Ekonomika
Zajímalo by mě, kdy se do céčka konečně objeví pořádné motory. V minulé generaci jsem měl možnost řídit C220 CDI a C350 CDI. Jakkoli dobré odhlučnění prostě nedokáže nahradit kultivovanost šestiválce a v C350 CDI jsem si připadal jako o třídu výše.
Jel jsem v minule generaci s 320CDI a prestoze to byl sestivalec, tak to byl stejne sileny traktor, kam se kultivovanosti hrabe klidne i na ctyrvalce od konkurence typu Peugeot, Renault nebo i ten koncern. Mercedesu v dieselech tezce ujel vlak a ted uz jim konkurence i rozebira koleje.
tak to nevím, čím jsi jezdil.. nedostatek kultivovanosti teda fakt nejde Mercedesu normálně vyčítat...
:-!
:-!
Poslechněte si někdy benzínový šestiválec zvenku a pochopíte. 😉
Ty jazdis na kapote, alebo v aute? Lebo ja v aute a podstatne je ako pocut motor vo vnutri. Aj ked musim priznat, ze som testoval nove C180 a C 220, co bola moja prva skusenost s C a priznam, ze pri rozbehoch a akceleracii ma prekvapilo aky je ten dizel hlucny. Pri ustalenej rychlosti je vsetko OK. Ten benzin bol uplne super, v pohode by mi stacila aj tato zakladna motorizacia, ale ta spotreba u dizlu je naozaj zazracne nizka...
Chrochtat v nové prémii to by se mi opravdu nechtělo, takže jedině šestiválec, jenže to už stojí za úvahu jestli ne benzín 250. Při rozjezdech a zrychlování chrochtá i MZD6 D a v kultuře chodu je to nejlepší motor.
Este dodam, ze rozdiel v cene medzi C180 a C220 je u nas 4 800 EUR, u vas podobny, podla kurzu, cize navratnost je az za hranicou 150 000km, pokial nie je nejaky rozdiel v zakladnych vybavach, tak na moje sukromne jazdenie by som s kludom bral benzin v automate a uzival si pohodlne auticko :yes:
Pekne priblizovadlo. Len Mercedes je drahyyy.😒
Céčko mi drahý nepřijde.. ale je hodně malý.
Ečko je velikostně akorát... ale to už je o poznání dražší.
Tento víkend budu mít půjčený Céčko v kombíku.. diesel v automatu.. 220 CDI 4 matic.
Tak jsem zvědav.
:-!
Ečko je velikostně akorát... ale to už je o poznání dražší.
Tento víkend budu mít půjčený Céčko v kombíku.. diesel v automatu.. 220 CDI 4 matic.
Tak jsem zvědav.
:-!
Tohle nový?
Souhlasím. Bohužel C je pro aktivní, sportovně založenou rodinu malé. Pomalu dojíždím Mondeo kombi a chci přesedlat do prémie. Moc jsem se těšil na nové C, ale nepříjemně mě překvapilo, jak malý kufr to má. Do toho se prostě nejsme schopni vejít. E by bylo tak akorát, ale to už váhám, jestli se mi chce dát tolik peněz. Nemám primárně potřebu jít do vyšší třídy...
Auto super, interiér - hezčí jsem snad ještě neviděl. A k ceně- do milionu se vejdu sice s malým motorem, ale docela i nějakou malou výbavou, překvapení! Jestli budou auta spolehlivý, budu se za pár let těšit na nějaký trochu ojetý kousek!
Jo. Dal jsem si s tím chvíli práce - a srovnatelně vybavené BVMW 316 a Mercedes C180 se liší opravdu jen o málo😒br />
BMW je za 924.826,- a Mercedes za 917.330,- Kč.
A to je Mercedes novinka.. mnohem hezčí novinka! Aspoň mýma očima.
A kromě toho má 115kW proti 100kW BMW, a delší záruku/servis 6 let nebo 120tis km proti 5 let nebo 100tis km.
Ta výbava není vyložená hitparáda, ale ostudu neudělá...
Pro mě by to bylo jasná volba.
😉
A to je Mercedes novinka.. mnohem hezčí novinka! Aspoň mýma očima.
A kromě toho má 115kW proti 100kW BMW, a delší záruku/servis 6 let nebo 120tis km proti 5 let nebo 100tis km.
Ta výbava není vyložená hitparáda, ale ostudu neudělá...
Pro mě by to bylo jasná volba.
😉
Myslím, že takový test nemusí posloužit dobře jen při výběru nového auta, ale i potenciálním zájemcům o tato auta za pár let provozu.... Také se rád po očku kouknu po ojeté prémii a zajímají mne tyto cenově dostupnější "oholené" verze bez zbytečných drahých příplatků, které jsou dražší i na údržbu a provoz (4x4, velký počet válců, různe vzduchové podvozky atd...) 😄 Doufám, že si to někdo z redakce přečte 😄