...model 911 v dohledný době nic neohrozí. Je to naprostej solitér, tvořící třídu sám pro sebe. Konkurence k F458 pak bude doplňkem výrobního programu. Image na to Porsche má ;-)
Asi tak, nehlede na to ze 911 je proste auto pouzitelne na kazdy den, podle verze se jen mira pouzitelnosti zmensuje nebo zvetsuje (kde extrem je GT3). To zadny 600k supersport s motorem uprostred nikdy nebude, ergo pro eventualni zakazniky 911 zadne dilema.
O nějaky kriticky ohrožení 911ky se taky nebojím, ale spíš by mě zajímalo, kam se bude 911 dál rozvíjet, jestliže je dnes dle inženýrů její plochý šestiválec na limitu. Jestli se za těch pár let co ještě do další generace chybí posunou technologie tak daleko, že bude možné ty "technické limity" zase o kus posunout i s tímto motorem, nebo jestli přijde zase další přeplňování, pochybuji že by šli cestou zvýšení počtu válců/objemu, už jen díky příchozí právě 988ky. No jak říkám, sám jsem zvědavej, jakým směrem se hoši ze Stuttgartu vydají.
Tak kdyz vypousteli 991 nekdo z Porsche vypustil ze je model planovan na zivotni cyklus dlouhy az 10 let, tak bych se toho zatim nebal. Precijen aktualni carrera neni z nejlehcich a cesta k lepsim vykonum tu tak stale je i bez honeni se za kW navic.