Tak ten odkaz je dokonale trefný! :yes: >:-[]
A dávat k tomuto "vzezření" text: "Zkulturněný horal" mi přijde jako bezkonkurenční kandidatura na diamantový ventilek. 8-s
Tak pokud mám na nové Audi, tak předpokládám, že už mám zařízené bydlení - a to určitě ne na sídlišti. Tedy ne na takovém, kde se krade, abychom si rozuměli, ono totiž není sídliště jako sídliště.
iX35 je "mainstream" cenově pouze v základních provedeních.
Jakmile chceš čtyřkolku, velkej diesel a automat, jsi cenově na úrovni aut, ze kterých nesmrdí koruna a ze kterých se mi (koukám, že jsem asi sám, komu se ta obludka nelíbí) nezvedá kýbl.
No netrpím moc předsudky, ale myslím, že dost majitelů iX35 s tebou souhlasit nebude. Za ty peníze, co za tohle auto chtějí - 700k CRDi 2.0l+4x4+ výbava, iX35 prostě nestojí. Už jsem psal v jiné diskusi, že Hyundai si hraje na prémiového výrobce (pomiňme demetní chování českého zastoupení ;-) ), čímž opravdu není - je to mainstream a tomu by měli odpovídat i ceny :no:
Proti Passatu vůbec nic nemam, dokonce jsem se mezi nim rozhodoval při koupi stávajícího vozu, ale to je ten příklad toho "chtěného auta" které rádi okupují zloději.
Podívej se co je nejkradenější, Oktávky, Passáti, Golfi, proto o tom mluvím. A jelikož tyto auta všechny v základu navinu nemají, je to žádaná podpultovka... a kde ji seženeš za míň peněz... no z obchodu to nebude... Tady mluvím z vlastní zkušenosti ( bohužel sem měl i pár kamarádů co tenhle hnusnej byznys praktikovali, nebo sem taky znal pár lidí co jim tyto vozidla odcizily, nebo vybrali rádia a naviny..)
Těmto lidem těžko řekneš, že si maj zas tu Oktávku ( at nemluvim teda o Passatu, když sem podle tebe zaujatej:D) koupit a pak se jí bát nechat na sídlišti. Otázka na tebe, když budeš bydlet někde na Jižáku v sídlišti, nebo ještě húř někde v severočeské panelové zástavbě a budeš na to mít, koupíš si nové Audi? Nový Nissan (370, 350 je už ojetina za zenitem, tam bych se tolik nebál i když super auto)... ??? Ani nepomyslíš na možnost znehodnocení? Já tedy rozhodně ano... takové auto si koupím jedině když ho budu mít kde parkovat... i já jsem s ojetým Mondeem opatrný ho nechat někde přes noc, kde se mi to úplně nezdá...
Ále to je furt Passat sem, Passat tam, OK, nesnášíš Passata, fajn, ale už toho nech.
Navigace je dnes v každé hujdě, i v nejlevnějších lowendech uvidíš na palubce displej, tak co furt s Passatem?
Pokud chci Nissan 350Z, tak si přece nekoupím Toyotu Yaris jen proto, že se míň krade, ne?!
To je to, o čem píšu - pokud má někdo auto jako nutné zlo, fajn, beru, že přihlíží k tomu kradení, ale pokud si vybírám za svoje prachy svoji káru, tak mně zajímají úplně jiné věci, na kradenost nehledím a pokud ano, tak přikoupím nějaké zabezpečovací systémy.
Rozumíš?
Ale o tom to není, myslím, že dost lidí, kteří parkují venku ve městech na sídlištích a podobně takhle uvažuje, hlavně ti s negativní zkušeností,,.. na co vrazí prachy do auta, které jim někdo za pul roku šlohne, nebo v lepšim případě vybere?
Jen se podívej třeba po Praze po ránu, jak to vypadá v zapadlejších uličkách, kolik je tam střepů a vymlácenejch oken po navigacích, zrovna těch Passatů sem viděl už více než dost. A to nemusíš ani na sídliště daleko od centra, ale třeba okolí Míráku, nebo Hradčanský... tam je to taky. Naposledy sem tenhle měsíc viděl V60tku nad Jiřákem, chudák majitel... :'-(
Noo, pokud je to u BBuraga drahé, zkus konkurenci... Když občas vrátíš sběr nebo budeš brigádničit, tak si a pěkný kousek vyděláš ... A můžeš kupovat i častěji než jednou za 4 roky ...
Si píchnul do vosího hnízda >:D ... Tady se často objevují tak světácké hlášky, že má jeden dojem, že je v Monte Carlu, a ne v ještě před pár lety zřejmém vrakovišti Evropy ... U cen aut se háže ciframa, výbavama, a "špatný znak na kapotě" je lapsus horší španělské chřipky či morové rány >:-[] ...
Já nehodnotím 306ku jako takovou, určitě se najde spousta spokojených majitelů. U ojetiny je základem dobrý výběr a ne každý má v tomto dostatek znalostí, zkušeností a peněz.
Navíc zrovna P306 bylo celkem spolehlivý auto, 1.6 benzin z roku 97 z němec. Měl jsem ho cca 3.5 roku / cca 80tis km a jediné co se měnilo byly silentbloky na předních ramenech, stabilizátory, zadní díl výfuku a ve 120 tis km se dělali rozvody jinak nic velkého. Sloužil dobře a ve 140tis km šel o dům dál ;-)
Nemusíš si ho kupovat každé čtyři roky. Já třeba chápu, že jsou i chudí, kteří prostě s tím desetitisícem jdou do áček a koupí něco pro svou mobilitu. Taky jsem měl staré vrány. Ale největší rozdíl je v tom, že na základě takové omezené zkušenosti s vylétaným dvacetiletým střepem zde nedělám závěry nad současnou produkcí, kterou jsi ty zjevně viděl pouze v létaku nebo na obrazovce monitoru.
Jen blázen dokáže žít z minulosti bez zjevné znalosti aktuálních modelů. Ale neboj se nic, je vás zde víc... ;-)
Děkuji, víc netřeba. Já mám o tvém rozhledu zcela jasno! >:D:yes:
Máš pravdu, svou každodenní zkušenost ti zde předkládat nehodlám, nejspíš by se ti neudělalo dobře.
Můžeš nám prosím znovu vyjmenovat na základě jaké zkušenosti zde haníš současnou produkci francouzských automobilek? Hodnotíš na základě zkušenosti s tvým bazarovým skvostem Peugeot 306 - ANO nebo NE?
Sám si se v jedné z předchozích diskuzí odkopal, že tvá zkušenost s Fr. vozy končí na ojeté notně olítané 306tce, která pokud mne paměť nešálí byla vyráběna v 90. letech.
V jakém novém Fr. autě si jel, kolikrát se ti pokazilo, co ti na něm vadilo mimo tvé nesmyslné myšlenkové pochody o nějakém výsměchu?
-Nespolehlivost je na obdobné úrovni jako jiné vozy evropských automobilek
-Nekvalitní a špatně zpracované lacině poskládané atd... zkus modely z roku 2014 a ne z roku 1994.
-Špatná ergonomie, co je na konkrétně Koleosu neergonomické, já narozdíl od tebe v něm jel a žádné jiné věci, než mají standardní evropská auta sem nezpozoroval
-Vysoké provozní náklady a tragický servis.... za orignial VW servis dáš minimálně stejné peníze, opět vlastní zkušenost, VW máme, Renault sem měl také.
- Škaredé - subjektivní, to ti vyvracet nebudu
- Ztráta ceny.... nakoupíš levněji, prodáš levněji... navíc to je otázka poptávky.
-Výsměch ostatních.... I kdyby to bylo to nejhorší co si můžeš koupit, tak inteligentní člověk se nesměje druhým za jejich volbu... to dělá jen dítě, nebo de**l.... tady už se nebudu rozepisovat...
Objektivní hodnocení spočívá v poznání daného problému do podrobna a porovnání s konkurencí.... to ty si neudělal :-)
To je trochu kruté... >:D Na druhou stranu známým takhle odcizili zánovního Megana.. takže asi jde o to jakej model, s tou navigací to je ale holej fakt, to, jak snadno vyloupneš koncernovou, tak u Laguny ji z palubky nevypáčíš, musíš k tomu ještě vyrvat ovládání a podobně >:D
Povíš mi, v čem je auto nepraktické, drahé a nespolehlivé? Určitě máš bohatou zkušenost s Koleosem, tak pověz, co ti přišlo nepraktické... kolik si na něm měl poruch? A cena je vysoká? Povídej kde dostaneš za tyto peníze obdobně velké auto 4x4?
Aj napriek nie pôsobivému dizajnu vedel koleos zaujať pohodlným , presvetleným a relatívne priestranným interiérom , auto pôsobí dosť robustne a nastupuje sa do neho veľmi pohodlne narozdiel od novších SUV ktoré na úkor dizajnu zhoršili pohodlie nastupovania.Navyše so svetlou výškou 20cm si môže majiteľ aj niečo v teréne dovoliť.
Cena Koleosu sa dá vždy dobre zjednať, keďže o tento model nie je záujem a náhodou im nejaký zaberá miesto v sklade určite sa dá obstarať za zaujímavú cenu.Niečo podobné platí aj pri jazdených vozidlách...
Ja hovorím , prečo nie !?
Divil by ses, ale znám pár lidí, kteří si takhle nekoupili VW či Oktávku. Můj profesor na Vš mi onehdá řikal, že vzal místo Golfa radši Aurise, známý po ukradeném Passatu koupil starou vylítanou Oktávku, kterou nikdo už tak nechce místo nové, možná si ještě vzpomenu na další..... V tomhle má Renault výhodu, taky sem se nebál nechat přes noc na sídlišti v Praze Lagunu, protože sem věděl, že mi nikdo nevymlaskne okno kvůli navigaci, nebo s tim nebude mermomocí chtít odjet, jako s Passatem :-)
Dobrý poměr cena / výkon dnes nabízí kde co, tohle není argument.
Někde na MACZ (myslím) jsem četl, že si to auto někdo vybral, protože se málo krade, ale frky jsem psát nechtěl >:D
Jestli se podle toho někdo rozhoduje, co koupí, pak potěš koště...
Určitě, ale jak sem napsal výše, pokud ti extra nevadí vzhled, tak auto nabízí velmi dobrý poměr cena/výkon. To by pro mne byl docela pádný argument při koupi :-) Nicméně SUV nepreferuju.
Ak to dobre jazdí (rozumej pohodlne) a ergonomicky to zvnútra nie je prúser, tak vonkajší vzhľad je posledné čo ma trápi. >:D Hold, každý preferuje nielen u auta niečo iné. >:D
A asi nejen u protinožců.
S Koleosem jsem strávil pár chvil a nemůžu na něm v podstatě najít nic vyloženě špatného.
Kdybych hodně chtěl rýpat, tak by mi mohlo vadit snad jen přepínání pohonu 4x4, v této kategorii bych očekával plně automatické řízení pohonu, maximálně nějak poladitelné ála Evoque, když už tam musí být čudlík.
Ale to je vše.
Jinak nic negativního ani pozitivního, prostě auto, na které jsem po projížďce ihned zapomněl - a to se mi s auty stává opravdu naprosto vyjímečně.
Tak právě s tím profilem a zadkem vůbec problém nemám, vypadá docela dynamicky, mne nejvíce vadil u některých verzích ten předek. :-) Navíc to ani nemá nejmenší kufr a jak sem psal výše, líbí se mi možnost vyklopit ty zadní dveře jako sedačku, vše je v rovině i nakládací hrana s dnem kufru :-) Potom taky neni nejlepší v interiéru ty velké plastové plochy, to třeba Laguna to má z daleko lepších evropštějších materiálů, ale je fakt, že sem jezdil s nějakym starším modelem, myslím, že tím, co sem postnul, ten nový může být řešen lépe :-)
LandCruiser je ošklivější a ošklivější... přitom je to takovej praotec velkých teréňáků :-( Stejně tak i Patrol [odkaz] vypadá jak reklama na chromované lišty... Je to škoda, jsou to dobrá auta, ale německá prémie je dizajnem tvrdě válcuje :-)
jasně kompromis. Jinak ten vzhled...O předek mi tolik nejde. Mám problém spíš s tou zádí.
Je tak nějak prapodivně skosená.
[odkaz]
[odkaz]
Navíc celkový tvar karoserie budí dojem, že kola jsou strašně blízku u sebe, respektive opticky to vypadá, že auto má strašně malý rozvor k poměruu své výšky
A co tohle. To je krása, co... >:D >:D [odkaz] A taky ti to symbolizuje člověka, co mermomocí chce teréňák a nemá na něj ? ;-) Děláš jako by se Koleos prodával levnějc než Duster. A když jsme u těch názvů, Koleos mi přijde celkem v pohodě. Znám horší názvy - např. Sportsvan - to je blbý až to bučí.
Tak určitě se může jednat o kompromis pro některé lidi, krasavec to neni, ale když 4x4 využiješ, nebo dokonce potřebuješ, mylsim, že to zas tak špatná volba být nemusí, na palubě vozu je to příjemné a mne teda nepřjde o nic ošklivější, než například Ix 35. Při naftové motorizaci se reálně dají koupit za dost podobné peníze... Jasně, že třeba novej Xtrail je mnohem hezčí auto, nebo Tiguan ( ten je ale zase menší ) jenže o to tak moc nejde v případě vozu ne jen na parádu.... mrkni na tuhle verzi, ta neni tak ošklivá, jako ta na fotkách zde: [odkaz]
Presne tak. Renault urobil niekolko modelov s extravagantnym dizajnom, len aby sa nasilu odlisil. Vacsinou im to nevyslo. Plati to aj pre sucasny a hlavne pre predfaceliftovy Koleos, ktory radim medzi najskaredsie auta vobec. Pritom po technickej stranke to moze byt dobre auto.
Ak bude novy Koleos ctit terajsi dizajnovy jazyk, urcite bude mat vacsi uspech. Extravagancia je iba pre zlomok ludi a exterier je prva vec, co auto predava. Ako fanda Renaultov (v rodine bol R10 a je Megane) im to velmi prajem.
no právě, není nejhezčí... Pro mě to symbolizuje člověka co mermomocí chce "teréňák", ale namá na něj. Tak si holt koupí Koleos. Už ten blbej název... Koleos. To je jako kolohnát...
Mě tohle auto sympatické nikdy nebylo
Interiér hezký je, ale jsou tam velké plochy z tvrdých plastů, jako u Korejců. To Evropské Renaulty jsou daleko lépe vychytané, měl by se poučit od Laguny III. Jinak až na extravagantní vzhled k autu moc vyjímek nemám.
Některý facelift se mi líbí více, některý méně, ale auto jede solidně, jediné co mi trochu zezačátku vadilo byl letargický 2.0Dci, na který jsem si odvykl, ale jeho charakteristika je bliží atmo benzínu bez výrazného turboefektu. Pro někoho výhoda, pro někoho ne, je to o zvyku, ale tím nechci říct, že by to bylo líné auto. Sám sem první diesel měl práve Dci a toto mi vyhovovalo, ale po přesednutí z "nakopávacícho" Tdci do tohoto je trochu zvláštní prvních pár km.
Za mě je i současná generace nedoceněné auto s výbornou technikou 4x4 z Xtrailu, kam se na to hrabou některé pseudočtyřkolky. Vůz má spousty "chytrých" vychytávek, třeba se mi velmi líbilo možnost rozevřít zadní dveře a vyklopit je jako sedačku, třeba jen tak na piknik, nebo i u stanu posedět. Navíc jako nové se dá (dalo ještě loni, nevim jak ted) sehnat kolem 500 tisíc s 4x4, velmi slušné výbavě a Turbodízlem 110Kw, stačí se poptat u prodejce.
Ví, že se neprodával Koleos, Modus, Laguna protože jsou hnusné. Captur a Clio se prodávají, protože vypadají skvěle. Pokud teda neuhnou z designu můžou se jedině obávat z dlouhé čekací doby v showroomu. To platí i pro Lagunu, stačí udělat auto podobné rozměrama Passatu s designem Capturu a prodají pětinásobek.
pre toho bude koleos mozno zaujimava volba, paci sa mi multifunkcny displej a jeho umiestnenie v hornej casti palubovky ktory je skutocne na ociach vodica a nie kdesi pod kolenom ako u niektorych nemeckych autach, za toto som koleos chvalil uz velakrat, ten interier je vazne "hezky" a vyzera prakticky.... skoda toho exterieru ktory je dost povedzme ze "nezvycajny a netradicny" a mne vobec ale vobec nic nevravi... asi nie som dost extravagantna osoba lebo mne ten exterier neucaroval a pritom nepatrim medzi tych ktori dizajn povazuju len za bezvyznamny obal na aute....
prajem naslednikovi koleosu aspon 5 nasobne vyssie predaje v eu ako ma v sucasnosti.... lebo inak by to bol opat pruser , drzim palce nic viac tu netreba dodavat.... le nnech sa naslednikovi dari podstatne lepsie :yes: