Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Opel Ampera příští rok skončí, prodává se velmi špatně

63 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
[odkaz] ... skonci bez nastupcu... gratulacia do opla :yes: tato pseudoznacka ma cim dalej tym viac prekvapuje, myslim ze keby aj cely opel zanikol nikto si to ani nevsimne :yes:
LudaBaxa
Jen si kopni.. na nic jiného totiž nemáš, šikmoočko >😁
Gilgit
Topper je takový Brouk Pytlík. Vsechno zná, ovsem jen teoreticky, automobilovému prumyslu vubec nerozumí.
Kharl.ANTIDIESEL
hele chlapi, já tomu rozumím zvás nejvíc dělám totiž v branži a mám kontakty. Co nevíte a počebujete vědět?

OPEL AMPÉRA ?? - no heleďtě, auto no, má 4ři kola 😉 K tomu trocha baterek, malý elektrodojezd aby se neřeklo, pekelnou cenu a je to AMERIČAN GENERAL MOTORS v NĚMECKU tzn. ten na druhý straně barikády a němčouři jak známo jsou ULTRANACIONALISTI (tam se blbě chytá i tesla [odkaz] ) tak co byste chtěli od tohodle hybrida?? 😉 nic moc prodeje !! to bylo elektroznalcům přeci jasný už před xlety za vývoje Volta za velkou louží 😉
Avatar - peV
peV
Jak typické. Zakomplexovaný chlapeček, který je všem pro smích, si našel objekt pro šikanu a zvýšení sebevědomí :no:
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
Futurista
Topre, Topre, škoda, že už tě ta rejže nenajala do svýho plánovacího centra... Tady by bylo klidu... Ty jsi fakt všeználek... Těším se na chvíli, kdy vyleze rejže s nějakým inovativním autem... Zatím je to jen lesk a bída... Jo a vlnobití... 😄
Avatar - Stefič
Stefič
no...a pak mi piš, že z tebe dělám vola. Jako místní *** jsi se tady vyprofiloval sám
MariAchi
Jaký ***?
V tomhle má pravdu - GM si zaplatil pár pseudo-anket a elektrobublina splaskává pořád rychleji.
Není divu, jak se může autem roku stát něco, co má užitné vlastnosti a kvalitu malého vozu, ale prodává se za cenu prémiové vyšší střední?

Je evidentní, že GM nepochopil kombinační problém elektromobilů😒br />
- Zkonstruovat elektromobil je jednoduché
- Vyrobit ho je taky jednoduché
- Baterie jsou ale drahé
- V důsledku toho je drahé celé elektroauto
- Tudíž je třeba buď: Udělat to auto opravdu drahé (Fisker, Tesla...), nebo vymyslet a realizovat systém pronájmu / recyklace baterií.

Ano, topper to píše svým typickým pokřik-způsobem, ale občas má i pravdu.

Edit: Samozrejme ty kecy o pseudoznacce a zaniku taky neberu.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Co se týče Ampery, tam souhlas. Zvolení autem roku byl omyl, který znehodnotil celou anketu. Přišlo paradoxně zrovna v době, kdy začala měsíční odstávka její (+ Voltu) výroby a jak je vidět, titul stejně na prodejích nic nezměnil. Stejně jako nic nezměnily americké dotace a velkohubá prohlášení. Jednoduše řečeno, Volt/Ampera je přímo definicí výrazu "splasknutá bublina".
Avatar - fOE
fOE
1) Ampera je krok spatnym smerem, to bez debat, ale za
2) stale cekam na odpoved v cemze je treba takove i40 lepsi nez aktualni insignia kdyz je dle tebe cely opel vlastne znacka zbytecna, neschopna a spoustu jinych fantasmagorickych privlastku.

Potesis me (nas) nekdy odpovedi?
Gilgit
V prípadech, ve kterých se Topperovi dokáze ze píse nesmysly, Topper jako správný zbabelec zásadne neodpovídá. Proste ubozák.
Avatar - peter222
peter222
Samotné auto je dosť príťažlivé ,možno by stačilo len vymeniť pohonnú jednotku a peniaze investované do vývoja by sa vrátili.
execom99
nieje nahodou opel jedna z najstarsich nemeckych auto znaciek ?
Avatar - petrumr
petrumr
opel je nejméně oblíbeným výrobcem aut v německu a tohle se dalo čekat, hrají si na někoho, čím nejsou.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
najmenej oblubene auto urcite nielen v nemecku.... 😉 .. .roky plne strat.... dnes uz bezvyznamny hrac na poli automobilizmu.... aj smiesni korejci ho davno pradavno uz predbehli a su uspesni aj na takych miesatch sveta kde opel ani nikdy nevkroci
Avatar - petrumr
petrumr
sousedka tam má dceru, tak to povídala jako němka >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to poznam..... zhodou okolnosti mojej priatelky sestra zije uz 2 roky v nemecku.... ked tu bola naposledy tak dokonca uz fandila nemeckym hokejistom.... no jo zenske
Futurista
Sestra tvojej priatelky??? Myslíš tvojí levou ruku??? >😁

Vždyť ty neděláš nic jinýho, než sedíš na netu a píšeš kraviny na ACZ...
Gilgit
Toppere, opet plácás nesmysly. Muzes prosím vysvetlit, co más na mysli oznacením znacky Opel za "pseudoznacku"? Proste nechápu, co tím myslís, tak prosím o zcela konkrétní vysvetlení.

"Najmenej oblubené auto urcite nielen v Nemecku", "dnes uz bezvýznamný hrác na poli automobilizmu", nesmysly.

To ze Korejci jsou úspesní i na takových místech sveta kam Opel ani nikdy nevkrocí je zcela normální a je to podmíneno taktikou jednotlivých koncernu. Taktika koncernu Hyundai je nabízet obe znacky Hyunda a Kia na svetových trzích paralelne, taktika General Motors je nabízet Opel predevsím v Evrope a na nekterých vybraných trzích. Tak tomu ostatne bylo i v dobe, kdy byl Opel úspesnejsí nez dnes. Jinak i koncern Volkswagen se koncentruje na pokud mozno globální pokrytí svetových trhu znackami VW a Audi a znacky Skoda a Seat nenabízí zdaleka vsude.

Jinak más smulu, Opel se momentálne zacíná rozvíjet docela dobre.

Vetsinou, kdyz ti konkrétne dokázu ze veci nerozumís a plácás nesmysly, tak mlcís jak ryba. Uvidíme, jestli dnes taky budes srab, nebo konkrétne odpovís co si predstavujes pod pojmem pseudoznacka.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Bezvýznamný hráč na poli automobilismu? To vážně píšeš o automobilce, která je třetí (!) nejprodávanější v Evropě? A v tomto ho Korejci nejen nepředběhli, ale ani se k němu nepřibližují.

"uspesni aj na takych miesatch sveta kde opel ani nikdy nevkroci"
- ještě jednou - Opel je lokální automobilkou a nemá absolutně žádný důvod kráčet na mimoevropské trhy, protože ty jsou prostě a jednoduše zastoupeny Chevroletem, případně Buickem.

Jenže tobě něco psát je fakt jak házet hrachem o zeď, protože stejně ignoruješ, co ti kdo napíše a o pár dní později nám sdělíš stejnou ptákovinu.
Gilgit
Presne tak. Problem je v tom, ze Topper není normální.
Gilgit
Na koho si hrají? Vysvetlís podrobneji svoji geniální myslenku?
Avatar - petrumr
petrumr
ta silueta je schválně aby to vypadalo jako saab, ale saab si hrál na špičkovýho výrobce drahých aut, tak si udělej usudek sám.
webpaja
Ty jsi koumák 😉 :yes:
MariAchi
Spíš moulák
Gilgit
petrumre grande, ty jsi fakt geniální, na to by normální clovek neprisel. Skoda, ze te ti komunisti nemucili trochu víc, buh ví co bys jeste vymyslel
Avatar - petrumr
petrumr
zase bez motoristického tématu?
Gilgit
To téma je absolutne motoristické, mucedníku. Cekám na vysvetlení co se týká tech starých anglických dílu pro Indii, to jsi jeste taky nevysvetlil. To taky není motoristické téma, mucedníku?
Avatar - petrumr
petrumr
firemní tajemství.
Gilgit
Samozrejme, ty kecale.
Futurista
Škoda, že ho neumučili...
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
IPace
zaprve silena cena za vcelku obycejne auto co se stpacovani tyce, a zadruhe naprosto mizivej marketing, to ze neni reklama v CR se nedivim, ale ze nebyla temer videt reklama na stezejnich trzich jako nemecko je proste fatalni chyba (o kvalitach reklamy se netreba zminovat, je strasna a musela stat balik, respektive nekdo si diky ni procestoval zadaro celej svet a jeste ho zato platili)

to auto melo stat tak do 25tisic euro, pak by bylo jiste prodejne uspesne, a hlavne ta technika mela bejt udelana tak aby sla pouzit v cele koncernove flotile, tedy kazdy novy model mel mit moznost varianty tohoto EV ustroji ktere rozhodne neni spatnou variantou, omezeni na 2-3 kousky z cele te flotili je smesne cislo
Dušan10
Len ekošialenstvu môžeme ďakovať tomu, že sa tento ekonomický nezmysel vôbec dostal do výroby ...
Avatar - qwerty99
qwerty99
no vis ja travim docela dost v US v San Franciscu a ono je to sesterske auto Chevrolet Volt(roszily jsou jen male zmeny na karoserii) jak je zminovano ve clanku, a vyrabi se to na stejne lince. a neveril bys co toho tam jezdi, po ceste do prace jsem jich denne potkaval jednotky az desitky, bohuzel bezna Evropa na tento typ aut neni propraven, at uz zvyhodnenim tak mentalitou evropanu (netvrdim, ze bych to chtel). takze rekneme jako to jak jsi to nazval "ekonomický nezmysel" asi zas takovej nesmysl nebude.

Qwerty
Avatar - Emel
Emel
Na rozdíl od ostatních mi je Ampery líto... to auto bylo celkem sexy a na první pohled i celkem rozumně použitelné.

Za mega... no jo, tak všechny elektromobily jsou bez dotací záležitostí pouze pro nadšence. Vzhledem k cenám konkurence (Leaf, BMW) to nevidím tak tragicky.

Docela by mě zajímala ta formulace o tom, že diesely umí být "daleko úspornější".
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
Avatar - petrumr
petrumr
Až na to místo vzadu, ale pro řidiče celkem velký auto.
Nicco
No to vis ojety diesel koupis uz za 5tisic Kc, takze ve finale je urcite daleko uspornejsi
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
No ono je kdeco úspornější, když mrňavý motor 1,3 v benzínu musí tahat šíleně těžké auto. A neplkejte mi tady něco o tom, že to jen dobíjí, jsou tam planetové převody takže je tam i pohon napřímo.
Avatar - standajlk
standajlk
Ona i M3 od BMW je uspornejsi, nez takovy Prius, kdyz se "vhodne" vyberou podminky, za kterych se to zkousi.
Avatar - Anonym
Anonym
Kdyby tohle auto mělo vpředu na kapotě čtyři kruhy, vrtuli nebo zaměřovač, tak by se prodávalo dobře. Ale za Opel dá málokdo přes milion korun.
Když tomuhle autu dojde "šťáva", tak jezdí za 7 litrů benzinu. Takže na delších trasách jsou diesely určitě úspornější.
Avatar - standajlk
standajlk
Az tak jednoduse bych to nevidel - ctyri kruhy taky nedokazaly moc dobre prodat ekologicky zamerenou A2
Avatar - Anonym
Anonym
Na tehdejší dobu, kdy neexistovaly žádné pobídky, regulace ani společenské poptávka ve prospěch úsporných aut, bylo 170 tisíc prodaných aut celkem slušné.
Avatar - standajlk
standajlk
Ale cekali asi o neco vic.
MariAchi
Promiň, ale...Leaf v žádném případě, užitkovost na úrovni Citigo za cenu BMW.
i3 možná, to auto je sice menší, ale působí jako auto z budoucnosti za mega, přesto je jakákoliv úspora financí na ježdění pouze v čistě teoretické rovině.
Jak píšeš - pro nadšence OK, případně nutnost, pokud si někde demokraticky vytvoří takové podmínky jako v Norsku.
webpaja
...ten údajně neoblíbený Opel se za první pololetí 14 přiblížil v EU půl milionu prodaných vozů a navýšil tak skore oproti loňsku o 8%, přičemž je aktuálně třetí za VW a Fordem těsně před Renaultem.

Jen tak mimochodem je to o obrovských 60kks více než celej H/K dohromady 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Spíše troubové, padli si do noty a navzájem se posilovali v plkání kravin.
Avatar - petrumr
petrumr
nemám rád, když někdo nediskutuje na to, co má. Zeptám se kdo tedy je v německu nejméně oblíbená automobilka( výrobce)
Gilgit
petrumre grande, co más nebo nemás rád je celkem jedno. A nebudes predepisovat, o cem se bude diskutovat. Jinak ty príspevky jsou zcela k veci.
Avatar - petrumr
petrumr
gilgítku, ty ani nevíš jaký fabriky na auta jsou v německu a to, že někdo je vždy první a někdo poslední je už na tu tvou mozkovnu trochu moc. 8-s
webpaja
A jsme zase u komárů, ti taky předepisovali o čem diskutovat. Bavíme se o aktuální evropský trojce na trhu...
Gilgit
petrumr grand ze sebe delá velkého antikomunistu ale manýry má jako nejaký kovaný soudruh.
Gilgit
Neboj, já dobre vím jaký fabriky na auta v Nemecku jsou. Mucedníku petrumre grande, já jsem klidne schopen z hlavy vyjmenovat/napsat vsechny továrny na osobní automobily (jednotlivé továrny, ne výrobce) v Evrope od Portugalska az po Ural vcetne tech méne známých a budu v tom mít maximálne 2 az 3 chyby. To by ale na tvou mozkovnu, která má obcas i problémy vyjadrovat se srozumitelne, bylo urcite moc, petrumrku mucednícku.
Avatar - petrumr
petrumr
ty si znalec ruska? Blahopřeji ti, mně tam nepustili. :-!
Gilgit
Ja bych te nepustil ani z blázince ven.

Ja toho trochu vím o automobilovém prumyslu v ruzných regionech, i v západní Evrope, Rusku, USA, Brazílii, Jizní Africe, Egyptu, Malajsii, Cíne a dalsích zemích, ale chápu ze na to tvoje mozkovna nestací.
Avatar - petrumr
petrumr
kde se vyrobilo mé picasso?:
Avatar - wakantanka
wakantanka
To na teba sedí jak * na šerbeľ >😁 Ty tiež poväčšinou diskutuješ a robíš múdreho najmä tam, kde na to nemáš. Námatkou problematika karty - tachograf, profi jazdenie atď. Hold to je daň internetovej diskusie, ananonymita dáva možnosť sa vyjadriť aj ľuďom mimo odbornej verejnosti.
Avatar - Anonym
Anonym
Dobrá myšlenka, vcelku dobré provedení myšlenky. Vyšší cena je vcelku očekávatelná. Tohle auto má jeden hlavní problém - znak Opel na kapotě. Za tento znak málokdo zaplatí přes milion. Kdyby na kapotě byly čtyři kruhy, vrtule nebo zaměřovač, prodá se jich několikanásobně tolik.
Avatar - dolfi
dolfi
...s 50% slevou! 😉
Gilgit
Koupís ho? Ale pozor, není to auto nemecké výroby. A jsou v nem mozná i nejaké díly z Mexika. Tak co?
ljube
takový hezký auto. boční silueta je prostě pecka, ten minimální zadní převis .. [odkaz]
ideální rozměry rodinný káry.. s klasickou koncepcí by to býval byl pěkný nástupce vectry..