No tak osobní zkušenost ničím nenahradíš, takže jestli se ti líbí a vyhovuje, tak proč ne?
Mě osobně tam nesedí ta světla a přestože mám hrany rád, tak tady u Avensisu je to tak nějak američtější, než... Obama >:-[]
Jinak mě třeba vůbec nevadí nějakou dobu jezdit slabším motorem, ale čas od času to v člověku chytne a pak je těch 93 kW málo.. na auto přes 1,5 tuny to tedy jaksi stačí, ale je otázka, jestli slovo "stačí" v ceně sedm až osm set v českých na dřevo jaksi.. stačí :-) To už by mělo větší smysl těch 17 kw a X newtonmetrů navíc, myslím si. Ten nejsilnější diesel není dobrý, má nepříjemně nelineární zátah a nejezdí se s ním nějak extra pohodlně (vím po rozhovoru s uživatelem).
Insignia je rozhodně zajímavá, ale totálně mě odradila stísněnost interiéru, zejména vzadu, kde je to až nedůstojné a vpředu je to tak nějak.. no řekněme lepší ;-)
Tak to ještě zvaž. Třeba nakonec skončíš úplně jinde..
Možná trošku předbíhám -> nechci namíchnout štěstěnu ;-) ,ale i ta Insignia nevypadá špatně...A už na konci prosince mě šéf místního dealera říkal ať se stavím projet...
Jenže počas nebyl nakloněn a čas nakonec taky >:-[] ...tudíž jsem se do ní na pár minut pouze staticky posadil...
Toyotu ovšem projetou(cca 30km-vím,nic moc,ale alespoň něco ;-) )a je znát vliv evropanů - kříží se cit pro detail s elegancí a jednoduchou ergonomií...Na mne zapůsobila holka kladně,nic tě nestresuje a neodvádí od řízení...Akustická pohoda je na výši..Podvozek přitvrdil,díky vysokým boků auto vypadá mohutně a stabilně->já tam dynamiku vidím(není prvoplánově zdůrazněná mračími se světlomety,prahy,spojlery,...)Kombajn má dle mne boční profil prima->vcelku jemná dynamická mírně do oblouku zakřivená liniie decentně zdůrazněná chrom.lišto kolem oken...
Materiál palubky gut,i řazení šlo,jel jsem sedana ropu 2,0l 93kw a fajn motorek ;-)
Celkově na mne udělalo dojem->jak říkáš,na nic si nehrají,a ač obdoba vw,tak k dosažení podobného dojmu používají jiný recept...(že by jih Francie designu firmy pomohl???)
Nejsem bez viny, takže šutry nechávám ležet ;-)
Sympatický výběr.. Takže Germán půjde do sběrných surovin?
On ten Avensis určitě nebude vůbec špatná kára, svým pojetím je mi mnohem sympatičtější, než pseudosporty od Mazdy a Hondy... jen ten kabát, to je prostě pršiplášť z latexu.. Tedy pardón :*);-)
Palubka,obzvláště linka směřující nad budíky směrem dolů na středový tunel silně evokuje podobnost s jistou olympijskou linkou ;-) ...
Je každopádně svůj a kombinuje vlastnosti vícero "uživatelských tříd"...U mě :yes:
Já taky na sebe všechno prásknu >:-[] Nicméně germán už má nějaký křížek,je to střední ráže a jsem ukázková demonstrace přísloví:"Nikdy neříkej nikdy..." >:D
Začínám se rozhlížet(pozor,"kolega" slouží dobře ;-) ),a tak nějak mám k těm frantíkům,nebo k jejich plecháčům blízko ;-) ...
No,a tak patřím mezi divnohledy,neb L III,Vel Satis,C 5 a 6,koneckonců i tenhle lion beru jako gut káry ;-) ...
PS:Né abys mě kamenoval,ale mě ti padla do oka i nová Toyota Avensis(jo,japonskej vlkohrad...),ale to je na delší npovídání... ;-)
Já se na ty fotky díval snad půl hodiny (a to mám sakra dost co dělat dlouho přes půlnoc... :-( ) a postupně v tom nacházím ideál pro rodinu i ro solitéra, co ho prostě baví život.. Místa dost, uvnitř paráda a zvenčí, tam to bude o barvě.
Ten poslední hřebíček do rakve nejistoty ale bude podle mě jízda.. PSA v poslední době hodně přitvrdilo v odhlučnění a kvalitě jízdy obecně a mám (zatím jen) tušení, že tohle bude silná parketa 3008my spolu s těmi "zbytečnými" vychytávkami v podobě HUD, anatomických křesel, aktivních stabilizátorů a přístrojovky z Business-Jetu :yes:
No jistě, logo všichni závidí, logo je super, jako všechna loga fr. vozů, a nejvíc to, co má Rencek, to mu zavidí opravdu všichni... :yes:
a neberte si všechno hned tak osobně...
Dělám si srandu jen z aut, a ne z jejich majitelů, jak je tady zvykem...
A když už vzpomínáš tu závist loga, nevzpomeneš si kdo tak záviděl tomu "lidovému vozu" "logo" "GTI", že mu ho nakonec "ukradl"? Ani se to dnes nechce věřit, co...? Král zvířat a "lidovému vozu"..., no fuj... :no:
Teda ten popis 307-mi a 407-mi je mistrovský ;-) ... :yes:
JInak jsem zvědav naživo,interiér :yes: ,exteriér -> zatím hledám cestu,nicméně má své charisma ;-)
Mne se take moc libi :-) Interier je rozhodne pekny, povedeny, ma to napad, svih, je to takove "zive", jen to ve mne mozna az moc evokuje R8 a tudiz mi prijde az takovy prilis sportovni. Ale rozhodne za 3008 davam Peugeotu palec nahoru :yes:
Vyzkoušej to, až to půjde.. já to hodlám udělat taky :-)
P.S. C5 má to dobré od obou Peugeotů.. možná by byla chyba jí rychle zatratit, její kouzlo se dostává pod kůži jako tetování, ne a ne pustit ;-)
Měl jsem 307 SW a byla velmi praktická a pohodlná. Nebyla rychlá, luxusní a tichá. Mám 407 a není praktická. Je luxusní, rychlá a tichá. Jestli máš Perune pravdu, tak odhazuji sen o C5 v dál a beru tohle. Při první možné příležitosti zkouším, srovnávám. Chci aby to sedělo jako 407čka, odkládací plochy a prostor mělo jako 307čka, ticho jako C5tka. Splní mi to 3008?
To ale vůbec nemusíš ;-)
Vybírat je z čeho. Stát já před volbou takového typu, byla by 3008 mezi vážnými kandidáty. Takhle jsem jen popustil uzdu fantazii :-)
Je to asi najhnusnejší Peugeot aký kedy táto značka vyrobila. Vyzerá jak vypasené prasa. Ani SUV, ani MPV, ani kombi.
Pre bežné využitie nepraktické zadné dvere, dobré možno pre ľudí s výškou aspoň 180 cm, drobnejšie dámy budú mať sakra problém.
>:D:yes:
Buď rád, že nejsem tvůj zubař.. to bych bral pětku vpravo dole ;-)
P.S. Normálně mi nedávno skoro vhrkly slzy do očí, když jsem viděl CL v takové zvláštní krémové barvě.. tam bych si ten start na orbit také dovedl představit :yes:
kombinovanu normovanu spotrebu od 6,5 vyssie u takto velkeho, takto priestranneho a takto vykonneho auta povazujem ja za obrovsku. Clovek jazdi v aute, nie v termine crossover.
Neseděl a nejel. A také nevynáším přemoudřelé soudy o tom, jak je to nanic.
7 litrů na sto ve stopadesáti koních u crossoveru považuji ze velmi dobrou.
Nejel jsi v tom, ani neseděl... netušíš ani, kolik to bude stát. Nemáš ponětí, za kolik to bude v reálu jezdit, ale soudy vynášíš s rozhledem dlouhodobého uživatele.
3008 je právě tím skutečným crossoverem, tím autem, které má nejblíže představám o univerzálním každodenním pracantovi.
Chceš místo? Chceš styl? Chceš pro rodinu vypolstrovaný trezor na kolech? Chceš hi-tech technologie? Ok, tohle všechno ti 3008 nabídne a jako bonus navíc dostaneš fantastické motory.
Tak se posaď do kokpitu (mě to vážně připomíná kabinu Busines-Jetu), zavři dveře, nasaď sluchátka, otoč klíčkem a požádej řízení letového provozu o povolení ke startu.
Pak na to šlápni, sto šedesát pět dieselových koní tě zatlačí do sedaček a s pohledem na průhledový displej opustíš silniční nudu někde na orbitě.
Zapni autopilota (tempomat), sundej sluchátka... stejně nic neuslyšíš.. jen ticho.
Tak si užij ten pohled na východ slunce na horizontu, nad tebou už je jen černý vesmír a souhvězdí jižního kříže. Coross over you :yes:
Crossover by mal zlucovat pozitiva jednotlivych segmentov, nie negativa. Toto je skarede, neprakticke, neekonomicke. :no::no::no: Uznavam, niekomu sa mozno paci. Ale nie je to malo?