Testy
The Spešl Uan
0
ÁÁÁÁ, pomozte mi, tohle auto je takový hnus... Ty plechy a všechno okolo.... Je to tak obtloustlý a dlouhý...
Ozzman
5
Možná proto, že je to dodávka?😁
zeron
2
A mě se to líbí, i ta jedovatá zelená, klidně bych si to dal i na osobák
woody-alien
2
:yes: Taky se divím, že to aspoň vzadu trochu nezkosej dolů ve stylu Van-coupé. Bočními dveřmi bys naložil v pohodě 500 litrovou ledničku nastojato, no a zezadu by se holt vešly maximálně tak ty dvě basy píva na sebe - ale vypadalo by to trochu k světu. >😁 Takyrozumimautům.cz 😉
Ronault.
3
Jako by nám nestačil spamer maros, tak ještě tento diskuzní ***... 8-s
The Spešl Uan
0
Děkuji za profesionální HATE, pane "nezaujatý". Vy se musíte určitě rozplývat blahem, když ten váš oblíbený krám zmodernizovali. :-! :-!
RENAULT toujours !!!
Přicházejí s downsizingem, to je síla. Upřímně se mi nový trafic docela zamlouvá, ale motor o obsahu 1.6l nemá v takhle velkým autu co dělat. Ať má kolik chce turb, objem to nenahradí. Jsem zvědavý na první reakce až budou mít tyhle motory za sebou 100, 200tis a více km v plném zatížení 😉
Jednou nás ta hloupá honba za emisemi připravi o radost z jízdy a všude bude 6 a více krát oturbený 1-2válec >😁
Jednou nás ta hloupá honba za emisemi připravi o radost z jízdy a všude bude 6 a více krát oturbený 1-2válec >😁
...kdyby nás připravily jen o radost z jízdy... Tady jde už i o bezpečí na silnici: 140 k a 340 Nm s nákladem 1,5 t sem tam do kopce? Nejen, že ekologie jde v takové situaci do kytek kvůli nutnosti točit, točit a točit, ale hlavně se takový loudal stává brzdou dokonce i pro naložené 38t kamiony. Však si dovedete představit ty důsledky.... Nejvyšší čas, aby se poslanci EU-parlamentu i národních vlád probudili z jejich stupidní "korektnosti"!
a co teprve takhle velký motor v pežotu 5008 >😁