Adolf Loos se v době svého tvoření rozhodl gumovat - likvidovat vše nadbytečné, což je obvyklá cesta k uhlazeným, zářivým a čistým tvarům.
Něco podobného jsem čekal u Passatu - bohužel, ani tohle není ukázkový purismus, na který jsem se těšil. Octavii II. zatím nic nepřekonalo, je to ta nejdokonalejší a nejkřišťálovější forma, která kdy byla v moderní době navržena.
Obecně se ale dá říct, že základní verze Passatu je mnohem krásnější, než vyšší a dražší provedení.
Je-li po ruce špičkový a vyšperkovaný Passat, cesta ke kráse spočívá v jediném - vzít kladivo do ruky a odsekat vše samoúčelné :-!
Problém je, že auto je auto a budova je budova. Mě trochu zklamal zadek, čekal jsem větší skok, ale celkově hodnotím pozitivně, interiér vypadá taky pěkně.
Auta se to týká také - maximální uhlazenost, pokud možno žádné samoúčelné dekorace a maximální důraz na formu. Podobně jako u Octavie II. (před tím šíleným faceliftem).
Souhlasím, ale to je jen idealistická definice, je třeba hledat ideální snoubení formy a funkce. Faktem je, že ten modrý s jednoduššeji řešeným spodkem čumáku vypadá lépe.
Čím jednodušší forma, tím více nadčasová. Na druhou stranu, nejčistší základní tvary jsou pro automobil nepoužitelné. Konečně černý kvádr s koly bychom ani jako automobil nechápali. Na té Octavii II by také bylo co zlepšovat, je opravdu velmi jednoduchá, ale já mám raději, když na autě mohu objevovat i detaily a zde mi to chybí. Je to bohužel dáno jejím zaměřením na určitou část trhu. Kdyby mohla být vycizelována na základní cenu o dvě třídy výše, bylo by to lepší, přesto síly designu 50 - 70. let by nedosáhla.
lidový
auto za lidovou cenu aby šéfové plnily dohody s ropákama a navzájem si mohli dál válet šunky na ibize či hawaii a lidičky se dál zaprodávali a cálovali a sypali do servisu ;-)
ksakru jak tenhle zaprodaneckej zaduženeckej systém s umělou zaměstnaností asi tak může skončit [odkaz] ;-)
a pak se div proč
islamisti toho maj plný kule [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
PS: to ste věděli že ještě před 200 lety táhli muselimani do evropy ;-) [odkaz] [odkaz]
Prestoze funkcionalismus mi je, jako ostatne mnoha lidem, blizky, nebyl bych zase tak radikalni. Stejne jako u domu by tento do jiste miry krajni pristup vedl k tvorbe mensich ci vetsich kostek (z hlediska funkce a funkcnosti idealni tvar), u automobilu bychom meli stejne variace na velmi podobne tema diktovane aerodynamikou a bezpecnosti. On i pak sam puristicky pristup by ztratil cast sveho kouzla, ktere tkvi ve vlastni odlisnosti od hlavniho proudu. Mne naopak umereny dekor nijak neurazi, napriklad na povedenem kousku art-deco, at uz je to budova nebo kus nabytku, vzdycky rad zrakem spocinu.
Tato forma je sošná, pečlivě tvarovaná, nepochybně souhlasím :yes: S Octavií jsem to možná trochu přehnal, ale myslím, že patří - po této stránce - mezi skutečně zdařilá díla
Na druhou stranu by to chtělo se držet trochu při zemi. Je jasné, že dokonalé Astony hledají srovnání těžko, ale to je trochu jiná dimenze. Ber to v rámci mainstreamu.
...OII fungovala slušně. Ale poznámka redaktora o to, jak se změnil výraz oproti minulý generaci mě rozesmál. Právě B7 po FL byla s tváří šedesátiletýho profesora s brýlemi jasným vodítkem jak bude B8 vypadat.
Myslím, že ten starší profesor v okuliaroch dokonale sedí na B8, akurát by som mu pridal 10 rokov a tie okuliare by museli byť s nápadným zlatým rámom, čo je obdoba prehnaného chrómovania na Passate. ;-)8-s
Auto podla ocakavania, povedal by som, ze sa mi aj paci :-) ALE co ten cirkus na palubovke? Ten displej namiesto budikov - to ako vazne? Majitelia kolotocov urcite uz slintaju... A displej navigacie opät pri kolenach... Hlavne, ze sa bude dobre kradnut ako doteraz... Vsetko pekne v v jednej krabicke prichystane na odber :)))
Ok, beriem na vedomie :-) po tolkych rokoch sa neda ani povedat, ze bolo nacase... Bolo neskoro uz pred rokmi. Ale pozicia displeja a kolotocova grafika - to ostava :-)
SOUHLAS!!! Ten interiér je takový nepassatovský,možná by mi seděl v Golfu nebo Polu,ale v Pássu?! To je fakt moc ujetý. Působí to moc lacině, i když jednotlivé materiály jsou možná parádní... Jenže nějak to nepassuje ( :D) a je to chaotické,ani zvnějšku nepůsobí auto jako stř. nebo vyš. stř. třída. Řekl bych, že Passat se mezigeneračně zhoršil, jsem zvědav na ceny a prodeje...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
- je to opět Passat, jen naivka by čekal zcela nové tvary a pošlapání vlastní historie
- jasná historická kotva v minulých generacích (tvar zadních dveří a C sloupku)
- lepší proporce proti minulé generaci (kratší převisy, optické snížení linkou v úrovni klik dveří, podélnými pruhy na přídi) a přibylo cosi z Phaetonu
- interiér vypadá libově, výsledný dojem mohou dovést k dokonalosti/sestřelit kvalitní/nekvalitní materiály (pokud ty hodiny na palubce nejsou špičkově řemeslně zpracované, tak raději vyhodit)
- škoda šestiválce, vrcholná motorizace s VR6 by tomu slušela, naopak hybrid je zbytečnost, minimálně pro Evropu
- na tahu je Mondeo/Fusion.
Já tu žádný problém nevidím, zkrátil se přední převis, což je dobře. Přední kolo končí tam kde začíná spodní hrana předního skla, což je obvyklé u řešení s motorem napříč.
[odkaz]
Tak ja som osobne čakal, že nový Passat vymaže Mondeo, avšak nič také sa nekoná a VW akoby s vedomím pohodlného náskoku nad stále neprichádzajúcim Mondeom sa moc neposnažilo (teda aspoň dizajnovo, o jazde nič nevieme) a namiesto tvrdého smeča dalo Fordu len taký ľahký volej.
Vymaže? V posledních letech jsem nezažil novinku ze špičky třídy, která by dokázala vymazat nejbližší konkurenci. A čekat od VW ve třídě, kde s velkým náskokem kraluje mainstreamu cokoliv jiné než evoluci úspěšného designu by bylo hodně naivní.
Navíc Mondeo není potřeba vymazávat, protože to se ze špičky třídy v prodejích už vymazalo samo a propadlo se daleko za Insignii a bojuje s druholigovými dorostenci v podobě 508, Sup, Ma6 a další hordou snaživců.
Jenže prodejní čísla dělají tři věci, technika, cena a design. Vzhledem k tomu, že cena je u VW vysoká a technika je mainstreamová, tak mi vychází, že design starého Passatu asi úplně špatně nebyl a tedy navázat na něj je nanejvýš logické. Dobré věci se nemění, ano u propadáků se to dělá tak, že zapomeňte na předchůdce, nový model je úplně jiný svět a vytře vám zrak. Mondeo-Fusion je také evoluce designu, sice jiného než u Passatu, ale také to není spálení mostů po vzoru třeba Korejců nebo Francouzů a nějaká nová šokující pecka, prostě evoluce, protože se jedná také o úspěšný model.
Myslím, že toto
[odkaz]
se Fusionu nemusí designově nijak obávat
[odkaz]
[odkaz]
Jsou to zcela odlišné styly, které podle mě vyhovují odlišným skupinám lidí. Jediná otázka je, která skupina je (bude) větší a na to odpoví budoucí prodeje.
Ad: prodejní čísla dělají tři věci, technika, cena a design: ešte kľúčovejšie, ako vymenované veci je tu image značky a renomé výrobcu a to je nepochybne u VW silné, takže ak i príde s niečím nie extra dizajnovo vydareným, bude sa to predávať. Inak ja z hľadiska automobilky tento štýl "nemeň to, čo je úspešné" chápem, ale z pohľadu zákazníka by som čakal viac kreativity než len malé opatrné úpravy doterajšieho.
Image se vždy promítá do ceny, nikdo se super image nebude prodávat své výrobky přes armádu spásy bezdomovcům. VW i Ford určitě patří v EU k nejdražším v mainstreamu.
jediný případ, kdy se v případě vw pass dá mluvit o image je ten, že to je manažerské auto. Jinak to nemá image žádnou. Prostě služebák, nic víc, nic míň. Jinak mu to tebou jmenovaní dorostenci nakládají .... jak 508 tak M6. Jediné, co má navíc je pohon 4x4.
Tolik k tvým org výbuchům nad image Pašíka.... ;-) ....jinak fotky jsi dal parádní. Já si počkám naživo - snad to nebude syndrom papír....
zatím jsem mírně rozpačitý....
Ve vyšší střední i ve střední třídě jde především a skoro výhradně o image u korporátních klientů, protože ti tvoří převážnou část kupujících. Takže to image pašíka jako auta pro subalterní manažery čtvrté kategorie je přesně to co potřebuje.
Podívej se na letošní prodeje 508 ať víš komu to nakládá.
Do nekonečna se bude omílat jak je to nadčasové a že se to neomrzí, a za takové 2 generace to bude najednou okoukané až hanba. Mě se Ford líbí víc, a , to se nebojím přiznat, jsem jím zcela ovliněn. Ano, jsem zaprodanec Fordu a ano, jsem REBEL, ale mě se tak ,,dokonalá nuda" opravdu nelíbí. A nikdy bych si VW nekoupil. AVE MONDEO!!!!
Souhlasím, že designový směr fordu je podivný. Jako fanda Mondea po tom novém netoužím. Passat kraluje střední třídě s náskokem- pokud myslíš prodeje, tak ano.
Jinak bych si náskokem nijak jist nebyl.
Mě dokonce zepředu mile překvapil. Naopak kombi mě celkem zklamalo, je to takové těžkopádné. Takže ve výsledku vlastně žádné překvapení přesně tak jak píšeš :-)
Fauwé nám naservírovalo to co se dalo čekat. Konzervativní vnější tvary, novou optiku a tvar předních světel, štíhlou karoserii s klasickými tvary. Celkově se lehce přiblížil svýmu prémiovýmu brandu Audi. Potěší celkovej postoj, kola lícující s karoserií, tradiční odkazy viz příspěvek Ham.
Interiér na mě až příliš působí dojmem vyšperkovaný Octavie III., čekal bych více odlišení. Jinak se mu dá asi těžko něco vytknout, vše je tak, jak jeho zákazníci chtějí.
Doufám v lepší základní materiály potahů a povrchů, oceňuju dospělou grafiku displayů, evidentně spoustu místa, HUD...zamrzí absence něčeho na způsob MMI a mechanickej volič automatu.
Známe vymazlený prezentační verze. Bude zajímavý sledovat, jestli Passat opticky funguje i v základu, na běžný velikosti kol (základ 17"?).
Doufám, že Ford po x-letech začne nabízet v Evropě Mondeo, ať je co porovnávat ;-) .
P.S.: přes nemalou hmotnost mě překvapily parametry BiTDI, nejběžnější naftový šestiválce v prémii to budou mít při zrychlování o prsa juniorský korejský gymnastky.
Presne to je ono. Na ofiko fotkách je to veľmi dôstojné, elegantné auto s premňa veľmi príťažlivou vyzážou (spredu).
Aj keď mi to môže byť jedno, obávam sa aby realita fleetových áut nedopadla ako pri Octavii.
Myslíš slepejš s halogenama a 16" základní litý kola? Přesně na to jsem zvědavej. Pokud VW dá rozumnou cenu za full LED, nebo to přifaří k zajímavýmu paketu, nebude to snad taková hrůza ;-)
Tam je to o tom inteligentním paketu. Naštěstí u nás nejezdí tolik holátek jako třeba v A nebo NL, či B. Tam není problém natrefit na halogeny i v A6 ;-)
Nečekám, že VW bude dělat nějaké velké změny v nastavení ceníku, takže nějaký business paket zase asi bude. Na druhou stranu, VW ani firmám moc nepodlézá a při zkušenosti 3 měsíce zpátky byli velmi cenově rigidní i u dosluhující modelu. Takže holátka ve fleetech budou a podle mně se to bude hodně týkat motoru, kde určitě větší podíl než dneska bude mít 1.6TDI vzhledem k nastavení výkonů.
Záleží na tom, jak to pojme nákupčí. Do firmy kromě auta vyloženě do města nekoupím nic bez světel a rozumnýho rozměru kol. Jde i jistou formu prezentace.
Jasně, ale bohužel někdy v nadnárodních firmách je car policy něco jako hlava XXII a pak z toho plynou nesmysly jako nakoupené passaty bez business paketů a podobně.
Nejak si nejsem jistej cim je ten business paket nutnej - akorat jsem dokoncil pred mesicem novou car policy a Comfortline s bixenony a HF sadou je rekl bych zcela odpovidajici a neni tam nic co by chybelo- ale mozna jsem neco prehledl
....normálně hezký,....ale díky "trojúhelníčkům" v předních oknech,...pro mne naprostá tragedie,.a naprosto zkažený dojem,......proboha, ...komu se toto může líbit !!!!!!!!!!!!!!!
Četl jsem pár věcí na aktuální golf (i OIII), že se šetřilo na méně viditelných plastech, obložení, atd. Zajímalo by mne, zda se to dotklo i nového Passatu a zda se na něm také tímto způsobem "šetřilo" oproti minulé generaci.
Všetci šetria. Problém je, že konkurencia šetrí aj na viditeľných miestach. Pozri sa na tapacírung pod palubovku Mondeu či buchni dverami v Mazde 6, toto má VW viac dotiahnuté.
pro konkurenci ve střední třídě je, že jim Passat nechal prostor mezi 500 a 700 tisíci.
Nádhera, těším se na srovnání s jediným vážným konkurentem, Mondeem. :yes:
Mě přesvědčila. Líbí se mi její lehkost a projev za jízdy. Je radost to auto řídit (a řadit :-) ). To přesně chybí Passatu a Mondeu. Jasně, má určitě jiné nedostatky ale já bych jí preferoval.
Chybí mi lepší odhlučnění, na 17" to jde, 19-ky jsou už nic moc, pak pohopsává. Ma3 na 18-kách jezdí mnohem líp. Pak pocit lehkosti ustupuje pocitu menší bytelnosti.
A středová konzola by stála za FL ve stylu mladší sestry.
Jinak se řídí příjemně a snad jen elektrickej kufr chybí ke kompletní vybavenosti. Další škoda je tradiční nekonfigurovatelnosti.
Jo, ty 19ky to je moc. 18ky jsou ale stále pěkný na pohled a podle mě nebudou o moc tvrdší než 17ky. To multi centrum z M3 tam dát mohli, to je pravda :-) Třeba přijde s faceliftem :-) Btw kufr mě třeba vůbec nechybí. To je akorát hračka, která se může rozbít a ještě ke všemu je pomalejší než moje ruka :-)
Pánové, kdo autům rozumí je překvapený, že se na 19kách nese na cestě líp než koncern na 17kách. V žádném testu MZD6ce nenaměřili větší hluk než konkurenci, ale u mého auta foukalo kolem oken, ale vychytal jsem to. Za to foukání by měli někoho potrestat.
Verzí Revolution bude jezdit v ČR dost málo, skoro všechno je to Challange a Atraction. Na obrovská kola pevně spojená s výbavou hřeší víc automobilek, ale nijak to neřeší protože v tomto případě Revolution bude tvořit minoritní podíl prodeje.
A to je práve problém: do mainstreamovej strednej, kde máš nanajvýš štvorvalec, dávať 19ky je nonsens. 19ky znesie tak M3 či RS4, nie výkonovo podpriemerné rodinné auto; naviac relatívne štíhly dizajn šestky ani nevyhnutne veľké kolesá nepotrebuje (ako trebárs ritnaté Mondeo) a aj na 17kach vyzerá výborne. Takže tlačenie 19tok ako jedinej možnosti v top výbave je hlúposť.
TYs nejel v Mondeu, co?? Ty jízdní vlastnosti jsou ještě lepší než v Mazdě! Převody taky! A ano,já s ním mám zkušenosti, proto ho můžu soudit, a věřte, že se s ním jezdí veleukrutně dobře.
To co píšete, to je celkem výsměch. Ano, Mondeo má dobrej podvozek ale řazení rozhodně není tak přesné jako v M6 a ani lehkost jízdy není taková - a ani nemůže být protože je o dost těžší. Neříkám, že by zajelo okruh pomaleji, jen, že to není tak lehce působící auto.
Ako myslíš, či má konkurencia výhradne štvorvalcové motory? Alebo či konkurencia prešľapuje dizajnovo na mieste? Alebo či konkurencia začína až na 700t Kč?
Ja si naopak myslím, že vo Forde, v Peugeote či Mazde si celkom vydýchli, keď zbadali B8. ;-)
To iste, ale nejaký svieži dizajnový závan som čakal. Keď sa na to pozerám očami kupujúceho, nového Passata by som si kúpil, ak by bol buď za výhodnú cenu, alebo chcem nejakú špecifickú kombináciu motora a výbavy, ktorú inde nemajú. Ako priemerný neveľmi náročný kupec v tejto triede, ktorý chce výkon okolo 150 koní, nechce 4x4 ani automat, by som nemal asi moc dôvodov zájsť teraz k VW.
Chrbticou predaja VW a Skody v CR a na SK su fleetove predaje. End of story.
A mas pravdu, tam sa naozaj nepozera ani na dizajn, ani na techniku, ale na celkove naklady pocas operativneho leasingu. A ked z toho na konci vyjde po flleetovej cene, tabulkovej spotrebe atd. suma, ktora je prijatelna pre uradnika, ktoremu je cokolvek automobilove ukradnute, tak ti z toho vylezie nieco od VAG.
Auto, ktore je 'designed by committee' je urcene primarne pre clenov tychto vyborov. Takze perfektne splna ucel.
Tak se podívej po německých cenách. Pokud by těch 26 trefili, tak je to o 625 € více než B7 1,4 TSI 90 kW. Bez ceníku nevíš, co za těch 625 € navíc vlastně dostaneš. Nemluvě o vlastní zkušenosti s autem.
PS: Znovu jsem se podíval na konfigurátor a oni normálně ještě cenu B7 zvedli (z 25.375 před dvěma dny na 25.700 dnes). :-O >:D
Ne, konkurence není žádná , neb to všichni jako vždy po představení nové generace Pašíka zabalili - uzavřeli výrobní závody, rozpustili vývojové a designerské týmy, a s plačky si stoupli před nejbližší showroom VW ...
Bože bože, toto je v Bohemii prokletí, aneb poturčenec horší Turka ...
Neviem ako vy , ale ja som čakal od exteriéru viac . V podstate to voľným okom vyzerá úplne rovnako ako končiaca generácia , až na prednú časť ktorá je vcelku zaujímavá .
Interiér , tak tam som ostal v šoku . Keby som si zakryl logo tak by som povedal , že takto nejak by vyzeral interiér nového Superba . Dizajn palubnej dosky , madlá vo dverách či priehradka pred spolujazdcom má Škodovácky nádych . [odkaz] Inak je interiér podľa mňa podarený :yes:
Design je proste passat, za me skoda ze se neodhodlali k vice zmenam, na druhou stranu to chapu. Ceho by to auto ale vylozene chtelo zbavit je mnozstvi chromu, jakobych se dival na US model 8-s
[odkaz]
Interier vypada z fotek velice pekne, proc ne.
Technologie jasne nejlepsi v nepremiove tride. Svetla, HUD, motory (zatim jen na papire)... vse na spici nepremiove stredni. Jestli je duvod koupit passat tak je to prave toto.
Techniku nehodnotim, fauve sel podle vseho spis dolu a v aute kde bude o tolik vic kur..tek, navic v passatu nasazenych poprve, to je pro me nejvetsi otaznik, ale muzu se plest.
Celkove to bude jiste veleuspesne auto, ale hledat auto v teto tride asi bych precijen pockal s cim prijde Ford, protoze minimalne designove u me zatim vede. Jen bohuzel pro nej slusne prokaucoval nastup, ted to bude mit o dost tezsi.
Přední maska pěkná je, ale bok je až moc kostnatej a zadek škoda mluvit. Passat je trvale nejhnusnější auto Volkswagenu. A kombi? Neviděl jsem ošklivější...
Z koncernu je to snad nejhnusnější auto... Mohli by se od Škodovky, respektive Kabaňě učit...
Tedy těch chromových horizontálních lišt už tam je trochu přehnaně moc, ne...? A jak lemuje horní hranu předních světel, ufff... To odpovídá vkusu evropských, nebo už jen azijských zákazníků?
Snad opravdu nikdo necekal zadnou revoluci. Passatu proporcne prospelo prodlouzeni rozvoru/zkraceni previsu a snizeni vysky. Zadek uz z boku take nepusobi tak tezkopadne jako u minule generace, i kdyz idealni to porad neni - dan za objem. Mozna bych ubral toho chromu na masce, ale jinak dobry. Jsem zvedavy, jak bude jezdit, interier take posoudim az "nazivo" - fotky zkresluji.
Ne přímo revoluci, ale já čekal osvěžení designu, a zmenšování světel, detailů, alespoň trochu prohybů ve světlech, náraznících a tak podobně, ale místo toho přišel tvrdý dizajn alá Amerika. Všude samý chrom a obří plochy, člověk má pocit jako by na něj padla lavina. A hlavně je to až nudně rovné, nemusím (nenávidím) když je těch prohybů až moc a vypadá to jak ta sr*čka Hjondé, ale aspoň trochu... Z boku O.K.,ale nc světoborného... Zkrátka nudu, nudu, nudu, to prosazují v tomto směru--designu. :-|:-|
Nacházíme se v době vrcholící éry identitárního garážového předurčení, jakožto esenciálního principu, na jehož základech po dlouhá desetiletí budovali společně výrobci i majitelé aut sofistikovaně strukturované hierarchie, a to jak v rovině garážově-hmotné, tak (přeneseně) sociální. Archetypálním produktem dané éry je (byl) právě odcházející Passat. Byl to právě tento model, který do sebe koncentroval ústřední emocionální projekce nejširšího spektra garážové populace. Vrcholící éru lze definičně ukotvit ve významové zkratce - éra garážového ztotožnění - kde rozhodnou měrou přispívá k signifikantním znakům právě shora již zmíněný princip garážové předurčenosti.
S příchodem nového modelu (Passat osmý, Apoštol silný, zvaný krásný) nastává úsvit nové (další) historicky-garážové éry, kterou označme jako éru Sdílené garážové identity. Nový model Apoštola boří zažité mýty, mírou elektronizace a užitím dalších exklusivit tento model silně zasáhne potence budoucích majitelů a rozhodnou měrou tak nastolí éru, v níž se svět majetku propojí napevno se světem snů. Již tedy nikoliv principiální „garážové předurčení, ztotožnění“ nýbrž sama existence vozu, a to tedy nikoliv pouze a jedině v rovině vlastnické, definuje model, a v předivech ať už vlastnických či sdílených vztahů redefinuje svět čtyř kol v jeho historických základech.
Toto tedy nechť je vnímáno v tento památný den, v den úsvitu nové garážové (střední) éry.
První co uchvátí je dosud ve třídě nevídaná novost – silně autoritativní karoserie (zejména sedan), která podprahově evokuje vyšší střední emoční. Jednoznačně. Špičkově konfigurovaná příď s důslednou horizontální orientací a s až „bavorákovsky“ úchvatně vytaženými předními blatníky. Kola nejsou utopená v karoserii, dokonce spolutvoří spojitou silnou boční siluetu auta, bravo. Záď nikoliv nepatřičně phaetonovská pak podtrhuje celkové vyznění modelu – jedná se zcela zřetelně o třídního aristokrata.
Na první pohled (a jistě i omak) sympatická kabina taktéž zaslouží obdiv. Efektně zakomponované ofuky drtí dokonce i zavedené prémiové zvyklosti, zde se sluší napsat – úchvatné.
Zakončí to bezpečnostní a komfortní výbava spolu s výkonnou naftou, to v komplexu katapultuje Apoštola na trůn absolutního krále třídy, a spolu s nádherným vnitřkem a nádhernou karoserií elegantně tento vůz posouvá do kvalitativní třídy: super-supermainstream.
No, dnes velmi velmi zřetelně a uznale – BRAVWO PASSAT :yes::-!
Já si jen vždy vzpomenu na to video o komentářích na YT od ViralBrothers. Že před odesláním komentáře by občas nebylo od věci pustit si jeho znění. ;-)
Komentář diskutéra GTI se dal před lety číst. Ale čím starší jsem já (a přirozeně také GTI), tím tragičtější mi přijdou. Nevím, jestli se za nickem GTI skrývá zneuznaný novinář nebo product placement (PP) automobilky, ale tento komentář už přesáhnul únosnou mez natolik, že jsem se před chvílí zaregistroval, abych mohl na jeho komentář reagovat. Mám k tomu dva, respektive tři důvody:
* Jednak si celkem dost zakládám na znalosti češtiny, a cizích i převzatých slov. Z tohoto titulu mohu reagovat tím, že GTI-ho komentář po "přeložení" do běžné češtiny nedává žádný smysl. Slova a jejich význam si mnohde vzájemně odporují.
* Zadruhé naprosto neuznávám podobný způsob popisu čehokoliv. Jako zaměstnavatel a ředitel podniku bytostně nesnáším podobnou pózu v projevu. Ze zkušenosti mohu říct, že naprostá většina čtenářů komentáři neporozuměla. Ač všichni mluvíme česky, často si nerozumíme. Toto kdyby předvedl některý z vedoucích na poradě při prezentaci výsledku kvartálu nebo při sebehodnocení, hodně bych uvažoval o okamžité výměně. I pro odborný text existují tzv. svatá pravidla.
* Zatřetí mě neodbornost a významová protichůdnost celého komentáře tolik naštvala, že jestli budeme obměňovat flotilu, při návrhu "kupme Passaty", si na tu snůšku blábolů okamžitě vzpomenu. Tedy negativní reklama.
Auta mě zajímají jako chlapa, jako uživatele a jako podnikatele, který musí vozový park v intervalech řešit. GTI-ho jsem v komentářích vždy někde postřehnul, a napříč tomu, že jsem ho vždy považoval za "fanouška radikála", občas měla jeho myšlenka v komentáři solidní informační význam. To, co předvedl GTI tady, nemá s komentářem nic společného. GTI buď špatně listoval ve slovníku, nebo zcela bez hlubších znalostí použil cizí slova, jak mu přišla na mysl, nebo se tím svým "radikálním" myšlením dočista zbláznil.
Popsat mi takhle člověk ve VW salonu auta, která vybírám na plac, otočím se, a jdu raději koupit Logany. Poezii či filozofická pojednání nech GTI těm, kteří tomu rozumějí, a vrať se ke svým kořenům - k češtině, kterou ti budeme rozumět mnohem víc.
Souhlas. Za me strucne: pouze dalsi, stejny GTI-ho wall-of-text, jako stovky predchozich. Driv jsem jej cetl, nyni preskakuji, nebot pise stale totez dokola. Ale to neni kritika, respektuji jeho styl a chapu, proc jej zde tolik diskuteru adoruje.
Díky chlape. Když jsem byl v polovině GTIho hlubokomyslné sentence napadlo mě část z ní přečíst své přítelkyni. Ta se mne po pár větách zeptala o čem ten člověk píše a co píše. Když jsem jí řekl že o autě které viděl jen na fotkách kroutila údivem hlavou. Pak jsem ji vysvětlil že ta snůška cizích slov navíc nemá ani hlavu ani patu. Nicméně jsem jen člověk a jsem rád když mi někdo jiný potvrdí že se nemýlím a stále se ještě význam v cizích slovech natolik abych vyhodnotil tento heroický výkon jako blábol.
Krcovity horecnaty uslintany opis mi evokuje "vyšší střední dívční" v case hormonalnej disbalancie PMS. "Jednoznačně".
Velmi zretelne cim dalej horsie vystupy z Das stajne.
Uvodny odstavec moze konkurovat tomuto panovi [odkaz]
Pan GTI se předvedl... Ale to, čím ses takto zdrogoval, musí bejt fakt silnej matroš!!!
********* Vrcholící éra identitárního garážového předurčení*********** = Panebože,co to je??!!!
***********Sofistikovaně strukturovaná hierarchie*********** = Víš vůbec,co to znamená?
***********Rovina garážově hmotná********* = Zahoď to!! A už to nekuř!!!!
Řek by GTI : Zejména první odstavec je příkladem jeho zakomplexovanosti, z níž je patrna míra jeho snaživosti předvěst se v tom super-supernejlepším světle.
Říkám já : V prvním odstavci je vidět, jak se snaží předvést.
JJ, poznal bych tě i pod jiným nickem marianku. Pověz nám, kde by jsi chtěl umístit dotykovou obrazovku, proč ne navi mezi budíky a k čemu užiješ mechanickou ruční brzdu u klasickýho cestovního auta? ;-)
Navigaci máš v rámci HUD Před sebou, display výš znamená třeba u výsuvnýho systému omezení ve výhledu šikmo vpřed. Ano, ptám se na co chceš u podobně koncipovanýho auta mechanickou ručku? Představa, že zrovna uživatel Passatu si pomáhá v zatáčkách ručkou mi přijde velmi úsměvná, zhruba stejně jako tvý zakomplexovaný uhrovitý prohlášení :-)
.... nevím jestli m-ek, ale já jsem to psal .... a světe div se, opravdu to tak bylo a dělám to běžně v zimě .... udělej si čas, naučím tě to ;-) ....nejde samo o to, rozbít si ručkou bradu
Niekedy v zime mi názorne ukážeš, ako ťa zachráni ručná brzda, keď to preženieš s rýchlosťou do zákruty a odstredivá sila ťa "vytlačí" (po dotyčnici) von zo zákruty/jazdného pruhu...
Krásně jsi zde právě předvedl svou nezkušenost. Tak hopky za volant auta, lépe vyřešeného, než ta popelnice nahoře a jak jeden strejda říkal, "učit se, učit se, učit se".
Jsem rád, že mě tak pozorně čteš. Přesně tak jsem to psal. Až budeš mít za volantem zkušenosti, třeba při selhání brzd, tak nebudeš plácat nesmysly a budeš rád za mechanickou brzdu.
A až ty budeš mít za volantem zkušenosti a někdo ti konečně půjčí nějaké novější auto s elektronickou ručkou tak tady nebudeš plácat ty nesmysly co tu plácáš. Ono totiž světe div se, ale ta elektronická ručka funguje jako nouzová a narozdíl od té klasické dokonce na všechny 4 kola a s účinností které u obyčejné ručky nedosáhneš ani kdyby sis na svou felícii naimplantoval brzdy z autobusu >:-[]
Bože, to jsou bludy. Je znát, že zkušenostmi neoplýváš. Spoléhat se na elektronickou brzdu v případě selhání brzd může pouze absolutní zelenáč. Jak chceš manévrovat v krizové situaci, pokud máš všechny 4 kola zablokované?
Nebo na náledí, Passat je předokolka a žádná elektronika nezabrání tomu, že na ledu při podkluzu nevytočíš v nízké rychlosti prudší zatáčku. Zde ti nesmysl nabízený VW nepomůže. Zato mechanická brzda zachrání přinejlepším plechy.
Jo zkušenostmi neopývám, až odjezdíš to co já jsem odcouval tak se semnou můžeš bavit jako rovný s rovným ;-)
Trochu si pleteš pojmy jako selhání brzd a projíždění zatáčky smykem, ale to nevadí. A jestli budeš ESP pomáhat ručkou tak budeš mít místo zkušeností akorát tak u silnice pomníček.
Pěkně to patláš, to ti povím. Očividně ti není známo co se s jedoucím autem stane po zablokování všech kol. Máte to kluci těžké, vaše modla přijela v "nové verzi" v podobě zmetku.
P. S. Do garáže se necouvá ;-)
Mariánkovy hloupé žvásty si vyvětluji tak, že článek nečetl. Mrknul na obrázek a hned šel plivat do diskuze. Tudíž nevěděl o existencu HUD a jen tady ze sebe udělal pitomce >:D
Chceš snad tvrdit, že HUD bude standardní výbavou? Nebo, že pokud si HUD nevybereš tak ti Volkswagen nabidne displej v zorném poli?
Plácáš jen nesmysly.
Pojem periferního vidění ti očividně nic neříká. Co se týče HUDu, je to fajn a potřebná věc... pro piloty stíhaček. V autě je to spíš otravné. Zároveň nevěřím, že Volkswagen bude HUD dodávat standardně. Což mě vrací zpět k jádru věci. Interiér "nového" Passatu se zdá být ergonomickým zmetkem.
Vysvetli mi, co je to za kravinu, namontovat do auta HUD s cielom aby vodic nespustal oci z cesty, a display navigacie umiestnit tak, aby MUSEL spustit oci z cesty.
Ryze dotykove reseni lepe ergonomicky vyresit nejde. Displej je nize proto, aby se ridic nemusel pri jizde natahovat, vse podstatne se mu pak zobrazuje na MFA ci na head up displeji, coz je zase lepsi reseni, nez smerovat zrak nekam na vrchol palubni desky.
Však to máš neustále před sebou - v kapličce mezi přístroji, nebo promítnuté. Já se za jízdy ani na display palubního systému dívat nechci. Za chybu tedy nepovažuji, že je umístěný tak, abych mohl mít opřenou ruku (když už mi nutí dotykové ovládání a nedají mi "dálkový" ovladač), ale považoval bych za chybu, kdyby mě nutili se na něj za jízdy dívat.
Jenže kaplička pod volantem není v zorném poli. Jde o katastrofální přežitek, který se správnou ergonomií nemá nic společného. Dotykový displej by za jízdy měl mít pouze limitované volby, hlavně když je umístěn tak zle.
Tak ako B5 bola natiahnuta sandalka Golfu4, tak aj toto som si musel najprv pretrieť oči, či vidím nejaký čínsky Golf Variant 7.. VW to robí dokonale, minútu musíš uvažovať, či sedíš v strednej, alebo kompaktnej triede, vlastne je to jedno, obidve autá ti pridelí vo firme nejaký zaujatý šéfko, ktorý si myslí, že je znalý veci. Neviem, či má v triede Passatu ozaj VW takú prevahu v technike, ale existuje v EU prinajmenšom ďalších 5 konkurentov, ktorý sú na tom oveľa lepšie, stačí porovnať splátky na operákoch. VW a aj škoda len kopíruje akciové ponuky konkurencie, dokonca aj tej šikmookej, čo je na tak dokonalých manažérov vo VW prislabá pracovná zanietenosť. Jediné v čom sú vo VW dokonalý, je ohováranie konkurencie. Takže za mňa nový Passat je zase iba zlepenec, Golf/Octavia, v interiéry mi to zapácha aj obstarožným Rapid/Fábiou. Nezmení to ani fakt, že tam nasáčkovali nový prístrojový panel, ktorý sa bude lesknúť na slnku ako zrkadielko pišnej princeznej, vlastne v čom je to auto nové? Desať rokov sme sa pozerali na B6 a B7, a znova len použitá doslúžilá technika A4. Za mňa palec dole!
Přestan brát ty tvrdý drogy, nedělá ti to dobře. Jenom pro info, B5 a čtverkový golf nemají snad jedinou stejnou součástlu, B5 vychází více méně z Audi, motor podélně ty natáhnutej gofe ;-)
A naopak zase B6 a B7 má technikou mnohem blíž k pětkovému golfu než k nějaké výběhové A4. Máš to všechno úplně pomotaný.
Ved vravim, B6 a B7 je Golf 5 a B5 je natiahnuty G4, ty taras, a nemas ani len ponatia, na akej platforme auta vznikli. Si len truba, ktora vytrubuje, co ti tvoj taxikar nadrista cestou do prace. Este raz si precitaj, co som napisal, a ak tomu nechapes, chod sa dat na CT na neurochirurgiu vyliecit..
Troubo přečti si to po sobě, psal si o B6 je výběhová A4 a o tom že B5 je natáhnutý golf 4. Tak ty platformy příště nastuduj než začneš blábolit blbosti. >:-[]
Pre konzervatívneho zákazníka ako som je je tento nový Passat dizajnovo dokonalý. Hrany moc nemusím, ale v tomto aute sa mi páčia. Palubná doska je presne podľa môjho gusta. Páči sa mi oveľa viac ako napr. v Audinách.
Málokedy som z nového modelu taký nadšený ako z tohto Passatu.
V článku se píše "Volkswagen Passat osmé generace je zcela novým automobilem", možná jsem už slepý, ale když jsem se podíval, co se jako Passat prodává teď, tak to je sotva decentní facelift.
A ta reklama na [odkaz] fakt zabírá i na někoho jiného než předškolní mládež? 8-s Furt se tu přetřásá trapnost reklamy u Hyundai, ale např. o "olizovačích plastů" jsem si až doteď myslel, že je to jen takové popichování a nadsázka tady na fóru a ona to je oficiální štábní kultura výrobce! :no: Asi bych se styděl v takovém "na omak dobrém" Das Autě jezdit, má sexuální orientace je (bohužel?) tradiční a neukájím se u věcí a předmětů, tudíž nesdílím filozofii a důvody, pro kterou toto auto bylo stvořeno.
To mám zlú správu, ale asi naozaj zle vidíš. B7-ka je trochu násilne zhranatená oblejšia B6-ka, to áno, ale pri novej B8-ke sa už ostrejšie línie riešili komplexne.
Tiež som ale čakal dačo aspoň trochu revolučnejšie. Doteraz to zatiaľ vždy tak bolo, že po dvoch generáciách (v skutočnosti veľkom facelifte) prišla zásadnejšia zmena. Tu sa tak nestalo.
Dobré ráno, rád bych se zeptal na materiál dveřních výplní ve středové části (pokud možnu u více výbav a obou řad dveří). Zda je to vyřešeno jako u Golfu, nebo jako u Octavie. Díky.
Tak po niektorých vydarených posledných Volkswagenoch som čakal niečo viac, než čo reálne VW predstavil. Akoby chýbala predstava, kam sa ďalej posunúť, toto je také prešľapovanie na mieste.
Základ je totiž neuveriteľne fádny, bezpohlavný, chýba mu výraz, nejaký jasný charakter. Dizajnéri akoby si toho boli vedomí a tak v snahe oživiť ten fádny pontón preplácali predok chrómom a lištičkami, osobitne v R verzii (ktorá popiera základné pravidlo, že lepšie vybavené modely vyzerajú lepšie). Vnímam to tak, že najväčším problémom Passata je jeho tvár, predná maska so svetlami, kde práve plynulé napojenie masky a svetiel, bez akéhokoľvek pokusu o rozbitie tejto fádnej rovnej linky tiahnucej sa po celej hornej časti reflektorov a masky dodáva autu neurčitý, bezpohlavný výraz.
Verím, že pokrok v kvalite jazdy bude väčší, ale tento prvý vizuálny dojem je sklamaním aj pri vedomí toho, že od VW nebolo možné očakávať dramatické dizajnové zmeny.
Kluci, byl jsem zvědavej na novej Passat a když se na to kouknu, vidím Passat. nečekal jsem nic jinýho než to co představili.
Konkurence bude zřejmě trochu na vážkách, jestli se přiklonit k ještě většímu konzervatismu nebo jít jinou cestou. Na druhou stranu máme úplně odlišnou Ma6, snad naživo slušný Mondeo, revidovanou P508... ;-)
To beru jako detaily. Beru spíš skutečnost, že karoserie je posazená na podvozek způsobem, kterej znamená dobrej postoj a ne utopený kola jako OIII. Budeme se muset chca nechca koukat na Passat B8 na cestách velmi často... ;-)
Ja tiež vidím Passat, ale samotný fakt, že auto hneď identifikujem ako Volkswagen neznamená, že sa dizajnéri nemohli v tej upätej snahe o maximálnu kontinuitu viac odviazať. Zober si množstvo renderov, ktoré behali po webe a časopisoch v poslednom období, väčšina z nich tiež vyzerala, ako typický VW, ale bola odvážnejšia a zaujímavejšia, ako je realita.
Nelíbí, nelíbily se mi ani masky B6 s tou záplavou blýskajícího se něčeho. Beru to jako top verzi a pořád beru tohle auto jako slouhu. Ať si má na sobě chromovaných serepetiček kolik chce. ;-)
Highline mívá trochu chromu navíc. Ale takhle od počítače spokojený nejsem. Slouha, nebo ne, okázalost není zrovna můj styl a od VW to nečekám. Možná něco z toho půjde v konfigurátoru odškrtnout. A možná to naživo nebude tak špatné.
No jo, když ty jsi přímo blackpaketovej typ ;-) ...joke :-) . Vem si kolik chromotlam potkáš u B6 nebo B7, je to minimum. Nejsem cílovka a i firemně nakupuju obvykle jinde, takže jsem trochu rezervovanej. Souhlasím, že to nemusí vypadat jako chromový vidle bohatýho sedláka ;-)
Ani ne. K některým autům a barevným kombinacím se to opravdu hodí, ale mám rád hliníkové lišty kolem oken atp. Bývá to elegantnější. Jen toho nesmí být příliš.
Presne, ten chróm mi udrel vyslovene do očí. Som zvedavý na reakciu Whitelabel-a, pretože bol to on, kto označil predok méganu za chrómom "načančaný", aby budil dojem drahšieho auta. Som zvedavý, či ten meter bude rovnaký aj v tomto prípade...
No, toho chromu je (na můj vkus a dokonce i na Passata) zbytečně moc, to snad musí vidět i slepý..., že bych kritizoval zrovna Mégana (s jakou karoserií?) za chrom si nevzpomínám, protože ten ten toho chromu přece moc nemá, leda ten chromovaný "démant" vpředu, který se po posledním faceliftu až přehnaně zvětšil. Jinak samozřejmě akceptovatelné množství chromu je u střední třídy o poznání vyšší, než u kompaktu.
Nevedel som nájsť tú diskusiu. Ako nechcem ťa krivo obviniť, možno to bol jossalito, ale jasne si spomínam na kritiku méganu ohľadom chrómu, bol tam myslím v kontraste s golfom...
Je taký ako má byť, jedinou kokurenciou by bolo keby bolo nové mondeo, mazda 6 je sympatická tu na fóre, ale čísla nedosiahne, je trošku rozevlátá (ak hovoríme o dizajne, jazda je myslím ok u všetkých troch aj keď mazdu 6 som neskúšal a nové mondeo asi nikto). Zbytočné sa doťahovať o passate, je taký ako bol, taký ako bude, ja obdivujem tú schopnosť vw stáť si za názorom a nepodľahnúť tlakom na dizajnový úlet. Čísla hovoria jasne.
Na jedněch stránkách jsem našel pro všechny velmi známou hru ve formě soutěže: "Najdi 10 rozdílů". Jedná se zhruba o tyto pohledy: [odkaz] a [odkaz] a rozdíly na zádi auta.
Vítěz vyhrává 10 kg zbývajícího chromu, na který už nezbylo při výrobě prezentovaného Passatu místo. Pomůže mi někdo získat tuto velmi hodnotnou cenu?
Rozdíly, který jsem zatím našel na novém Passatu:
1. Anténa
2. Tvar zadních světel
3. Divný prolis na spodní části víka kufru protažený do stran
4. Chybějící chromová lišta na spodní části víka kufru
5. Chromová lišta po celém nárazníku (pod RZ)
6. Chromové (falešné) koncovky výfuku
7. Chybějící prolis mezi zadními světly
8. Difuzor
9. Odrazky
10. ????
Bohužel jiné číslo RZ neuznávájí. Tomu, kdo pomůže, věnuji 1% z výhry.
Za sebe bych přidal pozměněné tvarování výřezu na SPZ, ale to mi určitě taky neuznáš a vymyslíš si nějakou třičtrnáctčovinu, proč to uznat nemůžeš. Každopádně chlapče já ti zase škrtám z tvého seznamu tu anténu, protože to není součást zádě, ale střechy .o) Jinak téměř 10 rozdílů na zádi, to musíš přeci uznat, že je to úplně jiné auto .o)
To opravdu existuje taková soutěž? Já myslel, že si děláš legraci. Hodně štěstí, i když si myslím, že nikdo nemůže vyhrát, protože by to všechno ztratilo tu pointu :-) Chrom se hodí vždycky :-)
Hlavně nová g. vypadá širší a nižší (viz tyhle dva odkazy), bohužel spoustě lidem k vůli (obdobným) detailům uniká celek, což se bohužel netýká pouze designu aut.
Uplatnenie dizajnu svalnatého a pritom 12 rokov starého Phaetonu je pri novom Passate stále dosť citeľné. Dokonca aj prístrojovka sa viac priblížila vlajkovej lodi VW. Na škodu to určite nie je, len je teda zaujímavé ako sa dá čerpať z tak starého ale nadčasového projektu.
Druhý pár dverí má iné zakončenie, ktoré pri Passate odľahčuje C stĺpik, spojitosť vidím ako vo forme tak aj v niektorých líniách. Napríklad zlom v úrovni kľučiek ale aj riešenie prahu dverí, či začlenenie koncoviek výfuku do nárazníka (po fl.).
Samozrejme, Passat je už vybrúsený do ostrejších línií, no inšpirácia je zjavná.
Auto jako takové se mi líbí. Vypadá moderně, dynamicky, hezky. Exteriér fakt leze do premie, na 2.0biTDi jsme hodně zvědavý a bude to asi poprvé, co si půjde jen tak projet nějaké auto ze salonu.
Jenže je tu druhá strany mince. Displej navi je opět někde dole a míří na cestující vzadu..proč sakra? Zezadu mi to trochu evokuje Golf a zboku mi to přijde nějaké hranaté a zašlápnuté (kombi). Také cena 700 tisíc za základ mi přijde nadsazená. Za nějakých 640 se dá pořídit Avensis s dvoulitrovým dieselem a bohatou výbavou.
To je tu zase onanistů. Zjevil se Ježíš, padněme k zemi a modleme se k němu ... 8-s
Fakt nechápu proč jsou z tohohle designersky naprosto impotentního auta všichni tak vyplácnutí? Měl jsem možnost jezdit v poslední generací a můj pocit z interiéru nebyl zrovna nejlepší. Kvalitní materiály to ano, ale jinak design na blití a zvyklý z vlastního auta kategorie MPV jsem si vpředu v Passatu připadal poněkud stísněně. Ale nejhorší je, že to auto vypadá posledních x let furt stejně, místo nové generace to vypadá spíš jak facelift. VW ovcím to ale nevadí, ti to koupí tak jako tak, a vo tom to je.
Náhodou, iPhone je fajn. Minimalistický, ale velmi precizní, dotažený i malinko nafrněný módní doplněk. Třeba proti Samsungu G S3 je srovnatelný iPhone nebe a dudy - mnohem lepší rozhraní, prostě use-friendly, a přes horší hardware se na ten software můžeš doopravdy spolehnout i po dvou letech. Netvrdím, že je vše Android naprd, ale Samsung to těžce nedává. Ale je levný. A lidi ho kupují. A pak rychleji mění. I tak se to Applu vyplatí, ať už působností na bohatších trzích, tak faktem, že je taková mobilní Alfa Romeo v lepší kondici - závislost popadne po prvním výrobku přes jisté nevýhody kdekoho.
Někdo ujíždí na asijské Mazdě 6, jiného uchvátí elegantní Passat. Je mi líto, asi se s tím už holt budeš místo tohoto vztekání muset smířit. Že vypadá furt stejně? Každý nemá zapotřebí létat ode zdi ke zdi a zoufale hledat vlastní identitu (respektive zákazníky), někdo už ji našel a nemusí měnit, co funguje. "VW ovcím" to nejen nevadí, "VW ovce" to požadují, jak dokazují prodeje.
nikde na fotkách nevidím klávesy CTRL + ALT + DEL k té palubovce.... Kvalita aut klesá jak po mechanické stránce tak v použitých materiálech. Divím se lidem jak můžou koupit nový model v jeho prvních měsících (možná letech) výroby. Jsou to vlastně testovací jezdci a na základě jejich zkušeností se teprve budou vychytávat mouchy, viz 1,4 TSI. No, ale možná ze mě mluví jen moje velmi špatná zkušenost....
Má pravdu ten chlapec. Vzpomeňme třeba Rapid či Octavii po otestování prvními zákazníky úprava jízdních vlastností doladěním náprav. Nebo skvělé ovládání zadních oken z místa řidiče taktéž v Rapidu. Obdivuji lidi kteří za své vlastní peníze testují automobilkám auta a pak ještě žijí s pocitem že jim ten nedokončený krám zůstal na krku a ti další už mají podstatně vylepšený model. O testovacích jezdcích původního motoru TSI se nezmiňuji, tam je to i díky některým kulancím námět na celý román.
znám osobně člověka kterému měnili 2x motor 1,4 TSI - prasknuté písty. Já měl na TSI všechno, prasknuté dva písty, rozvody a nastavovač vačky. Najeto 46 tis km, kulance 0,-. Jednou jsem vyměnil olej v neautorizovaném servisu.
Toľko kriku pre nič !!! Znova len facelift a z vnútra kozmetická úprava ! Predná maska ako nejaký Americký čo ja viem čo ... SKLAMANIE !!! Pre tradicionalistov je to možno pohoda, ale žiadna revolúcia sa nekonala a na 5-6 rokov je znova tuctovka od VW !!!
Ta grafika těch (určitě příplatkových) digitálních budíků je strašná..Bordel, zmatek,malý čísla, barviček jak na LSD..jediným plusem je ta navigace jinak hrůza.
Klasický, čitelný VW budíky budou podle mě mnohem lepší.
No a jinak je to Passat. Co dodat, v diskusi myslím bude řečeno vše. V kombíku s DSG s normálním dieselem 140kW to bude naprosto pohodové, kultivované a praktické auto. Bez emocí to taky jde že jo:-)
Jinak to biturbo TDi bude skvělý pro někoho kdo tahá karavany a tak... Pro normálního cesťáka zbytečně silný a s 4x4 určitě i žravý
Živé první fotky tak nějak potvrzují prvotní zklamání. Masivní přední část k subtilní zadní splývavé linii nesedí. Kombi vypadá o řád přirozeněji, jenže chromové nadváhy se tím nezbavíte stejně jako celkové kýčovité přezdobenosti...
Je to k nevíře, ale FL P508 vypadá zatraceně lépe. Passat se ztrácí v detailech a vůbec - působí poue jako Ober-Golf 8-s
VW urobil riadny krok vedľa s vrcholovou motorizáciou. Predtým 3,6 V6 300PS a teraz 2.0 T 280PS? To čo má byť? Ten downsize sa dá predýchať, keď je to móda, ale aby sa znižovali výkony a nie stúpali? Vidím, že z Passatu CC 3,6 prechádzam na S6,alebo A6 3.0BiTdi
Jenze se da take predpokladat, ze podobne jako u jinych aut i u Passatu pujde vyrazne dolu hmotnost. Takze i pak tento papirove slabsi motor (pradepodobne ale s lepsim prubehem krouticiho momentu v bezne pouzivanych otackach) pojede prinejmensim stejne dobre, ne-li lepe, nez R36. To ostatne za par tydnu uvidime, az zverejni technicka data.
A pak je otazka, jestli po nabehu vyroby nebude i dalsi R verze, napr. s 2.5 TFSi a radove 260kW.
Přeplňovaný dvoulitr skutečně asi bude rychlejší než stará atmosféra, ale o to tak moc nejde. Šestiválec je prostě o prestiži a o tu jde až v první řadě, kdo jej nemá, jako kdyby nebyl. ;-)
Pravděpodobnější varianta než 2.5 TFSI je, že někdy později přijdou s novým motorem, přeplňovanou VR6 (objem 3.0 l).
[odkaz]
S kterým počítají pro USA a Čínu, takže až bude nová generace Passatu pro Čínu nebo USA, popř. až vyjede nové CC, tak je možné, že v Evropě nasadí tento motor pod obligátním označením R i do pašíka.
Je to dosť možné, že niečo si nechávajú na neskôr. Nový model predstavený, aj motory, prejde rok a vydajú von ostrú verziu R, ale ktovie, uvidíme čo čas prinesie. Zvuk, prestíž, celková sila V6 bude chýbať. Počkáme si na nové CC a uvidíme
v Das dizajn centre.
Aktualny Phaeton [odkaz]%282._Facelif… s vylestenym naraznikom. Nic nove zaujimave.
Interier doladil detaily, pridal blingbling efekty, nechal stare rucickove hodiny a hnusne ovladace klimy a hop to na trh. ;-\
Nic moc v konecnom dosledku; iba auto, ziadne umenie. Das auto.
Tak to nechápu proč lezeš onanovat sem, stáhni si z internetu nějaký obrázky, připni si je do fáčka připínáčkem na palubku a můžeš pokračovat v klidu tam, a budeš to mít dva v jednom >:-[]
Jako že už máš chlapa sportáku, tak to posílám velkou gratulaci na SK >:-[] vem viagru a možná ti to pomůže i s tím druhým problémem >:-[]
PS možná by si s ním mohl víc času, nám by to taky pomohlo, po tvých oduševnělých příspěvcích nikdo truchlit nebude :-!
Trapne sexualne narazky reflektuju iba individualny nedostatok; darmo sa snazis prudit ostatnych, ty plivaku >:D
Na tvoje chute pohlavnej dezorientacie fakt niesom zvedavy, nechaj si to pre sukromie 8-s >:-[]
Makakovníku ty a tvůj kamarád jste tady s tím onanováním začali, já se ho jenom zeptal proč leze sem, načež si se přihlásil ty prudič, zřejmě se tě to nějak dotklo na tvém necitlivějším místě >:D
A já „neprudím ostatných“ ale jen tebe :-! ¨
Nedostatek máš, to je pravda, a nejen jeden jak koukám z diskuse 8-s Možná by sis neměl do toho makovníku sypat tolik nezralého máku >:-[]
Moj kamarad? to uz je tak teplo, ze z toho svitori?
Ci skor, ako v tvojom pripade, nemusia ani stupnut teploty. >:D
"A já „neprudím ostatných“ ale jen tebe " Ludek_II som podla teba tiez ja, ci tam z teba vytiekol len priatelsky pozdrav? >:D
Uz nehovoriac o tom, ze prudis v celej diskusii a teda si kadis do drzky; ale nie si tu taky sam, nalomenych charakterov je tu viac >:D
Ale ved mozes, mozes; realizuj sa aspon vo virtualnej realite, ked v tej skutocnej sa ti pozornosti nedostava :-!
Luděk II je bl.ec který tady chodí onanovat jak se přiznal v tom příspěvku na který jsem reagoval ;-)
no a ty, ty jseš něco podobného, koukám že do držky ti asi nakadili spolužáci na ZŠ co, že to tak znáš >:D
Bl.b který se zastává druhého soukmenovce.
Myslím že kdybych ti to chtěl napsat jednodušeji tak ti napíšu zamindrákovanej čobol co si na takový pěkný auto nikdy nevydělá, tak ze zoufalství a závisti ho jde alespon poplivat do diskuse, když už to chceš tak jednoduše abys to i s tvou inteligencí pochopil :-!
Edit: neber to nijak osobně, ale fakt nechápu člověka který má něco proti nějaké značce a svoje vysoce inteligentní výžblepty píše do diskuse. Je zajímavé že pokud mě je nějaká značka nesympatická tak nemám potřebu číst články o jejích výrobcích, natož se nějak seberalizovat pod těmito články jako to děláš ty ;-\
Tak teraz si uz nacisto vytiekol, pepik (ci pipik) dreveny, plechom pobity. Gratulujem ti 8-s
Nie si ty jossajelito? ten trpi presne rovnakym typom halucinacii a obvinovanim ostatnych diskuterov o nesympatiach a neskryvanej nenavisti voci Slovakom. Je to taky kripel zakomplexovany, co si ulavuje v celej diskusii, ako si to dnes predviedol ty, mozes si s nim ruku podat. :-!
Na pekne auto som si uz zarobil, tym sa netrap. Skor maj strach o svoju hlavu, viditelne skraty obsahuje.
No nejdřív jsem si myslel jestli jsem to s tou kritikou trochu nepřehnal, ale ted vidím že jsem tě odhadl úplně přesně >:-[] jak tu kopeš do někoho kdo tady v diskusi není(teda předpokládám že to nečte) a nemůže se bránit.
Slováky mam rád, několik jich zaměstnávám ve firmě a jsou to naprosto v pohodě lidi, ale ty seš zakomplexovanej vocas co dělá někde podržtašku, jezdí MHD a chodí plivat a pomlouvat do diskuse.
O tvou hlavu se bát nemusíš, kde nic není ani smrt nebere :-!
Odhady mas na urovni predpovede pocasia na polrok dopredu, ale co cakat od zakomplexovaneho kr.etena.
Staci, pohlad do tejto diskusie na tvoje bezprizorne frky nedoceneneho niemanda na vsetkych naokolo, a je jasne, kto ma problem so svojou existenciou :-!
Tu hlavu si daj doporiadku, skutocne je v zufalom stave...
Je zaujimave sledovat, aky si zufaly kripel snaziaci sa povysovat nad ostatnych a urazajuci sockarskymi temami. No zial na vnesenie svetla do tvojej obmedzenosti - MHD jazdia aj niektori vrcholovi manazeri, no nie u nas.
Nad nikoho se nepovyšuji, jen konstatuji co si zač, a odhad mam přesnej >:-[]
Nechceš si ještě kopnout do někoho dalšího kdo tu není ;-)
Jinak je hezký že nás tady nazýváš tak jak tě oslovuje maminka s tatínkem >:D
PS. když si ten kripl tak to nejspíš asi byli tvoji rodiče sourozenci co? >:-[]
Pamatujte ve srovnávacím testu škoda citygo bez problémů porazí passata ve všech parametrech.O octavii ani nemluvě , ta ho podrtí , že si nikdo passata nekoupí.
Nejvic me irituje, kdyz vidim krasnou uvodni fotku... a dostanu se na nejakou prvni fotku v galerii, coz jsou budiky. A pak musim tu uvodni v tech miniaturach hledat.
v tom autě bych se cítil jak v hodinářství :-) hodiny mezi budíkama, hodiny na navigaci, analogové hodiny na palubce... já chápu že ten analogový čas má už nějakou tradici a něco symbolizuje.. ale když už jsou tam takové nové prvky....
Dizajnovo tak za 4. Exteriér je fakt slabý, akože toto má byť etalón triedy? Nič nové na ňom nevidno, akoby len vzali žehličku a "puky" nažehlili trochu inde - to je celé. Sklamanie.
Interiér ostal jednoduchý a konzervatívny, neprekvapil, nenadchol. S výnimkou prístrojového štítu, zaň :yes: , to by som od VW v európskom modeli nečakal. Mohli sa viac pohrať s grafikou a farebným riešením, ak už všetko ostatné riešia s citom a decentne, nevidím dôvod, aby panel pod volantom svietil jak čínska videohra...
Moje dojmy nie sú zatiaľ príliš pozitívne, možno docením časom. Vidím, že nie som sklamaný sám, Passat sa bude musieť snažiť dohnať to inými kvalitami. Dizajnom zatiaľ nenadchol.
haubny jsem očekával, bohužel je to poplatné bezpečnostním předpisům na ochranu chodců. Prolisy na zádi (u kombi ) mi lehce evokují nabourané auto (čti Octavii, Rapid ). Jinak nemám co bych dodal prostě VW Dá se v tom najít něco i z výše zmíněného Phaetonu, ale každopádně je to Passat. A kdo čekal něco jiného?
Ten predek mi pripomina novou Mazdu 6, je to do spicky a do sikma od spoda smere vzhuru....COmbi se mi libi vice, ty zadni svetla u sedanu mi prijdou jak namalovana....nejvice se mi libil Passat Combi R36.....me prijde, ze v dnesni dobe uz nemaji kde brat designove prvky, ktere se tykaji tohoto hladkeho cisteho designu....
nevím, proč to násilím uvádět na trh, když dosavadní Passat se prodává výborně. 8-s
Nový design je zcela jistě krokem zpět. Už i tady se světlomety natahují směrem k A sloupkům jako u nějakých asijců :no: , boční prolisy sice asi zpevňují skelet, ale vypadají hodně divně :no: , celoskleněná střecha je vrchol nepraktičnosti :no: , zvýšený střední tunel bude zřejmě řidiče tlačit do pravé nohy :no: , chybějící ruční brzda je neomluvitelná (měla by být k dispozici alespoň jako option) :no: , kola jsou vzhledem k zasklené ploše výrazně nadměrná :no: , příď vozu se tváří zasmušile :no: no a na závěr: ta cirkusová počítačová hra před řidičem - to je přece naprostá katastrofa! To se ti designéři zcela pomátli! Pokud bude k dispozici klasická palubka s analogovými měřidly, každý soudný člověk si samozřejmě koupí klasiku. S výjimkou předváděcích vozů a pár pomatenců VW tuhle digitální hrůzu neprodá nikomu :no::no::no:
BTW: proč nebyla hned představena verze 4motion a option zvednutého odvozku s paketem pro špatné cesty? :no: Nebo přímo verze Alltrack? Vždyť to je jediný Passat, který je opravdu atraktivní!