Novinky
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Konecne som sa dozvedel ako to v skutocnosti je. Dakujem, no skoda, ze sa to musim dozvediet az z komentarov ;-\
Máš pravdu, věta byla špatně zformulovaná, díky za upozornění. Co se týče toho, zda se jedná o montáž nebo výrobu, nejsem si jistý, že je to až tak důležité. Bratislava se také ráda chlubí tím, že "vyrábí" Cayenne", přestože vyrábí díly. Smyslem článku bylo především informovat, že Cayenny budou vyjíždět nově i z Osnabrücku.
Pokud víš, jaké bude budoucí rozvržení výroby v Lipsku, budeme určitě všichni za podrobnější informace rádi.
Pokud víš, jaké bude budoucí rozvržení výroby v Lipsku, budeme určitě všichni za podrobnější informace rádi.
Jinak se větě, "když budeme chtít být jízliví, můžeme říci, že Porsche už dávno není výrobcem sportovních aut." rozumět nedá. Co, FoKingu? Kdy už se přestaneš konečně ztrapňovat? >😁 :no:
Úplně tomu tedy nerozumím, ale zdá se, že vás nazývání věcí pravými jmény u německých značek, které je přece přirozené adorovat, nenechává v klidu. Nebojte se, až bude zase důvod je ocenit, rád tak opět učiním.
První věta prvního souvětí je zřejmě to nejúpřimnější a nejvýstižnější co jsem tady od tebe četl (ať už jako od redaktora Fokta, nebo Kinga). :yes: >😒]
Co tvá adorace Hondy, ta je naopak přirozená a nechává tě v klidu? :😉
Vůbec se nebojím, že až zase budeš mít důvod (který se u tebe vždycky najde) ji ocenit, rád tak opět učiníš. 😉
Co tvá adorace Hondy, ta je naopak přirozená a nechává tě v klidu? :😉
Vůbec se nebojím, že až zase budeš mít důvod (který se u tebe vždycky najde) ji ocenit, rád tak opět učiníš. 😉
Stačí se podívat na "další Volkswageny"..... Když už bych byl ochoten pracovat s myšlenkou sdílení mezí Touragen a Cayenem, tak u Boysteru a Caymanu mě opravdu nenapadá cokoliv jiného z produkce koncernu, kde by mohl být jen náznak sdílení.
Celkově i použitá slova a zasazení do vět v článku na mne působí na úrovni amatérského blogu.
No úroveň.
Celkově i použitá slova a zasazení do vět v článku na mne působí na úrovni amatérského blogu.
No úroveň.
A nezapomeň, že King ve svém alter egu redaktora Fokta je garantem Autofunu, magazínu orientovaného na to sportovně pojaté z autoprodukce. Pokud takový člověk napíše, že Porsche už dávno není výrobcem sportovních aut, pak opravdu nevím, proč někoho takového brát vážně. :no:
Buď rád, že o Cayennu nepíše jako o "Boxsteru v lodičkách", to by bylo teprve maso.
Ale něco psát musí, a když Honda moc důvodů k psaní nedává, tak si aspoň rýpne do němčourů.
Jestli ale takovou (extra nízkou) úroveň tolerovat u redaktora jednoho z nejčtenějších médíí v ČR, to je už opravdu na diskusi se šéfredaktorem.
Ale něco psát musí, a když Honda moc důvodů k psaní nedává, tak si aspoň rýpne do němčourů.
Jestli ale takovou (extra nízkou) úroveň tolerovat u redaktora jednoho z nejčtenějších médíí v ČR, to je už opravdu na diskusi se šéfredaktorem.
Čemu by GT4 mělo pomoci? To bude lahůdka, které se prodá pár kusů.
GT4 muze pomoct image. Boxster je jasnej, je to cabrio, cayman ale na teto vyhode stavet nemuze a ikdyz jde bezpochyb a nejlepsi stroj ve sve tride tak proste ma nalepku levneho porsche vice nez boxster, coz je podle me prave hlavni duvod nizkych prodeju (v kontextu znacky).
Dale cayman je dnes dost mozna nejlepsim sportovnim autem co Porsche dela. Dosahne na nej vyrazne vic lidi nez na 911 a presto jeho prodeje jsou jake jsou.
Ostatne dobre to okomentoval borec i v tomto videu: [odkaz]
V kontextu konkurence ma cayman samotny vysledek ne spatny (ikdyz jedina konkurence do prichodu M2 je TT coupe a pak snad jeste zakladni F type), ale vsadil bych se ze ocekavani Porsche byli vetsi.
S tím cenovým dosažením více lidí je to hodně sporné, zvláště v Evropě je na prodejích krásně vidět, že malé sporťáky se neprodávají. Toybaru je proti Caymanu/Boxsteru levné jak sušenky ve výprodeji v Lidlu a proti 911 doslova za hubana a přesto zde má zlomek prodejů ve srovnání s 911. Ale to není pověstí či kvalitou toho auta, to je prostě dané tím, že trh malým sporťákům obecně nepřeje, celkové prodeje v této třídě v posledních desítkách let spadly doslova na dno a oživení nevidět. Svým způsobem to svědčí o jediném, chudí jsou více chudí a bohatí více bohatí, takže když už si někdo může dovolit něco pro zábavu, tak rovnou 911 a na druhé straně ti co mají sotva na auto pro denní potřebu čím dál méně dosáhnou na malý sporťák (bez ohledu jestli stojí 800k nebo 1,3m). Osobně ani od řady 718 nečekám nějaké super prodeje, právě z těchto důvodů. Prostě trh malých dvoumístných sporťáčků je minimální, je to vidět na TT, SLK i Z4.