Ktery plne 4 mistni kabriolet s 1.4tsi zrychluje lepe nez tato cascada?
Ktere 4 mistni a zaroven 200k auto zralo behem testu ve vysledku mene nez 8,4L benzinu? Poprosim link. Diky.
Takže auto pro radost váží stejně jako moje kombi s těžkým dieselovým V6 motorem, 4 kolkou a automatem (chlapy v hospodě říkali, že automat přidá minimálně půl tuny), má 200 koní, ale sprintuje pomajeli než 1,4TSI a navíc žere i děti hrající si podél silnice. Sakra tam je něco špatně.
Souhlasím, také mám raději více tlačítek než dotykový displej s mnoha vnořenými menu a podmenu, byť řešení s dotykovými displeji je dneska in, protože je výrobně levnější. A tam je třeba toho času na dokonalejší seznámení se s funkcemi minimálně stejně, ale spíše více, než v tlačítkovém systému. Dronte Mauricijský.
nedávno jsem měl zase cestu do Mnichova a fakt mě překvapilo, kolik Cascad v DE jezdí... V ČR jsem ji ještě nepotkal, ale cestou na Mnichov asi 3 kusy. Většinou muži kolem 30 s nějakou pipinou. Typická víkendovka na pohodu.
Ačkoliv Opel mám, mám ho rád, Cascada se mi nelíbí. Působí moc robustně, od kabria bych čekal víc lehkosti. Ale to je subjektivní dojem
Jj, Evoque zrovna tak a z toho co potkavam jeste pridam citroen DS3. Taky auto ktere bych tipoval na oblibu hlavne u zen (i proto ze jednu fanynku mam doma :-) ) a potkavam v tom spise muze.
Nechcel som prispievat ale musim na tieto nezmysly reagovat: Skus sa prepnut do nemciny alebo anglictiny a vygoogli si ulohu Oplu v ramci koncernu a docitas sa, kto robi vyvoj pre takmer cely koncern a ako to je s tou "stratou" automobilky Opel, aky to ma suvis so zatvorenim fabriky v Bochumi, trosku si to spoj s politickym pozadim a silou odborov v DE a mozno sa dopatras odpovede...
Ad "mnozstvo" tlacidiel v Cascade - z mojej skusenosti kritizuje len ten, co nesoferoval a k hmotnosti - o com inom by tu niektori diskutovali :-) pre vecnych tabulkarov, zastavte sa v showroome Opel, pozrite si Cascadu nazivo a potom porovnavajte s 308, Megane a podobne - o triedu mensimi autami :-)
Co by dali korejci za tak širokou motorovou paletu jako nabízí Astra či Insignia. Navíc pohon 4x4 ve střední třídě. To není dýchavičná 1.7 Crdi v I40 jako naftový vrchol.
V šíři motorizace předčí i Ford, srovnatelný je jen VW. Skomírající značka vypadá jinak, modelovou základu má Opel velmi dobrou.
A kdo, že je konkurent Cascady? Když je prý nejtěžší ve třídě?
Opel Cascada je 4místný cabrio střední třídy, v rámci mainstreamu konkurenci ani nemá. Z prémie je to především Audi A5, Volvo C70 či BMW3 (pokud budu brát zadní náhon).
Proti Audi je v rámci dané motorizace těžší jen o zhruba 60kg. Rozdíl, který řidič nepozná.
A tvůj argument, že F-type je lehčí? Ano, ještě, aby nebyl. Je to prémiový 2-místný roadster s šasi z hliníku se základní cenou 3x vyšší než Opel Cascada. Byla by ostuda, pokud by tomu bylo jinak.
Závěrem lze říci, že tvůj komentář je jen výkřik do tmy. Nabízená technika plně odpovídá ceně Cascady. Konkurenci v mainstreamu najdeš jen stěží. Hmotnost se od konkurence z prémie nijak zásadně neodlišuje. Proto není potřeba se nad ní pozastavovat. To může snad jen diskutér teoretik tvé úrovně. Zkus někdy projet některý z novodobých Opelů. Zjistíš, že jsou to zatraceně dobrý auta.
Já mám novou Astru celkem najetou a můžu ti říct, že o něco vyšší hmotnost v rámci nižší střední v případě hatchbacku či kombi dle mého přináší jen pozitiva. Z auta je cítit především robustnost, tuhost karoserie, velmi dobré odhlučnění podvozku. Zde bych Opel opravdu pochválil jako testér. Podvozky jsou velmi dobře utlumeny a fungují i s většími koly. Přesně jak je v textu. Podvozek hraje na komfortní notu, přitom při ostré jízdě vede velmi dobře a nenechá se rozhodit. Je z něho cítit velká rezerva a jistota.
Ale to ty jako řidič teoretik jen těžko posoudíš. Příště neplácej nesmysly, hlavně ne v prvním příspěvku, hned se tak diskuzně odrovnáš.
308 CC, kterou jsi ještě nikdy nejel a neviděl, je auto, které nelze využít ve 4 lidech, ačkoliv 4 sedadla má a jízdně je to hodně těžkopádné auto, ale to od kabrioletu tohoto typu lze očekávat.
Tlačítkári, na smiech.... Niekoľkokrát ročne sa zveziem s rakúskymi partnermi na ich Oploch a aj napriek malej frekvencii tých jázd nemám žiadny problém s ovládaním ľubovoľnej funkcie na palubovkách Astra/Insignia. Klasické papagájovanie bez reálnych skúseností. U akože "novinárov" je to ešte trapnejšie, stačilo by sa priznať, že na zžitie sa s autom je potrebných pár dní a oni to nie sú schopní vstrebať za jeden/dva testovacie dni. Podľa toho, čo vídam v skutočnosti, bežný majiteľ, resp. užívateľ nemá problém s ktoroukoľvek funkciou, ktorá je ovládaná príslušným tlačidlom na stredovom paneli. Tak ale ako to už v živote býva, najviac bude o tom kecať taký, čo v tom ani nesedel....
qwerty, odpověď čekáš marně. Na insignii nemá Korea odpověď, od 4x4, přes nastavitelný podvozek, vrcholné motorizace i40 mají výkon základních Insignie, možnosti výbavy, sedadel... to je jiný vesmír, jen topper alis Kia-blb je trochu mimo.
Korejci jsou 15 let před Oplem... To znamená, že před 15 lety Kia dělala souměřitelná auta s Oplem dneška...
Tak co tu máme
[odkaz] vs [odkaz]
Máš pravdu, kam se hrabe 239 kW šestiválec, 4x4, nastavitelný podvozek, event. biturbo diesel na Shumu... >:D
Bože bože, toppere, ty jsi vymaštěnec. Zkus se alespoň někdy posadit do Insignie a potom do i40, nemluvě o jízdě a možnostech výbavy o kterých se korejcům s nově objeveným vyhřívaným volantem (Opel ho má taky, dokonce se neloupe) ani nesnilo.
To nie je trolling, to je psychická vada. Chalan je len trochu sprostý, nič hrozné. Teda okrem toho, že tu denne vypisuje tie svoje pubertálne kecy o ničom. To už je horšie, lebo ho očividne baví robiť lokálneho blba. Skúsenosti takmer nulové, naučené vedomosti mizéria, tak zostáva len bľabotať vyčítané teórie kdekade z internetu..... čo narobíš. V reále pošleš somára preč z dohľadu, tu si ho môžeš dať na hate-list, ale to je len také polovičaté riešenie. Môžeš mu aj periodicky vynadať, ale to príliš nepomáha, lebo blb hrá ignoranta. A aj keď ho to zožiera vovnútri, ale z pozície blba aj tak neustúpi.
Potkavam v tom hlavne muze a nedivim se tomu. Toto rozmerama neni klasicka nakupni taska pro zenu. Ikdyz to nejsou ani A5 cabrio v kterych potkavam zasadne zeny.
Podle mně bude většina kupců německých mužů, kteří to pořídí svým manželkám, které nic z toho, co píšeš, netrápí... alternativa k zrušenému Peugeotu 207/308 cc a jiným kabrioletům...
A ty manželky jsou spokojené s tím, že to je pěkné a mně se to opravdu pěkné zdá...
viděl jsem naživo a je to hodně pohledné auto.
Gravitace, s kterou se do kopce pereš, tě zase z kopce žene kupředu.
PS: V praxi kopce spotřebu ovlivní, ale není to jen o hmotnosti (ta ovlivňuje, kolik gravitační potenciální energie auto získá). Když jen naznačím, jde o to, že účinnost motoru není konstantní a aerodynamický odpor není lineární s rychlostí.
Kabriolety typicky neexcelují jako cestovní auta, v tom mají navrch kupé. Právě ve městě ti může být jedno, že máš těžší auto se slabším motorem a karoserií, protože se jezdí pomalu. Ano, bude se s ním hůře manévrovat a parkovat než se Smartem, ne každého to však odradí. Tohle je zkrátka nabídka o stupeň výš než 308, Mégane, Golf. Neřekl bych, že si je někdo kupuje na cestování k moři, pokud u moře nebydlí. To je lepší k moři doletět a kabriolet si na místě půjčit. ;-)
A ještě bych dodal, že realita váhy může být někde jinde. Ona ta nahoře zmiňovaná Mazda 6 od Topper nakonec byla vážena v testu a bylo o 200 kg těžší... a pak babo raď
A pýtal si sa toho suseda koľko za toho Saaba chcel a v akom stave ten Saab bol? Nemyslím si, že náhradné diely by boli ten hlavný dôvod, viac či menej skoro všetko nájdeš či už u Opla, alebo na aftermarkete.
Zapomeň na prdítko 308CC, tady máš relevantní srovnání,
[odkaz]
Cascada patří do střední třídy, hmotností zde nijak nevybočuje, cca 70kg navíc je v kontextu třídy minimální nadváha protože se kroutí méně než třeba 3er a má vyšší užitečné zatížení. A s přihlédnutím k ceně nižší o 25% než prémie je plně konkurenceschopná.
A načo iné ako "loudanie po riviere" by si si kupoval kabriolet? Ak naňho máš, tak ti to koľko váži bude úplne jedno. Budeš si užívať pohodovú jazdu a nebudeš riešiť, ani váhu, ani spotrebu a ani zrýchlenie.
Len taky detail: hmotnost sa vyrazne prejavi aj vtedy, ak stupas/klesas. Nemusis ani ist dynamicky, staci (ako sa tomu tu vravi) "dlouhy tahly". Na druhej strane, pokial pojdes po rovine konstantnou rychlostou, tam hmotnost nehra prakticky rolu, to mas pravdu. Tam je rozhodujuci valivy odpor pneumatik, a aerodynamicky odpor.
Mohl, může si ho koupit i na hory klidně >:D Ale spíše na příměstský provoz se hodí menší auto. Já se jen snažil přiblížit smysl vozu, kdy není potřeba ultrarychlé a agilní auto :-)
Toppere, takové hovadiny jsem od tebe již dlouho nečetl. Ztrátový je, protože na rozdíl od korejců je čistě lokální automobilkou velkého koncernu (v Číně jeho modely prodává Buick), a onen lokální trh, mimochodem dost náročný, na tom v posledních letech není vůbec dobře. Na to Opel není schopen pružně reagovat a trpí neefektivní nadbytečnou výrobou, což souvisí s faktem, že tradičně byl a stále je jednou z nejvýznamnějších Evropských automobilek co do prodejů, a to o Korejcích opravdu říct nelze.
Srovnávat jej se Saabem? Mluvit o blízkém krachu? Ježkovy zraky, vážně myslíš, že by si GM odříznul jedinou cestu k Evropskému trhu a že by Německo něco takového jen tak dopustilo? Před pár lety byl na spadnutí prodej Magně, GM se však na poslední chvíli rozhodl do Opelu naopak zainvestovat. Tím, a také odpískáním evropského Chevy, dal jasně najevo, že pro příštích pár let s ním počítá.
Proč by si člověk nemohl do města a okolí pořídit větší kabriolet? U otevřených aut není takový výběr a do města a okolí si někteří lidé kupují i větší sedany/ kombi (ať už mají důvod jakýkoli).
Toto je pekný príklad ako sa to nemá robiť. Ani prémia, ani mainstream, ani rýchle, ani pomalé, ani drahé, ani lacné, zákazník nevie čo si o tom má myslieť a predaje tomu zodpovedajú. Prečo míňajú čas, energiu a peniaze na takéto projekty a nevrazia to radšej do modelu, ktorý spraví predaje? Auto je to celkom pekné a zdá sa, že aj celkom dobré, ale také môžu robiť, keď budú za vodou.
Ano, dosažení stejného zrychlení si bude žádat více paliva, ale pro klidnější jízdu záleží na tom, jak ovlivní jízdní odpory. Hmotnost se výrazněji projeví, když jedeš dynamicky a často brzdíš.
Je to tak, k astre bych to po setkani nazivo neprirovnal, je to proste kus auta, poradny kus auta. Proto se nad tou hmotnosti ani nepozastavuju, cekal jsem ji (ne proto ze opel ale proto ze kus auta). Samozrejme bych diete zatleskal, ale je to vazne problem? Jede to dobre, nezere to moc, na sport to stejne neni a na to vse je to docela levne tak proc to nepochvalit.
a proc treba Buick neni ztratovy a ma rekordni prodeje za lonsky rok?[odkaz]
Buick, ktery prodava insignii jako regal a i dalsi modely co zde vidis jako opel tak v US, a Cine jako buick. Insigina se vyvinula v nemecku a vyrabi se v nemecku, a srovnej platy nemcu(Opel) a Slovaku a Cechu(korjci), bohuzel pro zizkovost bohudik pro kvalitu GM rozhodlo ze opel nebude vyrabet mimo EU, takze teprve ted se stehuje s necim do madarska, ale vetsina modelu se stale vyrabi v nemecku. (ano josu favbriky ve spanelsku a polsku , belgii uz zavreli).
Prosim pokud neco hanis znej pozadi proc a co se deje (a jesli reknes ze opel sek do haje kdyz ho v devadesatejch letech koupili americani(jako si mysli hodne trolu jako jsi ty) mej na pameti oni ho koupili 1929).
navic tvoje onlibena hyundai a jejich i20 je vyvijena v russelsheimu za asistence tebou nenavidenym opelem.
Presne kiaWorlde, rekni mi par veci v cem jsem udelal chybu, kdyz jsme si poridil insi misto i40, krome toho ze mi nedokazala i40 nabidnou takove pohodli, takove jizdni vlastnoisti a jizdni dynamiky, ani poradnej automat plus netuctovy design,
nizssi polozeni predniho okna je pro me v i40 vyslovene utrpeni pri me vyssce 197cm. v Insi je to OK.
A v neposledni rade cenou to urco i40 nedrti, koukal jsme i po kia optima, ale kdyz neumej udelat kombika tak taku neni o cem.
prosim v cem jsou korejci lepsi? Stale jen trolujes a konstruktivni srovanani a nazor nikde.
plus podivej se na evropske(zapomen na ceske prodeje) prodeje ve stredni tride, proc teda korejci nedrtej prodeje?
U kazdeho clanku o opelech zduraznujes vahu, ano vsichni to vedej, ze jsi tu uz nekde cetl, uz si v tom aute jel? Uz jsi ridil nejakky z tech strasne tezkych opelu? Pokud ne tak uz tak to nekdy zkus, protoze jses jak kolovratek, kterej mele stale dokola ty stejne kydy. Pokud ti opel vadi predelej si nick na opel-hater abys dal svuj pristup najevo jeste vice.
Za posledni dobu jsme tu od tebe nevidel nic jineho jen troling, ze te to bavi.
Pomalém...záleží, s čím srovnáváte, podle mně je 9,2s na stovku u 200k motoru hodně.
Jen pro srovnání: X1 (ano, vím, není to kabrio, ale karoserie není v tuto chvíli rozhodující, jde o poměr výkonu k hmotnosti) sDrive 20i má hmotnost 1650kg a i přes manší papírový výkon (135kW / 270 Nm) umí stovku za 7,8s - a to i s automatem.
abych to ještě upřesnil, motor sice nemá chuť do života, ale jde spíš o jeho projev, ať už se jedná o reakce, nástup výkonu či zvuk atd. Nicméně i v dálničních rychlostech auto zrychluje dosti slušně, rozhodně nemluvíme o pomalém stroji. A po zkušenostech se sice slabší 170 koňovou verzí v Astře si nemyslím, že by se tam tento motor projevoval výrazně nadšeněji, jakkoliv hmotnost samozřejmě udělá své.
Evidentně tě zase nikdo nepochopil ;-) A ty si zas asi nepochopil, že hmotnost o par desítek kil vyšší než srovnatelná A5 nehraje žádnou roli. A právě na loudání po riviéře je tohle úplně ok a když pak vyjedeš z města (řekněme třeba Nice), tak šlápneš na plyn a bez přemáhání začneš stoupat do přilehlých kopců. Prostě pohoda a na hmotnost si ani nevzpomeneš, věř mi.
ano ok ..... rozumiem ...... aj tak to chodi... aj my sme sa uz zmierili s tym ze nas nasledujuci lancer uz nebude lancer .... ale mozno ASX... kedze sucasny lancer skonci zrejme bez nastupcu... tu ale ide o buducnost znacky ako takej .. modely sa menia to ano.... ale ak viem ze znacka je povedzme v krachu tak je dobre zvazit ci ist do toho auta alebo nie... nas byvaly sused mal saaba ( 9-3 sedan ) ... asi 2 roky ho nevedel predat ( kazdy vikend tu mal ludi ktori nam tu pod balkon chodili toho saaba ocumovat ale nikto nekupil ) ... a samozrejme preco asi... lebo je to uz mrtva znacka bohuzial... servis a vsetko okolo toho je problem.... dnes jazdi beznym kombikom octaviou a je rozhodne spokojnejsi
tym nechcem povedat ze opel je mrtvy ... len je smutne ze takto znacka dopadla .... ja si pamatam este casy kedy sa mi opel pacil... to tu este ziadni korejci neboli ( calibra, astra kupe aj cabrio od bertoneho, corsa II, opel vectra s tymi podarenym spatnymi zrkadlami... to boli pekne kusky )
myslim ze to mozem uzavriet.... kup si co sa ti paci ;-) ,.... mne cascada neucarovala
viz. reakce níže - reálný důsledek? Mohlo to žrát 8, žere to 8,5, no a? Nepředpokládám, že si někdo Cascadu koupí na 50 tkm ročně, takže bolestivý následek nějak nevidím. Určitě to šlo udělat tak, aby auto vážilo méně, otázkou je, co by to udělalo s cenou... A navíc, u velkého ležérního kabrioletu je hmotnost opravdu ta poslední věc, kterou bych řešil...
Víš, kolik údajů o hmotnosti je na netu jen u Meganu RS? Všichni v tom mají bordel, míchají jabka a hrušky, navíc se to celkově měří blbě... Jasně, že dnešní Opely nejsou nejlehčí. Ale jak napsal výše kolega Sprint, tohle auto je hlavně na plavnou jízdu. Říká ti něco odpružená/neodpružená hmota?
Zároveň psal, že ručička po tachometru uhání doprava docela svižně... Mi příjde spotřeba 8,5 litru na velký čtyřmístný kabriolet s přijatelnou dynamikou OK - o nic víc v reálném světě nepůjde. A narozdíl od nadváhy u Astry či Insignie může u Cascady Opel hřešit na to, že nikdo jiný podobné auto nenabízí...
Ale k čemu mě, jakožto zákazníkovi to je? Když si teď půjdu vybrat auto a postavíš mi vedle sebe Astru kombi a Ceeda kombi, vemu Astru, líbí se mi víc a může mi být uplně jedno, jestli zítra zkrachují, já budu mít svoje auto, které se mi více líbí ... za pár let až Opel třeba nebude si holt půjdu koupit jiné....
8-s ach Toppere... nevím, zda-li mám vůbec sílu reagovat.
1. neodpověděl si na otázku
2. bavíme se o PLNOHODNOTNÉM 4-místném kabrioletu dlouhém 4,7m, proto je zcela logické, že taková karoserie potřebuje masivní výztuhy, tudíž bude mnohem těžší, než uzavřená karoserie menšího kompaktu a tudíž i na dosažení stejné dynamiky bude potřeba většího výkonu..
3. má to přijatelnou dynamiku a má to solidní spotřebu 8,5l/100 - to je důležité. Jestli toho bylo docíleno pomocí 150, 200 nebo 300 koní je úplně jedno... Účelem toho auta není soutěžit ve sprintech ani v rally...
4. Těžko to vysvětlovat teoretickému plkalovi, který vše vyčte z tabulky...
Myslím, že bude.
I autor testu psal jasně, že motoru schází chuť do života, kdyby poháněl o 200kg lehčí auto, jistě by se jelo veseleji.
Moderní Opely jsou těžké až hrůza, tudy cesta nevede.
Moze vadit aj prakticky zmyslajucim ludom, ktori na hodinach fyziky v zakladnej skole davali pozor. Kdesi v podvedomi si totiz spominaju na rovnicu F=m*a (ti mladsi si mozno spomenu aj na to ze sa tomu tusim nadava "Newtonov druhy pohybovy zakon"). Ked sa na to clovek potom pozrie, je mu jasne, ze aby s vacsou hmotou dosiahol rovnake zrychlenie, bude potrebovat vacsiu silu, a teda v pripade auta vyssi vykon motora, co zase znamena vyssiu spotrebu.
Ak jazdis sluzobnym autom, respektive na tankovanie mas dakeho sponzora, potom je to naozaj pre teba len teoria ktorou sa nemusis zaoberat. Ale pre vacsinu nas ostatnych, ktori si platime za benzin/naftu sami, je to az bolestivo prakticky nasledok.
Nebylo tu nedávno spousty článků o tom, jak to Korejci přepálili, že stagnují a že začínají doplácet na kvalitu svých vozů? Svolávačky, poruchy, atd...? :-)
Když už s autem cestuješ, je ten kufr výhodou ne? Po městě a okolí si nekoupíš velký 4 místný kabriolet, ale něco malého bez střechy. Tohle má suplovat grand tourismo s výhodou sundavací střechy, nemýlím-li se, teda aspoň pro ty méně majetné. Dobře vypadající pohodlné auto na cestu k moři, občas převezeš i přátele... já v tom vidím smysl, stejně jako v jiných podobně koncipovaných kabrioletech. Když chceš agilní roadster, určitě si nekoupíš tohle, ale ani třeba tu A5tku....
vela veci... hyundai a kia postupne posilnuju imidz.... [odkaz] az neskor ked to bude vhodne udru v pravu chvilu.. ale to uz tu opel mozno nebude ... buducnost je cesta k uspechu a prezitiu
Rázvor má brutálny vplyv na celkovú váhu. Cascada je proste väčšia ako P308. Netvrdím, že je to pierko, ale takto veľký kabriolet môže byť ľahký len ak sa použije dural, alebo karbon, alebo vysokopevnostná oceľ. Všetky tieto materiály zvyšujú cenu. Odporúčam ísť sa prebehnúť v Cascade a potom napíš dojmy. Hmostnosť mi nevadila. Prekážali mi iné drobnosti. I tak to bol žhavý kandidát na kúpu. Je to kus pekného auta za prijateľnú cenu.
Ty si exot.. je vidět, že si v ní nikdy neseděl. Cascada rozhodně nemá stejný interier jako Astra. Bohužel, tvoji vysnění korejci na Cascadu nebudou mít ještě mnoho let.
A když si srovnával hmotnost s Audi A5, tak ti dam ještě jednu radu, abys konečně pochopil.
ja netvrdim ze ta cascada ma vazit 900 kil.... ale uznas ze 1733 je kus moc.... takych 1500 by bol ideal... tolko vazi naprikld peugeot 308CC 1,6THP.... ale preco ma podobne velka aj vykonna cascada o vyse 200 kil viac nevieme ... mozno ma zlate vodice v kabloch ako rolls .... alebo nejake zavazie v zadnom narazniku ako fabia rs
Tak hloupy nemuze byt nikdo, to musis delat naschval.
Kdyz uz jsi tu srovnal 4 mistne cabrio s 2 mistnym roadsterem, pak s sedanem/combi stredni tridy a ted i s liftbackem nizsi stredni tak nam jeste povec o kolik lepe pojede treba cyklista, sekacka a taky o kolik jsou lehci nez tento opel. 8-s
len si zober vykon ... kvoli vysokej vahe to musi mat 147kw aby to vobec islo... zrychlenie 9,2s? ..... to je fakticky priemerny udaj bezneho dnesneho auta s vykonom okolo 100-110kw
103kw octavia s 1,4tsi v kombiku da 100-ku za 8,5s... a to ma o 44kw menej a aj mensi objem motora
na jazdu klidanko pidanko to asi bude v opli stacit... ale na to predsa nebudem kupovat auto s 200 konikmi ked sa chcem loudat po riviere
cascada nie je nic ine len natiahnuta tazka astra . interier je zhodny s astrou... ako imidzovka nula bodov... po tejto stranke aj stara astra kabrio od bertoneho bude lepsia volba
Kde jsi vzal tu hmotnost audi?
Podle wikipedie Audi A5 Cabriolet Kerb Weight: 1,695 kg (3,737 lb)
Kazdopadne +100kg klidne udela vybava, vyhrivane, vsemozne elektricky nastavitelna a navic s ventilaci sedadla neco vazi. Pokud ten Opel vazi cca stejne jako A5, nebo o 50kg vic tak to neni zadna tragedie.
aby si nepovedal ze som svina tak si zoberme take 4 miestne audi A5 cabrio 2.0 TFSI 155kw hmotnost audiny je 1630..... co je o celkom solidnych 103!!! kil menej voci tomuto oplu s mensim motorom .. ten opel to s tou hmotnostou trosku prehnal... ani keby mal pod kapotou 4 liter tak taku nezmyselne vysoku hmotnost je nerealne dosiahnut, neviem ako to dokazali, mozno ma v kufri olovene 200 kilove zavazie kvoli bezpecnosti proti prevrateniu
Auto samotne me mile prekvapilo. Musim se priznat, ze jsem donedavna ani netusil ze existuje, ale po videni nazivo zrovnatak musim konstatovat, ze Opel miri nahoru. Cascada vypada velce, vypada draze a pokud si uroven v interieru drzi minimalne na stejne urovni jako poFL insignie tak se za 870tis Kc rozhodne nema za co stydet.
Svym zamerenim vola po plavne jizde krajinou, takze bych se snad ani nezlobil za mdly motor bez zvuku (btw. 8,4L behem testu 1,7t benzinoveho auta je velice slusny vysledek).
Myslim ze problem muzou mit predevsim premianti v zakladnich provedenich svych stredne tridnich cabrii (ikdyz ano, 4er ma vyhodu minimalne v pevne skladaci strese).
A jinak znovu pekny testik, mohl byt delsi, ale to si tu asi nevydupu.
sadnu tam dvaja ludia nejakych 50 kil batoziny v kufri batozina a ma to takmer dva tony .. mazda 6 kombik s 2.0 benzinom je pri podobnej zatazi o vyse 400 kil lahsia ... toto cabrio je ozaj neskutocne tazke ... a najviac jeho hmotnost vynikne prave pri porovnani s beznymi autami ako napriklad spominana vacsia 5 dverova M6 kombi
... více jich tam už dát nešlo? Stejně se vsadím, že 90% z nich řidič ani nepoužívá. Akorát "ofuk" předního skla, výhřev zadního se zrcátky a nastavení vzduchotechniky teplotou dolů nebo nahoru popřípadě směr. Zbytek by tam být nemusel.
asi si nerozumieme ;-) .. ja ozaj za konkurenta pre f type tento opel nepovazujem to sa neboj... chcel som len poukazat na tu neskutocne vysoku hmotnost opla ... a nadupany jaguar ( ktory inak tiez nie je najlahsi ) posluzil ako skvely priklad
v sutazi o najtazsi kabriolet v triede myslim ze jasny vitaz ;-) ... len pre porovnanie: aj takmer dvakrat silnejsi f type S cabrio je o 140 kil lahsi a to pritom f type nie je tiez ziadne pierko ... ta natiahnuta astra musi byt snad z olova