Testy
Jen dva minusy a jen 4 hvezdy? Z recenze jsem mel pocit z auta velice kladny a cekal bych o tu pulhvezdu vic. 😐 Ale to je asi vzdy lehce subjektivni.
Kazdopadne velice pekna recenze se spoustou detailu a vysvetleni, znovu :yes: pro autora.
Kazdopadne velice pekna recenze se spoustou detailu a vysvetleni, znovu :yes: pro autora.
Dobrý den,
v prvé řadě děkuji za kladné hodnocení. Abych uvedl na pravou míru "jen" čtyři hvězdy, tak v této třídě je opravdu dobrých šestiválcových naftových kombíků poměrně hodně, ať už se bavíme o německé trojce nebo výborném Jaguaru XF. Proto relativně umírněné hodnocení jinak rozhodně dobrého auta. 😄
S pozdravem, Ondřej Chamilla
v prvé řadě děkuji za kladné hodnocení. Abych uvedl na pravou míru "jen" čtyři hvězdy, tak v této třídě je opravdu dobrých šestiválcových naftových kombíků poměrně hodně, ať už se bavíme o německé trojce nebo výborném Jaguaru XF. Proto relativně umírněné hodnocení jinak rozhodně dobrého auta. 😄
S pozdravem, Ondřej Chamilla
Zřejmě žádný z těchto aut si míň jak 4* nezaslouží, byť XF je už spíš dědek... 😉
Ano, to nezaslouží, alespoň ne v šestiválcových motorizacích. 😄
...je to o budgetu, ale R4 sem prostě normálně nepatří 😉
To je zvláštní představa, čtyřválcových Éček se prodá mnohem více. Šestiválce tvoří jen špičku ledoce výroby. Byť uznávám, že jsou parádní...
Z hľadiska nájdenia optimálneho prevodového stupňa pre motor nie je 9 stupňov absolútne potrebných, notabene pri výkonnom šesťvalcovom dízli s plochým priebehom krútiaceho momentu. 9 st. automat som ešte neskúšal, ale už 7G Tronic považujem za viac, ako dostačujúci z hľadiska počtu prevodov a nedostal som sa do situácie, kedy by som si vedel predstaviť stupeň navyše, preto ďalšie dva stupne navyše vnímam čisto ako snahu Mercedesu prekonať 8 st. ZF v konkurenčných bavorákoch. V konečnom efekte je to potom len o tom, ako hladko a plynule automat radí, pretože či pri zrýchlení z mestských päťdesiat (4. st) na diaľničných 130 radí tri, štyri alebo päťkrát, je pomerne jedno. Nadbytočnosť takéhoto počtu stupňov ilustruje aj veta s veste, že pri miernom diaľničnom stúpaní musel aj takto silný dízel podraďovať, teda tá deviatka je taká ultraťažká, že sa zrejme nehodí na nič iné, než na plachtenie.
Rozhodne nie som zástancom pokroku a netvrdím, že treba zostať pri tom, čo bolo doteraz, pridaná hodnota každého ďalšieho stupňa navyše je však už len mizivá, ak nie úplne zanedbateľná.
Rozhodne nie som zástancom pokroku a netvrdím, že treba zostať pri tom, čo bolo doteraz, pridaná hodnota každého ďalšieho stupňa navyše je však už len mizivá, ak nie úplne zanedbateľná.
To ze musi pri 130 podrazovat je prece uplne normalni jev, toto auto je stavene aby letalo nizko nad zemi na nemeckych autobahnech spis nez na plouzeni se stotricitkou. Tak ze auto nema na kopcovity teren pri 130 na nejvyssi rychlost dost vykonu neni vubec spatne. Naopak na udrzeni 160-200 kopec nekopec bude ten posledni kvalit jako delany.
Ale souhlasim ze mit rovnou 9 stupnu byla hlavne snaha marketingova, proti 8 kvaltum od ZF tam uz rozdil nevidim.
Ale souhlasim ze mit rovnou 9 stupnu byla hlavne snaha marketingova, proti 8 kvaltum od ZF tam uz rozdil nevidim.
tak tohle E na mně působí nekoupitelně staře.
Tak Céčko s dizajnom melého eSka je trefa, to nepochybne a popri ňom to staršie Éčko nemá ľahké (ja som už pri facelifte tvrdil, že snaha napasovať nové dizajnové prvky na auto z minulej dizajnovej generácie nemôže fungovať). Na druhej strane súhlasím s autorom, že v tejto vyšperkovanej konfigurácii vyzerá Éčko najlepšie, ako môže.
Souhlasím. S výjimkou klasického provedení Elegance..kdo chce klasiku. Navíc nové C má už i vzduchové pérování. Co mu do Éčka chybí jsou větší motory jako špička ledovce. Ono už se čeká na nové Éčko, konkurence v podobě BMW 5er je novější a i proto úspěšnější.
Úplně vím, o čem mluvíte. Měl jsem CLS 350 7G, nyní C coupé 250 7G+. Oba modely měly stejné problémy: při sešlápnutí plynu (rychlá změna pruhů v hustém provozu) se vteřinu nic neděje... pak se stroj opře o zadní kola (další vteřina) a pak... už je to místo, kam jsem mířil plné. Parkovací senzory mě při rychlejším couvání vždy zradily, respektive naplno začaly pípat ve chvíli, když už jsem něco ťukl. Ani jedním neduhem BMW 1 a 3 (další rodinná auta) netrpí, převodovka a senzory jsou několikanásobně rychlejší. Nicméně to je prostě Mercedes a my, kteří ho máme rádi, musíme čekat, až se inženýři rozhodnout to změnit.
Parádní testík, věty se sypou zcela přirozeně jedna za druhou, a je radost čtením sledovat informační akcenty pana testéra. Prostě: elegantní auto, elegantní test.
Jistě, nikdo není dokonalý, praví jeden nehynoucí slogan, který trefně charakterizuje i auto samotné. Ovšem v tomto kontextu je nutno si napsat, že hlavním trumfem éčka je jeho celková sladěnost. To je totiž to, co umí mercedes jako snad nikdo jiný. Návazná testová informace, že motor není v agonii ani pod tisícem otáček bere doslova dech, ano ano, toto není auto pro nevyskákaného býčka, tohle je auto pro životem dobře zajetého majitele s prémiovým... kontem.
Kvalita designu karoserie stále ohromuje, stáří je více znát uvnitř. Přesto - usednutí do auta je stále vznešeným zážitkem. Ovšem, když si tak člověk uvědomí, jaký bude nástupce (konfrontuj si uvnitř céčko), klonil bych to k vyčkání. Jedno je však jisté, koupíš-li zítra horní model (antracit nebo stříbro) nikdy nebudeš na silnici za nýmanda. A to se cení.
Ostatně, je to vlastně jedno z nejlepších aut na světě. Já vím, že to víš...
BRAVO MERCEDES-BENZ :yes: :-!
Jistě, nikdo není dokonalý, praví jeden nehynoucí slogan, který trefně charakterizuje i auto samotné. Ovšem v tomto kontextu je nutno si napsat, že hlavním trumfem éčka je jeho celková sladěnost. To je totiž to, co umí mercedes jako snad nikdo jiný. Návazná testová informace, že motor není v agonii ani pod tisícem otáček bere doslova dech, ano ano, toto není auto pro nevyskákaného býčka, tohle je auto pro životem dobře zajetého majitele s prémiovým... kontem.
Kvalita designu karoserie stále ohromuje, stáří je více znát uvnitř. Přesto - usednutí do auta je stále vznešeným zážitkem. Ovšem, když si tak člověk uvědomí, jaký bude nástupce (konfrontuj si uvnitř céčko), klonil bych to k vyčkání. Jedno je však jisté, koupíš-li zítra horní model (antracit nebo stříbro) nikdy nebudeš na silnici za nýmanda. A to se cení.
Ostatně, je to vlastně jedno z nejlepších aut na světě. Já vím, že to víš...
BRAVO MERCEDES-BENZ :yes: :-!
Na takomto Éčku 350 s 9G-tronicom som pred mesiacom jazdil,akurát to nebolo combi a musím povedať,že o tej 9 stupňovej prevodovke som prvých 5 minút ani nevedel,až na diaľnici som si všimol pri 140 km/h ručičku otáčkomera,ktorá ukazovala niečo nad 1400 otáčok a bol som naozaj prekvapený. Čo sa týka motoru, slabší diesel ako 350 by som v tomto aute nechcel,úplne sa k nemu hodí a štvorválec by to kazil svojou nekultivovanosťou. A čo sa týka voliča prevodovky,podla mňa je to umiestnené geniálne ako v starých amerických autách,akurát tam nieje také pádlo jak na lodi a navyše neprekáža opretej ruke. 😄
Predpokladam, ze miera rozsirovania 9G Tronicu bude podobna ako kedysi zavadzanie 7G Tronicu. Za tie roky som s mojimi 7G Tronicmi spokojny (E, GLK), teraz pred par dnami mi pribudol dalsi v podobe ML. Radi makko a hladko a ja si uzivam komfort podvozku, prijemny tah sestvalca a to ticho v kabine... MB :yes:
Pomalejší převod řízení je věcí zvyku, jak si na něj zvyknete, rázem vám připadá většina nemercedesích aut směrově nestabilní ( Oktávka II, se mi jednou na dálnici otočila kufrem napřed 8-s ). Jinak celkem pěkně napsáno, už teď dobrý, za pár let pak bude z pana Chamilly redaktor s velkým R :yes: :-!
svět
neudělá pro záchranu spalovacích popelnic 😉
ikdyby medour mel jet na kravský lejno, udělá to >😁
a přitom to jde tak jednoduše [odkaz]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
Zdroj: [odkaz]