Novinky
Nikdo nemá čas dodělávat auto v servise.. viz některé zkušenosti s Francouzkými popelnicemi. Lidi chtějí prostě jezdit a neřešit auto samotné. A za to jsou ochotní připlatit.
Snaha Renaultu a PSA o vstup do nějaké prémiové třídy je k popukání >😁
Snaha Renaultu a PSA o vstup do nějaké prémiové třídy je k popukání >😁
Obavam sa, ze posledna generacia Passatu je znacne lepsim prikladom popolnice ako francuzi...
Mas pravdu aj nemas pravdu Maros. Ano ludie co su na urvoni okolo 800tis-1mil Kc(povedzme okolo tych 30tis. eur) si radsej kupia zakladny premium ako nabalikovanu strednu triedu. Plus "stredna" trieda je velka a draha, velkost starych passaov a mondei dnes maju Octavie, Rapid, Hyunday i40, a ludom ten rozmer staci, naco kupovat vacsie a drahsie? A pre "mainstream"zakaznikov je podla mna aj 700tis Kc dost penazi za noramlne rodinne auto. Kebyze tie MOndea, Passaty a pod idu dole s cenou a nie snazia sa byt "luxusne" tak maju sancu
Vylez chlapče od počítače a běž se podívat jak vypadá dnes automobilová produkce v Evropě... A radim nehodnotit herky z bazarů hodné do šrotu z dob, kdy si ještě nechodil ani do školy.....
Nech už si konečně vyšetřit ten mozek >😒]
podľa mňa je to dôkaz že bohatých snobov pribúda a rovnako pribúda chodobiny na úkor tej "strednej" vrstvy ktorá už ani neexistuje...
Co je to bohatý snob? Někdo kdo pracuje, aby se měl lépe a tak si díky tomu může koupit vůz v jiné kategorii, než je Superb?
Tahle definice je dost těžká... někdo kdo praucje aby se měl lépe... takových je hodně, jen né všichni si mohou dovolit koupit lepší auto než Superb, protože těm, kterým se podaří se dostat nad průměr je opravdu málo ( ať už díky vlastní píli či jiným více či méně legálním způsobem) .... Snob je dle mne ten, který k penězům přišel ( je jedno jak, ale v tomhle případě né uplně nějakým selfmade způsobem) a dává to okatě najevo a povyšuje se nad ty chudší ( ať už slovně, nebo třeba naprostou ignorací k zákonům a pravidlům)... ne, to není snob, to je blbec >😁
Ostatní at si koupí na co mají a chtějí 😊
Ostatní at si koupí na co mají a chtějí 😊
Bohatý snob 😲 Kdo to je, jak ho poznáme? Je to už někdo, kdo auto fakt potřebuje a připlatí si za to, že mu to vevnitř nebude vrzat jak v Thalii?
Ty naivo ty fakt žiješ v bludech že vozy prémiovejch značek se porouchávaj míň? >😁
Nemyslím si, že by zákazníci hromadně kupovali prémii, protože je tam malý rozdíl v ceně oproti mainstreamu. Rozhodně mi nepřipadá rozdíl mezi Fordem Mondeo nebo Peugeotem 508 zanedbatelný proti BMW3.
Vzhledem k tomu, jak auta za poslední dobu narostla, vidím problém spíše v tom, že zákazníci nemají důvod kupovat střední třídu, když dnešní nižší střední je stejně velká, ne-li větší než střední třída aut 2 generace zpátky. Jako příklad stačí Octavia. Navíc výbavu a motorizaci mohou mít až na výjimky a extrémy totožnou se střední třídou.
Střední třída se tím pádem často stává nepotřebným luxusem pro běžného občana evropské unie.
Vzhledem k tomu, jak auta za poslední dobu narostla, vidím problém spíše v tom, že zákazníci nemají důvod kupovat střední třídu, když dnešní nižší střední je stejně velká, ne-li větší než střední třída aut 2 generace zpátky. Jako příklad stačí Octavia. Navíc výbavu a motorizaci mohou mít až na výjimky a extrémy totožnou se střední třídou.
Střední třída se tím pádem často stává nepotřebným luxusem pro běžného občana evropské unie.
presne tak.... vystihol si to dokonale....... narast rozmerov je ten hlavny "problem" .... dnes je i30 kombik vacsi ako stara primera ktora bola o triedu vyssie .... ludia nemaju dovod kupovat taketo velke auta ...
ved aj taka dnesna astra sedan je dnes uz vacsia ako nejaka stara vectra.....
presne tak.... dobre si to vystihol :yes:
ved aj taka dnesna astra sedan je dnes uz vacsia ako nejaka stara vectra.....
presne tak.... dobre si to vystihol :yes:
Stredna trieda ma problemy - kvoli priestoru sa ju kupovat neoplati - octavka alebo i30 su obrovske a mnohi sa radsej rozhodnu pre SUV/crossover.
Hlavny problem vsak je, ze automobilky chcu predat to co chcu za cenu aku chcu, nie to co chce kupujuci za cenu, aku dokaze zaplatit. A bude horsie - prijde mondeo s litrovym trojvalcekom s pochybnou zivotnostou a vysokou spotrebou - no nekup to, ludia su niekedy blbi, ale zase co je vela, to je vela...
Nastava situacia ako u notebookov, ze modelov je habadej, ale staci, aby clovek chcel matny displej s normalnym rozlisenim a vyber sa zuzi na desatinu. O SSD alebo IPS ani nehovorim...
Ludia chcu kvalitu, kvalita znamena zivotnost a bezporuchovost a bezstarostnost - auto ma sluzit, nie naopak, vyrobcovia chcu vymenu auta kazde 4 roky, veeelmi protichodne poziadavky.
Hlavny problem vsak je, ze automobilky chcu predat to co chcu za cenu aku chcu, nie to co chce kupujuci za cenu, aku dokaze zaplatit. A bude horsie - prijde mondeo s litrovym trojvalcekom s pochybnou zivotnostou a vysokou spotrebou - no nekup to, ludia su niekedy blbi, ale zase co je vela, to je vela...
Nastava situacia ako u notebookov, ze modelov je habadej, ale staci, aby clovek chcel matny displej s normalnym rozlisenim a vyber sa zuzi na desatinu. O SSD alebo IPS ani nehovorim...
Ludia chcu kvalitu, kvalita znamena zivotnost a bezporuchovost a bezstarostnost - auto ma sluzit, nie naopak, vyrobcovia chcu vymenu auta kazde 4 roky, veeelmi protichodne poziadavky.
Myslím že střední třída už není o velikosti auta, ale spíše o pocitu na palubě (volba materiálů) a pohodlí - tj. izolace od hluku (od kol a aerodynamického) a nerovností.
Nedávno jsem přesedlal z Octavie do C5 a v tomto byl rozdíl po pár kilometrech neskutečný. Na krátké trasy to nepoznáš, ale při cestách do Prahy (280 km) jsem dřív vylézal ohluchlý a vytřepaný a potřeboval 20 min.na kafe a oraz, teď vystupuji daleko čerstvější.
A paradoxně - C5 byla nakonec levnější než ona Octavka(beru že C5 je pomalu končící (čti vychytaný 😄 model)
Nedávno jsem přesedlal z Octavie do C5 a v tomto byl rozdíl po pár kilometrech neskutečný. Na krátké trasy to nepoznáš, ale při cestách do Prahy (280 km) jsem dřív vylézal ohluchlý a vytřepaný a potřeboval 20 min.na kafe a oraz, teď vystupuji daleko čerstvější.
A paradoxně - C5 byla nakonec levnější než ona Octavka(beru že C5 je pomalu končící (čti vychytaný 😄 model)
Francouze nebrat ! Důvody už se tu tisíckrát probírali.
Stejně jako se probíraly důvody proč nebrat Němce, Italy, Čechy, Japonce, Korejce..
Jestli chceš žít v předsudcích, budiž - tvoje volba a já ti ji neberu 😉
Jestli chceš žít v předsudcích, budiž - tvoje volba a já ti ji neberu 😉
Zdá sa mi, že tie dôvody sa nejako rýchlo a jednoducho odbavili. Jediné relevantné svetlo do možností segmentu dáva passat (na to, že nastupuje nový model, má dobré čísla). Väčšina iných modelov je buď stará alebo nevydarená alebo jedno aj druhé (asi by sme mohli polemizovať na tému m6, ale tá je pre mňa tiež sporná). Jedno je jasné už dnes, vignale a iné akože prémiovky budú mať okrajové predaje a riešením nie sú. U fordu by stačilo dotrepať fjužn a niektorí by z tohto segmentu mali vycúvať alebo budú vycúvaní. Pri mainstream autách okolo 800 czk nie je priestor na e😜erimenty a opičky a la divotvorná i40, rozpačitý avensis (äj keď ten je ešte celkom ok). Jednoznačne tu vidno príklon k nemecku a napr. C5 je zrejme ohrozený druh. Klasická stredná trieda je príkladom konzervatívneho uvažovania, stávky na istotu. Ten kto má rezervu, má audi, ten kto ju nemá, nebude e😜erimentovať s divným volantom alebo dizajnom alebo povesťou.
Môj návrh: nechajme passat, mondeo a ešte jeden dva modely a ostatní nech rozmýšľajú či by nebolo lepšie robiť crossovery, townovery, shopovery, ladyovery a babyovery.
Môj návrh: nechajme passat, mondeo a ešte jeden dva modely a ostatní nech rozmýšľajú či by nebolo lepšie robiť crossovery, townovery, shopovery, ladyovery a babyovery.
Myslím, že je to o zkušenostech kupujících, kteří už o koupi vozu uvažují jinak, neboť mají dnes jiné možnosti, jak nový vůz pořídit, a to i ten dražší. Více v příspěvku níže.
Jedním z důvodů, proč Passat strádá v prodejích, to je horší kvalita modelů od 2005, myslím tím B6 a novější. Dost často se prostě na autě něco pokazilo. Všichni víme, že první 2,0 TDi 103 kW byly tragické (ano, ty s tím nepovedeným Boschem ve vstřikování). A následně celková funkčnost vozu nebyla na dobré úrovni, tedy horší kvalita zpracování. Pokud se podíváme, kam Passat směřuje a směřoval, vidíme firemní flotily, zejména pro nižší manažery a obchodní zástupce v západních zemích EU. Konkrétně v SRN lidé na těchto pozicích najedou ročně zhruba 50.000 km. Pokud však auto po dobu operativního leasingu na 4 roky jede do servisu i s pravidelnými prohlídkami 20x, je něco špatně. Nejde o to, že by to platila firma, to firma neplatí, ale nemohou používat to auto, když ho potřebují. A právě operativní leasing je na západ od nás něco, co firmy a také rodiny využívají, díky čemuž v pohodě dosáhnou na prémiové auto. A pokud si můžu vybrat mezi mainstreamem a prémiovkou, tak je volba vcelku jasná.
Uvedu příklad samotného leasingu, jaký známe i u nás v ČR, jen ten v SRN je daleko přijatelnější. Když mi automobilka BMW nabídne, že zaplatím např. 10.000 euro a pak budu měsíčně platit 1000 euro po dobu 4 let (48 měsíců), vyjde to na celkem 58.000 eur. Tedy asi 52.000,- Euro stojí slušné BMW (např. řada 5 v kombajnu od 42.600 eur), 6.000,- euro jsou úroky. Přitom konkrétně BMW Bank dává leasing s úrokem 4,9%, což vám u nás nenabídne žádná banka takovou půjčku s tak nízkým úrokem. Pak je vcelku logické, že rodina s příjmem 4.500 euro (minimální mzda je 1.500 eur👋osoba) toto vcelku v pohodě utáhne. Po 4 letech toto BMW dá protiúčtem a už platí jen třeba 600 euro měsíčně, protože 4 roky stará pětka je prodejná za třeba 15-20 tisíc euro v závislosti na motorizaci a výbavě. Ale stále mám nové auto a stále jezdím v bezpečném prémiovém (kvalitně zpracovaném) voze.
Tak proč bych měl, proboha, řešit Passata??? 😉
Uvedu příklad samotného leasingu, jaký známe i u nás v ČR, jen ten v SRN je daleko přijatelnější. Když mi automobilka BMW nabídne, že zaplatím např. 10.000 euro a pak budu měsíčně platit 1000 euro po dobu 4 let (48 měsíců), vyjde to na celkem 58.000 eur. Tedy asi 52.000,- Euro stojí slušné BMW (např. řada 5 v kombajnu od 42.600 eur), 6.000,- euro jsou úroky. Přitom konkrétně BMW Bank dává leasing s úrokem 4,9%, což vám u nás nenabídne žádná banka takovou půjčku s tak nízkým úrokem. Pak je vcelku logické, že rodina s příjmem 4.500 euro (minimální mzda je 1.500 eur👋osoba) toto vcelku v pohodě utáhne. Po 4 letech toto BMW dá protiúčtem a už platí jen třeba 600 euro měsíčně, protože 4 roky stará pětka je prodejná za třeba 15-20 tisíc euro v závislosti na motorizaci a výbavě. Ale stále mám nové auto a stále jezdím v bezpečném prémiovém (kvalitně zpracovaném) voze.
Tak proč bych měl, proboha, řešit Passata??? 😉
není nad ELEKTROMOTOR [odkaz]
s
1) elektřinu vyrábějícíma tlumičema [odkaz]
2) elektřinu vyrábějícím regenerativním bržděním
3) INDUKČNÍM BEZDRÁTOVÝM DOBÍJENÍM [odkaz] [odkaz] [odkaz]
JINÝMI SLOVY VŠECHNO DOBRÝ O ELEKTRICE 😄
PS: a to si představte že Němčouči už si naši dizkuzi přečetli a pokračujou v kupování a obsazování naší země a eurokrocani jim jdou na lopatu :-! [odkaz]
JEDINÝ CO ČEŠI JEŠTĚ NEZAPRODALI JE ČESKÁ ENERGETIKA, jinak začněte učit děti německy už v mateřský ...
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]