Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chystaný Ford Focus RS bude mít na předku 335 koní

Stane se třetí generace Focusu RS opět nejsilnější produkční předokolkou? Dost možná, měla by mít výkon 246 kW.
Zpět na článek
19. 7. 2014 21:33
19. 7. 2014 22:46
20. 7. 2014 08:04
20. 7. 2014 00:11
20. 7. 2014 08:03
19. 7. 2014 21:34
19. 7. 2014 21:52
19. 7. 2014 22:25
20. 7. 2014 00:00
20. 7. 2014 00:26
20. 7. 2014 18:49
20. 7. 2014 09:08
21. 7. 2014 09:29
24. 7. 2014 10:54
19. 7. 2014 21:33
RADOSŤ..
úprimne na Fordy moc nie som ale na nové RS-ko sa teším..a veľmi..ak bude aspoň z polovice tak dobrý ako predošlý, o zábavu bude postarané...ja som skôr zástanca zadného náhonu, príp. 4WD, ale s posledným RS-kom bola neskutočná sranda, na každý deň mi trochu vadil tvrdší podvozok ale nebolo to neznesitelné, inak malo navigáciu a výbavu ako normálne auto...akurát 2.5 litrový 5 valec ho dokázal zmeniť na beštiu..malo brutálne zrýchlenie, z výfuku strieľalo a na predokolku sedelo ako pribité a riadenie bolo neskutočne citlivé a komunikatívne...proste dokonalé..a v rádioaktívnej zelenej ťahalo pohľady okoloidúcich veľmi jednoducho...bol to pre mňa najlepší hatch, lepší než GTI alebo OPC-čko..

takže na nový RS sa veľmi teším...len dúfam že bude rovnako civilizované a zároveň strelené a neobyčajné ako predošlé...dúfam že ho nepokazia, nenapchajú doňho nejakú tu 1.6 ku triturbo a zvuk nebude vychádzať z reproduktorov.. ;-\
Rozbalit vlákno
6
19. 7. 2014 22:38
Re: RADOSŤ..
??
co je na tom spalovacím křápu prosím tě zábavného? kvílí a žere to jak stará mrcha, na silnici s tim nesmíš, leda to při závodní trati přejede zas pár pak co přišli ty nesmyslný rallye pořádaný znuděnejma panelákařema vočumovat, krom zmařených investic žádná škoda
Nic pozitivního na tý spalovací popelnice nevindím, to jo? :-)
19. 7. 2014 22:46
Re: RADOSŤ..
na cestu s tým môžem je to normálne auto.. ;-) pozri ja neviem čo konkrétne je s tebou zle ale..ja chápem že niekto má rád elektrické autá, niekto benzínové..preto to nikomu neberiem..a ono ak si myslíš že výroba elektromotorov je čiste ekologická, tak si na omyle..

ono ja som benzínový..pre mňa je RS-ko super auto..ono niekto kto zatracuje benzín, to nepochopí---zábavné je v tom, že proste je celé auto cítiť, motor má silu, výfuk strieľa, auto perfektne drží a vtiahne ma do deja..toto s elektromobilom nezažiješ..
20. 7. 2014 08:04
Re: RADOSŤ..
Berenika/kharl je omezený demagog, lepší ignorovat. Žije v idealistický bublině a hloupě opakuje žvásty z katalogu ;-)
21. 7. 2014 12:09
Re: RADOSŤ..
30% SPALOVÁK [odkaz] BUDE OPROTI 80% ELEKTRO [odkaz] VŽDYCKY CHUDÁK

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]

je to lepší?? :-)
Avatar - Hittman
20. 7. 2014 00:11
Re: RADOSŤ..
Radost ze slaniny a nebo radost z dušené brokolice? Já volím slaninu...ty chytřejší to pochopí ;-)
20. 7. 2014 08:03
Re: RADOSŤ..
Klídek plakátovče... ;-)
19. 7. 2014 21:34
aha sorry..
bude tam 2.3 štvorvalec..som si nevšimol.. :-)
Rozbalit vlákno
0
19. 7. 2014 21:52
Dockame
sa raz podobneho clanku aj o Civicu type R?

Alebo budeme len dostavat nove a nove spravy a videa :-(

Vyzera to tak, ze ak pride bude to bomba, alebo jednoducho nepride, lebo uz budu mat vsetci lepsie.

Focus RS za mna palec hore. Uz sa tesim na suboj s Renaultom a Seatom.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - TeeJay
19. 7. 2014 22:25
Re: Dockame
Co máš konkrétně na mysli? O CTR se toho ví více, než o FRS, už proto, že CTR bude (snad) představený už v říjnu. Jenže zcela v souladu s místním koloritem tohle je v diskuzi tohle "wow-článek o FRS", zatímco obdobný článek o CTR je mlácení prázdné slámy a slibotechna. Všechno je to o úhlu pohledu. ;-)
Avatar - Anonym
20. 7. 2014 00:00
Re: Dockame
Ziaden suboj Fordu so Seatom a Renaultom podla mna (nastastie) nebude, pretoze Ford kasle na cely Nurburgring, a uprimne, v tejto triede som za to rad. Fakt nepotrebujem, aby sa Focus svojim konceptom blizil k Meganu Trophy-R, ak bude charakterom podobny RSu Mk2, bude to super! >:D
20. 7. 2014 00:26
Re: Dockame
Tak, že máš na mysli další nudné rádoby sportovní auto co umí jet rychle jen po dálnici, tak jako předchozí model. No docela drahá sranda.
Avatar - Anonym
20. 7. 2014 18:49
Re: Dockame
Ty si v RSe evidentne v zivote nesiel, ked si myslis, ze dokaze ist rychle len po dialnici... Nuz, to je ale tvoj problem, nie moj...
Avatar - white label
20. 7. 2014 00:09
335 PS + FWD
Bez ohledu na značku je nějakých 335 koní na předek prostě nesmysl, padni komu padni.
Ale možná, že za ty další dva roky čekání budou už platit nějaké jiné "fyzikální zákony".
Rozbalit vlákno
11
Avatar - TeeJay
20. 7. 2014 00:39
Re: 335 PS + FWD
Rád bych tě upozornil, že ke změně fyzikálních zákonů už došlo. Třikrát. Nejprve u hranice 200 koní, které prý nebylo možné přenést bez samosvoru a kdoví, jestli s ním. Pak se situace opakovala u 250 koní, když k tomu zavdávala všechny důvody 240k psychopatická Astra OPC. A naposled u hranice 300 koní, které nakonec FRS zvládl s prstem v nose. Takže teď máme co? 330, Nebo raději 350, ať máme vatu? :-)
Avatar - white label
20. 7. 2014 01:38
Re: 335 PS + FWD
Když změřili sériový FoIIRS na brzdě tak mu do 304 PS dost chybělo, navíc "s prstem v nose" je to docela optimistické/zjednodušené tvrzení, dalo by se o tom mluvit maximálně tak na suchém slušném povrchu. Navíc FoIIRS už je na dnešní poměry fwdhh docela extrémní jak hmotností staršího překopaného pětiválce od Volva, tak i celkovou "váhou" na úrovni téměř 1,5 tuny. Samozřejmě nejde jen o ty koně "nahoře", ale i o krouťák "dole" současných benzínových (dvoulitrových) turbo motorů.
Já mám ty hranice smysluplnosti výkonu turbomotorů u FWD prakticky pořád stejné, s otevřeným difem je to někde kolem 200 PS a s "chytrým" okolo 250 PS, na výkony kolem 300PS a víc máme přece nesrovnatelně vhodnější awd a rwd.
Avatar - petrumr
20. 7. 2014 08:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - TeeJay
20. 7. 2014 08:52
Re: 335 PS + FWD
Jestli tomu dobře rozumím, tak zatímco 300k předokolka zvládne výkon přenést jen na suchu, 300k zadokolka "full throttle" i na mokru. To jako vážně? ;-) nemusí se u ní náhodou množství plynu regulovat pohyby pedálu? A nemusí se náhodou regulovat i u předokolky? :-!
Avatar - white label
24. 7. 2014 22:11
Re: 335 PS + FWD
Bohužel tomu nerozumíš, zkus se někdy i na mokru projet s +300 PS předokolkou a pak s +300PS zadokolkou. Zjednodušeně - pokud ti to tvoje "regulovaní množství plynu pohyby pedálu" bude připadat u předokolky minimálně stejně zábavné, jako u zadokolky, je zřejmě problém někde mezi sedadlem a volantem.
Kolik znáš zadokolek s výkonem +400 PS a kolik předokolek..., to asi nebude úplná náhoda co?
20. 7. 2014 20:23
Re: 335 PS + FWD
Ano Astra H OPC byl psychopat kterej se te snazil v kazdy zatacce pod plynem zabit o nejblizsi strom ale Astra J s 280 konma je uplne nekde jinde a dokonce funguje i jinde nez na rovine. Tahani do volantu jako u Hcka je minulosti a je s tim moc prijemne pojezdeni :-)
20. 7. 2014 09:08
Re: 335 PS + FWD
Když je FWD s vysokým výkonem tak zbytečný, vysvětli mi, proč třeba ve WTCC nebo i v historii v DTM (Alfy 155 a 156) nevítězily a dodnes nevítězí všechny RWD před FWD s jasnou převahou ?
20. 7. 2014 10:36
Re: 335 PS + FWD
Není pravda! U atmosférických motorů s lineárním nárůstem výkonu se dá výkon slušně přenášet na asfalt i bez nějakého výraznějšího protáčení kol. U přeplňovaných aut je to trošku problém pokud má turbo rychlý nástup, ale to už je o tom jak to kdo umí odladit. První dvě rychlosti trochu delší, samosvor, kvalitní pneu a není problém. Navíc co se týče zrychlení v přímém směru tak nejlepší trakci má kolo při částečným prokluzu, takže nějaké to hrábnutí nemusí být na Škodu.
Rozdíl mezi FWD a RWD je pouze ve stylu jízdy. Mnohdy mají RWD i větší problém přenést výkon na asfalt než FWD a to z důvodu nezatížené hnané nápravy.
Avatar - white label
24. 7. 2014 21:53
Re: 335 PS + FWD
Píšeme pod budoucím FoRS s tiutulkou FoIIRS, takže mám logicky na myslí turbobenzíny, mimochodem který současný kompaktní FWD HH má ještě dnes atmosféru?
Nezabývej se tolik výjimkami potvrzující pravidlo a podívej se kolik bylo/je opravdu supervýkoných zadokolek a kolik předokolek. Už si třeba někdy vidlě Audi S/RS s FWD? Přitom pro BMW M, nebo MB AMG je pouze jedna hnaná náprava (RWD) typická, pročpak asi? ;-)
U sportovního vozu nemusí být případný prokluz kol nežádoucí, ovšem zatímco u RWD to může být zábava, u FWD rozhodně spíš otrava.
20. 7. 2014 16:30
Re: 335 PS + FWD
Nesmysl je to proto že jsi tak rozhodnul? Nebo máš ještě jiný důvod k tomu o jsi napsal tedy myslím i níže. Protože pokud je to jak píšeš že ty máš ty hranice atd. pak je to v pořádku. Ty máš hranice a nic to neříká o tom kde má hranice FWD.
Avatar - white label
24. 7. 2014 21:40
Re: 335 PS + FWD
Je to "moje" pomyslná hranice pro smysluplnost sériového hh homologovaného pro běžný/otevřený silniční provoz. Pokud budu chtít někdy něco rozhodnout závazně pro všechny, dám předem vědět, takže neboj. ;-)
20. 7. 2014 08:00
S předokolkou nikdy zábava nebude...
... to auto bude bezesporu na silnici rychlý, ale prostě nikdy ne zábavný. Rychlá jízda s předokolkou bude vždycky sterilní zklamání a v zatáčce trpělivý a hlavně nudný čekání na adhezi. Nikdy v něm člověk v zatáčce nezažije ten pocit balancování na hranici (nebo i za ní) přetáčivýho smyku a řízení plynem a výjezdu pod plnym plynem s lehkym (nebo těžkym) kontra. Kdo tohle v zadokolce nebo čtyřkolce nezažil nebo mu k tý radosti ze života stačí prostě jen jet rychle, nejlíp rovně, nikdy to nepochopí. Předokolka je výsledkem zlevnění a zjednodušení výrobního procesu. Pro normální přibližovadla je to OK, tam je to jedno. Ale snažit se kolem předokolky vybudovat auru sportovního auta pro radost, je jen marketingová bublina, která vždycky splaskne v první zatáčce.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Covenant
20. 7. 2014 08:32
Re: S předokolkou nikdy zábava nebude...
Otázkou je kolik majitelů např zadokolek jako Bmw nebo čtyřkolek si to v reálném životě opravdu dovolí rozhodit do driftu...ano pokud budu mít Sosnovou za rohem a budu se mít kam vyblbnout....
...ale jinak v reálném provozu hnát auta v hodnotě od nějakých 700tis a víc na limit, rozhazovat do driftu a zkoušet...myslím že 90% majitelů si to prostě nedovolí....
Avatar - petrumr
20. 7. 2014 08:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - TeeJay
20. 7. 2014 08:44
Re: S předokolkou nikdy zábava nebude...
Prezentuješ se buď jako úplný hlupák nebo jako někdo, kdo neumí řídit. Není pochyb o tom, že masivní rozšíření FWD bylo reakcí na ropnou krizi na konci sedmdsátek, to však nedělá z FWD nějaký méněcenný pohon.

Ba naopak, z trojice FWD, RWD a AWD mně přijde nejméně zábavná čtyřkolka. Na to, aby ses s ní bavil, musíš jet jako hovado. Na okresce téměř nepoužitelné a na okruhu čtyřkolkáři také zrovna nepatří k těm, co jezdí nonstop řízeným smykem všech kol. Nehledě na to, že čtyřkolky jsou obecně dost těžké a tudíž neohrabané a pokud zrovna nejsi šotolinový král, tak na okresce povětšinou spíš smutně nedotáčivé, mnohdy nedotáčivější, než předokolka. To by měl někdo, kdo má nick zrovna STI, zatraceně vědět. >:D

Ale nechci rozjíždět flame, pravdou je, že je mi tě spíš líto, žes neodhalil kouzlo řízení dobré předokolky v zatáčce na mezi adheze, schopnost řídit ji plynem nebo ten pocit, kdy tě na výjezdu pod plným plynem samosvor táhne do středu zatáčky.
20. 7. 2014 09:43
Re: S předokolkou nikdy zábava nebude...
STI v nicku mám proto, že jsem STI měl 6 let, najel jsem s ním 100.000km a i jsem s ním aktivně jezdil rally. O řízení čtyřkolky něco málo vím, na asfaltu, šotolině i sněhu. S Focusem RS I a i pár silnejma předokolkama, jsem pár stovek kilometrů taky jel. A jak říkám, ty auta jsou rychlý a fungujou. Ale zábava to prostě není. Teď jezdím s MX-5. Tam je sice delikátní řízení odezva atd., na nějaký kolosální drifty a tyhle blbosti nemá výkon, ale přesto to auto řídit je velká zábava, už tím, jak reaguje v zatáčce na spojení volant-plyn. Tak jako žádná předokolka nikdy nebude. Takže ty zbytečný invektivy si nech od cesty, zbytečně se tu ponižuješ... ;-) Já tu píšu jen svůj osobní názor na věc. Názor, kterej jsem si udělal svejma zkušenostma.
20. 7. 2014 10:04
Re: S předokolkou nikdy zábava nebude...
mám doma silnou předokolku se samosvorným diferákem a minimem elektroniky, která by krotila přenos výkonu na silnici a jednu čtyřkolku s pouhými 150koněma a musím říct, že na to aby ta čtyřkola byla zábavná alespoň tak jako ta předokolka a podobně rychlá, tak jí chybí aspoň těch dalších 150koní. Krotit přebytek výkonu na přední nápravě, stejně jako využít naplno potenciál výkonu k vytažení ze zatáčky je podobně zábavné, jako krotit přebytek výkonu u zadokolky. Bojím se ale, že 330 turbokoní ve Focusu bude srovnatelně sterilní, jako 450koní v nějaké soudobé zadokolce, kde by s tím žádnou zátačku bez elektroniky nikdo jen tak taky neprojel. Prostě výkony jdou nesmyslně nahoru, ale řidič nemá šanci si je naplno užít :-( a navíc žádná atmosféra, ale jen samý turbo s horším dávkováním výkonu.
Avatar - TeeJay
20. 7. 2014 10:54
Re: S předokolkou nikdy zábava nebude...
Souhlas.
20. 7. 2014 10:45
Re: S předokolkou nikdy zábava nebude...
no ja neviem.,ja som mal RS celý týždeň požičaný a bolo to jedno z naj áut aké som mal...ono ja netvrdím že predokolka je najzábavnejšia a taktiež beriem aj iné názory a pripúšťam iné možnosti...ale pokial mi niekto bude tvrdiť že RS-ko je nudné, tak potom je možnosť len tá, že dotyčný sa tomu autu bál šliapnuť na krk pretože pokial už niekto šiel v tomto aute naplno, rozhodne nemal o zábavu núdzu..

čo sa týka 4x4...no neviem..jediná štvorkolka v ktorej som sa vyblbol ako malé decko bolo Evo..mám xDrive aj v F10 ale zas tam to nejako netrápim...STi mi príde moc mäkké a čo sa týka okruhu prípadne zábavy na každý deň ma predohrab RS pobavil viac ako STi....takže podla mňa netreba odsudzovať predkolky..každý má niečo iné a ja to chápem ale tvrdiť že predokolka nepobaví..to proste po určitých skúsenostiach neberiem.. :-|
20. 7. 2014 21:37
Re: S předokolkou nikdy zábava nebude...
Impreza byla v sérii opravdu dost měkká. Taky dlouho nezůstala v sériovym stavu ani trochu. Podvozek vč. stabilizátorů a výztuh spodku a brzdy šli jako první. Já předokolky neodzuzuju, jen říkám, že mě to s ní nebaví. Nicméně někomu vyhovuje to, jinýmu zas něco jinýho. A taky jsem psal, že s rychlejma předokolkama jsem najel řádově stovky km, čtyřkolkama a zadokolkama tisíce.
Avatar - TeeJay
20. 7. 2014 11:05
Re: S předokolkou nikdy zábava nebude...
Vážně? A kolik z těch 100 tisíc (očividně daily driver) bylo na okreskách a okruzích v driftu s úsměvem od ucha k uchu? Pokoušíš se lhát nám nebo sám sobě? S běžným předokolkovým HH se v běžném provozu mnohdy pobavíš víc, než s STI. Jeho kouzlo za těch podmínek spočívá právě v tom, cos v prvním příspěvku odsoudil - v jízdě rychle rovně. Protože trakce a síla motoru jsou fenomenální. Ale abys cítil nějaké emoce za jiných okolností (přece jen mokro s sníh je tu pár desítek dní v roce), musíš jet hodně rychle.

Na rozdíl od té MX-5, která je maximálně zábavná, aniž bys musel porušovat předpisy. Ale v tom je také společně s GT86 docela osamocená, ostatní zadokolky také potřebují být řízeny rychleji, stejně jako FWD. Ale AWD je v tomhle prostě extrém. Neříkám, že tak nejezdíme, ale asi bychom neměli :-) a s přibývajícími roky při ježdění nějak stále více přemýšlím, nebo co. ;-)
20. 7. 2014 21:30
Re: S předokolkou nikdy zábava nebude...
Já nechápu co se do mě furt sereš. Já jsem napsal jen svůj názor, jak to cejtim já a ty mi tady furt podsouváš, co umim nebo neumim, kde jsem jezdil nebo nejezdil o čem lžu nebo nelžu a jen ty jedinej máš světovou pravdu a dokud ji neuznám, jsem *. Víš o mě kulový. Já nikde nepíšu, že moje pocity nebo názory jsou universální a nikoho nemám zapotřebí přesvědčovat o tom, že moje názory jsou jediný správný. Úplně v klidu respektuju, že to kdokoliv jinej to vidí jinak. A zrovnatak tu netvrdim (ani si to nemyslim), že bych byl za volantem druhej Loeb. Tobě prostě vůbec nejde o téma, jen prudit na diskusi za každou cenu. Troll.
Avatar - TeeJay
21. 7. 2014 10:15
Re: S předokolkou nikdy zábava nebude...
Klídek nebo ti praskne žilka. :-)

Přečti si ještě jednou svůj první příspěvek v této diskuzi a možná pochopíš mé reakce.

Ale máš pochopitelně pravdu, každý má právo na svůj, byť sebehloupější názor. :-) Pokud se ti nelíbí, že na něj někdo reaguje v rozporu s tvými představami, nejprve zkus přemýšlet, co napíšeš. >:D
21. 7. 2014 10:36
Re: S předokolkou nikdy zábava nebude...
Jestliže vidíš kouzlo v STI v rychlé jízdě rovně, tak nevím, kdo má tady sebehloupější názory. Nejsi ty taky Hondař? >:D Ale v tvém případě je to možná jen o řidičských neschopnostech... ;-)
21. 7. 2014 11:57
Re: S předokolkou nikdy zábava nebude...
Ano, přesně tahle věta celou tu diskusi dostala na úroveň Ein Kessel Buntes, takže jsem hned pochopil, že nemá smysl v ní pokračovat.
20. 7. 2014 16:37
Re: S předokolkou nikdy zábava nebude...
No ty jsi možná jezdil Rallye a já jsem zase pro změnu jezdil okruhy. Volant mě dodnes živí. A jestli ty tvrdíš že FoFo RS není zábavné auto, pak jsi ho nejel nebo jsi neměl koule na to aby jsi si s nim tu zábavu vyzkoušel.
20. 7. 2014 09:08
Re: S předokolkou nikdy zábava nebude...
ono namiesto teórií o nudnosti predokolky je lepšie vyskúšať..ono je jasné že zadokolka je o niečo zábavnejšia ale Focus RS aj s predným náhonom je skvelý..ono ja netvrdím že nie sú predokolky s ktorými je ťažko jazdiť športovo ale RS je iný..navyše bol vybavený skvelým a vylepšeným diferákom ..a aj ja som bol prekvapený ale to auto je jednoducho skvelé..preto hovorím že najlepšie je auto vyskúšať a potom kritizovať.. ;-)

[odkaz]

a kludne prečítaj pár recenzií..jednoducho to auto bolo perfektné.. :-)
Avatar - TeeJay
20. 7. 2014 10:55
Re: S předokolkou nikdy zábava nebude...
Perfektní nebylo, ale rozhodně bych ho neoznačil za nudné. :-)
20. 7. 2014 09:47
Re: S předokolkou nikdy zábava nebude...
Na tvém příspěvku je jasně znát, že jsi nikdy s opravdu nadupanou předokolkou nejel i když souhlasím s tím, že větší zábava by byla, kdyby tam nebylo tolik pseudo turbo koní, které v zatáčce bude krotit elektronika, ale jenom poctivý mechanický samosvor
Avatar - Anonym
20. 7. 2014 18:47
Re: S předokolkou nikdy zábava nebude...
O com to meles? Vo FoFo RS Mk2 sa ta elektronika da rovnako ako v tvojom GTAcku vypnut, a medzi kolesami mal rovnoko poctivy mechanicky samosvor, ktory sa narozdiel od tvojho auta do RSa dodaval standardne... Ty si asi nedovidis ani na koniec svojho nosa, a myslis si, ze Alfa spasi svet alebo co...
20. 7. 2014 10:29
Re: S předokolkou nikdy zábava nebude...
Tohle člověk který má osobní zkušenost s top předokolkama snad ani nikdy říct nemůže.
Avatar - TeeJay
20. 7. 2014 10:55
Re: S předokolkou nikdy zábava nebude...
+1
Avatar - The Spešl Uan
20. 7. 2014 11:20
Re: S předokolkou nikdy zábava nebude...
Kámo, ty nevíš že jde o Ford??? Pro Ford neplatí, díkybohu za to, žádné předsudky. Já se obávám, že to dali na předek z důvodu: Ze zadokolky by ses po*ral, ze 4x4 poblil a ze předokolky si řekneš ,,WOOOOOW!!!" Chápeš ne? Dobře, tak takhle: Pro Ford by byly tyto "zábavné" pohony až moc dobrý, stačí že bude dominovat svý třídě, nemusí převálcovat profesionální závodní auta!??
Avatar - KANKUNEN
21. 7. 2014 07:31
Re: S předokolkou nikdy zábava nebude...
Za sebe bych si nikdy nekoupil na zábavu s předkem, co tak svedu a jsem schopen zaplatit je driftování na sněhu a to z předokolkou nejde. Už na mokrým asfaltu mám pocit, že spíše ničím auto než že se bavím.
21. 7. 2014 09:07
S předokolkou je zábava
Přidrzle a bez svolení zde napíšu svůj názor na to, jak a s čím se dá bavit. Jsem člověk, který má možnost ať už vlastními nebo rodinnými silami jezdit se širokou škálou FWD/RWD/4WD (od FoFo I. generace přes 335d a 911 Turbo až po poslední přírůstek M5 E60). A zcela překavpivě nejvíce zábavy při daily kilometrech zažívám v předokolce. Jak je to možné? Protože Cooper S, kterého jsem si koupil vlasně jen proto, abych zjistil, jaká je to zábava, opravdu zábavný je. Nenutí tě jet na hranici možností, když se dostaneš za hranu tak tě jen lehce klepne přes prsty. Nechce tě zabít jako M5 s vypnutou stabilizací nebo nedej bože Turbo v řízeném smyku. Na normální cestě za normálního provozu jsem schopen se více bavit v Mini, protože nevyžaduje 110% procent soustředění, do skluzu ho dostanu v rychlosti o 20-40 km nižší než BMW nebo Porsche a díky čtvercovému podvozku se chová velice čitelně.

Ano, báječný powerslide v 4WD je to, co ti rozbuší srdce - jen to občas nesmí končit orosenými zády.

P.S. Ale tu MX5 chápu, radost není jen o rychlosti :)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Deathstar
21. 7. 2014 09:29
Limit
Já osobně považuju za limit pro předokolku 250-260 koní a pořádný diff..

Koně navíc už je jenom souboj pokročilé techniky a elektroniky s trakcí a fyzikou. A i když ho třeba to auto "vyhraje", tak stejně, je to jen plýtvání technologií..

Čas a investice co by mohly jít do ladění auta, jdou radši do souboje 300 turbo koní na předku vs. fyzika..

Jinak se spoustou předokolek je sranda..A nemusí mít 300 koní..Nemusí mít ani 200 :-)
Rozbalit vlákno
0
24. 7. 2014 10:54
Teda
To jsem ani netušil kolik je tu závodníků a všichni jsou nejlepší v textu ;-)
Rozbalit vlákno
0