Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Volkswagen Passat bude levnější, bude stát zhruba 650.000 Kč

Osmá generace Volkswagenu Passatu je na německém trhu dostupná ve třech stupních výbavy. Nabídka motorů je zatím omezena.
Zpět na článek
11. 7. 2014 11:43
11. 7. 2014 12:09
11. 7. 2014 12:19
11. 7. 2014 12:34
11. 7. 2014 11:48
11. 7. 2014 12:02
11. 7. 2014 13:39
11. 7. 2014 15:22
11. 7. 2014 15:40
11. 7. 2014 15:44
11. 7. 2014 13:54
11. 7. 2014 14:48
11. 7. 2014 12:17
11. 7. 2014 12:40
11. 7. 2014 12:02
11. 7. 2014 12:20
11. 7. 2014 12:30
11. 7. 2014 14:14
11. 7. 2014 14:57
11. 7. 2014 16:23
11. 7. 2014 12:29
11. 7. 2014 12:31
11. 7. 2014 13:05
11. 7. 2014 13:20
11. 7. 2014 13:33
11. 7. 2014 14:52
11. 7. 2014 15:35
11. 7. 2014 16:00
11. 7. 2014 16:11
11. 7. 2014 15:41
11. 7. 2014 11:56
11. 7. 2014 12:16
11. 7. 2014 19:26
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 7. 2014 12:18
11. 7. 2014 12:26
11. 7. 2014 13:14
11. 7. 2014 13:21
11. 7. 2014 13:29
11. 7. 2014 13:53
11. 7. 2014 14:32
11. 7. 2014 14:38
11. 7. 2014 15:01
11. 7. 2014 15:02
11. 7. 2014 15:29
11. 7. 2014 12:25
11. 7. 2014 12:32
11. 7. 2014 14:53
11. 7. 2014 17:02
11. 7. 2014 17:11
11. 7. 2014 14:59
11. 7. 2014 17:03
11. 7. 2014 19:19
11. 7. 2014 13:43
11. 7. 2014 14:00
11. 7. 2014 16:19
11. 7. 2014 19:29
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 7. 2014 16:56
11. 7. 2014 21:50
13. 7. 2014 10:10
15. 7. 2014 17:31
Avatar - Ozzman
11. 7. 2014 11:43
Dobrá cena
Ale myslím, že jako novinka za dvoulitrový dízl bude cena trochu výše (jinak by to už dost konkurovalo Oktávii III za necelých 600 tisíc se stejnym motorem) . Časem by to mohlo spadnout. Na obrázkách v nižích výbavách už to takový krasavec není což? :-) Ale pořád to patří k tomu lepšímu... jsem zvědav jak cenově sebevědomé bude nové Mondeo :-) I v základu taky není k zahození vzhledem, tak uvidíme :-)
Rozbalit vlákno
8
11. 7. 2014 12:04
Re: Dobrá cena
No jen ať konkuruje, alespoň to ukáže tu nesmyslnou předraženost oktávky. >:-[]
12. 7. 2014 08:45
Re: Dobrá cena
no
to je jasný přeci, protože se připravuje na příchod :

e-PASSATu 2016 [odkaz] ;-)
s
1) elektřinu vyrábějícíma tlumičema [odkaz]
2) elektřinu vyrábějícím regenerativním bržděním
3) INDUKČNÍM BEZDRÁTOVÝM DOBÍJENÍM [odkaz] [odkaz] [odkaz]

JINÝMI SLOVY VŠECHNO DOBRÝ OD ELEKTRIKY :-)

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
11. 7. 2014 12:09
Re: Dobrá cena
V Německu o trochu podražil (103 kW Trendline vs. 110 kW Trendline bez dorovnávání výbavy). Myslím o 750 €. Když jsem včera viděl od 30.250, musel jsem se podívat. :-)
11. 7. 2014 12:17
Re: Dobrá cena
Myslíš staré nové Mondeo, nebo nové nové Mondeo?
Avatar - Ozzman
11. 7. 2014 12:19
Re: Dobrá cena
Nové nové Mondeo, co má přijít na podzim :-)
11. 7. 2014 12:27
Re: Dobrá cena
To byl joke od mariachiho, tos nepochytil ;-)
Avatar - Ozzman
11. 7. 2014 12:34
Re: Dobrá cena
Jo já si to blbě přečetl >:D Když zavřeš oči a odmyslíš si Fusiona, je to nové nové Mondeo >:D Vypadá dobře a určitě se před Passatem nemá za co stydět :-)
11. 7. 2014 12:42
Re: Dobrá cena
no když píše "bude" tak myslí asi nový Mondeo.
Avatar - šmoula nešika
11. 7. 2014 11:44
Základ
Tak v téhle základní výbavě vypadá opravdu, jako by někdo omylem přisedl Golf. Docela směšné. Ale tmavší lak a pořádná kola - to udělalo divy. Co se R-Line týče, počkám na živé dojmy.
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Ozzman
11. 7. 2014 11:48
Re: Základ
Však to se dalo čekat, wow efekt prezentačních fotek byl splněn. Však se podívej jak vypadala Oktávka III a běž se podívat na tu za 350 tisíc :-) Takhle to je všude, ale přijde mi že u koncernu je ten rozdíl mezi základem a TOP verzí propastný :-)
11. 7. 2014 12:02
Re: Základ
To jo, ale Passat si snad nikdo na plecháčích kupovat nebude, proboha jen to neee.
11. 7. 2014 13:39
Re: Základ
U nás ne, ale na Západě jo. Zejména do fleetů s dieselem a i část sokromých zájemců tam klidně koupí základní verzi se zážehovým motorem.
Nedávno jsem šel kolem autobazaru a byl tam zachovalý a dobře vybavený Passat B5 s nadstandardními šestnáctipalcovými koly - plechovými s originálními poklicemi. Samozřejmě dovezený z Německa. I když se podíváš na novější B6, tak existují verze s plechovými koly a originál poklicemi - všechny dovezené ze Západu. Našinec nechápe, že Němec si do Passatu (či jiného auta) připlatí plnou bezpečnostní výbavu a ne litá kola nebo pohon 4x4.
11. 7. 2014 15:22
Re: Základ
V CR je uz nekolik let zakladem vybavovy stupen Comfortline, ktery ma ve standaru lita kola.
11. 7. 2014 15:40
Re: Základ
To je důsledek toho, že tu Trendline nikdo nekupoval.
11. 7. 2014 15:44
Re: Základ
V SRN se taky neprodava (5 % prodeju, tj. mene i nez Alltrack), presto ho nabizeji.
Avatar - šmoula nešika
11. 7. 2014 12:17
Re: Základ
Tak tak. Základ octy je jedna velká mizérie. Zatímco Elegance vypadá v bílém laku a s dvoubarevnými koly skvěle, v základu je to na těch malých plecháčích s lacinými poklicemi jen fádní obluda. U obou zmiňovaných je už jen kvůli poměru kola/kastle a podivné barevnosti světlometů potřeba k sociální verzi tmavší lak.
11. 7. 2014 13:54
Re: Základ
Však ty základní verze Okty (a Rapidu) nikod nekupuje. Typický příklad "cena od".
Avatar - šmoula nešika
11. 7. 2014 14:23
Re: Základ
Já hlavně O3 takto doopravdy potkávám. Ty plecháče možná byly jen zimní kola, ale rozhodně se jednalo o výbavu s nemetalickým lakem a nelakovanými zrcátky.
Avatar - Ozzman
11. 7. 2014 14:48
Re: Základ
Jo, to víš že Aktivy jezěj a neni jich málo :-) Stejně tak jako "social edition" Pašíci a i jiné auta tét kategorie :-) Oktávky poznáš snadno podle zrcátek :-)
Avatar - dewill
11. 7. 2014 12:17
Re: Základ
Mě se celkem ta světlá barva líbí, je to takový čistý bez kudrlinek...ale souhlasím, že u koncernu je ta sociální verze dost křiklavá, třeba oproti Japoncům, kde ten rozdíl je spíš pod kapotou
Avatar - twistedTSD
11. 7. 2014 12:40
Re: Základ
Protože u koncernu obvykle hodně záleží na detailech. U okty je to výrazné hodně - v hnědé metle na hlínách, s xenony a LED přímo luxus, špinavý služebák v základu social edition.
11. 7. 2014 12:02
Re: Základ
No je pravda, že na těchto fotkách to Passatu zrovna moc nesluší. Možná to bude tou okoukanou "barvou líných řidičů", a taky by to chtělo hezčí ráfky. Bude to ale chtít vidět naživo a pak si teprve udělat vlastní úsudek. Já se na to auto už teď moc těším. Uvidíme s jakou cenou vyleze český zastoupení, ty německý jsou pro našince nepřiměřeně vysoko. Golf se taky tady u nás prodává za o hodně míň než za kopečkama. >:-[]
11. 7. 2014 12:20
Re: Základ
To nejsou fotky. Vypadá to na obrázky z konfigurátoru a ty nebývají nejhezčí.
Avatar - šmoula nešika
11. 7. 2014 12:25
Re: Základ
To rozhodně. Lak nebývá směrodatný vůbec. Ale můj dojem divně tvarovaného čumáku to jen utvrzuje.
11. 7. 2014 12:30
Re: Základ
Mě ten čumajs přijde takový až skoro korejský/čínský. Ale pokud to byl záměr, jako že asi jo, protože asijské prodeje budou o něčem jiném než evropské, tak se to dá pochopit.
Avatar - šmoula nešika
11. 7. 2014 12:49
Re: Základ
Možná kvůli chodcům... Ale ten chromový design celkově moc nechápu, vždyť americkou a čínskou verzi dělají zvlášť.
11. 7. 2014 14:14
Re: Základ
Pokud to bude jako v předchozí generaci, tak si v Číně budou vyrábět svůj. Prodeje v Jižní Koreji nejsou zase tak zajímavé, navíc tam myslím nabízí NMS vyráběný v Číně.
Avatar - iudex
11. 7. 2014 14:57
Re: Základ
Podľa mňa je to dosť očividné a mierne sa divím, že ten neeurópsky výraz prednej časti tu nevzbudzuje nijaké väčšie reakcie. Ak je ale zámerom VW v tichosti aplikovať to, čo Ford hrdo nazval One Ford strategy, teda jeden model pre celý svet, tak to logiku má (ale mne ako Európanovi sa to nepáči).
11. 7. 2014 16:23
Re: Základ
Mně přijde dost podobný B7. Neříkalo mi to nic ani předtím. Očividně se to však prodává. B6 byl sice jiný, ale Highline měl chromu (nebo co to bylo) také dost. Nebo kde vnímáš tu změnu, na kterou bychom měli reagovat?
Avatar - Ozzman
11. 7. 2014 12:29
Re: Základ
Jenže dost reflektují realitu základního modelu, to je neoddiskutovatelný fakt :-)
11. 7. 2014 13:05
Re: Základ
Už jsi základní provedení viděl naživo? ;-) Napsal jsem to jen proto, aby bylo jasno. Konfigurátor mi řekl, že základní provedení bude mít o něco méně chromu než Highline na promo fotkách a nějakou podivnou tmavou linku dole na boku. Plus dekory nižších výbav. Nevím, o jaké realitě píšeš.
Avatar - Ozzman
11. 7. 2014 13:20
Re: Základ
Malá kola, jak bude vypadat bez Rpaketu, interiér je také jiný... neviděl sem B8, ale viděl sem základy i promofotky B7, B6 ..... :-) Proto si to umím představit, nemyslím to zle, ale to co je vidět z obrázků z konfigurátoru je realitě už dost podobné :-) Neřikám, že ošklivé, ale neni to taková paráda, jako ty promofotky nad kterými se tu kdekdo rozplýval :-)
11. 7. 2014 13:33
Re: Základ
Většina promo materiálu byly také rendery. Jen to z představení byly fotky (modří na dřevě a stříbrní na pódiu). Na kola jsem předtím nekoukal, ani na základní výbavu, zajímala mě dekorace (venku i uvnitř), u které jsem čekal, že bude pevně daná pro každý stupeň. Základ je 16 (plech) a Highline má 17, což není velký rozdíl. Spíš je zajímavé, že si u Trendline (zatím) za větší než 16 nemůžeš podle konfigurátoru ani připlatit.
Avatar - Ozzman
11. 7. 2014 14:52
Re: Základ
To auto na promofotkách ale má určitě víc než 17tky :-)

Ty lišty jsou velká škoda, já bych osobně oželel horší sedačky uvnitř, nižší výbavu, ale zvenku u Trendline odstranit lišty (které stojí pár korun) je na nic... vím, že to tak nejen VW dělá už léta, ale auto tím ztratí ten dojem luxusnějšího vozu.... je to určitě i schválně, protože chtěj, at si lidi koupí lepší verzi, holt na prvním místě výdělek, pak přání zákazníika >:D
11. 7. 2014 15:35
Re: Základ
Na těch modrých byly myslím 19. Ještě jsem nekoukal na výbavu, ale Trendline nebývá zajímavá. Zajímavá bývá Comfortline, když chceš něco umírněnějšího. To mi spíš vadí chrom na Highline. Tam jsem celkem zvědavý, jak to bude vypadat ve skutečnosti. Ne že bych měl zájem Passat koupit, ale kdyby ano, tak mě Highline bude zajímat.
Avatar - iudex
11. 7. 2014 16:00
Re: Základ
Súhlas, Comfort sa momentálne ukazuje nielen ako taká racionálna zlatá stredná, ale s ohľadom na diskutabilnú chrómovú top verziu by bola pre mňa zaujímavejšia, ako Highline.
11. 7. 2014 16:11
Re: Základ
Jinak na fotkách byly myslím 176 kW TDI (nějaké silnější TSI asi bude vypadat stejně) a drobně se budou lišit od slabších motorizací (například ty falešné koncovky výfuku).
11. 7. 2014 15:41
Re: Základ
U B7 se trendline v ČR vubec nenabizel.
Avatar - Stewee
11. 7. 2014 11:56
Novy VW Passat
Koncernove "nove" modely stoja dizajnovo za *. Dodnes neviem rozoznat, ktory Golf je akoze novsi a ktory je genreracne pred. Podobne to bude aj s Passat-om. Ubohe dizajnerske "nove" modely. Nevravim, ze je vyslovne skaredy (i ked ku krasnemu ma hodne daleko), ale tie generacne zmeny su tak male a ubohe, ze Tazko hovorit o "novom" pasatte a verim, ze motory sa tiez vyrazne menit nebudu. Ak novy Passat, tak novy a nie zmena masky a predavat ako novy. :no:
Rozbalit vlákno
2
11. 7. 2014 12:06
Re: Novy VW Passat
Jak by řekl klasik: A vo tom to je >:-[] Zákazník totiž rozdíl nepozná a čísla se kvůli historickým tabulkám počítají pod jeden model.
Avatar - twistedTSD
11. 7. 2014 12:46
Re: Novy VW Passat
Golf stojí za takovou hvězdičku, že ho začal vyrábět i Peugeot... ;-) >:-[]

Osobně nechápu, proč by se měl Passat významně měnit. Jeho recept funguje, zákazníci jsou spokojeni a FauVé se více soustředí na změny pod kapotou než překopávání designu. Why not?
Avatar - maros
11. 7. 2014 12:16
Opět dokonalost
Konkurence opět a zase čučí s otevřenou pusou >:D Blahopřeji VW k zasloužené dominanci.
Rozbalit vlákno
18
11. 7. 2014 13:12
Re: Opět dokonalost
Ty si "konkurence"?
Avatar - maros
11. 7. 2014 13:47
Re: Opět dokonalost
Tak myslel jsem hlavně Frantíky... ale těžko říci, nekdy mě příjde, že dělají hnusná auta záměrně. Jako by je ani nechtěli ve skutečnosti prodávat.
Avatar - maros
11. 7. 2014 13:46
Re: Opět dokonalost
Japonci jsou dekádu pozadu s technikou 8-s
11. 7. 2014 13:55
Re: Opět dokonalost
Konkrétně v čem? :-|
Avatar - maros
11. 7. 2014 14:10
Re: Opět dokonalost
Tak třeba absence konvenčních turbo benzínů. .. a taky hnijou.
11. 7. 2014 13:58
Re: Opět dokonalost
Oproti komu? Pravda,.... NASA a vývoj F1 je o chlup napřed.
Avatar - maros
11. 7. 2014 14:09
Re: Opět dokonalost
Tak třeba motory TSI jsou dekádu před jakýmkoliv moterem od Japonců.
11. 7. 2014 14:20
Re: Opět dokonalost
Těžko můžou být dekádu PŘED , když jdou oba jiným směrem :-)
Avatar - Andromeda
11. 7. 2014 15:06
Re: Opět dokonalost
A Ty jsi vývojově několik slepých větví pod jakýmkoli Homo Sapiens 8-s ...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 7. 2014 19:26
Re: Opět dokonalost
Tipoval by som Homo Erectus, ale zase mu nechcem lichotit. Ani slovom Homo, ani slovom Erectus.
11. 7. 2014 15:37
Re: Opět dokonalost
Z auta, ktere naprosto propada v tom, co by melo zvladat kazde auto stredni tridy (tedy komfort pri rychlych dalnicnich presunech), si moc starosti ve VW delat nemusi. ;-)
11. 7. 2014 17:43
Re: Opět dokonalost
A to jsi slyšel kde? Myslím si, že na internetu je dost objektivních recenzí a videí. Nenech se s sebou názorově zametat.
11. 7. 2014 18:44
Re: Opět dokonalost
Jel jsem s tim. Hlucne (tradicne japonsky nulova izolace podbehu, dvere vyuzivaji jen dvojite tesneni - tedy Dacia level, vyrazny aerodynamicky hluk od A sloupku), neprilis oslniva stabilita v primem smeru, kvuli velkym previsum karoserie (jel jsem s kombikem) a realtivne nizke hmotnosti je to auto nadprumerne citlive na vitr, ve vyssich rychlostech ci na vetsich nerovnostech znatelne vibruje kapota (pro me KO kriterium, cely zbytek jizdy jsem se skoro nesoustredil na nic jineho). Celkove se tedy rozhodne neda rici, ze by to auto vzbuzovalo pocit bytelnosti a solidnosti (tak trochu to potvrdil i crash test EuroNCAP), coz je ale pro komfortni a soucasne svizne cestovani jeden z nejzasadnejsich predpokladu. :-)
11. 7. 2014 19:03
Re: Opět dokonalost
Tak to jsme asi každý jel v jiném voze. Fakticky teda určitě :-) Hlučnost od podvozku ano, ve trojce jsme ho vnímal ještě více a tam i trochu vadil. U 6 to ale nebylo tak hrozné, ano na našich dálnicích je znát více, v Rakousku je auto absolutně komfortní. Hluk z okolí jsem téměř nevnímal, také v kombi, rozhodně nic, co by nějak výrazně vybočovalo od konkurence (nepoč. BMW a spol.). Auto je velmi dobře čitelné a nadprůměrně dobře drží zvolenou stopu. Možná může být citlivější na opravdu velký vítr, naopak na okrskách směle konkuruje i malým vozům co se týče obratnosti. Vibrování kapoty je skoro, s prominutím, až blbost. Auto je lehčí, ale pevnost a bytelnost je dána materiálem, vysokopevností ocelí. Není to optický a často falešný pocit bytelnosti jako např. Insignie. A crash test? Hodnocení pět hvězd, 92% pro posádku, předchozí (mohutnější) šestka měla cca 76%.
12. 7. 2014 11:10
Re: Opět dokonalost
(Ne)bytelnost toho auta prokazal prave onen crash test, kdy predni prepazka a vyztuhy kolem predniho okna dostaly mnohem vice zabrat nez u srovnatelne konkurence, coz dokazuje i zcela roztristene predni sklo. :-)

Ostatne neco o te bytelnosti vypovida i fakt, ze abys zavrel dvere, musis s nimi tak trochu ve stylu Dacie trisknout.
12. 7. 2014 12:47
Re: Opět dokonalost
Tak vzhledem k tomu, že v dnešních moderních vozech, i přes zdání netknutosti kabiny, lidé při nehodách umírají zejména na mnohačetná vnitřní poranění, (přírodu a fyziku neobelstí ani deset aerbegů a všemožných výztuh), je schopnost určité deformace jako schopnost pohltit část energie vítaným jevem. Mít auto bytelný jako tank ti při nárazu do stromu při 120km/h moc nepomůže, naopak.
Avatar - dock37
13. 7. 2014 16:53
Re: Opět dokonalost
A interiér!Hm!!!To sa asi nenaučia robiť!?
11. 7. 2014 12:18
Prasátek
Ospravedlňujem sa za OT ale ten dizajn, to je strašné 8-s ale zákazníci to žerú, čo už...
Vidím, že takisto zaberie biTDI z ktorého sú všetci nadržaní . Cenová politika klasika u koncernu (na začiatok nehorázne prestreliť a potom znižovať cenu aby si zákazníci "uvedomili ako skvelo kúpili" . Aké pozitíva u tohto auta vidíte Vy?
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Ozzman
11. 7. 2014 12:26
Re: Prasátek
Upřímě ?

- V lepší výbavě vypadá dobře ( tohle je pro mne dost zásadní kritérium )
- Bude mít zajisté kvalitně zpracovaný interiér ( pravděpodobně )
- Solidní paleta motorů a výbav
- Až se ho budeš chtít zbavit, půjde to velmi dobře
- Je to slušné auto s vyváženými vlastnostmi, ale niketark z řady nevybočuje.. apoštol:D

Tyhle věci ale nabídnou i jiné auta, takže bych vybral podle konkrétní nabídky a sympatií k vozu/vzhledu
11. 7. 2014 13:14
Re: Prasátek
Najzaujimavejsi bod je prave tento: "- Až se ho budeš chtít zbavit, půjde to velmi dobře "
Hoci to auto bude v stave tesne pred rozpadnutim, aj ta sa lahko preda >:D
To je paradox absurdity zakaznika, nie dokaz urovne auta.
Avatar - Ozzman
11. 7. 2014 13:21
Re: Prasátek
Ano, prodáš ho i "v stave tesne pred rozpadnutim" za lepší cenu, u nás ano :-) Což se třeba o korejském autě říct nedá
Avatar - iudex
11. 7. 2014 13:29
Re: Prasátek
Ja som síce nikdy neuvažoval pri kúpe auta, ako ho predám, za koľko a či oň bude na trhu jazdeniek záujem, na druhej strane to, že o ojazdený Passat sa všetci trhajú, zatiaľ čo ojazdený Hyundai i40, Elantra (či ako sa tie strednotriedne Huyndaie v minulosti volali) nik nechce, tiež o niečom svedčí a tvrdiť, že len o tuposti kupujúcich, je asi nesprávne.
11. 7. 2014 13:53
Re: Prasátek
A o com podla teba? ked dakto radsej kupi srot s historiou ako storocna vojna, nez auto v zachovalejsom stave a mensim trapenim za sebou?
To je totiz prave ta bazarova realita.
Avatar - iudex
11. 7. 2014 14:32
Re: Prasátek
Mne sa jednoducho nezdá tá základná téza, že Passaty sú šroty a doteraz to tie tisíce ľudí, ktoré ich kupujú ako ojazdené, nezistili a neprestali s tým. Lebo nemám pocit, že by sa v bazároch záujem ľudí presúval od VW trebárs k tomu Hyundaiu, čo by sa podľa logiky (poučenie na vlastnej chybe alebo nestúpiš dvakrát do toho istého exkrementu) malo diať.
11. 7. 2014 14:38
Re: Prasátek
Ked si pozriem daktore forum, ci vypocujem rozhovor, ze vymena turba alebo vstrekovacov na VW nic neznamena, poucenie na vlastnej chybe neexistuje.
To nie je o zakladnej teze, ze passat je srot.
Teza je v hlave kupcu, ze prave toto je oberauto a treba ho mat za kazdu cenu. Kazda dalsia volba je zla, lebo fsetky auta na f su zle, aj tie francuzske. Korejci auta ani nerobia, len bicykle.
Avatar - AutoBezObav.cz
11. 7. 2014 14:43
Re: Prasátek
:-) souhlasím, že takový je všeobecný názor lidu. Kdyby jen ti zastánci VW s motory 1,9 TDi věděli, že se jedná o původní koncept motoru, který pochází z Fiata:-) No, to už zacházíme do extrému, ale vědět by to zastánci měli:-)

Ještě přidám, že mínusama nikdo nic neovlivní, historie je daná. ;-) Jen tak vyjadřujete neznalost problematiky, za což se nehněvám na nikoho z mínusujících:-)
Ale ještě si trochu přisadím, že první sériově vyráběné motory s označením TDI nosil Fiat Croma v roce 1989, abych trochu pošťouchl >:D
Avatar - Ozzman
11. 7. 2014 15:01
Re: Prasátek
Hele, nesouhlasím s tím, že každý PAssat je šrot, ale ty vozy v bazarech jsou šroty ( ostatně třeba B6tek sem prošel desítky při koupi vozu) ale i když tu občas kopeš zbytečně proti VW, tak to, cos napsal by se mělo vytesta do kamene

"vymena turba alebo vstrekovacov na VW nic neznamena"

Přesně tak to je! Tak totiž přistupují zastánci značky k jakékoliv poruše koncernu! A pak se do krve hádají že Renault víc žere a má o sekundu horší stovku, nebo že Peugeotu přeskakuje řetěz (THP)..

Víc k tomu asi není co dodat a pořád platí víc a víc to, že sou si všichni rovni. To, že v bazaru preferují VW před Hyundai je logické, činí tak i zákazník při koupi nových aut, tak je jasné, že bazarové chování nebude jiné, navíc Hyundaie poslední generace si v bazarech buhvíproč drží cenu podobnou VW ( Passat vs I40) což sme tu řešili nedávno :-)
Avatar - AutoBezObav.cz
11. 7. 2014 14:38
Re: Prasátek
Ty důvody, proč nikdo nechce korejce jako ojetinu, to závisí na několika faktorech. Většina lidí ví, že na koncern seženou na každém rohu náhradní díly. To je uspokojuje. Už nevidí, že téměř za každým levnějším dílem z vrakoviště je kradené auto, třeba to sousedovo, které "se ztratilo" minulý měsíc. Dalším faktorem je VW/Škoda originální servis snad v každém městě. Většina kupujících těchto ojetin je uspokojena tímto faktem, i když tam většina z nich nikdy nepojede, ale co kdyby... No a v neposlední řadě je tím faktorem (ne)spolehlivost korejských aut. Nejsou příliš spolehlivá, alespoň co se starších modelů týká. Až čas ukáže, jak moc spolehlivá auta jsou ta dnes vyrobená. Ale dokud korejci nepřijdou s něčím revolučním, třeba se spolehlivými a na údržbu nenáročnými a úspornými motory, jako tomu bylo u VW Group v podobě 1,9 TDi 66 kW/81 kW, tak je jako ojetiny lidí příliš kupovat nebudou nikdy. Myslím, že právě tyto zmiňované motory si získaly mnoho obdivovatelů a VW z toho těží dosud.

Nejsem zastáncem VW, ale zmiňovaná TDi se jim povedla, za to palec nahoru:-) :yes:
Avatar - Ozzman
11. 7. 2014 15:02
Re: Prasátek
Ano, bohužel dost lidí si nepřipustí, že dnes už jsou tyto motory dávno výsadou autobazarů a né nových vozů koncernu :-)
Avatar - AutoBezObav.cz
11. 7. 2014 15:23
Re: Prasátek
Přesně tak. ;-) Navíc si strašná spousta lidí stále neuvědomuje, že tyto staré dobré motory natočí přes 600.000 km, takže se stáčí kilometry na tachometrech jako na běžícím pásu. Co je komu potom, že se už měly třeba 2x měnit náboje do airbagů a tedy takové auto je pro ně vlastně i nebezpečné při nějaké kolizi, o tuhosti karoserie po takovém nájezdu ani nemluvě... Chlapi v hospodě říkali, že je to super, tak jsem to koupil..:-)) Trvanlivost novodobých motorů je problém u všech značek, které musí vyvíjet agregáty kvůli "zeleným" politikům v EU. Motory jsou pak poruchové a lidi to nutí kupovat nová auta nebo aspoň tyto motory nové. Přitom je to nesmysl... Kolik CO2 a dalších škodlivin vypustí ta továrna při výrobě dalšího motoru za ten pokažený? Je to všeobecně tragédie.
11. 7. 2014 12:25
Nový VW
8-s
Tenhle ksichtík vyjadřuje můj pocit z těch fotek... maska strašná...světlomety hnusné...kombajn vypadá mnohem více jak jezevčík než dosavadní favorit od škodovky... nwm ale za mě disagn :no:
Rozbalit vlákno
7
11. 7. 2014 12:32
Re: Nový VW
Dej tomu šanci v reálu >:-[]
Avatar - iudex
11. 7. 2014 14:53
Re: Nový VW
Čo je to ten "disagn"? ;-)
11. 7. 2014 17:02
Re: Nový VW
Hej sem v práci a rychle pachtím komentář ;-\ tak sorry za design
Nicméně to nemění nijak myšlenku za oponou že se mě to prostě nelíbí :-O tak prosím přijmi omluvu za mou hrubku
Avatar - iudex
11. 7. 2014 17:11
Re: Nový VW
V poho, len mi nedalo nerýpnuť si. ;-)
Avatar - Stejsn
11. 7. 2014 14:59
Re: Nový VW
Nevím čím konkrétně, ale ta maska mi připomíná Volhu 24. ;-\
11. 7. 2014 17:03
Re: Nový VW
Když se na to podívám tak ze předu mi to připadá jako by na to pustili nějaký betonový kvádr a po odstranění to zalakovali a ola předek hotový >:D

Prostě divný... :-)
11. 7. 2014 19:19
Re: Nový VW
Volha měla lepší proporce, design ...
11. 7. 2014 13:43
Logika?!?
V 2008 pri UVEDENI stal Golf 500tis. V 2013 stal novy Golf pri UVEDENI 442tis. a preto to odcitame a aplikujeme na cenu Passatu pri SKONCENI vyroby a porovname ju s cenou pri UVEDENI..... logika suvix, kriva na vsetky nohy.

Passat B7 2.0TDI trend. v 2010 mal uvadzaciu cenu 29025eur, (710tis.Kc vtedajsieho kurzu) [odkaz]
Ceska cena rovnakej motorizacie 646tis. [odkaz]
Aktualna uvadzacia nem. cena B8 je 30.250 Eur, co podla aktualneho kurzu 829.000, 1225eur viac ako B7. Ak by ceska uvadzacia cena mala odzrkadlovat rovnaky trend ako nemecka, auto by malo stat 646.1+33.2tis., co je cca 679tis.Kc.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Atlis
11. 7. 2014 14:00
Srandisti
Hosi v VW majú docela slušný zmysel pre humor. >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Andromeda
11. 7. 2014 15:17
Re: Srandisti
;-) To sice ano, ale jejich humor je lidem tak žádán :-) , a podobné kousky od konkurence jsou přijímány s hlasitou nevolí ... Tak je to zde zařízeno ...
Prodeje budou tak jako tak výborné ...
Avatar - rohYpnol
11. 7. 2014 14:09
Pokud aplikujeme?
Být autorem tohoto článku, tak opravdu raději nic neaplikuji, protože by to nemuselo dobře dopadnout >:-[]

Porovnávat cenu při uvedení výroby s cenou ve středu životního cyklu a pak rozdíl aplikovat na cenu z výprodejů Passatů, navíc o třídu výš...?

Pokud aplikuji metodu pohledu do křišťálové koule, tak nový Passat bude levnější o 15 000,- a bude začínat na 685 000,- >:D >:-[] :-!

Hlava mi opravdu nebere, proč píšete články o něčem, co NEVÍTE a doslova si vymýšlíte a naopak novinky, které se reálně objevují, se tu objevují naopak se zpožděním?

O tom, kolik bude stát Passat v ČR, napište až budete vědět, kolik bude stát, je to tak těžké? Takto je to opravdu snad jen plnění norem minimálně 1 článek o koncernu denně 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
11. 7. 2014 14:17
Cena nehraje roli
Passatu je úplně jedno, kolik bude stát. Prodávat se bude stejně, firmy budou mít zcela jiné ceny a česká rodina si Passat sotva pořídí. Ceníková cena tak možná nastřelí budoucí bazarové ceny, nic víc.

Každopádně jsem zvědav, jak se VW popralo s tím, jak techniku Golfu převléklo do o číslo většího kabátu a jak dalece dokáže zákazníka obelhat, že je to vlastně "v cajku" :-!
Rozbalit vlákno
34
11. 7. 2014 14:25
Re: Cena nehraje roli
B6 i B7 byly podobně převlečené Golfy.
Avatar - twistedTSD
11. 7. 2014 16:19
Re: Cena nehraje roli
Proč ty mínusy?? Passat B6-7 stojí v podstatě na prodloužené platformě Golfu V...A očividně s tím nikdo neměl problém.
11. 7. 2014 16:39
Re: Cena nehraje roli
Nevím. Ještě jsem chtěl původně zažertovat a napsat: "Ale nikomu to neříkej." ;-) Vůbec nic se nezměnilo, Passat sdílí s Golfem základ už zhruba deset let. Přínos MQB není v tom, že můžou vzít platformu a natáhnout ji. To dělají už dlouho. Možná si někdo myslel, že označuji Passat za převlečený Golf.
Avatar - rohYpnol
11. 7. 2014 17:49
Re: Cena nehraje roli
byla to jiná platforma :-!
11. 7. 2014 18:59
Re: Cena nehraje roli
Jestli tamto byly podle tebe jiné platformy, i tohle budou jiné platformy. Že VW používá v marketingových materiálech označení MQB plošně, na tom nic nemění.

Nebo jinak. Zkus napsat definici platformy. A pak můžeš zkusit napsat, v čem se PQ46 liší od PQ35 kromě rozměrů.
Avatar - Jirka.12345
11. 7. 2014 21:11
Re: Cena nehraje roli
Tak kromě rozměrů má PQ46 například lehčí neodpruženou hmotu. Vpředu hliníková ramena, hliníkové těhlice.
Vzadu hliníkové těhlice, silnější tyčky stabilizátoru (i když ty jsou použité i na RS verzi O2 takže to se úplně počítat nedá).
I přes menší hmotnost je pevnější, masivnější, odolnější.
Jinak samozřejmě máš pravdu že vychází z G5/O2
11. 7. 2014 23:04
Re: Cena nehraje roli
Hliník na podvozku používalo Audi i na PQ35, jestli se nepletu. O tom to podle mne není. Stabilizátory se liší třeba i podle motorizace. Nebo podle tebe půjde o jinou platformu, když použiji jiné pomocné rámy (tedy klidně jiná ramena, těhlice, stabilizátory)? A rozhodně to není něco, co by měla auta na MQB jednotné (například A3 má jiný pomocný rám než Octavia i Golf).
Avatar - Jirka.12345
12. 7. 2014 01:10
Re: Cena nehraje roli
To se teda pleteš, audi na PQ35 měla ocel. O tyčkách stabilizátoru jsem záměrně psal že se to nedá úplně počítat, hlavně jsem nemluvil o stabilizátoru ale stabilizačních tyčkách.
Asi tu moc na ty plaformy trpíte, každá platforma je upravená nějaká starší platforma z které vychází, to samé jsem se tu hádal s nějakejma dvouma blbcema jestli je soudobá fábie na PQ24 nebo PQ25, samozřejmě je na upravené PQ25 která je upravená podle rozměrů PQ24, ale PQ 24 z jedničky/2předface to není...i když se rozměrově neschoduje s PQ25 v Polu
jde o uložení a řešení platformy která je u soudobé fábie PQ25.
O tom že MQB je jednotná jsem nikde nepsal, jen jsem vypsal rozdíly co jsi chtěl slyšet...
12. 7. 2014 09:18
Re: Cena nehraje roli
Pokud vím, TT mělo hliníková ramena (na to jsem myslel). A stejně tak S3, RS3 a myslím i Cupra. Možná i další, nevím. Stabilizátor byl můj omyl, tak si tu jednu větu odmysli, nezáleží na ní.

S PQ25 souhlasím. Také mě podobná diskuze několikrát potkala. Přeci nebudou při faceliftu předělávat celé auto, aby mělo stejné rozměry jako novější model. Vylepšení však můžou aplikovat (alespoň některá).

Jasně, ale snad nechceš říct, že má A3 Sportback jinou platformu než Golf jen kvůli tomu, že má jiný pomocný rám. To byla pointa. :-)
Avatar - Jirka.12345
12. 7. 2014 12:44
Re: Cena nehraje roli
Beru zpět, na TT jsem úplně zapomněl ;-)
12. 7. 2014 08:32
Re: Cena nehraje roli
Podle mě je princip nových platforem VW přesně opačný. Prostě plaforma umožňuje velkou variabilitu, tzn. to rameno může mít mnoho variací, ať už materiálu či tvaru a přitom montáž celého auta může probíhat na té stejné výrobní lince. Klasickým příkladem je nová Oktávka, kde na stejné lince můžou dozadu montovat vlečenou nápravu, víceprvek, víceprvek s pohonem zadní nápravy, víceprvek s CNG nádržemi, což lze ještě kombinovat s různými výškami podvozku (snížený sportovní, standardní, mírně zvýšený, extra zvýšený pro Scouta). MQB má zřejmě za úkol jednotlivé PQ platformy co nejvíce přiblížit, přičemý jediným pevným parametrem má být vzdálenost přední nápravy od pedálů. Ve výsledku je MQB víceméně jen marketing, protože různé variace uměl dělat koncern už dříve a v některých konstrukčních apsktech má přednost sjednocení montáže před optimalizováním konstrukce (viz opět Octavia, která pro vlečenou nápravu používá stejné uchycení jak jedno z ramen víceprvku, což zhoršuje funkčnost).
12. 7. 2014 09:34
Re: Cena nehraje roli
Už dříve měli možnost vyrábět různá auta na jedné lince. Viz Octavia v Bratislavě, nebo Rapid a sdílení linky s OIII. Spíš jde o minimalizaci specializovaných stanovišť.
12. 7. 2014 10:03
Re: Cena nehraje roli
Jasně, už předtím to někde sdíleli. Ale jinde to měli rozdělené, viz dřívější výroba některých verzí Oktávky (4x4, RS, L&K) ve Vrchlabí. V každém případě jde prostě o usnandnění montáže více aut na jedné lince.
Avatar - twistedTSD
11. 7. 2014 19:16
Re: Cena nehraje roli
Jiná platforma? Podle mých informací je PQ46 pouze natáhlou PQ35. Oprav mě, pokud se mýlím.
11. 7. 2014 20:08
Re: Cena nehraje roli
Nechci si tu odpovídat na vlastní otázku, ale mezi jejich podlahami jsou rozdíly. Jde však o princip (co to je platforma, kdy jsou ještě stejné a kdy už odlišné). Pokud to nezvládne nějak definovat, tak není o čem diskutovat.
Avatar - rohYpnol
11. 7. 2014 20:19
Re: Cena nehraje roli
Jak není? Sám tu potvrzuješ to, co jsem napsal. Rozdíly tam jsou. Ano, jaké - to opravdu přesně napsat nedokážu a vůbec se to nestydím přiznat.

Pokud přesně dokážeš vydefinovat rozdíly, klidně se nechám poučit. Jen jsem napsal, že to byla jiná platforma. Což byla :-!
11. 7. 2014 20:51
Re: Cena nehraje roli
Identické ale nejsou ani podlahy Golfu 7 a Passatu 8. Potřebuješ tedy nějak definovat, kde je ta hranice. Nepotřebuješ znát rozdíly, abys napsal, co podle tebe dělá platformu jinou a co to vlastně ta platforma je. Pokud ti to pomůže, lišily se některými montážními body.

MQB je o standardizaci komponent. To byl problém v předchozích generacích. Zmenšení rozdílů mezi podlahami je jen důsledek.
Avatar - rohYpnol
12. 7. 2014 00:03
Re: Cena nehraje roli
standardizace komponent a montážních bodů ale má smysl jen za toho předpokladu, že tedy budu montovat ze stejných komponent, ne? Jinak řečeno - Passat i Golf bude smontovaný ze stejných dílů technických skupin. Pokud ne, standardizace smysl nemá.

A pokud to tak má být, tak Passat je prostě (zjednodušeně) zvětšený Golf, nic víc, nic míň.
12. 7. 2014 08:44
Re: Cena nehraje roli
Podle mě je standardizace myšlena nikoliv jako sjednocení komponent, ale jako sjednodcením montáže různých komponent. Čili aby na jedné lince mohli montovat auta z různých komponent ... například Oktávku s vlečenou nápravou, víceprvkem, víceprvkem s pohonem zadní nápravy a víceprvkem s CNG nádržemi. A nebo v budoucnu montovat rovnou různá auta, třeba Golfa a Passata na jedné lince.
12. 7. 2014 08:54
Re: Cena nehraje roli
Částečně ano a částečně ne. Některé rozdíly jsou zbytečné. Z principu nemusíš postavit auta ze stejných komponent. Například Audi používá modulární platformu od A4 po A8 a ta auta se, pokud vím, liší i použitými datovými sběrnicemi. Standardizace bývá o rozhraní. Z mechanického hlediska je to tedy o balení a montáži (alokace prostoru a montážních bodů; roli můžou hrát i další parametry, ale nebudeme to komplikovat). Můžeš pak strčit komponentu vyvinutou pro jedno auto do jiného.

Zvládnout standardizaci není jednoduché. Když se ti to povede, můžeš dostat lepší produkt za méně peněz. Když ne, nejen že ho můžeš zhoršit, můžeš ho i prodražit. Nejsou tu garance z principu.

I v odbornějších materiálech najdeš diskuze o tom, jestli vůbec lze snížit počet platforem. Pro takovou diskuzi je důležité, co to vlastně ta platforma je. Z pohledu zákazníka je důležité, jak se produkt povedl a kolik stojí. Jestli to někde přepískli a produkt kompromitovali, se uvidí. Jinak se podle mne nic nemění, jen byli při vývoji chytřejší. Pokud si myslíš, že jsou Passat B6 a Golf A5 tak odlišná auta, tak se na ně někdy zkus podívat.
Avatar - rohYpnol
12. 7. 2014 12:48
Re: Cena nehraje roli
ok, díky za poznatky :yes:
Avatar - rohYpnol
11. 7. 2014 20:09
Re: Cena nehraje roli
Jde o derivát. Kde se to poněkud komplikuje, tak to je generace. Protože zvětšením PQ35 by měla být PQ45, PQ46 pak o generaci novější, tedy v terminologii VW.

Čím přesně se liší, tím se asi VW chlubit nebude, nicméně rozdíl tam asi bude nejen ve zvětšení, jinak by to asi nedělali. A i kdyby byl rozdíl jen ten, tak PQ46 je jednoduše platforma PQ35 uzpůsobená pro větší vozy, tedy logicky vzato pevnější, masivnější, odolnější. Což je vždy plus.
11. 7. 2014 20:21
Re: Cena nehraje roli
Mají tolik derivátů, že je v PQxy značení pěkný bordel. Navíc koluje mnoho chyb. Bylo mi řečeno, že se generace vztahuje ke třídě. A Passat má o jednu generaci víc než Golf. Pak tu máš "paskvily" jako PQ45, které jsou asi výjimkami potvrzujícími pravidlo - ta jednoduchá pravidla značení jdou najednou z okna.

V laických časopisech se o tom psát nebude, protože to publikum nezajímá. Nicméně nějaké studie a analýzy platforem existují včetně srovnání rozdílů. Materiály ke konferencím jdou také více do hloubky než tiskové zprávy.

Ty si myslíš, že mezi MQB-A a MQB-B nejsou strukturální rozdíly? Pod MQB se myslím aktuálně skrývá pět různých podlah.
Avatar - rohYpnol
11. 7. 2014 20:43
Re: Cena nehraje roli
Tak pokud by mělo jít jen o to, že zatímco dřív se různé platformy označovaly různě, zatímco dnes všechny dostaly název MQB, tak jde jen o rozdíl na papíře. Tedy celá konstrukce, která je nám předkládána - tj. zjednodušení a zlevnění a přínos pro zákazníka, je jen pohádkou pro novináře (a veřejnost).
Avatar - white label
11. 7. 2014 22:05
Re: Cena nehraje roli
Myslíš tu tvou pohádku o přínosu pro zákazníka, kterou se snažíš negativně a hlavně velmi zjednodušeně interpretovat tak, že Passat B8 vznikl pouhým natažení G7?
Tak prezentací MQB ve tomto (tvém) duchu, by si marketing VW opravdu pohádkově pomohl. >:D
11. 7. 2014 22:21
Re: Cena nehraje roli
Mám takový pocit, že i MQB mají svá interní označení. Tahle by tedy měla být PQ48. Jak jsem napsal, MQB je o standardizaci. Nejde o podlahu samotnou, ale o to, co na ni montuješ (to je z materiálů VW k MQB jasné). Výhody to má (i potenciální nevýhody). Problém je to slovo platforma. Čas od času se tu o nich diskutuje, kde kdo jimi máchá, ale co to ta platforma vlastně je. Jakou roli hraje. Co se stane, když použiji jinou.
Avatar - Dinar
11. 7. 2014 14:38
Re: Cena nehraje roli
Jaký myslíš, že je rozdíl mezi technikou mazdy 3 a mazdy 6, převlíkači?
Avatar - KANKUNEN
11. 7. 2014 15:19
Re: Cena nehraje roli
No přece s každou generací se vymyslí nové zázračné uložení, které je o 13,56 % lepší.
Lidi jsou takoví, že musí mít napsáno new i na Persilu.
Avatar - rohYpnol
11. 7. 2014 16:02
Re: Cena nehraje roli
jak mazda 3/6 souvisí s VW Passat?
11. 7. 2014 21:41
Re: Cena nehraje roli
Je to velmi proste, M3 je supervagen, protože je postavena na technice vozu o třídu výš, kdežto Passat je šmejd, protože stojí na platformě vozů o třídu níže. >:-[]
Avatar - šmoula nešika
11. 7. 2014 23:51
Re: Cena nehraje roli
>:-[] Tím vyvracíš GTIho teorii supermainstreamu.
Avatar - white label
12. 7. 2014 00:08
Re: Cena nehraje roli
VW se musí učit od konkurenčního marketingu, přijde s UP!em o kterém bude nenápadně tvrdit, že sdílí platformu s Veyronem, ale zásadně nikdy ne naopak! >:-[]
Avatar - šmoula nešika
12. 7. 2014 09:01
Re: Cena nehraje roli
Nový Renault Megane RS s technologiemi F1 nyní nejen pro tomáše

* Pro Ádu a marose - nemusíte se bát, že byste v malé rychlosti z nedostatku přítlaku narazili do stromu či vůz začal při doplňování paliva hořet, i když by Vám to mnozí možná přáli.
Avatar - KANKUNEN
11. 7. 2014 15:39
Je to jednička mainstreamu, ale
vedle MB C se to nemůže ani postavit. Insignia přes svou váhu a špatně využitý prostor působí na mně moderněji.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - iudex
11. 7. 2014 15:56
Re: Je to jednička mainstreamu, ale
Tak vizuálne iste nie, z dizajnového hľadiska je to kráska a zviera (konkrétne šedá myš). Na druhej strane v triede manažérskych/referentských áut sa až tak nehľadí na estetickú stránku či inovatívnosť dizajnu a preto i napriek tomuto nevýraznému dizajnu jeho pozícia bestsellera ohrozená nebude.
Avatar - white label
11. 7. 2014 16:42
Re: Je to jednička mainstreamu, ale
Tou kráskou doufám myslíš Céčko, nikoli Insignii.
Avatar - iudex
11. 7. 2014 17:13
Re: Je to jednička mainstreamu, ale
Samo. ;-)
11. 7. 2014 20:33
Re: Je to jednička mainstreamu, ale
Aká trieda manažérskych áut, čo to pletieš za nezmysly? Akože dizajn Passatu sa riadi podľa situácie na trhu postkomunistických krajín? >:D
Avatar - iudex
11. 7. 2014 21:38
Re: Je to jednička mainstreamu, ale
Teraz trošku nechápem. Kde si z môjho príspevku prišiel na tú druhú vetu? 8-s
12. 7. 2014 10:04
Re: Je to jednička mainstreamu, ale
Chceš tvrdiť, že Passat je celosvetovo manažérska limuzína? To je deformácia našich trhov, prípadne im podobných, s ktorou má dizajn Passatu ťažko niečo spoločné.
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2014 16:19
krasne auto
s 1,4 tsi 110KW by to bola paradicka :yes:

no jo.... klobuk dole, ideal :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 7. 2014 19:29
Re: krasne auto
Niekto ti hackol ucet?
Avatar - CHerokee
11. 7. 2014 20:43
Re: krasne auto
Nejspíše asi jo... protože krása v automobilovém průmyslu vypadá úplně jinak než ji prezentuje VW. Krása opravdu nebyla nikdy jeho silnou stránkou.
11. 7. 2014 16:56
AUTO DESETILETÍ
Tohle tě dostane do kolen - [odkaz] Pokud náhodně srovnám třídní konkurenci, no konkurenci... - [odkaz] prostě, pokud to srovnám, je vymalováno. Vymalováno na dalších deset let!

Nový Passat Osmý, Apoštol Silný, zvaný Krásný přiváží základní změnu především v tom, že vytváří kvalitativní střední subtřídu - super-supermainstream. Ano ano, aristokrat třídy. Avšak to není to nejdůležitější. Tím nejdůležitějším rysem je nový charakter modelu. Pokud tedy těžištěm nákupů byly dosud prestižní firemní vozové parky napříč Evropou, pak nový Apoštol zahajuje širší éru, též éru rodinného vozu evropské rodiny 2014. Podnikové nákupy samozřejmě zůstanou, k nim však přibudou noví kupci - rodiny s dětmi, rodiny, které jezdí velké prostorné auto. Verze kombi přepisuje dějiny evropských silnic.

Tedy naposledy jsem byl v estetických kolenou z tohoto modelu - [odkaz] Tohle - [odkaz] však mlátí klikovkou na prémiové dveře tak silně, že se to přeslechnout nedá.

Dnes velmi uznale - BRAVO APOŠTOL :yes: :-!
Rozbalit vlákno
13
Avatar - iudex
11. 7. 2014 17:15
Re: AUTO DESETILETÍ
Ad fotka: profi photoshopped foto proti amatérskej (prepaly a iné nedostatky) fotke špinavého auta. ;-) Skús rovnako kvalitné promo fotky a hlavne Passat spredu, kváder Ytongu hadr. ;-)
[odkaz]
[odkaz]
14. 7. 2014 14:47
Re: AUTO DESETILETÍ
Tak pri tychto pohladoch veru nie je iste, ci zrovna "Apostol" je z tychto dvoch aut to ktore si zasluzi pomenovanie "silny"!
Avatar - Ozzman
11. 7. 2014 17:22
Re: AUTO DESETILETÍ
A kde na to ta evropská průměrná rodina veme? >:D
Avatar - rohYpnol
11. 7. 2014 17:41
Re: AUTO DESETILETÍ
Každému je přece jasné, že se tím myslí "ta správná" evropská průměrná rodina >:-[] ;-)

Jinak tedy nevím, podle mě, když už, tak rodinným ideálem je Sharan a ne Passat :-!
Avatar - dolfi
11. 7. 2014 21:23
Re: AUTO DESETILETÍ
Co třeba si trochu "líznout" evropských dotací? Jedná se přece o evropské auto, no né? >:D
12. 7. 2014 09:55
Re: AUTO DESETILETÍ
Tak průměrná západoevropská ;-)
Avatar - rohYpnol
11. 7. 2014 17:46
Re: AUTO DESETILETÍ
zřejmě jsi tou klikovkou dostal i jednu do hlavy >:D :-! (bez urážky)

Nový charakter modelu? V čem se zaměřil nový Passat více na rodiny? Vždyť v sedanu bude velmi pravděpodobně vzadu na hlavu těsněji a kombi nebude ani o psí chlup praktičtější.
Avatar - dolfi
11. 7. 2014 18:09
Re: NE, AUTO STOLETÍ (PÁRY)!
>:D
11. 7. 2014 20:31
Re: NE, AUTO STOLETÍ (PÁRY)!
Takový fanatismus :-O ...no, on se ten nedostatek inteligence a nadhledu musí něčím vyvážit ;-)
Avatar - rimow11
11. 7. 2014 22:35
Re: NE, AUTO STOLETÍ (PÁRY)!
myslím že ta mazda je ovela krajšia :-)
Avatar - Atlis
12. 7. 2014 21:56
Re: NE, AUTO STOLETÍ (PÁRY)!
Do kolien ta dostane toto kamaride:

[odkaz]%25yfMQcbsroa… />
[odkaz]%25yfMQcbsroa… />
:no: jednoducho nádhera
15. 7. 2014 02:29
Re: NE, AUTO STOLETÍ (PÁRY)!
jsi jen hloupe tupe omezene hovado
Avatar - white label
15. 7. 2014 18:32
Re: NE, AUTO STOLETÍ (PÁRY)!
To už si nám o sobě napsal minimálně stokrát...
11. 7. 2014 18:03
vypadá strašně
Na té fotce, nebo vizualizaci, to auto vypadá tak blbě, že se divím, že to pustili ven. :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CHerokee
11. 7. 2014 20:44
Re: vypadá strašně
Passat žádný krasavec nikdy nebyl a jak to vypadá ani nebude.
Avatar - dolfi
11. 7. 2014 18:10
TO JE TEDA MEGA SLEVÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ…
Teď už je to fakt za babku! >:-[]
Rozbalit vlákno
0
11. 7. 2014 20:42
Nemůžu se dočkat ..
Hlavně těch rozkydlých kombíků. >:D A najmě pak v černé (převoz nebožtíků) a v bílé (mrazící vůz) >:D To zas bude v satelitech estetična až na půdu. >:D :no:
Rozbalit vlákno
0
11. 7. 2014 20:49
Jak verze pro čínu,
tento Pašík se moc nepovedl - přední světla se snaží evokovat staré BMW 7, bok a celková koncepce se dost podobá současné C5. Je to takové unylé bachraté auto bez výrazu. Ještě že si ho nemusím kupovat >:D
Rozbalit vlákno
0
11. 7. 2014 21:50
PRASSAT
Oktávku sem netahejte... Nebude lepší Superb? Tohle "přibližovadlo" mi oproti Superbu přijde směšný, hlavně tam chybí 3.6 FSI ;-) Fakt, zlatej Superb facelift... Říkejte si co chcete.. Už aby tu byl trojkovej :-)
Rozbalit vlákno
0
11. 7. 2014 22:01
Upadající kvalita
Tento passat vypadá vážně dobře, hlavně forma exteriéru se povedla, a to chválím. Uvnitř je vidět unifikace podle golfu ( středová konzole, rádio i volat ) ...to nevím, jestli je dobré řešení, pocitově vypadá interériér dobře, ale zdá se mi, že kvalita např. u VII. golfa jde rapidně dolů, a v porovnání se VI. golfem jsou viditelnější místa, kde se šetří...Otec si pořídila VII. golfa..jezdí skvěle, je komfortní, ale nemůžu se ubránit některým přehmatům v interieru ( provedení čalounění stropu..špatně slícované plasty u středového sloupku )...exteriéru..vážně nepovedené gumové těsnění kolem oken. Celkově z toho auta mám pocit chatrnosti...VI Golf mi přišel robustnější...asi cena za tvrdě na pilu tlačící konkurenci...Snad nový passat neskončí ve stejných šlepějích...
Rozbalit vlákno
4
11. 7. 2014 22:40
Re: Upadající kvalita
Pockej, oni ti to zdejsi prodejci vysvetli jak to je >:-[] Interier mi prijde dobry tak na Rapida, OIII, G VII, ale na Passata mi prijde trochu lacinej. Proste z toho nemam pocit jak bych cekal od manazerskyho auta. To napojeni pristrojovky na dvere jak 20 let stary auta. Interier pro me zklamani

To setreni je videt i na OIII.
Kdo tvrdi neco jineho tak lze.
11. 7. 2014 22:53
Re: Upadající kvalita
Octavia II byla na tom daleko líp než trojka.. To máš pravdu... Passat to samé... Čím novější, tím chudší.. Co naděláme ;-)
12. 7. 2014 10:10
Re: Upadající kvalita
Prečo všetci hľadáte u Passatu nejakú "manažérsku" kvalitu? Čo je to za somarinu?
Avatar - Andromeda
12. 7. 2014 19:38
Re: Upadající kvalita
Přání otcem myšlenky ;-) ... Autosugesce ...
13. 7. 2014 10:10
Citroen C5
Já pořád na nový passat koukal a říkal jsem si kde jsem to už viděl. A ano citroen C5.

:-O

[odkaz]

[odkaz]

Stejné prolisy, stejné řešení zrcátek ... mírně odlišná záď.
Nebo to možná byl jiný vůz... kdoví. Prostě passat. Na fotkách to ještě jde - ty na těch které postoval GTI. Ale v reálu si toho auta ani nevšimnu - ostatně jako stávající generace.
Rozbalit vlákno
0
15. 7. 2014 17:31
NEW !!!
Pri prvej fotografii ma celkom zaujal. Pri pohľade do interiéru ma zarazila silueta stredového tunela pripomínajúca Oktáviu. Pár týždňov som mal posledný Passat a môžem povedať , že to je skvelé auto. Aj do firmy som kúpil predchádzajúcu Oktáviu a tiež môžem povedať, že je to dobré auto. No po pár dňoch s novou Oktávkou konštatujem, že aj keď obal je možno nový, po stránke komfortu jazdy to totálne ***i. S novou Oktávkou sa nedá chodiť viac ako 100 lebo mi ide uši utrhnúť. Ak s novým Passatom urobia to čo s novou Oktávkou tak si radšej rýchlo kúpte aktuálny odchádzajúci Passat, lebo dobré časy skončia. Ale aj tak zbytočne tu riešiť VW či Škodu. Radšej kúpim ročné BMW s pár kilometrami ako nový VW ....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
15. 7. 2014 18:35
Re: NEW !!!
Jj, jetý baworák po německém důchodci (ideálně už dlouho bez řidičáku), to je hotové terno... >:-[]