do
tý doby to je jen další spalovací popelnice [odkaz] co:
= 30% energie převádí na kola
= a 60% jen do chladiče [odkaz]
+ k tomu tepelná ztráta tření brzd
+ tepelná ztráta tlumiče [odkaz]
+ tepelná ztráta ve výfuku
SPALOVACÍ POPELNICE JSOU NEEFEKTIVNÍ KŘÁPY [odkaz] KTERÝ LEDA PLÝTVAJÍ ENERGIIÍ A PŘISPÍVAJÍ KE GLOBÁLNÍMU OTEPLOVÁNÍ PLANETY !!
JE TO 1 MILIRDA+ [odkaz] POJÍZDNÝCH TOPIDEL !!
elektrická
energie
je CLOVĚKEM V 21.STOLETÍ snadno vyrobitelná [odkaz] [odkaz] a to zfleku ;-)
GLOBÁLNÍ OTEPLOVACÍ VLAK NIKDO Z LIDÍ NEZASTAVÍ, LEDA SE MŮŽE ČEKAT AŽ SE VYBOUŘÍ A CO BUDE POTOM ??
jo to máš recht
je lepší jezdit na kole, ovšem po cyklostezkách !!
Po silnici a u toho čuchát dízl je to naopak ZDRAVÍ ŠKODLIVÉ - a mohlo by to zatížit naše socialistické zdravotnictví natolik, že jeho záchranu před krachem pak nezvládnou už ani dotace eurokrocanů ;-) [odkaz]
Taky se mi to moc nezdá. Tu 1.5ku z trojky bych i čekal jako vrchol nabídky ale že by neměli nic menšího pro evropu ? Vždyť dřív dělali i krásnou 1.3ku 63kW tak její úprava se úplně vybízí...
2x1.3? Preboha nestras. to by takapultovalo cenu 1.5 do astronomickych vysin. Najlepsie ziadnu 1.3, maximalne jednu... V USA to urcite budu predavat s 1.5, podla mna je lacnejsie softverovo naladit 1.5 na viac vykonov ako vyrabat dva rozne motory. Nic mensie ako mazdu 2 aj tak neplanuju vyrabat, takze mensi motor nepotrebuju...
Někde se psalo, že ta slabší 1,5 nebude mít všechny vychytávky (jako 4-2-1 svody), což udělá rozdíl ve výkonu (ale zase psali úplně jiná čísla). Na druhou stranu, 1,3 mají hotovou. Nepřekvapilo by mě, kdyby se na některých trzích objevila.
Teď jsem se podíval na původní článek na motoring.com.au a tady je citace pro ostatní čtenáře:
"Australia's entry-level Mazda2 will deliver 79kW/139Nm – up from 55kW/135Nm in Europe's base model – which is up only slightly from the current Mazda2's 76kW/135Nm 1.5."
Zkuste si to přečíst ještě jednou. Řekl bych, že tam mají chybu, ale zkuste to alespoň správně přeložit.
PS: Předpokládám, že jste mysleli tenhle server. Když už neuvedete odkaz na konkrétní článek, co takhle alespoň napsat správně doménu.
SkyActive technologia sa objavila až s príchodom CX-5. Takže táto generácia čo je v predaji a prišla pred CX-5 nemohla mať v žiadnom prípade SkyActive motor
Ale mohla, mazda demio/t.j. mazda 2 jazdila uz davno v Japonsku s motorom 1.3G s CVT za normovanu spotrebu podla japonskeho cyklu 3.3 l. Zvysok sveta tuto verziu vsak neuvidel...
Jak píše cudzinec, jedna věc je, co nám ukázali v Evropě, druhá věc je nabídka přímo v Japonsku. Tam už M2 motorizaci Skyactiv nějakou dobu má. [odkaz]
Sky(Activ) motory jsou starší než CX-5. CX-5 bylo snad první auto, které dostalo kompletní balík. Karoserii předělávat nebudou, ale strčit nový motor do staršího modelu není takový problém. Mazda 2 nebyla jediná, pokud vím.
MOTORY: mne sa tiez zda, ze to bude 1.3G a 1.5G. Jedine, zeby podladili tu 1.5G + dlhsia prevodovka ako u mazdy 3 spravili s dvojlitrom a funguje to tam perfektne. Zatial cista spekulacia, ale bral by som dva varianty 1.5-ky.
ZRYCHLENIE: by malo byt 9.9s u top benzinu, cital som to uz na viacerych miestach.
SPOTREBA: 5.5 l je brutalne vela, ved 1.5G v m3 ma oficialne 5.1, v m2 ten isty motor musi mat dost pod 5... tip: 4,5?
CENA: pockajme si na ceny a vybavove stupne. Malo by sa to orientovat na cenach vw pola, co znamena, ze by mali ceny koncit tam, kde zacina m3. Jedine, ze by mazda chcela umiestnit m2 presne medzi segment B a C a dat vyssie ceny ako skoda s octaviou medzi segment C a D...
NEGATIVA: znizenie hmotnosti o dalsich 100 kg sa mi v tomto pripade nepaci, uz minula m2 je velmi lahka a ma silny hluk od podvozka. Mam take podozrenie, ze tu bude malo tlmiacich materialov a hlavny problem bude hluk akehokolvek druhu.
POZITIVA: dizajn bude urcite super, interier velmi podobny m3 - stredovy displej a joystick, volant, rucna brzda, uz sa tesim...
Na úvodní fotce z profilu mi připomíná Alfu Mito :-! Vypadá to dobře, Mazdě navíc velice věřím a poslední roky ji veřejně fandím. Interiér u těch malých aut asi musí být odvaz a trošku cool, takže to vypadá na good job :yes:
Zvenku paráda, samozřejmě počkám na živé setkání, ale co mi dost nevoní je nekonvenční interiér..... Jak se mi líbilo v nové 6ce a 3ce, tak tohle je zbytečný přeslap 8-s
Jsou obrázky interiéru už konečné? Nebo je to jen převzatu z konceptu?
To si asi robia srandu s tou spotrebou 5,5 l, možno tak na diaľnici pri 130ke, ak to nebudem mať priemerku pod 4 litre na 100 km nič moc na slávny skyactive
Polo ma s radoby modernim TSI 66kW spotrebu dle spritmonitoru prumernou 6,4l/100km (papirovych 4,7l/100km). To ti prijde jako neco moc či nič moc?
Pokud to bude jezdit dle spritmonitoru prumerne za 5,5l/100km je to posun a je uplne fuk co si kdo nalze do papiru ;-)
spritmonitor ma nezaujíma, vždy som mal spotrebu nižšiu ako tabuľková na každom aute, ak to nebude mať priemerku pod 4-litre tak žiaden pokrok tam nevidím, za 5,5 jazdí aj OIII 1,2 TSI
no... ale tam není nic proti ničemu!
Na těch fotkách.
Mito se vyrábí od roku 2008.. tak je jasný, že doba je jinde. Ale odkaz tam je.
Takže to je mladší sestra.. ;-)
Já vím, to už je slovíčkaření. Tohle auto, ač mladší, bude zároveň dospělejší, ale nejen technicky, jak máš na mysli. Zatím to vypadá, že bude i tak nělak líp udělaná, bude mít lepší reklamu, tudíž i prodeje. A vůbec bych se nedivil, kdyby líp jak míťa jezdila. To nepatří zrovna k nejvíc cuore sportivo Alfám, zato dvojku mají všichni rádi. A jestli má být ještě lehčí a dávají si na ní tak záležet...