Ale to, že v tom máte binec je taky pravda. Je moderní o Fiatu psát samé s..ky, nicméně i Fiatu se sem tam něco EVIDENTNĚ a NEPOPÍRATELNě povede... (uznávám, zase až tak moc toho není v rámci evropské lokality).
Takže.
Pokud je zjevné, že Maserati jede (a ono jede jako kráva a to ještě není konec modelové ofenzivy a ten potenciálně nejlépe prodávaný model má teprve přijít a nikde není zmínka, že by se s Maserati a obnovou jeho portfolia nepočítalo), proč se píšou věty ve stylu: "Fiat má plné ruce práce s oživováním značek Maserati, Alfa Romeo a samotného Fiatu.
Nejenže pak pane Fokt vypadáte "jako" tupec, ale prostě není to seriózní sdělení.
Takže správně by to asi bylo takto:
Ano některé neumětelské finanční skupiny nevěří, že se to povede, nicméně už u Maserati Fiat ukázal, že to jde a že umí přivést i v luxusním segmentu do prosperity sice dobrou značku, která však byla spíše kusovým výrobcem a prodejcem vozů, přičemž optimistické cíle prodejů budou téměř dosaženy s ročním předstihem a již letos prodala tato značka násobně víc vozů než v letech přecházejících.
Bylo by to těžký toto po Vás chtít?, zvlášť když u VW každej prd omelete neskutečným gerojským úspěchem..
P.S. To, jak se daří Chrysleru (v současné situaci v USA) je mimochodem taky úspěch jako kráva, stejně tak prodeje Cherokee, tedy auta, na které jste z redakce nablili do písmene všichni.
Děkuji a hezký zybtek víkendu a krásné prázdniny Míšo. A naučte se už dělat svou práci.
restart je nesmysl, budou mít co dělat reastrtovat Alfu, na Lancii nemaj peníze, kde by je vzali. Pokud chtějí pokračovat v usa v zisku, musí tam behem 10 let investovat pár desítek milionů dolarů, jinak pojedou z kopce...
Proč? Pro mě je to docela zajímavá informace a jsem rád, že se neprávem zahanbovaná redakce s tímto článkem vytáhla. A když se vám tu nelíbí, jděte si na jiný webovky, alespo=n tu od vás bude klid. 8-s8-s8-s8-s8-s8-s8-s
Informace, že Lancia bude dočasně zakonzervovaná, než bude dost financí na její oživení, je oficiální informace, která je k nalezení na oficiálních stránkách fiat group- chce to trochu hledání, před pár měsíci jsem to tam četla v nějaké výroční zprávě, ale je to tam. [odkaz]
...všem kopačům hrobů. Pánové, podívejte se na neustále rostoucí prodeje prestižnějších značek na úkor těch levnějších. Jestli bych něco za stávající situace udělal, pak je to po oživení modelový nabídky AR (snad bude) právě znovuzrození Lancie.
Ta značka má stále zvuk a i přes neumětelství mateřskýho koncernu zřejmě i nějakej kredit. Pokud se něco zásadně ve smýšlení klientely nezlomí, mají v nějakých 3-5ti letech šanci na "zpopelavstání".
VW prý možná asi koupí Fiata, ale vlastně spíš ne.
Lancia prý možná tak úplně nekončí a když se rozjednou ostatní značky, tak se možná zase začne prodávat...
A nová Fabka bude úplně super a už víme skoro všechno - na 100% bude mít vepředu světla a vzadu nárazník! 8-s
Taky bych řekl, že Maserati jede. Problém spíš vidím u samotného Fiatu a hlavně (bohužel) u Alfy, které ztrácí co může. Lancia je už bohužel na úrovni Saabu, obou je mi líto...