Peugeot RCZ udělal pro image značky opravdu hodně, a to zejména svým vzhledem, zajímavým interiérem a skvělými jízdními vlastnostmi silnějších verzí. Proto se dočkáme i druhé generace vozu.
Hm, zrovna nedávno jsem si říkal, že je nějak ticho po pěšině kolem technologie Air Hybrid... No takže konec. Škoda, vypadalo to zajímavě, jednoduše, bez baterek...
Souhlas, také jsem čekal jak se ukáže v praxi. Tolik let se vyvíjí, nadšeně prezentuje, vzbuzuje rozruch a rok/dva před uvedením prvního modelu náhle konec? Na první pohled zajímavý a originální systém jakožto alternativa ke klasickým baterkovým hybridům. Samozřejmě je otázka, jak je nákladný, účinný a zkrátka - zda vedle klasického hybridního ústrojí dává smysl. To už ale asi ví jen v PSA a kdoví, možná právě proto končí. Pokud by to ale bylo jen nedostatkem financí, pak škoda dobrého nápadu.
Právě, že to ani nevypadalo příliš složitě, těžko říct. Navíc PSA má celkem zajímavý Start/Stop systém, ale možná, že to dohromady už není ono? Každopádně rozjet na vzduch, pak nastartovat motor... Fakt hezká myšlenka... Asi se víc nedozvíme.
zrovna ta vzduchovka mi ze všech těch hybridů dávala největší smysl a jako jediná mě z alternativ ke klasickým spalovačkám zaujala :-( Ale že RCZ přežilo čistku je zpráva jednoznačně :yes: , málokterý současný auto má takovej šarm.