Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Mazda 2 citelně naroste a bude úspornější

Nová generace Mazdy 2 by se sice měla představit až za měsíc, první oficiální informace však máme již nyní.
Zpět na článek
30. 6. 2014 10:48
30. 6. 2014 10:56
30. 6. 2014 12:25
30. 6. 2014 12:36
30. 6. 2014 14:29
30. 6. 2014 14:54
30. 6. 2014 11:37
30. 6. 2014 10:57
30. 6. 2014 11:37
30. 6. 2014 12:02
30. 6. 2014 14:52
1. 7. 2014 07:16
1. 7. 2014 07:22
30. 6. 2014 11:54
30. 6. 2014 13:39
30. 6. 2014 14:44
30. 6. 2014 16:41
30. 6. 2014 20:09
1. 7. 2014 07:50
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 6. 2014 12:05
30. 6. 2014 12:11
30. 6. 2014 12:49
30. 6. 2014 20:54
1. 7. 2014 01:06
30. 6. 2014 13:27
30. 6. 2014 14:16
1. 7. 2014 07:52
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
1. 7. 2014 07:53
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
Avatar - mango
30. 6. 2014 10:48
Design
Vypadá hodně dobře, uvidíme jaká bude realita. Přijde mi mnohem emotivnější než současná trojka a ta je vážně krásná.
Rozbalit vlákno
10
30. 6. 2014 12:14
Re: Design
do
tý doby to je jen další spalovací popelnice [odkaz] co:
= 30% energie převádí na kola
= a 60% jen do chladiče [odkaz]
+ k tomu tepelná ztráta tření brzd
+ tepelná ztráta tlumiče [odkaz]
+ tepelná ztráta ve výfuku

SPALOVACÍ POPELNICE JSOU NEEFEKTIVNÍ KŘÁPY [odkaz] KTERÝ LEDA PLÝTVAJÍ ENERGIIÍ A PŘISPÍVAJÍ KE GLOBÁLNÍMU OTEPLOVÁNÍ PLANETY !!
JE TO 1 MILIRDA+ [odkaz] POJÍZDNÝCH TOPIDEL !!

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - dewill
30. 6. 2014 12:25
Re: Design
Jasně a všechny elektromobily bude pohánět naše "levná" energie ze sluníčka :-! >:D
30. 6. 2014 12:28
Re: Design
elektrická
energie
je CLOVĚKEM V 21.STOLETÍ snadno vyrobitelná [odkaz] [odkaz] a to zfleku ;-)
GLOBÁLNÍ OTEPLOVACÍ VLAK NIKDO Z LIDÍ NEZASTAVÍ, LEDA SE MŮŽE ČEKAT AŽ SE VYBOUŘÍ A CO BUDE POTOM ??
Avatar - KANKUNEN
30. 6. 2014 12:36
Re: Design
Stačí spálit vlak uhlí a je elektriky plno >:D. Kdo to myslí vážně jezdí na kole.
30. 6. 2014 12:39
Re: Design
jo to máš recht
je lepší jezdit na kole, ovšem po cyklostezkách !!
Po silnici a u toho čuchát dízl je to naopak ZDRAVÍ ŠKODLIVÉ - a mohlo by to zatížit naše socialistické zdravotnictví natolik, že jeho záchranu před krachem pak nezvládnou už ani dotace eurokrocanů ;-) [odkaz]
30. 6. 2014 14:29
Re: Design
Jestli je někdo křáp, tak jsi to ty! >:D
1. 7. 2014 09:42
Re: Design
nikoli, křáp jsi primárně ty :-) to jsou věci že >:D
30. 6. 2014 14:54
Re: Design
už přestaň chlastat hňupe.
Avatar - skejpa
30. 6. 2014 11:37
Re: Design
Snad to takto zůstane. Ten design je fakt nádhera.
Avatar - KANKUNEN
30. 6. 2014 10:57
135 Nm
Nebude to náhodou 1,3? Přece nebudou podlaďovat krouťák.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - skejpa
30. 6. 2014 11:37
Re: 135 Nm
Taky se mi to moc nezdá. Tu 1.5ku z trojky bych i čekal jako vrchol nabídky ale že by neměli nic menšího pro evropu ? Vždyť dřív dělali i krásnou 1.3ku 63kW tak její úprava se úplně vybízí...
Avatar - Honza Mička
30. 6. 2014 11:53
Re: 135 Nm
Dobrý den,

Motoring píše 135 N.m, ale kdo ví, jak to nakonec bude...
Avatar - KANKUNEN
30. 6. 2014 12:02
Re: 135 Nm
Můj tip, 2x 1,3, 1x1,5, a nafta.
30. 6. 2014 14:52
Re: 135 Nm
2x1.3? Preboha nestras. to by takapultovalo cenu 1.5 do astronomickych vysin. Najlepsie ziadnu 1.3, maximalne jednu... V USA to urcite budu predavat s 1.5, podla mna je lacnejsie softverovo naladit 1.5 na viac vykonov ako vyrabat dva rozne motory. Nic mensie ako mazdu 2 aj tak neplanuju vyrabat, takze mensi motor nepotrebuju...
1. 7. 2014 07:16
Re: 135 Nm
Někde se psalo, že ta slabší 1,5 nebude mít všechny vychytávky (jako 4-2-1 svody), což udělá rozdíl ve výkonu (ale zase psali úplně jiná čísla). Na druhou stranu, 1,3 mají hotovou. Nepřekvapilo by mě, kdyby se na některých trzích objevila.
1. 7. 2014 07:22
Re: 135 Nm
Teď jsem se podíval na původní článek na motoring.com.au a tady je citace pro ostatní čtenáře:

"Australia's entry-level Mazda2 will deliver 79kW/139Nm – up from 55kW/135Nm in Europe's base model – which is up only slightly from the current Mazda2's 76kW/135Nm 1.5."

Zkuste si to přečíst ještě jednou. Řekl bych, že tam mají chybu, ale zkuste to alespoň správně přeložit.

PS: Předpokládám, že jste mysleli tenhle server. Když už neuvedete odkaz na konkrétní článek, co takhle alespoň napsat správně doménu.
1. 7. 2014 09:45
Re: 135 Nm
můj tip je 1x elektromotor v nápravě a 4x ve dveřích :-)
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
30. 6. 2014 11:54
Re: 135 Nm
Už předchozí generace měla SkyActiv-G 1,3, pokud vím. Možná si to autor popletl s dieselem, to by měl být jeden a půl litr.
30. 6. 2014 13:39
Re: 135 Nm
SkyActive technologia sa objavila až s príchodom CX-5. Takže táto generácia čo je v predaji a prišla pred CX-5 nemohla mať v žiadnom prípade SkyActive motor
30. 6. 2014 14:44
Re: 135 Nm
Ale mohla, mazda demio/t.j. mazda 2 jazdila uz davno v Japonsku s motorom 1.3G s CVT za normovanu spotrebu podla japonskeho cyklu 3.3 l. Zvysok sveta tuto verziu vsak neuvidel...
Avatar - twistedTSD
30. 6. 2014 16:41
Re: 135 Nm
Jak píše cudzinec, jedna věc je, co nám ukázali v Evropě, druhá věc je nabídka přímo v Japonsku. Tam už M2 motorizaci Skyactiv nějakou dobu má. [odkaz]
30. 6. 2014 20:09
Re: 135 Nm
Sky(Activ) motory jsou starší než CX-5. CX-5 bylo snad první auto, které dostalo kompletní balík. Karoserii předělávat nebudou, ale strčit nový motor do staršího modelu není takový problém. Mazda 2 nebyla jediná, pokud vím.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
1. 7. 2014 07:50
Re: 135 Nm
Nie je pravda. 1.3 litrovy Sky sa objavil pod kapotou Mazdy 2 v Japonsku uz v roku 2011.

[odkaz]

Takisto aj pred hadzajuca generacia M3 mala 2.0 litrovy Sky - ale len v USA.
30. 6. 2014 12:05
uvidime
MOTORY: mne sa tiez zda, ze to bude 1.3G a 1.5G. Jedine, zeby podladili tu 1.5G + dlhsia prevodovka ako u mazdy 3 spravili s dvojlitrom a funguje to tam perfektne. Zatial cista spekulacia, ale bral by som dva varianty 1.5-ky.

ZRYCHLENIE: by malo byt 9.9s u top benzinu, cital som to uz na viacerych miestach.

SPOTREBA: 5.5 l je brutalne vela, ved 1.5G v m3 ma oficialne 5.1, v m2 ten isty motor musi mat dost pod 5... tip: 4,5?

CENA: pockajme si na ceny a vybavove stupne. Malo by sa to orientovat na cenach vw pola, co znamena, ze by mali ceny koncit tam, kde zacina m3. Jedine, ze by mazda chcela umiestnit m2 presne medzi segment B a C a dat vyssie ceny ako skoda s octaviou medzi segment C a D...

NEGATIVA: znizenie hmotnosti o dalsich 100 kg sa mi v tomto pripade nepaci, uz minula m2 je velmi lahka a ma silny hluk od podvozka. Mam take podozrenie, ze tu bude malo tlmiacich materialov a hlavny problem bude hluk akehokolvek druhu.

POZITIVA: dizajn bude urcite super, interier velmi podobny m3 - stredovy displej a joystick, volant, rucna brzda, uz sa tesim...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - vabis
30. 6. 2014 12:11
good job
Na úvodní fotce z profilu mi připomíná Alfu Mito :-! Vypadá to dobře, Mazdě navíc velice věřím a poslední roky ji veřejně fandím. Interiér u těch malých aut asi musí být odvaz a trošku cool, takže to vypadá na good job :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
30. 6. 2014 12:49
Moc pěkné
Zvenku paráda, samozřejmě počkám na živé setkání, ale co mi dost nevoní je nekonvenční interiér..... Jak se mi líbilo v nové 6ce a 3ce, tak tohle je zbytečný přeslap 8-s

Jsou obrázky interiéru už konečné? Nebo je to jen převzatu z konceptu?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ja Prvni 123
30. 6. 2014 19:49
Re: Moc pěkné
šmánkote celý je to koncept.. i to tam píšou.
Přímo na tom autě je to napsaný.
;-)
30. 6. 2014 20:54
Re: Moc pěkné
Ozmann, tu otazku "Jsou obrázky interiéru už konečné?" som naozaj od teba necakal. ;-\
1. 7. 2014 01:06
Re: Moc pěkné
Přesně tak, po shlédnutí těch fotek se takto může zeptat jen naprostý automobilový analfabet... ;-\
Avatar - Ozzman
1. 7. 2014 08:17
Re: Moc pěkné
Tak se podívejte, jak vypadají nějkteré reálné interiéry, prolítl jsem jen fotky :-) >:-[]
30. 6. 2014 13:27
Spotreba
To si asi robia srandu s tou spotrebou 5,5 l, možno tak na diaľnici pri 130ke, ak to nebudem mať priemerku pod 4 litre na 100 km nič moc na slávny skyactive
Rozbalit vlákno
4
30. 6. 2014 14:16
Re: Spotreba
Polo ma s radoby modernim TSI 66kW spotrebu dle spritmonitoru prumernou 6,4l/100km (papirovych 4,7l/100km). To ti prijde jako neco moc či nič moc?
Pokud to bude jezdit dle spritmonitoru prumerne za 5,5l/100km je to posun a je uplne fuk co si kdo nalze do papiru ;-)
1. 7. 2014 06:27
Re: Spotreba
spritmonitor ma nezaujíma, vždy som mal spotrebu nižšiu ako tabuľková na každom aute, ak to nebude mať priemerku pod 4-litre tak žiaden pokrok tam nevidím, za 5,5 jazdí aj OIII 1,2 TSI
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
1. 7. 2014 07:52
Re: Spotreba
Nejazdi.
2. 7. 2014 18:52
Re: Spotreba
Ale jazdí, tak ako 6ka 2,0 skyactive AT v meste za 6,5 l benzínu, mám to odskúšané
30. 6. 2014 18:30
To zníženie hmotnosti o 100 kg je nereálne.
Už súčasná M2 je auto s mimoriadne nízkou hmotnosťou.
Takže, keď "Nová Mazda 2 citelně naroste ..." tak neviem, kde ten metrák uberú. ;-)
Rozbalit vlákno
4
30. 6. 2014 19:09
Re: To zníženie hmotnosti o 100 kg je nereálne.
zabudnu dat tlmiace materialy, vypln dveri atd...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
1. 7. 2014 07:53
Re: To zníženie hmotnosti o 100 kg je nereálne.
Mazda nepouziva vyrobne technologie Skodovky...
1. 7. 2014 15:52
Re: To zníženie hmotnosti o 100 kg je nereálne.
Veď práve. Tak neviem, kde chce medzigeneračne okresať ďaľší metrák? ;-)
1. 7. 2014 12:12
Re: To zníženie hmotnosti o 100 kg je nereálne.
Nezní to moc reálně. 100Kg??? To už bude asi i o horší výbavě, protože 100kg na autě co má cca 1tunu je strašně moc, to když se povede :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
30. 6. 2014 19:16
A hele - Mito má sestru...
;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - šmoula nešika
30. 6. 2014 19:57
Re: A hele - Mito má sestru...
Při vší úctě k alfě - [odkaz] - to bude sestra určitě o mnoho dospělejší/vyspělejší...
Avatar - Ja Prvni 123
30. 6. 2014 21:36
Re: A hele - Mito má sestru...
no... ale tam není nic proti ničemu!
Na těch fotkách.
Mito se vyrábí od roku 2008.. tak je jasný, že doba je jinde. Ale odkaz tam je.
Takže to je mladší sestra..
;-)
Avatar - šmoula nešika
1. 7. 2014 09:48
Re: A hele - Mito má sestru...
Já vím, to už je slovíčkaření. Tohle auto, ač mladší, bude zároveň dospělejší, ale nejen technicky, jak máš na mysli. Zatím to vypadá, že bude i tak nělak líp udělaná, bude mít lepší reklamu, tudíž i prodeje. A vůbec bych se nedivil, kdyby líp jak míťa jezdila. To nepatří zrovna k nejvíc cuore sportivo Alfám, zato dvojku mají všichni rádi. A jestli má být ještě lehčí a dávají si na ní tak záležet...