Ekonomika
Nejde si nevsimnout, ze mercedes a audi udelaly prodeje ve tride A/B resp. 3/q3, tak bmw udelalo diru o triduvyse: 3/x3. BMW jede.
MB nepotřebuje soutěžit o pozici nejprodávanější značky prémiového segmentu, MB je nejlepší značkou prémiového segmentu, nemusí být nutně nejprodávanější... :yes:
Choď s tým utešiť akcionárov Mercedesu, budú ti veľmi vďační >😁
Mercedes v nedávnej dobe predával toľko automobilov ako Audi, BMW a Volvo spolu.
Teraz je potupne tretí za BMW a Audi.
Vieš si vôbec predstaviť, aký je to drastický prepad, či už z hľadiska prestíže a hlavne z ekonomického hľadiska ???
Zákazníci majú tak nejak iný názor na to, kto je v tomto segmente najlepší.
P.S. Podľa mňa je to v D3 plus-mínus vyrovnané, pobaviť ma však dokážu takéto hlášky, ako si ty vypustil 😉
Mercedes v nedávnej dobe predával toľko automobilov ako Audi, BMW a Volvo spolu.
Teraz je potupne tretí za BMW a Audi.
Vieš si vôbec predstaviť, aký je to drastický prepad, či už z hľadiska prestíže a hlavne z ekonomického hľadiska ???
Zákazníci majú tak nejak iný názor na to, kto je v tomto segmente najlepší.
P.S. Podľa mňa je to v D3 plus-mínus vyrovnané, pobaviť ma však dokážu takéto hlášky, ako si ty vypustil 😉
Koncern Daimler je větší, takže toto prvenství není až tak podstatné jako punc exkluzivity, který z D3 nejvíce postrádá Audi. Jsou jednička v nákladních autech. Mají výborné dodávky, autobusy, dodávají součástky a motory do všeho možného včetně velkých lodí, vojenské techniky atp. A to zřejmě zajímá akcionáře více.
Nebo-li jak vypada cena akcii za posledni rok?
BMW srdnate roste z €70 na €93, VW (Audi) ze €160 na €190 a Daimler AG z €50 na €70. Kdybych umel udelat odkaz, tak je to jeste jednodussi a nemusel jsem se s tim vypisovat.
Obrazek o uspechu firem, at si udela kazdy sam.
BMW srdnate roste z €70 na €93, VW (Audi) ze €160 na €190 a Daimler AG z €50 na €70. Kdybych umel udelat odkaz, tak je to jeste jednodussi a nemusel jsem se s tim vypisovat.
Obrazek o uspechu firem, at si udela kazdy sam.
Mercedes je bohem, a umí to dát najevo. Jak jsme si však již zde napsali, jemné pihičky na některé modelové kráse (CLA) produkci mercedesu jaksi... zlidšťují, ano ano, nikdo není dokonalý. Avšak právě dokonalost je u některých modelů esencí, která mercedes, jako takový, činí božským. Tato garážová tautologie je však tím, co je nutno vědět. Neboť není nic božského bez prvku lidského, a nic lidského, co v sobě neskrývá potenci božskosti. Jen ten pak, kdo umí vybalancovat tyto dva existenciální prameny, stává se (garážovým) bohem.
Nejtěžší pozici má dnes pravděpodobně BMW. Právě on musí "přemlouvat" potenciální zákazníky na přední pohon, právě on musí nejsložitěji hledat cestu jak dál se svým přímým, v podstatě nejpřitažlivějším, protože sportovním, dravým naturelem, a to právě v době, kterou lze nikoliv slepě nazvat dobou plíživého garážového temna. Samozřejmě, že to jde, to BMW ukazuje třeba ve svém výborném městském elektromobilu. No jo, ale (zde) padni komu v garáži padni - co bys chtěl raději í-trojku nebo em-trojku...?
No a právě v tom lze detekovat odraz mizérie této doby, neboť velkým se nestáváš tím, žes malý, a silným se nestáváš tím, žes slabý...
Dnes velmi uznale - BRAVO AUDI, BRAVO MERCEDES-BENZ, BRAVO BMW :yes: :-!
Ale z katalogu se to blbě přesně pozná 😄
Kde je obrovskej odstup je pak vyšší třída, tam M-B válcuje s novou S-Klasse (a ještě minimálně rok bude) svou konkurenci.