Novinky
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
najmenej oblubene auto urcite nielen v nemecku.... 😉 .. .roky plne strat.... dnes uz bezvyznamny hrac na poli automobilizmu.... aj smiesni korejci ho davno pradavno uz predbehli a su uspesni aj na takych miesatch sveta kde opel ani nikdy nevkroci
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
to poznam..... zhodou okolnosti mojej priatelky sestra zije uz 2 roky v nemecku.... ked tu bola naposledy tak dokonca uz fandila nemeckym hokejistom.... no jo zenske
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Bezvýznamný hráč na poli automobilismu? To vážně píšeš o automobilce, která je třetí (!) nejprodávanější v Evropě? A v tomto ho Korejci nejen nepředběhli, ale ani se k němu nepřibližují.
"uspesni aj na takych miesatch sveta kde opel ani nikdy nevkroci"
- ještě jednou - Opel je lokální automobilkou a nemá absolutně žádný důvod kráčet na mimoevropské trhy, protože ty jsou prostě a jednoduše zastoupeny Chevroletem, případně Buickem.
Jenže tobě něco psát je fakt jak házet hrachem o zeď, protože stejně ignoruješ, co ti kdo napíše a o pár dní později nám sdělíš stejnou ptákovinu.
"uspesni aj na takych miesatch sveta kde opel ani nikdy nevkroci"
- ještě jednou - Opel je lokální automobilkou a nemá absolutně žádný důvod kráčet na mimoevropské trhy, protože ty jsou prostě a jednoduše zastoupeny Chevroletem, případně Buickem.
Jenže tobě něco psát je fakt jak házet hrachem o zeď, protože stejně ignoruješ, co ti kdo napíše a o pár dní později nám sdělíš stejnou ptákovinu.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zaprve silena cena za vcelku obycejne auto co se stpacovani tyce, a zadruhe naprosto mizivej marketing, to ze neni reklama v CR se nedivim, ale ze nebyla temer videt reklama na stezejnich trzich jako nemecko je proste fatalni chyba (o kvalitach reklamy se netreba zminovat, je strasna a musela stat balik, respektive nekdo si diky ni procestoval zadaro celej svet a jeste ho zato platili)
to auto melo stat tak do 25tisic euro, pak by bylo jiste prodejne uspesne, a hlavne ta technika mela bejt udelana tak aby sla pouzit v cele koncernove flotile, tedy kazdy novy model mel mit moznost varianty tohoto EV ustroji ktere rozhodne neni spatnou variantou, omezeni na 2-3 kousky z cele te flotili je smesne cislo
to auto melo stat tak do 25tisic euro, pak by bylo jiste prodejne uspesne, a hlavne ta technika mela bejt udelana tak aby sla pouzit v cele koncernove flotile, tedy kazdy novy model mel mit moznost varianty tohoto EV ustroji ktere rozhodne neni spatnou variantou, omezeni na 2-3 kousky z cele te flotili je smesne cislo
Len ekošialenstvu môžeme ďakovať tomu, že sa tento ekonomický nezmysel vôbec dostal do výroby ...
no vis ja travim docela dost v US v San Franciscu a ono je to sesterske auto Chevrolet Volt(roszily jsou jen male zmeny na karoserii) jak je zminovano ve clanku, a vyrabi se to na stejne lince. a neveril bys co toho tam jezdi, po ceste do prace jsem jich denne potkaval jednotky az desitky, bohuzel bezna Evropa na tento typ aut neni propraven, at uz zvyhodnenim tak mentalitou evropanu (netvrdim, ze bych to chtel). takze rekneme jako to jak jsi to nazval "ekonomický nezmysel" asi zas takovej nesmysl nebude.
Qwerty
Qwerty
Na rozdíl od ostatních mi je Ampery líto... to auto bylo celkem sexy a na první pohled i celkem rozumně použitelné.
Za mega... no jo, tak všechny elektromobily jsou bez dotací záležitostí pouze pro nadšence. Vzhledem k cenám konkurence (Leaf, BMW) to nevidím tak tragicky.
Docela by mě zajímala ta formulace o tom, že diesely umí být "daleko úspornější".
Za mega... no jo, tak všechny elektromobily jsou bez dotací záležitostí pouze pro nadšence. Vzhledem k cenám konkurence (Leaf, BMW) to nevidím tak tragicky.
Docela by mě zajímala ta formulace o tom, že diesely umí být "daleko úspornější".
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No ono je kdeco úspornější, když mrňavý motor 1,3 v benzínu musí tahat šíleně těžké auto. A neplkejte mi tady něco o tom, že to jen dobíjí, jsou tam planetové převody takže je tam i pohon napřímo.
Kdyby tohle auto mělo vpředu na kapotě čtyři kruhy, vrtuli nebo zaměřovač, tak by se prodávalo dobře. Ale za Opel dá málokdo přes milion korun.
Když tomuhle autu dojde "šťáva", tak jezdí za 7 litrů benzinu. Takže na delších trasách jsou diesely určitě úspornější.
Když tomuhle autu dojde "šťáva", tak jezdí za 7 litrů benzinu. Takže na delších trasách jsou diesely určitě úspornější.
Az tak jednoduse bych to nevidel - ctyri kruhy taky nedokazaly moc dobre prodat ekologicky zamerenou A2
Promiň, ale...Leaf v žádném případě, užitkovost na úrovni Citigo za cenu BMW.
i3 možná, to auto je sice menší, ale působí jako auto z budoucnosti za mega, přesto je jakákoliv úspora financí na ježdění pouze v čistě teoretické rovině.
Jak píšeš - pro nadšence OK, případně nutnost, pokud si někde demokraticky vytvoří takové podmínky jako v Norsku.
i3 možná, to auto je sice menší, ale působí jako auto z budoucnosti za mega, přesto je jakákoliv úspora financí na ježdění pouze v čistě teoretické rovině.
Jak píšeš - pro nadšence OK, případně nutnost, pokud si někde demokraticky vytvoří takové podmínky jako v Norsku.
...ten údajně neoblíbený Opel se za první pololetí 14 přiblížil v EU půl milionu prodaných vozů a navýšil tak skore oproti loňsku o 8%, přičemž je aktuálně třetí za VW a Fordem těsně před Renaultem.
Jen tak mimochodem je to o obrovských 60kks více než celej H/K dohromady 😄
Jen tak mimochodem je to o obrovských 60kks více než celej H/K dohromady 😄
Spíše troubové, padli si do noty a navzájem se posilovali v plkání kravin.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A jsme zase u komárů, ti taky předepisovali o čem diskutovat. Bavíme se o aktuální evropský trojce na trhu...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dobrá myšlenka, vcelku dobré provedení myšlenky. Vyšší cena je vcelku očekávatelná. Tohle auto má jeden hlavní problém - znak Opel na kapotě. Za tento znak málokdo zaplatí přes milion. Kdyby na kapotě byly čtyři kruhy, vrtule nebo zaměřovač, prodá se jich několikanásobně tolik.
takový hezký auto. boční silueta je prostě pecka, ten minimální zadní převis .. [odkaz]
ideální rozměry rodinný káry.. s klasickou koncepcí by to býval byl pěkný nástupce vectry..
ideální rozměry rodinný káry.. s klasickou koncepcí by to býval byl pěkný nástupce vectry..
OPEL AMPÉRA ?? - no heleďtě, auto no, má 4ři kola 😉 K tomu trocha baterek, malý elektrodojezd aby se neřeklo, pekelnou cenu a je to AMERIČAN GENERAL MOTORS v NĚMECKU tzn. ten na druhý straně barikády a němčouři jak známo jsou ULTRANACIONALISTI (tam se blbě chytá i tesla [odkaz] ) tak co byste chtěli od tohodle hybrida?? 😉 nic moc prodeje !! to bylo elektroznalcům přeci jasný už před xlety za vývoje Volta za velkou louží 😉
V tomhle má pravdu - GM si zaplatil pár pseudo-anket a elektrobublina splaskává pořád rychleji.
Není divu, jak se může autem roku stát něco, co má užitné vlastnosti a kvalitu malého vozu, ale prodává se za cenu prémiové vyšší střední?
Je evidentní, že GM nepochopil kombinační problém elektromobilů😒br />
- Zkonstruovat elektromobil je jednoduché
- Vyrobit ho je taky jednoduché
- Baterie jsou ale drahé
- V důsledku toho je drahé celé elektroauto
- Tudíž je třeba buď: Udělat to auto opravdu drahé (Fisker, Tesla...), nebo vymyslet a realizovat systém pronájmu / recyklace baterií.
Ano, topper to píše svým typickým pokřik-způsobem, ale občas má i pravdu.
Edit: Samozrejme ty kecy o pseudoznacce a zaniku taky neberu.
2) stale cekam na odpoved v cemze je treba takove i40 lepsi nez aktualni insignia kdyz je dle tebe cely opel vlastne znacka zbytecna, neschopna a spoustu jinych fantasmagorickych privlastku.
Potesis me (nas) nekdy odpovedi?