Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
martin_MPS
Někde asi bude chyba, jen nevím kde. Vlastním Forestera se stejnou motorizací (vlastně vlastním 2, jedním jezdí manželka) a se spotřebou jsem se nad 7 litrů (přesněji 7,3) dostal jen při zimní cestě do Francie, plně naložen, 5 osob, střešní box na lyže, plný kufr, ... Cesta po dálnici povětšinou na tempomat (tachometrových 140). Standardně jezdím se spotřebou 5,8 - 6 a to 50% Praha a zbytek okresky. Samostatně okresky tak za 5,2. Je pravda, že většinou sám a s naftou nezávodim 😄 , ale nejezdím zase úplně pomalu. Na druhou stranu se jedná o dost větší auto. A stejně je na tom i 2.Forester s tím rozdílem, že nejezdí v Praze. Proto mi hlava moc nebere udávanou spotřebu u XV. Možná že testovat STi a naftové XV bude chtít malinko jiný přístup 😄
Dobrý den,
spotřebu se snažím měřit vždy podobně, tedy na stejných trasách při podobných rychlostech, aby byly v rámci (alespoň mých) testů porovnatelné. Pro úplnost, tohle XV mělo na začátku testu najeto zhruba 8800 km. Spotřeba ve městě byla měřena při týdenní jízdě po Praze a výsledek 8,5 litru není nic neobvyklého. Na dálnici má automobil o trochu vyšší spotřebu než je běžné, ale vzhledem ke stavbě karoserie a pohonu všech kol to není nic neočekávaného. Podobného výsledku pak dosáhli i jiní kolegové s jinými vozy, viz. náš dřívější test z roku 2012. Mimo město je ovšem XV patřičně úsporné, kdy se spotřeba blíží pětilitrové hranici.
Vysvětlit, proč má váš Forester nižší spotřebu samozřejmě neumím, ale může v tom hrát mnoho faktorů. ostatně spotřeba v testu je vždy spíše informativní, nejde brát za jasnou a nezlomnou hodnotu 😄
S pozdravem, Ondřej Chamilla
spotřebu se snažím měřit vždy podobně, tedy na stejných trasách při podobných rychlostech, aby byly v rámci (alespoň mých) testů porovnatelné. Pro úplnost, tohle XV mělo na začátku testu najeto zhruba 8800 km. Spotřeba ve městě byla měřena při týdenní jízdě po Praze a výsledek 8,5 litru není nic neobvyklého. Na dálnici má automobil o trochu vyšší spotřebu než je běžné, ale vzhledem ke stavbě karoserie a pohonu všech kol to není nic neočekávaného. Podobného výsledku pak dosáhli i jiní kolegové s jinými vozy, viz. náš dřívější test z roku 2012. Mimo město je ovšem XV patřičně úsporné, kdy se spotřeba blíží pětilitrové hranici.
Vysvětlit, proč má váš Forester nižší spotřebu samozřejmě neumím, ale může v tom hrát mnoho faktorů. ostatně spotřeba v testu je vždy spíše informativní, nejde brát za jasnou a nezlomnou hodnotu 😄
S pozdravem, Ondřej Chamilla
Nebude tá spotreba aj výsledkom v podstate surového motora? 8800 km to je podľa mojich skúseností v podstate ešte surový motor, ktorý sa časom zhruba po nejakých 20 - 30 tis. km jednak ukľudní a stíchne a jednak následne papá menej. Samozrejme za predpokladu, že sa k nemu šofér nespráva ako divá sviňa. 😄
Mohu potvrdit, mám dieselového Forestera, předchocí model, 45.000 Km (1,5 roku) a po městě většinou jezdím tak za 6,0 až 6,4 (jezdím většinou mimo špičku), dlouhé trasy třeba do Řecka nebo Belgie po dálnici tak za 6,8. Po okreskách tak 5,8-6. Spotřeba ale velmi závisí na kvalitě nafty, špatná nafta nafta znamená i litr vyšší spotřebu. Ale tahle nízká spotřeba se začala objevovat až po 30.000 km , a stále trochu klesá. "Za mlada" do 10.000 km jsem jezdil za 7-8 l. Takže velmi podobné jako u XV.
...jsem téhož názoru. A tvůj pohled beru jako bernou minci. Ono je rozdíl auto užívat a auto dotestovat.... :yes:
peq
Mám najeto s minulým modelovým rokem (2.0 Benzín + CVT) cca 20t km. Ta hlučnost podvozku je na dálnici strašná. Neseděl jsem v žádném současném autě, které by bylo tak nepříjemně hlučné. Podvozek je na zvlněné silnici či na dírách velmi nejistý - odskakuje zadní náprava. Při jízdě na kluzkém podkladě zadní náprava v zatáčkách ztrácí přlnavost, má snahu vyjet ze zatáčky.
V sedadlech to také není na delší cestu. Brzy začnou bolet záda. Vrcholem jsou hlavové opěrky tvrdé jako by to byla deska.
Ohledně spotřeby je to velice závislé na stylu jízdy. Pohybuji se 6-13l-100km. S rychlostí extrémně roste.
Použitelné jen jako auto na krátké vzdálenosti.
V sedadlech to také není na delší cestu. Brzy začnou bolet záda. Vrcholem jsou hlavové opěrky tvrdé jako by to byla deska.
Ohledně spotřeby je to velice závislé na stylu jízdy. Pohybuji se 6-13l-100km. S rychlostí extrémně roste.
Použitelné jen jako auto na krátké vzdálenosti.
Dobrý den,
přesně tuším, o čem mluvíte, také jsem měl kdysi z podvozku vozu podobné pocity a právě ono nemilé chování zavěšení bylo v tomto modelovém roce do značné míry potlačeno. 😄
S pozdravem, Ondřej Chamilla
přesně tuším, o čem mluvíte, také jsem měl kdysi z podvozku vozu podobné pocity a právě ono nemilé chování zavěšení bylo v tomto modelovém roce do značné míry potlačeno. 😄
S pozdravem, Ondřej Chamilla
Auto si vybrala manželka, mělo být na drobné popojíždění (děti, zaměstnání atd). Po vyzkoušení jsem strašně moc zklamán a další Subaru už nechci ani vidět. Navíc cesta v pěti lidech je vyloženě za trest. Myslím, že cokoliv jiného ve stejné cenové kategorii je mnohem lepší koupě.
Navíc když jsem si v servise stěžoval na spoustu problémů (drnčení v interiéru, automatický stěrač se sám spustí nasucho, spotřeba na displeji o cca 10% lepší, mlžení skel pokud se nezapne klima, problémy s dovíráním dveří a spoustu dalšího), vždy mě jen odbyli s tím, že Subaru dělá auta na ježdění a tohle nejsou podstatné věci.
Navíc když jsem si v servise stěžoval na spoustu problémů (drnčení v interiéru, automatický stěrač se sám spustí nasucho, spotřeba na displeji o cca 10% lepší, mlžení skel pokud se nezapne klima, problémy s dovíráním dveří a spoustu dalšího), vždy mě jen odbyli s tím, že Subaru dělá auta na ježdění a tohle nejsou podstatné věci.
Odporúčam zmeniť servis, prípadne tvrdo trvať na svojich výhradách a trvať na odstránení závad a je úplne jedno o auto akej značky sa jedná. Prípadne o správaní tohto servisu informovať aj zastúpenie pre ČR a žiadať nápravu aj od nich. Ako zákazník máš právo na to, aby tvoju reklamáciu problému riešili či už kladne alebo záporne (zvlášť ak je auto ešte v záruke).
Co se týká technických problémů, tak to u takto cenově postaveného vozu zamrzí, přístup servisu je ale přinejmenším zarážející. Vím, že Subaru servis není mnoho, ale takové jednání vážně stojí za zvážení změny...
Co se zhodnocení jízdních vlastností týká, tak více než polovinu věcí by dokázala odhalit "pořádná" testovací jízda. Solidní prodejce by měl být k takovému kroku svolný, přeci jen neprodává pečivo za pár korun.
Co se zhodnocení jízdních vlastností týká, tak více než polovinu věcí by dokázala odhalit "pořádná" testovací jízda. Solidní prodejce by měl být k takovému kroku svolný, přeci jen neprodává pečivo za pár korun.
S tou zkušební jízdou je to naprostá pravda. Přeci nekoupím auto za 3/4 milionu a předtím se pořádně nesvezu!!! Se zkušební jízdou u Subaru problém nebývá, minulý týden mě skoro hodinu nechali jezdit s novým STi, Forestra jsem dopředu také vyskoušel, s XV by tedy problém být také neměl. Je pravda, že vše zkušební jízda nevyřeší, ale spoustu ano (zda se tam v 5 lidech vejdu, zda mi bude vyhovovat nastavení podvozku, ... ).
Ohledně servisu: Moc chvály jsem na servisy v ČR neslyšel, nechci ale zatracovat všechny. Já osobně servisuji v Německu a bez problému, resp. jsem zatím nemusel žádný problém řešit, pouze stand. prohlídky.
Ohledně servisu: Moc chvály jsem na servisy v ČR neslyšel, nechci ale zatracovat všechny. Já osobně servisuji v Německu a bez problému, resp. jsem zatím nemusel žádný problém řešit, pouze stand. prohlídky.
Auto si vybrala manželka, která si ho byla projet tak cca 20km. Přesedla z fabie takže byla nadšená téměř vším. Nepočítal jsem, že s tímto autem budu muset jezdit tak jsem to nijak neřešil. Prostě manželce vyhovuje - jezdí velice pomalu, ne dále než 20km a o delší trase nějak neuvažovala. Když ho chce vzít někam dále musím řídit já 😒 . Naštěstí delších tras s tímto autem už ubývá.
Tohle auto ale silně změnilo vnímání této značky.
Ohledně servisu mám pocit, že všechny prodejny/servisy této značky jsou vlastněné jedním majitelem...
Tohle auto ale silně změnilo vnímání této značky.
Ohledně servisu mám pocit, že všechny prodejny/servisy této značky jsou vlastněné jedním majitelem...
Značka Subaru pro mě přestala existovat už před deseti lety, ale zrovna dnes jsem si otevřel tento článek o autu, které mě o víkendu předjíždělo (jel jsem na kole...), zaujalo, a o kterémžto modelu jsem ani nevěděl, že existuje 😄. Vidím ale, že u FHI žádná změna. Díky za podělení se o zkušenost, byť trpkou. A přeji Vám, aby to bylo všechno; s těmi auty se totiž občas dějí (děly?) i horší věci.
No ak manželke vyhovuje >😁 to občas hádam ako milujúci manžel pretrpíš nie? >😁 Ale ohľadom servisu by som sa len tak nedal. Niekedy hlava nevie čo robí ruka, takže aj keď všetky serisy trebárs vlastní jedna osoba, v tom "tvojom" sa môže hrať na dôležitého niekto úplne iný 😄
Pokud vůz manželce vyhovuje a je s ním spokojená, pak je vše v nejlepším pořádku. 😉 :yes: Pro občasné projížďky "cizím" autem je vcelku jedno, v čem se člověk veze.
Ohledně vlastnictví servisů bohužel nemám žádné informace, psal jsem pouze možnost změny servisu. Pokud to člověk nezkusí, nemůže výsledek znát dopředu. 😄 Každopádně držím palce, ať se problémy podaří úspěšně vyřešit.
Ohledně vlastnictví servisů bohužel nemám žádné informace, psal jsem pouze možnost změny servisu. Pokud to člověk nezkusí, nemůže výsledek znát dopředu. 😄 Každopádně držím palce, ať se problémy podaří úspěšně vyřešit.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ty jsi na stěrače ulítlej 😉 . Btw u aut, který i po vypnutí motoru nechají dojet stěrač dolů, nepotřebuješ žádnej spešl handling, protože ti nezůstane viset...stěrač 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ale proč na ně sahat, když dojedou do nulový polohy? Tedy, pokud jsou poslední vychytávkou 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A to bereš jako naprostý vrchol současné techniky na tvém voze?
Nejspíš všem uniká podstata toho, co tou stěračovou onanií chceš povědět...
Nejspíš všem uniká podstata toho, co tou stěračovou onanií chceš povědět...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ale mě naprosto nezajímá, jak si můžeš mávat se stěračem, to pochop ty. Otázka zněla jednoduše, copak nám chceš těmi svými stěračovými výkřiky pod více články říct?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nejspíš si stojíš na vedení. Ty se tvé gumové stěrače snažíš procpat do každé diskuze a vůbec ti nevadí, že to fakt nikoho nezajímá. Nejde o to, že bychom nepochopili funkci toho systému, ale proto, že je to naprosto nicotná funkce v jakémkoliv autě. Nemám potřebu hnout se stěrači bez klíčku, jelikož mi nabízejí servisní polohu, nemusím tedy naprosto nic dalšího řešit.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nemám, u jednoho kartu, u druhého "šém" jak na ***ma. Ale i v roce 2014 je pořád nejběžnějším typem přístupu a startu klíč.
Jaký má auto odpor vzduchu mě až tak nezajímá, není to ani parametr výběru, ani věc, která by mě měla znepokojovat, pokud nejsou stěrače schovány pod kapotou. Ty u svého vozu řešíš odpor vzduchu?
Jaký má auto odpor vzduchu mě až tak nezajímá, není to ani parametr výběru, ani věc, která by mě měla znepokojovat, pokud nejsou stěrače schovány pod kapotou. Ty u svého vozu řešíš odpor vzduchu?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No pokud by mělo koeficient větší než 30, tak to bych taky nechtěl, to musí být asi mrakodrap. Nejspíš jsi měl na myslí 0,30.... Jinak mi přijde vtipné koupit si auto velikosti malého autobusu a pak řešit desetiny v rámci aerodynamického odporu.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jak to říkal prodejce, tak to musí být pravda. >😁 Ne, krabice velikosti C4P se základním atmosférickým motorem opravdu nebude jezdit za méně než diesel. Tyto povídačky musíš zkoušet jinde, ne na tomto webu.
Znovu mi nezbývá než zopakovat, že pokud u vozu MPV tak řešíš aerodynamiku, je to nanejvýš úsměvné. Jinak jaké vychytávky máš na mysli?
Znovu mi nezbývá než zopakovat, že pokud u vozu MPV tak řešíš aerodynamiku, je to nanejvýš úsměvné. Jinak jaké vychytávky máš na mysli?
Obecná definice klíče přeci není kus kovu s drážkami. Klíčem je cokoli, co ti umožňuje přístup, ovládání atp. Je jedno, jestli je mechanický, nebo elektronický. Klidně může vypadat jako Mickey Mouse. I čipová karta je tedy klíčem v širším slova smyslu.
V přenešeném slova smyslu máš samozřejmě pravdu 😉
Časy se mění. Nedávno to na mne zkoušel, když jsem psal o rozpoznávání řidičů (co se stane, když máš v autě více bezkontaktních klíčů). Co já vím, možná mu zapomněli namontovat zámky a imobilizér. 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Áno, akurát som ti jedno prihodil lebo vôbec som nepochopil čo tu vyššie riešiš. Peqovi sa sami od seba púšťajú stierače a ty sa tu rozpíšeš ako si ich čistíš. >😁 Ale v pohode, tiež by som sa vytešoval z nového auta, tak nech slúži. 😉
Jestli jsem to dobře pochopil, v podstatě se ptal, jestli má automatické stírání zapnuté, když se to děje (neustále). A že pro správnou funkci automatiky stačí, aby sis ji vypnul, když neprší. 😉
Také mám dešťový senzor, ale nachází se až v první poloze, takže pokud neprší, mám natvrdo stěrače vypnuté a zapínám jen při dešti ( kde si automaticky senzor reguluje intenzitu stírání v závislosti na dešti a rychlosti vozidla) . U Subaru tato nulová(vypnutá) poloha neexistuje?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nesmíš ty palce až tak prožívat, pokud se někomu příspěvěk nelíbí, ať si palcuje 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Proč by neuměl zapnout stěrače? Na tom jeho problému není nic nepochopitelného. Stěrače má nastaveny na automatickou funkci, ale spínají se i když na čelním skle není žádná kapka. Což značí špatnou funkci dešťového senzoru.... Automatickou funkci stěračů mám zapnutou neustále, pokud by mi stěrače bezdůvodně dřely čelní sklo, tak by auto šlo hned do servisu.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Subaru XV je aktuálním modelem, nic starého na něm není. Navíc s 20 tisíci kilometr je sotva zajetej. Jak se aktivuje automatická funkce stěračů není pro jejich činnost vůbec podstatné. Nastavíš na páčce polohu auto a o nic víc se nestaráš.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A k čemu ti funkce automatických stěráčů je, když se ti neustále vypíná? To pak tedy moc automatické nejsou... Tebou popsaná funkce mi přijde jako naprosto nedomyšlené a hloupé řešení.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Proč bych měl vypínat motor za jízdy? Pokud musím automatický systém nastavovat po každém startu, není to žádný automatický systém. To je prostý nesmysl.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Prosím tě, proč by měl být dešťový senzor spojen se světelným? Oba systémy pracují nezávisle. Citlivost dešťového senzoru lze nastavovat v pěti krocích, z nichž již ten prostřední je naprosto dostatečný a využívám nejvýše právě tento. Čistit okno není důvod, nečistoty tento systém "neřeší". Pravý stěrač stírá plochu nad senzorem, takže není nejmenší problém ani zde.
V pořádku není problém přiznat, že netušíš, jak má automatický systém fungovat. Ty jej automatický nemáš, kdyby ano, nemusíš jej pořád zapínat. Takže nebreč, v dalším autě už to třeba budou mít vychytané.
V pořádku není problém přiznat, že netušíš, jak má automatický systém fungovat. Ty jej automatický nemáš, kdyby ano, nemusíš jej pořád zapínat. Takže nebreč, v dalším autě už to třeba budou mít vychytané.
Asi proto, že za snížené viditelnosti (sem patří i déšť a sněžení) nesmíš svítit denními. Není snad stanovená pevná hranice, ale za hustého deště by automatika měla přepnout na potkávací (nehledě na to, kolik je světla).
Nevím u kterého vozu, ale u mě tedy oba systémy "nespolupracují". Určitě by v hustém dešti měl senzor přepnout denní svícení na potkávačky, ale rozhodně nesouvisí s dešťovým senzorem.
K čemu jinému dešťový senzor je, pokud ne k určení, jak hustě prší? Mohl bys mít senzor viditelnosti (doslova průhlednosti vzduchu), ale ten snad auta nemají (pak bys mohl mít asi i automatické mlhovky). Stejně jako by měla automatická světla zareagovat na tunel, měla by i na déšť. A je celkem jedno, jaké senzory na to použijí. Není mi jasné, proč by sis přidělával práci a nepoužil senzor, který dělá přesně to, co chceš.
Vím, že to není běžné, ale některá auta to umí. Pokud má auto automatické stěrače, je to jen nedomyšlenost. Opět záleží, co je v manuálu, ale tuhle funkci poskytnout můžou - stačí rozsvítit světla, když se automaticky zapnou stěrače.
Vím, že to není běžné, ale některá auta to umí. Pokud má auto automatické stěrače, je to jen nedomyšlenost. Opět záleží, co je v manuálu, ale tuhle funkci poskytnout můžou - stačí rozsvítit světla, když se automaticky zapnou stěrače.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak to zřejmě máš ty, já nikoliv. Jsem rád, že víš u jakého vozu jsem to popisoval, ale v pořádku 😉
Automatický cyklovač je také užitečný (= zvládne se automaticky přizpůsobit intenzitě deště). To by si člověk musel přečíst, co o tom píší v manuálu.
Automatický cyklovač však není není totéž co automatické spouštění stěračů. Mám oba systémy a nemohu si je vynachválit a považuji je za užitečné 😉
Však já vím. Ale tyhle nuance se někdy ztratí v překladu/ šumu. Nemám představu, co tam dotyčný má.
😉 souhlas
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Petříku, nejedná se o cyklovač, ale nastavení citlivosti senzoru.Jestli má spínat při každé kapce,nebo až při větším dešti.
Kdyby tu byla soutěž o nejblbějšího diskutéra, byl bys druhej. Na to abys vyhrál, seš až moc b.l.bej.
Kdyby tu byla soutěž o nejblbějšího diskutéra, byl bys druhej. Na to abys vyhrál, seš až moc b.l.bej.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ne, nepochopil jsi. Mám automatickou funkci stěračů. Zapnul jsem ji po koupi a od té doby při každém dešti se sami stěrače sepnou. Samozřejmě rychlost stírání je závislý na rychlosti jízd a intenzitě deště a navíc si citlivost dešťového senzoru můžeš nastavit v pěti krocích.
Původní problém se Subaru byl jednoznačný, při automatické poloze se mu spínali stěraše sami i za sucha.
Původní problém se Subaru byl jednoznačný, při automatické poloze se mu spínali stěraše sami i za sucha.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pokud to nechápeš, přečti si znovu a pomalu příspěvek od karlagr na který jsi před chvilkou reagoval. Jde o nastavení citlivosti dešťového senzoru.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak naposledy a jako pro dementy, to pochopíš. Koupíš auto, zapneš auto funkci, při prvním dešti nastavíš citlivost senzoru dle potřeb a pak na to nemusíš po zbytek užívání auta sahat. To máš jako sedačku, jednou nastavíš a neřešíš...Pokud prší lehce nebo lije jako z konve neřešíš, systém automaticky reguluje rychlost stírání podle podmínek. A jestli jsi to ani teď nepochopil, jak bude pršet, zajdi u vás do Kromeximu a oni ti to s radostí ukážou.
Já jsem psal že štěluji i světelný senzor? A do hlavy ses bouchl kdy? Ale jo, máš možnost to tady dokázat, hod sem link, kde jsem to psal.
Brečet nemusíš, jen si pro příště budeš auto vybírat jinak, lépe.
Já jsem psal že štěluji i světelný senzor? A do hlavy ses bouchl kdy? Ale jo, máš možnost to tady dokázat, hod sem link, kde jsem to psal.
Brečet nemusíš, jen si pro příště budeš auto vybírat jinak, lépe.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ty umíš česky? Pokud ano, nejspíš pužíváš jinou verzi.
Jasně, tak jsem rád, že jsi konečně pochopil jak to funguje, na to že to znáš z práce ti to trvalo. Pokud to nemůžete mít neustále zapnuté, tak nemůžu sloužit. Ale najít si nějaký nesmyslný důvod můžeš vždycky.
Nemá cenu se s tebou hádat, ty máš nejlepší auto na světě >😁 :yes:
Jasně, tak jsem rád, že jsi konečně pochopil jak to funguje, na to že to znáš z práce ti to trvalo. Pokud to nemůžete mít neustále zapnuté, tak nemůžu sloužit. Ale najít si nějaký nesmyslný důvod můžeš vždycky.
Nemá cenu se s tebou hádat, ty máš nejlepší auto na světě >😁 :yes:
Will.I.Am
Tak tuto inovaci vítám. Je dobře, že se s náma pan redaktor (vůbec) bavil. Bude se to opakovat i příště? Pochybuji, že by to byla jednorázová záležitost. A pokud ano, v kolik hodin? Abych to nepropásnul jako dneska.
Tiež oceňujem i keď autori testov/článkov zvyknú aj tak odpisovať aj keď len z času na čas. Pri takom teste novej Fabie by sa moderovanie zišlo, predpokladám že tu bude dosť živo.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Je vidět, že testér je spíše polotestér bez citu pro auto, které beztak lakovali giboni a sestavovali makakové. Je to ostuda české žrunalistiky! Rači bych se nechal obřezat než podruhé číst tuto frašku! Styďte se auto.cz! Fujtajxl vespolek, hare krišna, buďte dobří!
PS: Test moderování diskuze >😁
Viz. [odkaz]
😄
Jeremy II. pod 9 nejde, prostě nejde 😉