Kariéra Opelu Ampera se chýlí ke konci. Zatímco Chevrolet Volt dostane v závěru roku 2015 nástupce, v případě sourozence s bleskem ve znaku tomu tak určitě nebude.
[odkaz] ... skonci bez nastupcu... gratulacia do opla :yes: tato pseudoznacka ma cim dalej tym viac prekvapuje, myslim ze keby aj cely opel zanikol nikto si to ani nevsimne :yes:
hele chlapi, já tomu rozumím zvás nejvíc dělám totiž v branži a mám kontakty. Co nevíte a počebujete vědět?
OPEL AMPÉRA ?? - no heleďtě, auto no, má 4ři kola ;-) K tomu trocha baterek, malý elektrodojezd aby se neřeklo, pekelnou cenu a je to AMERIČAN GENERAL MOTORS v NĚMECKU tzn. ten na druhý straně barikády a němčouři jak známo jsou ULTRANACIONALISTI (tam se blbě chytá i tesla [odkaz] ) tak co byste chtěli od tohodle hybrida?? ;-) nic moc prodeje !! to bylo elektroznalcům přeci jasný už před xlety za vývoje Volta za velkou louží ;-)
Topre, Topre, škoda, že už tě ta rejže nenajala do svýho plánovacího centra... Tady by bylo klidu... Ty jsi fakt všeználek... Těším se na chvíli, kdy vyleze rejže s nějakým inovativním autem... Zatím je to jen lesk a bída... Jo a vlnobití... :-)
Jaký idiot?
V tomhle má pravdu - GM si zaplatil pár pseudo-anket a elektrobublina splaskává pořád rychleji.
Není divu, jak se může autem roku stát něco, co má užitné vlastnosti a kvalitu malého vozu, ale prodává se za cenu prémiové vyšší střední?
Je evidentní, že GM nepochopil kombinační problém elektromobilů:
- Zkonstruovat elektromobil je jednoduché
- Vyrobit ho je taky jednoduché
- Baterie jsou ale drahé
- V důsledku toho je drahé celé elektroauto
- Tudíž je třeba buď: Udělat to auto opravdu drahé (Fisker, Tesla...), nebo vymyslet a realizovat systém pronájmu / recyklace baterií.
Ano, topper to píše svým typickým pokřik-způsobem, ale občas má i pravdu.
Edit: Samozrejme ty kecy o pseudoznacce a zaniku taky neberu.
Co se týče Ampery, tam souhlas. Zvolení autem roku byl omyl, který znehodnotil celou anketu. Přišlo paradoxně zrovna v době, kdy začala měsíční odstávka její (+ Voltu) výroby a jak je vidět, titul stejně na prodejích nic nezměnil. Stejně jako nic nezměnily americké dotace a velkohubá prohlášení. Jednoduše řečeno, Volt/Ampera je přímo definicí výrazu "splasknutá bublina".
1) Ampera je krok spatnym smerem, to bez debat, ale za
2) stale cekam na odpoved v cemze je treba takove i40 lepsi nez aktualni insignia kdyz je dle tebe cely opel vlastne znacka zbytecna, neschopna a spoustu jinych fantasmagorickych privlastku.
najmenej oblubene auto urcite nielen v nemecku.... ;-) .. .roky plne strat.... dnes uz bezvyznamny hrac na poli automobilizmu.... aj smiesni korejci ho davno pradavno uz predbehli a su uspesni aj na takych miesatch sveta kde opel ani nikdy nevkroci
to poznam..... zhodou okolnosti mojej priatelky sestra zije uz 2 roky v nemecku.... ked tu bola naposledy tak dokonca uz fandila nemeckym hokejistom.... no jo zenske
Bezvýznamný hráč na poli automobilismu? To vážně píšeš o automobilce, která je třetí (!) nejprodávanější v Evropě? A v tomto ho Korejci nejen nepředběhli, ale ani se k němu nepřibližují.
"uspesni aj na takych miesatch sveta kde opel ani nikdy nevkroci"
- ještě jednou - Opel je lokální automobilkou a nemá absolutně žádný důvod kráčet na mimoevropské trhy, protože ty jsou prostě a jednoduše zastoupeny Chevroletem, případně Buickem.
Jenže tobě něco psát je fakt jak házet hrachem o zeď, protože stejně ignoruješ, co ti kdo napíše a o pár dní později nám sdělíš stejnou ptákovinu.
zaprve silena cena za vcelku obycejne auto co se stpacovani tyce, a zadruhe naprosto mizivej marketing, to ze neni reklama v CR se nedivim, ale ze nebyla temer videt reklama na stezejnich trzich jako nemecko je proste fatalni chyba (o kvalitach reklamy se netreba zminovat, je strasna a musela stat balik, respektive nekdo si diky ni procestoval zadaro celej svet a jeste ho zato platili)
to auto melo stat tak do 25tisic euro, pak by bylo jiste prodejne uspesne, a hlavne ta technika mela bejt udelana tak aby sla pouzit v cele koncernove flotile, tedy kazdy novy model mel mit moznost varianty tohoto EV ustroji ktere rozhodne neni spatnou variantou, omezeni na 2-3 kousky z cele te flotili je smesne cislo
no vis ja travim docela dost v US v San Franciscu a ono je to sesterske auto Chevrolet Volt(roszily jsou jen male zmeny na karoserii) jak je zminovano ve clanku, a vyrabi se to na stejne lince. a neveril bys co toho tam jezdi, po ceste do prace jsem jich denne potkaval jednotky az desitky, bohuzel bezna Evropa na tento typ aut neni propraven, at uz zvyhodnenim tak mentalitou evropanu (netvrdim, ze bych to chtel). takze rekneme jako to jak jsi to nazval "ekonomický nezmysel" asi zas takovej nesmysl nebude.
Na rozdíl od ostatních mi je Ampery líto... to auto bylo celkem sexy a na první pohled i celkem rozumně použitelné.
Za mega... no jo, tak všechny elektromobily jsou bez dotací záležitostí pouze pro nadšence. Vzhledem k cenám konkurence (Leaf, BMW) to nevidím tak tragicky.
Docela by mě zajímala ta formulace o tom, že diesely umí být "daleko úspornější".
No ono je kdeco úspornější, když mrňavý motor 1,3 v benzínu musí tahat šíleně těžké auto. A neplkejte mi tady něco o tom, že to jen dobíjí, jsou tam planetové převody takže je tam i pohon napřímo.
Kdyby tohle auto mělo vpředu na kapotě čtyři kruhy, vrtuli nebo zaměřovač, tak by se prodávalo dobře. Ale za Opel dá málokdo přes milion korun.
Když tomuhle autu dojde "šťáva", tak jezdí za 7 litrů benzinu. Takže na delších trasách jsou diesely určitě úspornější.
Na tehdejší dobu, kdy neexistovaly žádné pobídky, regulace ani společenské poptávka ve prospěch úsporných aut, bylo 170 tisíc prodaných aut celkem slušné.
Promiň, ale...Leaf v žádném případě, užitkovost na úrovni Citigo za cenu BMW.
i3 možná, to auto je sice menší, ale působí jako auto z budoucnosti za mega, přesto je jakákoliv úspora financí na ježdění pouze v čistě teoretické rovině.
Jak píšeš - pro nadšence OK, případně nutnost, pokud si někde demokraticky vytvoří takové podmínky jako v Norsku.
...ten údajně neoblíbený Opel se za první pololetí 14 přiblížil v EU půl milionu prodaných vozů a navýšil tak skore oproti loňsku o 8%, přičemž je aktuálně třetí za VW a Fordem těsně před Renaultem.
Jen tak mimochodem je to o obrovských 60kks více než celej H/K dohromady :-)
To na teba sedí jak * na šerbeľ >:D Ty tiež poväčšinou diskutuješ a robíš múdreho najmä tam, kde na to nemáš. Námatkou problematika karty - tachograf, profi jazdenie atď. Hold to je daň internetovej diskusie, ananonymita dáva možnosť sa vyjadriť aj ľuďom mimo odbornej verejnosti.
Dobrá myšlenka, vcelku dobré provedení myšlenky. Vyšší cena je vcelku očekávatelná. Tohle auto má jeden hlavní problém - znak Opel na kapotě. Za tento znak málokdo zaplatí přes milion. Kdyby na kapotě byly čtyři kruhy, vrtule nebo zaměřovač, prodá se jich několikanásobně tolik.
takový hezký auto. boční silueta je prostě pecka, ten minimální zadní převis .. [odkaz]
ideální rozměry rodinný káry.. s klasickou koncepcí by to býval byl pěkný nástupce vectry..