Ekonomika
Tak Mini sa evidentne nemieni podkladať, cca. 20000 eur nie je žiadna lacnota, na tejto hranici začína mainstreamová stredná trieda, dať preto túto sumu za auto segmentu B s trojvalcom vyžaduje voľbu srdcom a nie kalkulačkou.
Nebo něco od Patka. Ale tohle není nic pro mne, já hodinky nosím jen občas. Takže suma, kterou jsem ochoten za hodinky utrait, by u Breitlingu stačila tak na ručičku, tu malou. >😒] 😉
...výborně, pak jsem kombinací... Mladej, skromnej, tichej, ale nedovedu se pořádně trefit do míčku 😄
Žiaľ v povahe väčšiny ľudí ja zakotvené, že ak sa s tým nemôžu pochváliť, ak nik nevie, čo majú, tak to nie je také zaujímavé a neteší ich to tak.
Pre mňa sú hodinky nástroj, ktorý som odložil spolu s prvým mobilom ukazujúcim čas. A i keby som ich nosil čiste ako šperk/ozdobu, iste by som ich zabudol v prvej posilovni či plavárni v skrinke. >😒]
Pre mňa sú hodinky nástroj, ktorý som odložil spolu s prvým mobilom ukazujúcim čas. A i keby som ich nosil čiste ako šperk/ozdobu, iste by som ich zabudol v prvej posilovni či plavárni v skrinke. >😒]
...jde o vnitřní pocit. Každý si děláme radosti. Je pak smutné, když ta vnitřní radost je řízena pohledem cizích zvenčí.... 😄
...přesně tak. Golf je především krásná hra...bohužel jsou onanisti, kteří přijdou vystajlovaní, vymydlení a pak jak to začne, tak jsou sami ze sebe zdeptaní.... přitom je jedno, jestli to šviháš tak nebo jinak....je to především hra 😉
...jezdím 607mou 14 let starou.... tam už rozdíl ve Fabuli a tímhle pontonem není 😉 ...byla doba, kdy jsem na HOOOOOCH tůru jezdil s našim valníkem >😁
Je však otázka, kolik lidí vůbec pozná, že máš drahé hodinky. I hodinky za milion (nebo dvacet) můžou být elegantní, klasické. A i mnohem levnější kusy můžou křičet na zápěstí. Vedle okázalosti jde také o značku a je otázka, jak široký přehled mají takhle smýšlející lidé. Svět hodinek je plný jmen, o kterých většina lidí asi nikdy neslyšela.
A pak jsou tu nadšenci, jak jsem napsal. Mezi drahými strojky jsou opravdu zajímavé a nádherné kousky.
A pak jsou tu nadšenci, jak jsem napsal. Mezi drahými strojky jsou opravdu zajímavé a nádherné kousky.
Do bodky s tebou súhlasím, aj v postoji k autám, hovoril som skôr o "mnohých", ktorým sú autá voľné ako hodinky (zaujíma ich len cenovka - aj takých je dosť).
Nie, nie je to to isté. Dobré auto síce tiež ukazuje status (je zrejmé, že majiteľ Mercedesu S nebude robotník za pásom), ale má aj funkčnú pridanú hodnotu: vyšší výkon, viac miesta, lepšia výbava, vyšší komfort. Zatiaľ čo hodnota tých drahých hodiniek je čisto imidžová, nič iné, než ukázať, že na to mám, tam nie je.
P.S. Ani u áut tá statusová hodnota pre mňa nie je dôležitá, radšej mám auto, na ktorom na prvý pohľad nie je vidieť, čo v ňom je a čo dokáže, než prvoplánový show-off car.
P.S. Ani u áut tá statusová hodnota pre mňa nie je dôležitá, radšej mám auto, na ktorom na prvý pohľad nie je vidieť, čo v ňom je a čo dokáže, než prvoplánový show-off car.
Myslíš Seiko? Praktičností jsem myslel věci jako přehledné zobrazení dvou časů, automatické řízení (rádio, satelit), ideálně i schopnost zobrazit místní čas, aniž bych ho musel manuálně nastavovat. To jsou věci, které mechanické hodinky pochopitelně nezvládnou.
Mně se kupříkladu líbí hodinky od německé firmy A. Lange&Söhne, nádhera😒br />
[odkaz]
A vůbec by mi nevadilo, že nejsou tak přesné jako moje quartzky od Ety.
A vůbec by mi nevadilo, že nejsou tak přesné jako moje quartzky od Ety.
Já docela slušné švýcarské hodinky mám, ale oproti modelu Breitlingu, který bych chtěl, stály tak desetinu. No, není to mou prioritou. Takže tak. 😉
Pointa byla, že je rozdíl mezi strojkem a materiály okolo pro efekt (uspokojení preferencí kupce). Pokrýt každý milimetr hodinek kamením něco stojí, i když je to odpad.
hodinky ukazujú status aj v plavkách, o čas nejde, pri autách to mnohí majú rovnako, takže hodinky a autá sa až tak nelíšia, niekto nechápe RS nárez.
tak zrovna tie diamanty na hodinách sú skôr tou lacnejšou záležitosťou. Zväčša sa jedná o "odpad" a cenu zyšujú minimálne. Teda v rámci kategórie... 😉
...vzhledem k tomu, že se časově nějak nedokážu vejít a současně z podstaty věci nesnáším prohry, tak golf odkládám na dobu, kdy budu schopnej dostatečně trénovat, abych se za sebe následně nemusel stydět 😄
Ano, mechanika je to, co se cenní.
Ale s přesností jsou na tom hůře, než kvarcky od rákosníka.
Ale s přesností jsou na tom hůře, než kvarcky od rákosníka.
Vtipné na tom je, že si prakticky připlácíš za méně přesný strojek (co do přesnosti, špičkové elektronice nemůže mechanika konkurovat). Pro mne je to umělecké dílo. Půl milionu je už ale celkem vysoká hranice, pokud tě nezajímají diamanty poseté hodinky - jako že mne ne.
Neboj, takhle začínal každej. >😁 😉
A víš jak se to říká, výše hendikepu je přímo úměrá počtu hodin, který strávíš týdně v práci. 😉
A víš jak se to říká, výše hendikepu je přímo úměrá počtu hodin, který strávíš týdně v práci. 😉
Já to hraju (plácám) už pár let, ale říkám taky to, že milejší je mi třeba mladej skromnej kluk, co přijede ve starém obyčejném autě a pak jde vidět, že fakt umí a normálně s ním jde pokecat. Než nějakej páprda, kterej je hlučnej, je ho všude plno, vybavu má za statisíce a nedovede se trefit pořádně ani do míčku.
Přesně takoví lidi kazí prostředí golfu, dělají z něho něco, co ostatní považují za snobárnu, kde potkají jen ty namistrovaný zbohatlíky. ;-\
Přesně takoví lidi kazí prostředí golfu, dělají z něho něco, co ostatní považují za snobárnu, kde potkají jen ty namistrovaný zbohatlíky. ;-\
Kromě motorů ta auta ale moc společného mít nebudou. 1er je mnohem větší (tobě možná 4 a 4,3 metru přijde srovnatelné, mně ne), motory má podél, tedy má i jiné převodovky, je to zadokolka atd.
Jasan, Mini5d je segment Fabie. BMW 1 generace G bude předokolka s upravenou platformou Mini.
To jsem si právě myslel. Takže 1 bude předokolka...
I Mini 5dv je bráno o třídu níž než 1? (nerýpám)
I Mini 5dv je bráno o třídu níž než 1? (nerýpám)
...jsem ten první případ. Dal jsem to jen jako příklad 😄 . Víc jsem si zahrál až minulej rok a nevycházel jsem z údivu, jak můžu bejt tak levej >😁
Motory 1,5 se v BMW 1 neobjeví? Ostatní technika je úplně odlišná?
Vycházím z toho, že Mini je (v podstatě) produkt BMW a rozměrově srovnatelný model je řada 1. Prostě na cenu nahlížím, jakoby se jednalo o BMW...
Vycházím z toho, že Mini je (v podstatě) produkt BMW a rozměrově srovnatelný model je řada 1. Prostě na cenu nahlížím, jakoby se jednalo o BMW...
V jistých kruzích už ne... 😉
Btw.: víš sám, že s pozvánkou na golfovej turnaj by jsi taky nepřijel fabkou 😄
Btw.: víš sám, že s pozvánkou na golfovej turnaj by jsi taky nepřijel fabkou 😄
Tak vo svete áut to plne chápem (je rozdiel, či z A do B ideš Fabiou alebo 911kou), ale pri hodinkách je to mimo moje chápanie (je rozdiel, či čas zistím z Citizenov alebo Rolexov?).
Spíš volbou velikosti peněženky, někdo nechce levné tuctové věci. Mám kamaráda hodináře a ten má klienty, kteří se na hodinky, které stojí méně než půl mega ani nechtějí podívat.(tedy pokud nemají tu správnou značku a nejedná se o zajímavou nabídku)
Tak Mini je v podstatě převlečené BMW 116i (5 dv), které stojí 518 tis. (a to už není novinka).
Mini je přeci ukázkový zástupce auta, které se kupuje srdcem.
Mini je přeci ukázkový zástupce auta, které se kupuje srdcem.
Zrovna dnes jsem se koukal na italskej trh a pozice Countrymanu mě naprosto dostala!
31.místo a 1200ks za 06/14...moc pěkný. Nejbližší "konkurent" je Q3 se 778ks.
A určitě nejde o rozum 😉
31.místo a 1200ks za 06/14...moc pěkný. Nejbližší "konkurent" je Q3 se 778ks.
A určitě nejde o rozum 😉
Pořád mi to připadne lepší, než se pak na drivingu neumět ani trefit míčku.
Ale hlavně, že mi na prakovišti stojí eSkláda. >😁