Ačkoliv nás značky přesvědčují, že i nemotorná SUV mohou být sportovní, stále jim nemůžeme dát zcela za pravdu. Změní náš názor ostrá dvojka Audi RS Q3 a Mercedes-Benz GLA 45 AMG?
Co je hysterického na tom, že současné E je z d3 nejhorší? O prodejích jsem nikde nenapsal ani ťuk a sám jsi naznačil, že minimálně proti 5er Éčko nestíhá.
Já nejsem hysterický, to ty nedokážeš udržet lajnu ani ve vlastních argumentech...
Já taky GLA. Ten test jsem před chvílí četl a GLA vyhrálo... ma více koní, lepší jízdní vlastnosti, lepší zvuk, lepší spotřebu (v testu 9,6 !!!), o dost větší kufr. Navíc je levnější.
Ale hlavně vypadá moc hezky - zarputile jako buldok, což se o Audi říci nedá.
Jakápak SUV?
Maximálně tak crossovery, tohle jsou reálně jen lehce zvýšené hatchbacky (OK, taková Q3 spíš vypadá jako slisovaná Q5)...
Ad čas na okruhu - osobně by mně zajímalo, nakolik je čas poplatný hrubé síle použitých motorů, po projetí RS Q3 se mi nechce věřit, že by za dobrým časem na zatáčkovité trati stály dobré jízdní vlastnosti (článek jsem nečetl a nevím nakolik technický Contidrom je)...
Mě v tom testu pobavilo, že je Audi vyčítán vysokej posaz - SUV (i ty malý) se snad kupuju kvůli něčemu jinýmu? Jinak na dráze je prej jasně rychlejší Mercedes, ale líp by se každej den žilo s Audi - takže volba je asi celkem jasná.. teda, kdyby nebylo to Audi tak hnusný a Mercedes.. zkousnutelnej:)
Kyselo je holt málo kyselé :-)
Audi je proporčně absolutně nezvládnuté, což u Audi překvapí nadvakrát, ale jinak je opravdu použitelnější - dá se v něm sedět i vzadu, dveřmi jde do něj dát i dětská sedačka a nezpomněli mu namontovat i kufr a na kufr dekl, kterým se dá prostrčit i větší věc, než MB Air.
GLA vypadá zvenku podstatně lépe, ale je fakticky jen pro dva mladé a nezadané, navíc má "jen" čtyřhrnek, ale to je bohužel dnešní trend...
Manželka a dvě malé děti. 420 litrů stačí na všechno. Když jsem byl já v pozici dítěte, jezdilo se v Škodě 120 a taky stačila až do Yugoslávie. 420 litrů je úplně v pohodě.
Samo to GLA 45 to chce na 19" a ne příplatkových 20" ale jinak myslím, že to bude perfektní vůz.
Podívej, teorie ti jde, ale v praxi jsi mimo.
Tady se nebavíme o nejlevnějším autě na trhu, abys obstál se stodvacítkou za totáče, máme tu dvě auta dokupy za cenu nového domu.
420 litrů bude stačit v pohodě, pokud děti zůstanou doma, pokud je ale jedno v hlubokém kočáru a druhé v golfáči, tak se bez rakve na střeše neobejdeš a i tak to bude naknap, zdaleka ne "v pohodě".
Velikost kol je pak ten nejmenší problém...
Páč jste hrozný boháči, jak může bejt auto za mega a půl ideální pro mladou rodinu, to v životě nepochopim. Cafra, to všichni dědíte?:)
Tyhle auta si umim představit možná tak pro mladou pěknou novou manželku zajištěnýho padesátníka.
No, teoreticky. Ale kolik zkušenejch řidičů si v reálu pro sebe koupí malý silný benzínový SUV, to nevim. Na druhou stranu, nepochybuju o tom, že ty automobilky vědí, co dělaj.