nj
JSOU TY KŘÁPY DÍZLOVÝ [odkaz] Z GERMÁNIE LEVNÝ, BODJŤ BY TAKY NE, KDYŽ TEN ŠROT V GERMÁNSKU NIKDO NECHCE A V BAZARECH TO PŘEHAZUJOU VIDLEMA ;-)
JASNÝ, PABLBČECH PERMANENTNÍ BÉČKO NA DRUHÝ KOLEJI O KROK OPOŽDĚN NA LOPATUSKOČIL A GERMÁNA PROBLÉMU ZBAVIL :-) NAVÍC V TOMHLE OBORU JEŠTĚ RÁD NÁSLEDKY NENÁSLEDKY ;-)
mám dotaz. Pokud se Octavii prodá 10,3 procenta Fabii 7,9 procent pak pouhým součtem těchto veličin vidím 18,2 procent. Jelikož mezi ojetinami jsou to stěžejní modely značky Škoda v prodeji, netuším kde se sebere těch dalších 56,8 procent. Možná mě přesvědčíte že ten zbytek tvoří Favority, Felicie a celá modelová řada Škody 742. Ovšem spíše o tom pochybuji.
Chápeš to špatně, "auta tuzemského původu" neznamená, že by byly vyrobeny u nás, to bys sem musel počítat i vozy z Nošovic či Kolína. Jde o vozy prodané jako nové v ČR.
Jestli se tedy prodávají vesměs novější a provozně čistší auta, tak je to pro všechny jen pozitivní zpráva. Nevím jaké je průměrné stáří aut na našich cestách, ale někde jsem četl, že se uvádělo číslo až 15 let a více, a to je katastrofa, když jezdí u nás tak staré šunky. Takže podle mě taky pozitivní!
Podle dnešních statistik je pravda, že lidé ztrácejí zájem o nákup těch nejlevnějších vozů a naopak častěji kupují vozy s cenou kolem nad 300.000 Kč. - každý bych chtěl luxus, v poslední době u nás v Česku obecně přibývá zájem o luxusní zboží a proto lidé často volí dražší nákup "značek aut" i autobazarech. Na silnici málo kdo pozná, že je to ojetina, drahé značky Audi WW, nebo BMW vypadají stále dobře i když mají něco najeto. :-)