Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Audi TT stojí v Německu minimálně 35 tisíc eur (960.000 korun)

Audi oznámilo, za kolik hodlá prodávat doma třetí generaci kupé TT včetně zatím nejsportovnější verze TTS.
Zpět na článek
10. 7. 2014 16:35
10. 7. 2014 16:56
10. 7. 2014 17:56
10. 7. 2014 20:14
11. 7. 2014 07:29
11. 7. 2014 10:30
11. 7. 2014 14:43
11. 7. 2014 15:22
10. 7. 2014 21:12
10. 7. 2014 22:32
11. 7. 2014 06:39
11. 7. 2014 07:24
11. 7. 2014 10:22
11. 7. 2014 12:35
11. 7. 2014 16:31
11. 7. 2014 17:06
11. 7. 2014 14:58
11. 7. 2014 15:30
11. 7. 2014 15:34
11. 7. 2014 08:14
11. 7. 2014 09:18
11. 7. 2014 09:49
11. 7. 2014 10:18
11. 7. 2014 10:40
11. 7. 2014 11:08
11. 7. 2014 11:36
11. 7. 2014 12:40
11. 7. 2014 15:04
11. 7. 2014 12:43
11. 7. 2014 15:03
Avatar - 3_diamanty
10. 7. 2014 16:35
pekne pekne
ten 2.0 TFSI 169 kw quattro bude uplne postacovat si myslim, nadherne parametre a za povedzme ze "primeranu cenu" ....... predpokladam totiz..... ze tie neskorsie silnejsie verzie ktore pridu budu uz neporovnatelne drahsie pricom v maximalke a zrychleni budu uz len minimalne rozdiely. Rovnako netreba zabudat ani na spotrebu, nie zeby majitel tohto auta potreboval pocitat decilitre ale ten 2.0TFSI ma "papierovu" spotrebu taktiez vybornu .... takze v reale jazdit za nejakych 8-9 litrov s takymto delom bude pecka :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
10. 7. 2014 16:56
Nafta?
Dovedu naftu pochopit v ledasčem, ale v TT? A dražší než výkonější vinikající 2,0TFSi?
Snad pro bohaté manželky?
Rozbalit vlákno
32
Avatar - dolfi
10. 7. 2014 17:56
Re: Nafta?
... patří do kamen! ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 7. 2014 19:48
Re: Nafta?
Boha proč by si bohatá manželka kupovala naftu? Kvůli tomu aby ušetřila pár frfňů na čerpačce a přitom měla blbější motor? >:-[]
Avatar - _Karel_
10. 7. 2014 20:14
Re: Nafta?
Nikdo jinej už mě nenapadl ;-) Tebe jo?
Avatar - Hammunasakra
10. 7. 2014 21:44
Re: Nafta?
Ne. Na druhou stranu určitě se chytráci co koupěj právě tuhle variantu najdou :-)
Avatar - Hammunasakra
10. 7. 2014 22:49
Re: Nafta?
Koukám že minimálně 3 :no: chytráci co by si takhle blbou kombinaci koupili sou i tady >:-[]
Avatar - Dinar
11. 7. 2014 07:29
Re: Nafta?
Pro zajímavost jsem zadal na mobile.de Mercedes SLK od roku 2011, ve výkonově srovnatelné verzi 250 je v nabídce 145ks s dýzlovým a 112ks s benzinovým motorem.
Avatar - _Karel_
11. 7. 2014 10:30
Re: Nafta?
jj, koukám na to jak sůva z nudlí. Tak jsem asi divnej. I když nejsem bohatej a nezávodím, do těchhle bych naftu nekoupil a klidně pár litrů spotřeby oželel.V dnešní době moderních benzinů to zas tak velkej rozdíl nebude, a tohle snad nejsou auta na nájezd 100tkm ročně.
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2014 11:56
Re: Nafta?
Řikal sem si kdo s tim přijde. Aby nebyly nějaký pochyby u Mercedesu je to stejně debilní jako u Audi >:-[]
Avatar - Dinar
11. 7. 2014 14:43
Re: Nafta?
Proč u audi nebo u mercedesu? Tam nic debilního není, prostě nabízejí to, co lidé chtějí, v tom je pointa a smysl mé reakce v tomto vlákně o bohatých paničkách a podobně prosťáčkovských "rozborech" cílových skupin.
Avatar - _Karel_
11. 7. 2014 15:22
Re: Nafta?
Promiň, ale to není "rozbor cílových skupin".Jen hlasitá úvaha/otázka pro koho je to vlastně určeno. Prý pro zaměstnance firem, co nepovolí benzín. OK. Nejsem zaměstnanec, neznám, udivuje mě to , ale zní to reálně, tak věřím.Je něco divnýho na úvaze, kdo je cílovka?
10. 7. 2014 21:12
Re: Nafta?
nafta je v TT-cku aspon 5 let..:
Avatar - _Karel_
10. 7. 2014 22:32
Re: Nafta?
Což ale nic nemění na jádru pudla.
11. 7. 2014 06:39
Re: Nafta?
naftu bych nikdy nesnesl v kabrioletu. a neměla by být ani v opravdovém
sportovním autě - ale za to jsem TT nikdy neměl...
Avatar - Dinar
11. 7. 2014 07:24
Re: Nafta?
Hm, ona je otázka, co je sportovní auto, jestli tu sportovnost určuje motor nebo ne. Pamatuju na řev, když bmw strčilo u E46 dýzl do kupé i kabria, tj. určitě to v této variantě nejsou sporťáky M3 stejného modelu ano. Motor ve velké míře určuje, jestli to auto lze pokládat za sporťák, TT S nebo RS sporťáky budou, TT tdi ne. Mercedes strká dýzl i do SLK a nikde jsem kolem toho žádná "sportovní dilemata" nečetl.
Avatar - _Karel_
11. 7. 2014 10:22
Re: Nafta?
naftu v kamarádově 330d x-drive kupé taky dokážu pochopit, jakž takž. Ale dvoulitrová nafta ve "sportovním"kupé za mio? Když chci šetřit, těžko si koupím nepraktický auto pro dva za mio.Že by dálničí expres? ;-)
11. 7. 2014 12:35
Re: Nafta?
Uvážil jsi, že si někdo vybere, co se mu líbí? Pokud nepotřebuje praktičnost, proč ne něco nepraktického? S motory je to složitější (promlouvají do toho daně, poplatky, politika) a pro řadu lidí to není tak důležité.
Avatar - _Karel_
11. 7. 2014 16:31
Re: Nafta?
S tou praktičností ti moc nerozumím- tvrdím někde, že je špatný si koupit TT? Je to krásný auto a chápu toho, kdo si ho koupí i jen kvůli vzhledu. Ad motory- nechme to být, asi se to prodává.
11. 7. 2014 17:06
Re: Nafta?
A já říkám, že se někomu auto může líbit a vůbec mu nemusí záležet na tom, co má za motor. A ne každý je ve stejné situaci jako ty (jiný nájezd, jiné zákony atp.).
Avatar - Dinar
11. 7. 2014 14:58
Re: Nafta?
330d a navíc x-drive je naprosto stejný "sporťák" jako to TT s dvoulitrovým tdi, tedy nijaký. Jinými slovy, pro tu obecně sportovnější image BMW je větší pozér spíš ten, kdo si koupí kupé od bmw s dýzlem a ve čtyřkolce. ;-)
Avatar - _Karel_
11. 7. 2014 15:30
Re: Nafta?
Jo, sporťák to holt není,ale aspoň to opravdu jede.Čtyřkolka - naprostej souhlas,taky jsem se divil, ale kupoval roční ojetinu a není výběr. Ti kdo kupují nové si možná říkají: co tam ještě nemám? X-drive!!! ;-)
11. 7. 2014 15:34
Re: Nafta?
Největší průser je, že M-paket s x-drive je jenom optický. Auto se tváří jako sporťák a přitom se kolíbá jak kačena...
Avatar - fOE
11. 7. 2014 08:14
Re: Nafta?
Je potreba rozdelit lidi do nekolika skupin:
1) kupuje si auto sam a libi se mu benzin
2) kupuje si auto sam a libi se mu nafta (ano, i takovy se najdou kterym se s naftou proste jezdi prijemneji)
3) kupuje firma ale palivo si pak zamestnanec plati sam => minimalne cast uprednosti naftu protoze nenese vetsi porizovaci naklady, ale naopak nesou nizsi naklady na provoz diky one nafte

Nenazval bych vsechny z 2. a 3. skupiny blaznama, tem z 2. skupiny ani ja nerozumim, ale jsou, tem z treti skupiny (a nebude jich uplne nejmin), tem uz rozumim uplne. Ekonomicky to dava smysl.
Avatar - Ham.
11. 7. 2014 09:18
Re: Nafta?
Ano, je to tak. A je další kategorie, kde je pro diesel jednoznačný důvod a u TT to může být nejčastější případ. Auto kupuje firma a dává jej k osobnímu užívání zaměstnanci, takže firma platí i palivo. Zaměstnanec platí jen daně (z pořízení auta a z projetého paliva). Pak je zájem na straně firmy dát takovou motorizaci, kde ani při nejtěžší noze zaměstnance (a že zaměstnanci mívají set sakra těžkou nohu) nebude firma ruinována náklady za benzín.
Avatar - fOE
11. 7. 2014 09:49
Re: Nafta?
Tuto variantu ze sveho okoli neznam, ale mozna urcite bude ;-)
Avatar - _Karel_
11. 7. 2014 10:18
Re: Nafta?
Holt jsem asi vedle, ale firmy kupujou zaměstnancům TT? Netrvrdím, že je to supersport, ale evidentně je to nepraktický auto pro radost ze svezení. Výhody dvoulitrové nafty- spotřeba
Nevýhody- zvuk, dynymika, možná váha a rozložení těžiště, image(co v tom máš za motor? 2,0tdi) , vyšší pořizovací cena, v dlouhodobějším horizontu vyšší servisní náklady.Opravdu jediné co bych SNAD pochopil, je pro ženskou- příjemný ježdění s naftou v krásným autě- budiž, slabší motor pro ni ať se tak lehce nazabije.
Avatar - fOE
11. 7. 2014 10:40
Re: Nafta?
V prvni casti se zeptas jestli to firmy lidem kupuji a v druhe casti uz znovu operujes bez teto moznosti.
Ano, kupuji, ne obchodakum na litani, ale jako benefit pro zamestnance kde si zamestnanec muze vybrat z portfolia nasmlouvanych znacek co chce. Bude mu akdekvatni cast ztrhavana z platu, ale auto ma bez starosti, nenese naklady na pojisteni, servis ani nic dalsiho jen naklady na palivo (a jak napsal Ham nekdy ani to poradne ne).
Takze pak zalezi komu je firemni auto nabidnuto a jake ma clovek pozadavky. Jestli to bude otec od rodiny zrejme tento benefit uplatni na nejakou A4/A6 kombi, jestli to je svobodny chlap klidne muze vzit A5, nebo i TT. Co treba vidim kolem sebe jsou prave dve A6, jedno BMW 5, jedna Q5, jedna Insignie kombi a pak Mini cabrio :-) Obvykla moznost to TT nebude, stejne jako to mini neni, ale najdou se ;-)
Avatar - Ham.
11. 7. 2014 11:08
Re: Nafta?
V řadě firem, hlavně v Německu, Rakousku nebo Švýcarsku ti dají limit na pořízení (třeba 40t eur na pozici čerta čtvrté kategorie nebo 70t eur na pozici manažera) a jestli si koupíš nabušeného pašíka, 3er v holobytu, TT nebo X1 je jim docela šumák (podobná car policy jenom s upravenými limity na nižší ceny v ČR pak platí i pro dceřiné firmy těchto firem v ČR). Ale na naftě většina těchto firem trvá. Zažil jsem pár šťastných let, kdy jsem si mohl v rámci limitu pořídit motorizaci dle vlastního uvážení, takže jsem vždy volil benzín (z důvodu lepší kultury a i nižší ceny, protože jsem si pak mohl dovolit o něco lepší výbavu než ti kdo volili naftu a stále jsem se vešel do limitu). Nicméně firma někdy kolem roku 2009 zjistila, že takových je nás víc a car policy se změnila, máš limit podle pozice, ale motor jedině nafta, dokonce i CEO může mít A8, 7er, S-kládu jedině v dieselu i když limit na pořízení je někde kolem 120t eur. A musím bohužel potvrdit, že z pozice firmy je to logické rozhodnutí, když si vzpomenu kolik jsem vykazoval u 2.0 nebo 3.0 benzínů a následně u 3.0 nafty, tak se firmě vůbec nedivím, u dvoulitru byl u mě rozdíl minimálně 3 litry, u třílitrů 5 litrů, ale spíš ještě víc, když si člověk spočte kolik je to za 150tkm a 3 roky životnosti auta, tak není o čem, 10-15t eur jsou pro normálně myslící firmu peníze, které nenechá ležet na silnici. A střední, vyšší střední nebo cenově srovnatelná auta (tedy i třeba TT) se v Německu prodávají z 80% právě na firmy a následně je mají zaměstnanci k osobnímu užívání (u velkých firem) nebo v případě malé firmičky s nimi jezdí přímo majitel. Soukromě se dražší auta v Německu prodávají jenom minoritně.
Avatar - wikinko
11. 7. 2014 12:40
Re: Nafta?
jeeej konecne tu pise clovek, ktory autami aj jazdi, a nema len TT nad postelou na plagate :-)
Avatar - wikinko
11. 7. 2014 12:43
Re: Nafta?
Tebe to asi nevysvetlíme. Proste si predstav, ze ti da zamestnavatel limit na sluzobne auto 35K euro a mozes si vybrat co chces, len to musi byt nafta. mas 25r., si slobodny a jazdis zadarmo na... TTcku. uz to chapes? pochopis ked vyrasties.
Avatar - _Karel_
11. 7. 2014 15:03
Re: Nafta?
Není mi dvacet, tak si nech svý vtipný invektivy pro někoho jinýho.