exkluzivita je velmi zvláštní pojem, co si pod tím představuješ ?

Počet prodaných kusů ?
Technické parametry & luxus ?
Wow efekt ?
Odznáček na kapotě ?

Maybach se RR ve své době technicky určitě vyrovnal.
Anonym2811
Jsem zvědavý, co si od toho Mercedes slibuje.

Dovoluji si tvrdit, že tradice nebyl problém Maybachu. Když se podíváš na Phantom i Mulsanne (ostatně platí to i pro Phantom & Flying Spur), tak je tam obrovský wow efekt, na ulici je poznáš, i když je to jen "velké auto v černé metalíze". To Maybach neměl (v mých očích třeba spíše plus, ale já si ho nekoupil, že jo) a myslím, že to mu hlavně vadilo. Navíc s tím, že měl design Mercedesu, tak celkem rychle zestárnul a zevšedněl. Autu, které vychází přímo z S-klasse by se toto stát nemuselo, tedy ne tak rychle.

Navíc mám pocit, že směřuje na jeden konkrétní trh a pokud tam uspěje, tak je za vodou. Jsem zvědavý, co můžeme čekat... :yes:
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
Mercedes by veľmi rád zalovil vo vodách RR a Bentley.

V prípade Mercedesu výsledky Maybachu presne kopírujú myslenie cielenej klientely.
Tu sa kupuje tradícia.

Je trochu podivné, že sa z toho Mercedes nepoučil...

Mimochodom BMW sa s (možno) plánovanou radou 9 tiež iba veľmi opatrne chce pokúsiť o lov v týchto vodách. V prospech BMW trochu nahráva skutočnosť, že je vlastníkom RR a podvedome je s touto triedou spájané.

Povedzme si na rovinu - pozerať v tejto kategórii na😒br /> a, trojcípu hviezdu,
b, vrtulu
c, znak Maybachu
d, znak Bentley
e, na sošku Spirit Of Ecstasy ?

d je prípustné a e je správne :-!

P.S. V každom prípade si Mercedes vážim a držím mu palce - za vytrvalosť...
Jinoch123
Tak exkluzivita v klasickém slova smyslu je definována výlučností a vysokou nedostupností daného produktu. Z širšího hlediska (jak je zde patrně myšleno) se tak dá vnímat právě kombinace Tebou zmíněného - nízký počet prodaných kusů, síla, tradice a celková image značky, wow efekt, designová či technická výlučnost...

Dle mého názoru uškodila Maybachu nejvíce jeho viditelná příbuznost s Mercedesem, absence image tradiční značky (bráno v moderní éře) a celková nevýraznost. Za Maybachem se zkrátka otočila sotva polovina toho, co za Rollsem (a to ještě v domnění, že se otáčí za S-Klasse), a to je ve světě, kde je auto víc než kdy dřív sociálním statutem a většina movitějších touží po tom, aby bylo auto viditelným odrazem stavu jejich peněženky, zkrátka špatně. Navíc Maybachu chyběl i onen aristokratický nádech na první pohled tak dobře viditelný na RR (na ten druhý i na Bentley)...

Na druhou stranu, o prodejní čísla Pullmanu - s pohledem upřeným na arabský a čínský region, příliš strach nemám...
Avatar - pratel
pratel
...to Mercedes samozrejme kedykolvek natrie aj RR aj Bentley, ked sa mu zachce. Nie Mercedes zivoril a potreboval byt niekym kupeny/zachraneny.

V minulosti daval MB take šlehy ako W07, W150, W100 (W31, W24?), ktore boli lepsie/minimalne rovne RR/Bentley. Doba sa casom zmenila a tieto superluxusne kary z portfolia vypustil, zarabal na masovejsich modeloch. Ked sa ale najlepsej automobilke sveta zachce, navrat do tychto vod je mozny kedykolvek. A rozhodne im v tom ani rozpravkovy princ a snilek v jednej osobe Topper nezabrani...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
😉

ziadny mercedes nikdy rollsa ani jeho exkluzivitu nemoze ohrozit... vyzera to takze mercedes sa s maybachom nepoucil
Avatar - Vekacik
Vekacik
Taky souhlasím, že karty jsou rozdány. Podle mě to dopadne jako VW Phaeton v luxusní tříde mezi BMW 7, MB S, Audi A8...
Určitě nikdo nepochybuje, že nové S je a bude perfektní auto, ale už z principu si to málo lidí v téhle cílové skupině pořídí.
Kdo by chtěl takhle "exkluzivní auto", které má na kapotě stejný znak, jako auto za 400000,- a ročně jich vyjede z fabriky 1,5M.
Většina lidí se za novým S otočí, ale pořad si každy řekne, že je to Sko, výkladní skřín technologií mercedesu, ale přijede vedle toho Phantom, bude to naprosto jindý pocit. 😄
šmolko
Ja sa trosku obavam hierarchizacie standardne S vs. Pullman vs.Maybach. 😐

Ked sa hovorilo o novom Maybachu ako o uber S-klasse pocital som prave s vynechanim verzie Pullman, prave kvoli moznemu kanibalizovaniu tychto dvoch modelov.

Pevne verim, ze Maybach bude mat osobity dizajn exterieru (aj interieru), ktory ho zretelne odlisi od standarneho S-ka. Ved uz minulu generaciu Maybachu nazyvali neprajnici len predlzenym S-kom...
Asi nie som ten pravy zhyraly milionar/miliardar, ktory potrebuje davat na javo svoje imanie za kazdu cenu a preto mi bol nenapadnejsi Maybach sympatickejsi. Sto ludi, sto chuti... 😉

@ Merdeces S-klasse a prispevku odHitmanPB😒br /> V teste aktualnej generacie S-ka od Motorweeku bol prave Mercedes S postaveny ponad BMW 7 a Audi A8 a za blizsiu konkurenciu uviedli prave Bentley a Rolls Royce (samozrejme mensie modely Flying Spur a Ghost). Opat vec nazoru...
[odkaz]
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
No prepáč - ale aj ja som žhavý na "tvoju" definíciu exkluzivity...

Dúfam, že nesklameš...

A hlavne k veci...