Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz E 350 Bluetec Kombi 9G-Tronic – Devět stupňů ke zlaté

Stuttgartská automobilka již dlouhou dobu sází na automaty s lichým počtem převodů. Po sedmi rychlostech tak zákonitě muselo přijít devět stupňů.
Zpět na článek
4. 7. 2014 15:05
4. 7. 2014 19:34
4. 7. 2014 20:43
21. 12. 2016 21:02
4. 7. 2014 09:36
Kde soudruzi udělali chybu?
"Při 130 km/h pak auto běží na 1400 otáček a spotřebuje jen něco málo přes šest litrů na sto kilometrů. Při ekonomické jízdě jsme se dostali pod čtyři litry, rychlý přesun po dálnicích pak znamená stále skvělých deset litrů. Celkový výsledek v poměrně náročném testu - rovných 8,0 l na 100 km!"
Rozbalit vlákno
11
4. 7. 2014 09:37
Re: Kde soudruzi udělali chybu?
Přijde ti to na dvoutunový auto se slušnou dynamikou moc?
Avatar - fOE
4. 7. 2014 09:43
Re: Kde soudruzi udělali chybu?
Pokud ano tak nevim co by si pral. Je jasne, ze zvlast behem testu, kdy se autor s autem sziva, kdy se testuje dynamika atd... bude spotreba o litrik i dva vyssi nez pak pri beznem jezdeni. A myslim ze jezdit, jak jsi sam napsal, s 2t autem o techto parametrech dlouhodobe za 7L (kdy pri podobnych dalnicnich presunech ani auta o pul tunu lehci, o dva valce chudsi a o 50kW slabsi to nestahnou pod 6L) mi prijde na potlesk.
Avatar - CHerokee
4. 7. 2014 10:03
Re: Kde soudruzi udělali chybu?
Taky si myslím, že to je skvělý výsledek. ML 350 BT se 7G Tronicem spotřeba kolem 10 litrů průměr po 40 000 km. Je fakt, že se s ním jezdí ale hlavně po městě.
4. 7. 2014 10:17
Re: Kde soudruzi udělali chybu?
tam to je znát, zvlášť pokud vypneš ultraotravnej S/S...
4. 7. 2014 10:36
Re: Kde soudruzi udělali chybu?
co
svět
neudělá pro záchranu spalovacích popelnic ;-)
ikdyby medour mel jet na kravský lejno, udělá to >:D

a přitom to jde tak jednoduše [odkaz]

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
4. 7. 2014 10:38
Re: Kde soudruzi udělali chybu?
Plkáš naprázdno, nebo jsi už koupil(a)? ;-)
4. 7. 2014 12:13
Re: Kde soudruzi udělali chybu?
sem už rikal, mam od dcery Sko, pristi rok už snad bude Xko
7. 7. 2014 07:48
Re: Kde soudruzi udělali chybu?
JJ >:-[]
Avatar - CHerokee
4. 7. 2014 10:45
Re: Kde soudruzi udělali chybu?
"Další zajímavou kolonkou jsou elektromobily, jimž ovšem ADAC vlastní kategorii lhářů bůh ví proč nevyčlenil - testoval jich už tucet. U Renaultu Kangoo Z.E. naměřil odběr 23,52 kWh/100 km namísto udávaných 15,5. Elektrický Focus ukázal 22,37 kWh místo 15,4 a slavná Tesla Model S konzumovala z akumulátorů nikoliv 18,1 kWh, ale 24,2 kWh/100 km. Výrobce u ní také udává nulové emise CO2, avšak ve skutečnosti po přepočtu vyprodukuje dokonce 136 gramů CO2 při každém kilometru jízdy. Zajímavé? Pojďme dál."

Zdroj: [odkaz]
4. 7. 2014 10:47
Re: Kde soudruzi udělali chybu?
;-)
4. 7. 2014 10:17
Re: Kde soudruzi udělali chybu?
Mám u o něco výkonnějšího motoru průměr něco přes 7litrů na 40kkm, ale jezdím jen delší štreky, přijde mi to jako superpohoda.
Avatar - fOE
4. 7. 2014 09:39
Jen 4 hvezdy? + Super recenze
Jen dva minusy a jen 4 hvezdy? Z recenze jsem mel pocit z auta velice kladny a cekal bych o tu pulhvezdu vic. :-| Ale to je asi vzdy lehce subjektivni.

Kazdopadne velice pekna recenze se spoustou detailu a vysvetleni, znovu :yes: pro autora.
Rozbalit vlákno
7
4. 7. 2014 09:49
Re: Jen 4 hvezdy? + Super recenze
Dobrý den,

v prvé řadě děkuji za kladné hodnocení. Abych uvedl na pravou míru "jen" čtyři hvězdy, tak v této třídě je opravdu dobrých šestiválcových naftových kombíků poměrně hodně, ať už se bavíme o německé trojce nebo výborném Jaguaru XF. Proto relativně umírněné hodnocení jinak rozhodně dobrého auta. :-)

S pozdravem, Ondřej Chamilla
4. 7. 2014 10:18
Re: Jen 4 hvezdy? + Super recenze
Zřejmě žádný z těchto aut si míň jak 4* nezaslouží, byť XF je už spíš dědek... ;-)
4. 7. 2014 10:25
Re: Jen 4 hvezdy? + Super recenze
Ano, to nezaslouží, alespoň ne v šestiválcových motorizacích. :-)
4. 7. 2014 10:27
Re: Jen 4 hvezdy? + Super recenze
...je to o budgetu, ale R4 sem prostě normálně nepatří ;-)
Avatar - CHerokee
4. 7. 2014 10:47
Re: Jen 4 hvezdy? + Super recenze
To je zvláštní představa, čtyřválcových Éček se prodá mnohem více. Šestiválce tvoří jen špičku ledoce výroby. Byť uznávám, že jsou parádní...
4. 7. 2014 10:48
Re: Jen 4 hvezdy? + Super recenze
Víš sám velmi dobře jak obrovskej rozdíl je v kultuře projevu 250 a 350CDI... :-)
Avatar - CHerokee
4. 7. 2014 11:55
Re: Jen 4 hvezdy? + Super recenze
To je pravda. Jsem zvědavý na 250 BlueTec, jestli to zkultivovali. 250CDI byl dobrý motor, ale do města nevhodný.
Avatar - Jenik3
4. 7. 2014 10:59
proc porad kombi
To je opravdu nutne schovavat se pred destem pod otevrene pate dvere?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
4. 7. 2014 11:23
9 stupňov k imidžu
Z hľadiska nájdenia optimálneho prevodového stupňa pre motor nie je 9 stupňov absolútne potrebných, notabene pri výkonnom šesťvalcovom dízli s plochým priebehom krútiaceho momentu. 9 st. automat som ešte neskúšal, ale už 7G Tronic považujem za viac, ako dostačujúci z hľadiska počtu prevodov a nedostal som sa do situácie, kedy by som si vedel predstaviť stupeň navyše, preto ďalšie dva stupne navyše vnímam čisto ako snahu Mercedesu prekonať 8 st. ZF v konkurenčných bavorákoch. V konečnom efekte je to potom len o tom, ako hladko a plynule automat radí, pretože či pri zrýchlení z mestských päťdesiat (4. st) na diaľničných 130 radí tri, štyri alebo päťkrát, je pomerne jedno. Nadbytočnosť takéhoto počtu stupňov ilustruje aj veta s veste, že pri miernom diaľničnom stúpaní musel aj takto silný dízel podraďovať, teda tá deviatka je taká ultraťažká, že sa zrejme nehodí na nič iné, než na plachtenie.
Rozhodne nie som zástancom pokroku a netvrdím, že treba zostať pri tom, čo bolo doteraz, pridaná hodnota každého ďalšieho stupňa navyše je však už len mizivá, ak nie úplne zanedbateľná.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - fOE
4. 7. 2014 13:03
Re: 9 stupňov k imidžu
To ze musi pri 130 podrazovat je prece uplne normalni jev, toto auto je stavene aby letalo nizko nad zemi na nemeckych autobahnech spis nez na plouzeni se stotricitkou. Tak ze auto nema na kopcovity teren pri 130 na nejvyssi rychlost dost vykonu neni vubec spatne. Naopak na udrzeni 160-200 kopec nekopec bude ten posledni kvalit jako delany.

Ale souhlasim ze mit rovnou 9 stupnu byla hlavne snaha marketingova, proti 8 kvaltum od ZF tam uz rozdil nevidim.
Avatar - KANKUNEN
4. 7. 2014 11:38
Za mně, porovnám-li design C,
tak tohle E na mně působí nekoupitelně staře.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - iudex
4. 7. 2014 11:49
Re: Za mně, porovnám-li design C,
Tak Céčko s dizajnom melého eSka je trefa, to nepochybne a popri ňom to staršie Éčko nemá ľahké (ja som už pri facelifte tvrdil, že snaha napasovať nové dizajnové prvky na auto z minulej dizajnovej generácie nemôže fungovať). Na druhej strane súhlasím s autorom, že v tejto vyšperkovanej konfigurácii vyzerá Éčko najlepšie, ako môže.
Avatar - CHerokee
4. 7. 2014 11:59
Re: Za mně, porovnám-li design C,
Souhlasím. S výjimkou klasického provedení Elegance..kdo chce klasiku. Navíc nové C má už i vzduchové pérování. Co mu do Éčka chybí jsou větší motory jako špička ledovce. Ono už se čeká na nové Éčko, konkurence v podobě BMW 5er je novější a i proto úspěšnější.
Avatar - C30AMG
4. 7. 2014 13:25
Re: Za mně, porovnám-li design C,
Myslím, že to nejsou jen motory, ale i prostor ve verzi kombi a pohodlí v interiéru. Také kompletní led světa, noční vidění... Nechápej mě špatně, sám jsem zákazníky C třídy. Líbí se mi její velikost a sportovnost. Ale chápu kupce E třídy.
Avatar - boost.
4. 7. 2014 12:44
Re: Za mně, porovnám-li design C,
AMG pre-FL předek byl hezčí, za to zadek pěkně uhladili po FL.
Avatar - C30AMG
4. 7. 2014 13:20
Parkovací senzory a převodovka
Úplně vím, o čem mluvíte. Měl jsem CLS 350 7G, nyní C coupé 250 7G+. Oba modely měly stejné problémy: při sešlápnutí plynu (rychlá změna pruhů v hustém provozu) se vteřinu nic neděje... pak se stroj opře o zadní kola (další vteřina) a pak... už je to místo, kam jsem mířil plné. Parkovací senzory mě při rychlejším couvání vždy zradily, respektive naplno začaly pípat ve chvíli, když už jsem něco ťukl. Ani jedním neduhem BMW 1 a 3 (další rodinná auta) netrpí, převodovka a senzory jsou několikanásobně rychlejší. Nicméně to je prostě Mercedes a my, kteří ho máme rádi, musíme čekat, až se inženýři rozhodnout to změnit.
Rozbalit vlákno
0
4. 7. 2014 15:05
MB-KLASSE
Parádní testík, věty se sypou zcela přirozeně jedna za druhou, a je radost čtením sledovat informační akcenty pana testéra. Prostě: elegantní auto, elegantní test.

Jistě, nikdo není dokonalý, praví jeden nehynoucí slogan, který trefně charakterizuje i auto samotné. Ovšem v tomto kontextu je nutno si napsat, že hlavním trumfem éčka je jeho celková sladěnost. To je totiž to, co umí mercedes jako snad nikdo jiný. Návazná testová informace, že motor není v agonii ani pod tisícem otáček bere doslova dech, ano ano, toto není auto pro nevyskákaného býčka, tohle je auto pro životem dobře zajetého majitele s prémiovým... kontem.

Kvalita designu karoserie stále ohromuje, stáří je více znát uvnitř. Přesto - usednutí do auta je stále vznešeným zážitkem. Ovšem, když si tak člověk uvědomí, jaký bude nástupce (konfrontuj si uvnitř céčko), klonil bych to k vyčkání. Jedno je však jisté, koupíš-li zítra horní model (antracit nebo stříbro) nikdy nebudeš na silnici za nýmanda. A to se cení.

Ostatně, je to vlastně jedno z nejlepších aut na světě. Já vím, že to víš...

BRAVO MERCEDES-BENZ :yes: :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - chup44
4. 7. 2014 19:34
E 350
Na takomto Éčku 350 s 9G-tronicom som pred mesiacom jazdil,akurát to nebolo combi a musím povedať,že o tej 9 stupňovej prevodovke som prvých 5 minút ani nevedel,až na diaľnici som si všimol pri 140 km/h ručičku otáčkomera,ktorá ukazovala niečo nad 1400 otáčok a bol som naozaj prekvapený. Čo sa týka motoru, slabší diesel ako 350 by som v tomto aute nechcel,úplne sa k nemu hodí a štvorválec by to kazil svojou nekultivovanosťou. A čo sa týka voliča prevodovky,podla mňa je to umiestnené geniálne ako v starých amerických autách,akurát tam nieje také pádlo jak na lodi a navyše neprekáža opretej ruke. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - happy_driver
4. 7. 2014 20:43
....
Predpokladam, ze miera rozsirovania 9G Tronicu bude podobna ako kedysi zavadzanie 7G Tronicu. Za tie roky som s mojimi 7G Tronicmi spokojny (E, GLK), teraz pred par dnami mi pribudol dalsi v podobe ML. Radi makko a hladko a ja si uzivam komfort podvozku, prijemny tah sestvalca a to ticho v kabine... MB :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - vabis
5. 7. 2014 21:57
pěkné auto i článek
Pomalejší převod řízení je věcí zvyku, jak si na něj zvyknete, rázem vám připadá většina nemercedesích aut směrově nestabilní ( Oktávka II, se mi jednou na dálnici otočila kufrem napřed 8-s ). Jinak celkem pěkně napsáno, už teď dobrý, za pár let pak bude z pana Chamilly redaktor s velkým R :yes: :-!
Rozbalit vlákno
0
21. 12. 2016 21:02
4x4
A bude někdy tento motor i s pohonem všech kol?
Rozbalit vlákno
0