Novinky
petrumr
opel je nejméně oblíbeným výrobcem aut v německu a tohle se dalo čekat, hrají si na někoho, čím nejsou.
najmenej oblubene auto urcite nielen v nemecku.... 😉 .. .roky plne strat.... dnes uz bezvyznamny hrac na poli automobilizmu.... aj smiesni korejci ho davno pradavno uz predbehli a su uspesni aj na takych miesatch sveta kde opel ani nikdy nevkroci
petrumr
sousedka tam má dceru, tak to povídala jako němka >😁
to poznam..... zhodou okolnosti mojej priatelky sestra zije uz 2 roky v nemecku.... ked tu bola naposledy tak dokonca uz fandila nemeckym hokejistom.... no jo zenske
Gilgit
Toppere, opet plácás nesmysly. Muzes prosím vysvetlit, co más na mysli oznacením znacky Opel za "pseudoznacku"? Proste nechápu, co tím myslís, tak prosím o zcela konkrétní vysvetlení.
"Najmenej oblubené auto urcite nielen v Nemecku", "dnes uz bezvýznamný hrác na poli automobilizmu", nesmysly.
To ze Korejci jsou úspesní i na takových místech sveta kam Opel ani nikdy nevkrocí je zcela normální a je to podmíneno taktikou jednotlivých koncernu. Taktika koncernu Hyundai je nabízet obe znacky Hyunda a Kia na svetových trzích paralelne, taktika General Motors je nabízet Opel predevsím v Evrope a na nekterých vybraných trzích. Tak tomu ostatne bylo i v dobe, kdy byl Opel úspesnejsí nez dnes. Jinak i koncern Volkswagen se koncentruje na pokud mozno globální pokrytí svetových trhu znackami VW a Audi a znacky Skoda a Seat nenabízí zdaleka vsude.
Jinak más smulu, Opel se momentálne zacíná rozvíjet docela dobre.
Vetsinou, kdyz ti konkrétne dokázu ze veci nerozumís a plácás nesmysly, tak mlcís jak ryba. Uvidíme, jestli dnes taky budes srab, nebo konkrétne odpovís co si predstavujes pod pojmem pseudoznacka.
"Najmenej oblubené auto urcite nielen v Nemecku", "dnes uz bezvýznamný hrác na poli automobilizmu", nesmysly.
To ze Korejci jsou úspesní i na takových místech sveta kam Opel ani nikdy nevkrocí je zcela normální a je to podmíneno taktikou jednotlivých koncernu. Taktika koncernu Hyundai je nabízet obe znacky Hyunda a Kia na svetových trzích paralelne, taktika General Motors je nabízet Opel predevsím v Evrope a na nekterých vybraných trzích. Tak tomu ostatne bylo i v dobe, kdy byl Opel úspesnejsí nez dnes. Jinak i koncern Volkswagen se koncentruje na pokud mozno globální pokrytí svetových trhu znackami VW a Audi a znacky Skoda a Seat nenabízí zdaleka vsude.
Jinak más smulu, Opel se momentálne zacíná rozvíjet docela dobre.
Vetsinou, kdyz ti konkrétne dokázu ze veci nerozumís a plácás nesmysly, tak mlcís jak ryba. Uvidíme, jestli dnes taky budes srab, nebo konkrétne odpovís co si predstavujes pod pojmem pseudoznacka.
Bezvýznamný hráč na poli automobilismu? To vážně píšeš o automobilce, která je třetí (!) nejprodávanější v Evropě? A v tomto ho Korejci nejen nepředběhli, ale ani se k němu nepřibližují.
"uspesni aj na takych miesatch sveta kde opel ani nikdy nevkroci"
- ještě jednou - Opel je lokální automobilkou a nemá absolutně žádný důvod kráčet na mimoevropské trhy, protože ty jsou prostě a jednoduše zastoupeny Chevroletem, případně Buickem.
Jenže tobě něco psát je fakt jak házet hrachem o zeď, protože stejně ignoruješ, co ti kdo napíše a o pár dní později nám sdělíš stejnou ptákovinu.
"uspesni aj na takych miesatch sveta kde opel ani nikdy nevkroci"
- ještě jednou - Opel je lokální automobilkou a nemá absolutně žádný důvod kráčet na mimoevropské trhy, protože ty jsou prostě a jednoduše zastoupeny Chevroletem, případně Buickem.
Jenže tobě něco psát je fakt jak házet hrachem o zeď, protože stejně ignoruješ, co ti kdo napíše a o pár dní později nám sdělíš stejnou ptákovinu.
Gilgit
Presne tak. Problem je v tom, ze Topper není normální.
Gilgit
Na koho si hrají? Vysvetlís podrobneji svoji geniální myslenku?
petrumr
ta silueta je schválně aby to vypadalo jako saab, ale saab si hrál na špičkovýho výrobce drahých aut, tak si udělej usudek sám.
Gilgit
petrumre grande, ty jsi fakt geniální, na to by normální clovek neprisel. Skoda, ze te ti komunisti nemucili trochu víc, buh ví co bys jeste vymyslel
petrumr
zase bez motoristického tématu?
Gilgit
To téma je absolutne motoristické, mucedníku. Cekám na vysvetlení co se týká tech starých anglických dílu pro Indii, to jsi jeste taky nevysvetlil. To taky není motoristické téma, mucedníku?
petrumr
firemní tajemství.
Gilgit
Samozrejme, ty kecale.
zaprve silena cena za vcelku obycejne auto co se stpacovani tyce, a zadruhe naprosto mizivej marketing, to ze neni reklama v CR se nedivim, ale ze nebyla temer videt reklama na stezejnich trzich jako nemecko je proste fatalni chyba (o kvalitach reklamy se netreba zminovat, je strasna a musela stat balik, respektive nekdo si diky ni procestoval zadaro celej svet a jeste ho zato platili)
to auto melo stat tak do 25tisic euro, pak by bylo jiste prodejne uspesne, a hlavne ta technika mela bejt udelana tak aby sla pouzit v cele koncernove flotile, tedy kazdy novy model mel mit moznost varianty tohoto EV ustroji ktere rozhodne neni spatnou variantou, omezeni na 2-3 kousky z cele te flotili je smesne cislo
to auto melo stat tak do 25tisic euro, pak by bylo jiste prodejne uspesne, a hlavne ta technika mela bejt udelana tak aby sla pouzit v cele koncernove flotile, tedy kazdy novy model mel mit moznost varianty tohoto EV ustroji ktere rozhodne neni spatnou variantou, omezeni na 2-3 kousky z cele te flotili je smesne cislo
Len ekošialenstvu môžeme ďakovať tomu, že sa tento ekonomický nezmysel vôbec dostal do výroby ...
no vis ja travim docela dost v US v San Franciscu a ono je to sesterske auto Chevrolet Volt(roszily jsou jen male zmeny na karoserii) jak je zminovano ve clanku, a vyrabi se to na stejne lince. a neveril bys co toho tam jezdi, po ceste do prace jsem jich denne potkaval jednotky az desitky, bohuzel bezna Evropa na tento typ aut neni propraven, at uz zvyhodnenim tak mentalitou evropanu (netvrdim, ze bych to chtel). takze rekneme jako to jak jsi to nazval "ekonomický nezmysel" asi zas takovej nesmysl nebude.
Qwerty
Qwerty
Na rozdíl od ostatních mi je Ampery líto... to auto bylo celkem sexy a na první pohled i celkem rozumně použitelné.
Za mega... no jo, tak všechny elektromobily jsou bez dotací záležitostí pouze pro nadšence. Vzhledem k cenám konkurence (Leaf, BMW) to nevidím tak tragicky.
Docela by mě zajímala ta formulace o tom, že diesely umí být "daleko úspornější".
Za mega... no jo, tak všechny elektromobily jsou bez dotací záležitostí pouze pro nadšence. Vzhledem k cenám konkurence (Leaf, BMW) to nevidím tak tragicky.
Docela by mě zajímala ta formulace o tom, že diesely umí být "daleko úspornější".
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
petrumr
Až na to místo vzadu, ale pro řidiče celkem velký auto.
No ono je kdeco úspornější, když mrňavý motor 1,3 v benzínu musí tahat šíleně těžké auto. A neplkejte mi tady něco o tom, že to jen dobíjí, jsou tam planetové převody takže je tam i pohon napřímo.
Kdyby tohle auto mělo vpředu na kapotě čtyři kruhy, vrtuli nebo zaměřovač, tak by se prodávalo dobře. Ale za Opel dá málokdo přes milion korun.
Když tomuhle autu dojde "šťáva", tak jezdí za 7 litrů benzinu. Takže na delších trasách jsou diesely určitě úspornější.
Když tomuhle autu dojde "šťáva", tak jezdí za 7 litrů benzinu. Takže na delších trasách jsou diesely určitě úspornější.
Az tak jednoduse bych to nevidel - ctyri kruhy taky nedokazaly moc dobre prodat ekologicky zamerenou A2
Promiň, ale...Leaf v žádném případě, užitkovost na úrovni Citigo za cenu BMW.
i3 možná, to auto je sice menší, ale působí jako auto z budoucnosti za mega, přesto je jakákoliv úspora financí na ježdění pouze v čistě teoretické rovině.
Jak píšeš - pro nadšence OK, případně nutnost, pokud si někde demokraticky vytvoří takové podmínky jako v Norsku.
i3 možná, to auto je sice menší, ale působí jako auto z budoucnosti za mega, přesto je jakákoliv úspora financí na ježdění pouze v čistě teoretické rovině.
Jak píšeš - pro nadšence OK, případně nutnost, pokud si někde demokraticky vytvoří takové podmínky jako v Norsku.
...ten údajně neoblíbený Opel se za první pololetí 14 přiblížil v EU půl milionu prodaných vozů a navýšil tak skore oproti loňsku o 8%, přičemž je aktuálně třetí za VW a Fordem těsně před Renaultem.
Jen tak mimochodem je to o obrovských 60kks více než celej H/K dohromady 😄
Jen tak mimochodem je to o obrovských 60kks více než celej H/K dohromady 😄
Spíše troubové, padli si do noty a navzájem se posilovali v plkání kravin.
petrumr
nemám rád, když někdo nediskutuje na to, co má. Zeptám se kdo tedy je v německu nejméně oblíbená automobilka( výrobce)
Gilgit
petrumre grande, co más nebo nemás rád je celkem jedno. A nebudes predepisovat, o cem se bude diskutovat. Jinak ty príspevky jsou zcela k veci.
petrumr
gilgítku, ty ani nevíš jaký fabriky na auta jsou v německu a to, že někdo je vždy první a někdo poslední je už na tu tvou mozkovnu trochu moc. 8-s
A jsme zase u komárů, ti taky předepisovali o čem diskutovat. Bavíme se o aktuální evropský trojce na trhu...
Gilgit
petrumr grand ze sebe delá velkého antikomunistu ale manýry má jako nejaký kovaný soudruh.
Gilgit
Neboj, já dobre vím jaký fabriky na auta v Nemecku jsou. Mucedníku petrumre grande, já jsem klidne schopen z hlavy vyjmenovat/napsat vsechny továrny na osobní automobily (jednotlivé továrny, ne výrobce) v Evrope od Portugalska az po Ural vcetne tech méne známých a budu v tom mít maximálne 2 az 3 chyby. To by ale na tvou mozkovnu, která má obcas i problémy vyjadrovat se srozumitelne, bylo urcite moc, petrumrku mucednícku.
petrumr
ty si znalec ruska? Blahopřeji ti, mně tam nepustili. :-!
Gilgit
Ja bych te nepustil ani z blázince ven.
Ja toho trochu vím o automobilovém prumyslu v ruzných regionech, i v západní Evrope, Rusku, USA, Brazílii, Jizní Africe, Egyptu, Malajsii, Cíne a dalsích zemích, ale chápu ze na to tvoje mozkovna nestací.
Ja toho trochu vím o automobilovém prumyslu v ruzných regionech, i v západní Evrope, Rusku, USA, Brazílii, Jizní Africe, Egyptu, Malajsii, Cíne a dalsích zemích, ale chápu ze na to tvoje mozkovna nestací.
petrumr
kde se vyrobilo mé picasso?:
Dobrá myšlenka, vcelku dobré provedení myšlenky. Vyšší cena je vcelku očekávatelná. Tohle auto má jeden hlavní problém - znak Opel na kapotě. Za tento znak málokdo zaplatí přes milion. Kdyby na kapotě byly čtyři kruhy, vrtule nebo zaměřovač, prodá se jich několikanásobně tolik.
...s 50% slevou! 😉
Gilgit
Koupís ho? Ale pozor, není to auto nemecké výroby. A jsou v nem mozná i nejaké díly z Mexika. Tak co?
takový hezký auto. boční silueta je prostě pecka, ten minimální zadní převis .. [odkaz]
ideální rozměry rodinný káry.. s klasickou koncepcí by to býval byl pěkný nástupce vectry..
ideální rozměry rodinný káry.. s klasickou koncepcí by to býval byl pěkný nástupce vectry..
OPEL AMPÉRA ?? - no heleďtě, auto no, má 4ři kola 😉 K tomu trocha baterek, malý elektrodojezd aby se neřeklo, pekelnou cenu a je to AMERIČAN GENERAL MOTORS v NĚMECKU tzn. ten na druhý straně barikády a němčouři jak známo jsou ULTRANACIONALISTI (tam se blbě chytá i tesla [odkaz] ) tak co byste chtěli od tohodle hybrida?? 😉 nic moc prodeje !! to bylo elektroznalcům přeci jasný už před xlety za vývoje Volta za velkou louží 😉
V tomhle má pravdu - GM si zaplatil pár pseudo-anket a elektrobublina splaskává pořád rychleji.
Není divu, jak se může autem roku stát něco, co má užitné vlastnosti a kvalitu malého vozu, ale prodává se za cenu prémiové vyšší střední?
Je evidentní, že GM nepochopil kombinační problém elektromobilů😒br />
- Zkonstruovat elektromobil je jednoduché
- Vyrobit ho je taky jednoduché
- Baterie jsou ale drahé
- V důsledku toho je drahé celé elektroauto
- Tudíž je třeba buď: Udělat to auto opravdu drahé (Fisker, Tesla...), nebo vymyslet a realizovat systém pronájmu / recyklace baterií.
Ano, topper to píše svým typickým pokřik-způsobem, ale občas má i pravdu.
Edit: Samozrejme ty kecy o pseudoznacce a zaniku taky neberu.
2) stale cekam na odpoved v cemze je treba takove i40 lepsi nez aktualni insignia kdyz je dle tebe cely opel vlastne znacka zbytecna, neschopna a spoustu jinych fantasmagorickych privlastku.
Potesis me (nas) nekdy odpovedi?